-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33140000-3 - Медичні матеріали
Закупівля товару дійснюється згідно вимог Постанови КМУ №1178від 12.10.2022 року
Завершена
2 555 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 559.50 UAH
мін. крок: 1% або 25 559.50 UAH
Період оскарження:
23.01.2023 14:05 - 28.01.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Номер:
bc1beddfde754f238867f56c7d08135d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-23-007758-a.a1
Назва:
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Вимога:
Науково-виробнича організація «Каммед», має честь висловити свою глибоку повагу усім членам Тендерного комітету.
ТОВ НВО «Каммед» - український виробник одноразового медичного інструментарію. Підприємство виготовляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини.
Фабрика «Каммед», детально ознайомившись із документацію, просить Вас, виділити окремим лотом нашу пропозицію (пропозиція із переліком медичних виробів НВО «Каммед» додається).
Варто зауважити, що здійснення закупівлі «без поділу на лоти (частини)” призводить до звуження потенційного кола учасників процедури закупівлі, що в свою чергу призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмета закупівлі.
Виділивши в окремий лот медичну продукцію НВО «Каммед», дасть можливість вітчизняному виробнику брати участь у закупівлі на конкурентних засадах.
Сподіваємося на Ваше розуміння та співпрацю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист пропозиція.pdf 23.01.2023 16:44
- Відповідь на звернення 25.01.2023 14:41
Дата подачі:
23.01.2023 16:44
Вирішення:
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» (далі – Замовник), розглянувши Вашу вимогу UA-2023-01-23-007758-a.a1 від 23 січня 2023, повідомляє.
Замовник визначив предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, що відповідає чинному законодавству, зокрема постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. (далі – Порядок), а також не вбачається жодних обставин, які б призвели до порушення прав чи законних інтересів з огляду на наступне.
Замовником було оголошено процедуру закупівлі ID закупівлі: UA-2023-01-23-007758-a, згідно з яким Замовник планує придбати товар. Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому. Подання тендерних пропозицій на частину обсягу закупівлі не передбачено ТД.
Першочергово варто звернути увагу, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли замовник зобов'язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу. Визначення у закупівлі UA-2023-01-23-007758-a товарів без поділу на лоти є цілком раціональним та слідує принципам Особливостям та Закону, максимальної економії, ефективності та пропорційності. Адже, зокрема, за принципом пропорційності оголошена закупівля має бути спрямована на забезпечення у правовому регулюванні розумного балансу приватних і публічних інтересів, що дозволяє досягти розумного співвідношення між цілями впливу та засобами їх досягнення. Відтак, Замовником співрозмірно досягнуто розумного співвідношення при визначенні предмету закупівлі, що дає можливість ефективно здійснити закупівлю та досягнути при цьому максимальної економії. Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів. Також, однією із підстав закупівлі в цілому, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Згідно з п. 30 Особливостей під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
Ст.43 ГКУ передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах з особливостями виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та ТД, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Дискримінацією, в даному випадку, буде саме те, що при поділу закупівлі на лоти (як пропонується Вами) значну частину постачальників, які мають змогу та націлені на поставку предмету закупівлі Медичних матеріалів в цілому, буде позбавлено ключового принципу закупівель – добросовісної конкуренції серед учасників, адже такий спосіб оформлення закупівлі вигідний саме для Вас, як потенційного учасника. У зв'язку з наведеним, внесення змін до ТД під Ваші потреби буде вважатися дискримінацією, оскільки надасть Вам додаткову перевагу, що зменшить рівне здійснення прав іншими учасниками.
Водночас варто зазначити, що визначення багатьох лотів без реальної потреби на це, фінансово дестимулює малий і середній бізнес брати участь у тендерах, оскільки плата за це і витрати на супровідні послуги (підготовка документації, робота юристів і економістів) не компенсуються за рахунок гіпотетичних прибутків.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.01.2023 11:01