• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021-2015: 09120000-6 – Газове паливо (природний газ)

код ДК 021-2015: 09120000-6 – Газове паливо (природний газ) місце поставки: 43000, м. Луцьк, точка входу в газорозподільну систему, до якої підключені об’єкт замовника кількість: 85 тисяча кубічних метрів строк поставки: до 31 грудня 2018 року Детально - в Тендерній документації.

Завершена

850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Період оскарження: 08.12.2017 21:39 - 21.12.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ"

Номер: 735f2ac386a6420388ab4478087bc0ec
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-08-000578-a.a1
Назва: Щодо наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ"
Вимога:
У зв'язку з розглядом замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ" (далі – Учасник) вважаємо необхідним повідомити наступне. 1. Згідно із документом, поданим у складі тендерної пропозиції Учасника у файлі "Вимоги по ст. 17.pdf", пункт 6, кінцевим бенефіціарним власником (власниками) ТОВ «ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ» з відповідними частками є: 1. Stella locmnou (Стелла Іоанну). 9А , Erakleous, Pallouriotissa, Nicosia. Cyprus (Кіпр, Паллоуріотісса. м. ІІікосія. вул. Еракпіус. буд. 9 А). 100% в МАТЕРОН ЛІМІТЕД 2. Eleni Кlіtоu (Елсиі Кліту), 8 , Thermopylon. Paliometocho, Nicosia, Cyprus (Кіпр, Паліометочо, м. Нікосія, вул. Термопілон, буд. 8). 100% в ПОРАЛА ВЕНЧЕРЗ ЛІМІТЕД 3. Charilaos Raftopoulos (Харілаос Рафтопулос), 17 , Narkissou, Strovolos, Nicosia. Cyprus (Кіпр, Строволос, м. Нікосія. вул. Наркіссоу, буд. 17). 100% в ПАСЛЕР ЕНТЕРПРАЙЗІЗ ЛІМІТЕД 4. Teodoros Hadjiiona (Теодорос Хаджііона). 17. Dionysiou. Areopagetou, Nicosia. Cyprus (Кіпр, Строволос. м. Нікосія. вул. Діонісіу Ареопагіту, буд. 17), 100% в КРЕЗЕР ХОЛДІНГЗ ЛІМІТЕД" Водночас відповідно до даних відкритого Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (доступ до якого є вільним) в Учасника відсутній кінцевий бенефіціарний власник (без зазначення причин його відсутності). Таким чином, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію щодо кінцевих бенефіціарних власників. 2. Згідно з пунктом 3 частини першої статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон 922-VIII) замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, крім іншого, наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону. Відповідно до пункту 9 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань”. Згідно із пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” від 15.05.2003 № 755-IV (далі – Закон 755) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про ПРИЧИНУ його відсутності. Таким чином, за змістом пунктом 9 частини другої статті 9 Закону 755 у разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, у ЄДР повинна бути внесена відмітка саме про ПРИЧИНУ відсутності кінцевого бенефіціарного власника (контролера), а не лише про його відсутність. Водночас відповідно до інформації про Учасника, яка міститься в ЄДР, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (доступ до якого є вільним) кінцевий бенефіціарний власник (контролер) Учасника - ВІДСУТНІЙ (БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ ПРИЧИН ЙОГО ВІДСУТНОСТІ). Дана інформація автоматично також автоматично сформована електронною системою закупівель 09 січня 2018 о 17:12 у формі файла “Звіт з ЄДР.pdf” Таким чином, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня уся необхідна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", щодо Учасника, а саме: відсутня відмітка про ПРИЧИНУ відсутності кінцевого бенефіціарного власника (контролера) 3. Частина документів, поданих у складі пропозиції Учасника не відповідає вимогам тендерної документації, наприклад: 1) окремі документи не підписані Учасником (зокрема, документи, розміщені у файлах "Довіреність Жучко.pdf", “додаток 4. Гарантійний лист по структурі ціни.pdf”; 2) в проекті договору не заповнені обов'язкові поля розділу 1 , проект договору підписаний А.М. Жучко, повноваження якого не підтверджені згідно Закону і тендерної документації; 3) Документ у файлі “Додаток А. Аплікаційна форма.pdf” не відповідає додатку № 6 до тендерної документації; 4) у складі пропозиції не подані установчий документ Учасника, як того вимагається в Тендерній документації, технічний опис предмета закупівлі за формою додатка № 7 до тендерної документації, а також ряд інших документів, які вимагалися замовником. Просимо врахувати викладені вище обставини під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ» відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до частини 3 статті 11 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) тендерний комітет проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця та оприлюднення інформації щодо публічних закупівель, здійснює інші дії, передбачені Законом. На виконання частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до рішення тендерного комітету від 03.01.2018 р. строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ" щодо закупівлі природного газу (Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-12-08-000578-a) продовжено. У зв’язку з тим, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ" розглядається тендерним комітетом та відповідно не прийнято рішення щодо її розгляду, тому вимога про усунення порушення (Номер вимоги: UA-2017-12-08-000578-a.a1) є безпідставною та не передбачена Законом. Одночасно повідомляємо, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно із Законом або відхиляє тендерну пропозицію учасника, у разі якщо наявні підстави передбачені статтею 30 Закону. Відповідно до прийнятого рішення, на виконання частини 1 статті 10, частини 2 статті 30 та частини 1 статті 32 Закону замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю або інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника. Додатково наголошуємо про наступне: згідно з абзацом 2 частини 1 статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів; відповідно до частини 3 статті 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено