• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Функціональні блоки УКТЗ для ВП ЗАЕС

Завершена

20 856 675.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 208 566.75 UAH
Період оскарження: 04.08.2016 09:49 - 16.09.2016 00:00
Вимога
Вирішена

О необходимости авансирования изготовления функциональных блоков УКТС-Д для нужд ОП "ЗАЭС"

Номер: 869bd481a1844bc99f9f0c5d19df326d
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-04-000033-c.b1
Назва: О необходимости авансирования изготовления функциональных блоков УКТС-Д для нужд ОП "ЗАЭС"
Вимога:
Научно-производственное предприятие ХАРТРОН-ЕНЕРГО ЛТД (ООО) планирует принять участие в открытых конкурсных торгах на закупку товаров по теме: «ДК 016: 2010 26.51.4 Приборы для измерения электрических величин и ионизированного излучения (ДК 021: 2015 31682000-0 Электрические принадлежности) (Функциональные блоки УКТС для ОП ЗАЭС)», закупка UA - 2016-08-04-000033 – c. НПП ХАРТРОН-ЭНЕРГО ЛТД (ООО) является производителем функциональных блоков УКТС-Д, и неоднократно поставлял их для нужд АЭС Украины. Детально проанализировав все затраты на изготовление, проведение испытаний и поставку функциональных блоков ключей логических БКЛ для нужд ОП «ЗАЭС», настоятельно прошу изменить условия оплаты оборудования, изложенные в тендерной документации, предусмотрев обязательное авансирование поставки оборудования в размере не менее 40% от суммы полного доступного бюджета закупки. Учитывая планируемые закупки комплектующих у нерезидентов Украины и в связи с высоким курсом европейской валюты по отношению к гривне, потенциальный победитель конкурсных торгов – поставщик, будет находиться в крайне затруднительном положении, учитывая тот факт, что покупные комплектующие изделия и узлы составляют не менее 50% в общей стоимости оборудования. Таким образом, изготовить функциональные блоки УКТС-Д, для нужд ОП «ЗАЭС», без авансового платежа от Заказчика не предоставляется возможным. В связи с необходимостью внесения изменений в тендерную документацию, а также проанализировав сроки поставки блоков, указанные в тендерной документации (01.11.2016 – 30.11.2016), прошу рассмотреть возможность переноса срока поставки функциональных блоков БКЛ на 1 (первый) квартал 2017 г., или рассмотреть возможность частичной поставки оборудования в период: ноябрь-декабрь 2016 – 1 (первый) квартал 2017г. Технологический срок производства данной продукции составляет 90 (девяносто) дней. Надеюсь на понимание с вашей стороны, в необходимости внесения изменений в тендерную документацию. С уважением, Генеральный директор НПП ХАРТРОН-ЭНЕРГО ЛТД (ООО) Л.Д. Кощей
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішенням тендерного комітету від 06.09.2016 внесено зміни до тендерної документації, зокрема: П.4.4 Розділу І ТД викладено в наступній редакції: «Строк поставки товарів(надання послуг, виконання робіт): з 01.12.2016 по 31.03.2017». П.2 Розділу V ТД викладено в такій редакції: «Умови розрахунків: Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30-ти робочих днів з моменту поставки, за умови прийняття товару за якістю та кількістю. Учасник в своїй пропозиції може передбачити авансування в розмірі 40% від вартості Продукції. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив авансування, оплата за Договором здійснюється наступним чином: - 40% (але не більше 8 342 670,00 грн. з ПДВ) - для резидентів авансовий платіж протягом 10 календарних днів з дати підписання Договору та надання банківської гарантії; - для нерезидентів – в еквіваленті у валюті пропозиції на дату укладання договору по курсу НБУ, але не більше 8 342 670,00 грн. і здійснюється з урахуванням діючих обмежень визначених НБУ, в тому числі шляхом відкриття підтвердженого акредитиву та надання банківської гарантії. - 60% - за фактом поставки Продукції протягом 30 робочих днів після підписання актів приймання-передачі поставленої Продукції. Або - 60% - за фактом поставки Продукції протягом 30 робочих днів з моменту поставки, за умови прийняття товару за якістю та кількістю (для учасників-нерезидентів). З метою забезпечення виконання зобов’язань за договором поставки (контрактом) в частині повернення авансового платежу у випадку невиконання умов договору з боку Постачальника, останній зобов’язується до моменту здійснення авансового платежу надати Покупцю банківську гарантію (далі «Гарантія»), що має покривати суму попередньої оплати, передбачену договором поставки (контрактом). Гарантія може бути видана банками – резидентами України і банками – нерезидентами. Щодо банків – резидентів України, то така гарантія має бути видана банком з державною часткою, банком іноземних груп, банком І групи, за класифікацією Національного банку України (банки, частка активів яких більше 0,5% активів банківської системи). Усі витрати банка-гаранта, пов’язані з банківською гарантією, повинен нести Постачальник, витрати інших банків по банківській гарантії повинен нести Покупець. Банківська гарантія повинна відповідати Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 р. № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. № 41/10321. Гарантія має містити безвідкличне грошове зобов’язання банку перед Покупцем протягом 5 (п’яти) робочих днів сплатити кошти за Постачальника в разі невиконання останнім своїх зобов’язань повернути авансовий платіж у повному обсязі у випадку порушення ним умов договору поставки (контракту) щодо поставки Продукції у визначений строк та належної якості. Термін дії Гарантії має бути визначений, як «до повного виконання зобов’язань Постачальника у відношенні поставки Продукції плюс 45 календарних днів». Гарантія буде повернена Постачальнику після повного виконання умов договору поставки (контракту) в частині поставки Продукції. Учасник бере на себе всі витрати, пов’язані з підготовкою та подачею своєї пропозиції конкурсних торгів, а Замовник не відповідає та не несе зобов’язань щодо цих витрат, незалежно від характеру проведення та результатів розгляду пропозиції конкурсних торгів, за виключенням випадків, передбачених чинним законодавством України».
Статус вимоги: Задоволено