• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Засоби для догляду за малюками (Підгузники Bella Happy Junior Extra 6, Підгузки для дорослих SUPER SENI EXTRA 0 SMALL, Підгузники Seni standart medium, Підгузники Seni classic або еквівалент, Підгузки Seni Super, extra large 4 №30 або еквівалент, ПІДГУЗКИ-ТРУСИКИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ, FLEXI LIFE PLUS 30ШТ L або еквівалент, ПІДГУЗКИ-ТРУСИКИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ, FLEXI LIFE PLUS 30ШТ М або еквівалент, Підгузки-трусики для дорослих Seni Active Normal 4 Extra Large Або еквівалент, Гігієнічні пелюшки Seni Soft Super, 90х60 см, 30 шт. або еквівалент)

Торги відмінено

1 020 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 100.00 UAH
Період оскарження: 20.01.2023 15:55 - 27.01.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

На умови закупівлі

Номер: cfb39385a97f43238444c987cd9ab88f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-20-013595-a.b3
Назва: На умови закупівлі
Скарга:
Повний текст вимог викладено у скарзі
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 02.02.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.01.2023 13:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.02.2023 13:35
Дата виконання рішення Замовником: 22.02.2023 16:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.02.2023 № 1438-р/пк-пз, уповноваженою особою прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Оксана Бурова 380961815819 evrotechco@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: bbed34f3d054416ab0655f099029d341
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-20-013595-a.a2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, розглянувши умови тендерної документації просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме усунути дискримінаційну вимогу в Додатку 3 ТД щодо надання «лист – повноваження (авторизація, гарантійний лист) від виробника або представництва в Україні на гарантоване постачання запропонованого „Товару”.». Так, як даний «лист» НЕ має юридичної сили та НЕ накладає на підписанта даного листа відповідальність за порушення даної гарантії. В свою чергу, весь товар що є предметом даної закупівлі є у нас, як у потенційного Учасника в наявності в складському приміщенні. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Адміністрація комунального підприємства «Первомайський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Первомайської міської ради повідомляє, що Ваша вимога розглянута та за результатами розгляду повідомляємо наступне: 1. З урахуванням вимог ч. 3, 4 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п.2.4 п.2 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, до тендерної документації містить примітку, згідно якої, всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Замовник надає Учасникам вибір поставити як оригінальний товар, так і його еквівалент, чим забезпечив принцип добросовісної конкуренції серед учасників. 2. Авторизаційний лист потрібен для запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Враховуючи викладене, Замовник не обмежує коло учасників та не встановлює дискримінаційні вимоги до учасників, а тільки має на меті відповідно до потреб придбати якісні товари, а саме підгузки та пелюшки для забезпечення засобами гігієни паліативно хворих пацієнтів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.02.2023 16:24
Вимога
Залишено без розгляду

вимога на умови

Номер: d471144fb30e45599c79840db1327561
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-20-013595-a.c1
Назва: вимога на умови
Вимога:
Шановний Замовнику, розглянувши умови тендерної документації у закупівлі за предметом за кодом ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками (Підгузники Bella Happy Junior Extra 6, Підгузки для дорослих SUPER SENI EXTRA 0 SMALL, Підгузники Seni standart medium, Підгузники Seni classic або еквівалент, Підгузки Seni Super, extra large 4 №30 або еквівалент, ПІДГУЗКИ-ТРУСИКИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ, FLEXI LIFE PLUS 30ШТ L або еквівалент, ПІДГУЗКИ-ТРУСИКИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ, FLEXI LIFE PLUS 30ШТ М або еквівалент, Підгузки-трусики для дорослих Seni Active Normal 4 Extra Large Або еквівалент, Гігієнічні пелюшки Seni Soft Super, 90х60 см, 30 шт. або еквівалент), ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-20-013595-aпросимо розглянути можливість внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме: 1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема, інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації зазначено наступні Медико-технічні вимоги до позицій 1, 2 та 8:
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Адміністрація комунального підприємства «Первомайський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Первомайської міської ради повідомляє, що Ваша вимога розглянута та за результатами розгляду повідомляємо наступне: 1. Наш предмет закупівлі буде забезпечувати потребу осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення підгузками згідно «Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами», затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 р. № 1301.Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто, «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. 2. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2009 р. N 1301 про порядок забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами, та з урахуванням потреб хворого згідно форми індивідуальної програми реабілітації інваліда, що видається медико-соціальними комісіями ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Наказом МОЗ 08.10.2007 №623 були прописані дані вимоги. Тому, відповідно до потреби одного хворого на місяць, в тендерній документації прописана вимога в кількості штук в упаковці ПО КОЖНОМУ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, проте Вас не задовільнила вимога лише в трьох з дев’яти позицій. На кожного хворого розрахована своя потреба, є певна кількість штук підгузків на місяць і так, як розірвання упаковки не допускається по гігієнічним нормам, в тендерній документації в Додатоку № 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик (МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ КОД CPV ДК: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками) вказано відповідні технічні вимоги з посиланням на «або еквівалент». На ринку існують різні виробники необхідної для Замовника продукції, які здійснюють фасування товару по-різному. Навіть є упаковки товару з різною кількість(30,60,90 шт. в упаковці). Ціни на дані упаковки відповідно будуть відрізнятися. Враховуючи вказане вище, для нас є критичним отримати в одній упаковці не меншу кількість підгузків, ніж вказано в тендерній документації. 3. З урахуванням вимог ч. 3, 4 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п.2.4 п.2 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, до тендерної документації містить примітку, згідно якої, всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Замовник надає Учасникам вибір поставити як оригінальний товар, так і його еквівалент, чим забезпечив принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Враховуючи викладене, Замовник не обмежує коло учасників та не встановлює дискримінаційні вимоги до учасників, а тільки має на меті відповідно до потреб придбати якісні товари, а саме підгузки та пелюшки для забезпечення засобами гігієни паліативно хворих пацієнтів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.02.2023 16:24