• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки, заправки та відновлення картриджів Замовника)

Завершена

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження: 20.01.2023 13:42 - 28.01.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: a81032d44a7c447ab626ecdaaee3bbb3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-20-009098-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Під час аналізу Тендерної документації нами було виявлено вимогу, що суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та спричиняє дискримінацію учасників процедури закупівлі, а саме: відповідно Додатку 1 пункту 1 Тендерної документації «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Обслуговуючий фахівець Виконавця повинен з’явитися до Замовника не пізніше 30 хвилин після його виклику і мати декілька офісних приміщень з матеріальною базою в різних частинах міста Одеси. На підтвердження цього Учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідними офісними приміщеннями. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, має бути засвідчені нотаріально. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» головними принципами здійснення публічних закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають декілька офісних приміщень з матеріальною базою в різних частинах міста Одеси, проте мають власний сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншій області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Зверніть увагу, що більшість компаній мають своїх регіональних представників, які знаходяться в різних містах України та покликані якраз для швидкого реагування та вирішення питань за викликом Замовника, але хочемо зазначити, що наявність декількох офісних приміщень у м. Одеса зумовлює для компаній-власників збільшення витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни надання послуг, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника. Крім того наявність одного сервісного центру в м.Одеси та наявність власного парку транспортних засобів повністю забезпечують своєчасне виконання замовлень, а наявність додаткових сервісних центрів лише збільшує видатки виконавця. Виконати наведену вище умову документації зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які на момент подання пропозиції мають кілька сервісних центр (офісних приміщень з матеріальною базою) в різних частинах міста Одеси та можуть надати відповідні підтверджуючі документи, що є дискримінацією щодо інших суб'єктів господарювання, які мають лише один сервісний центр в м.Одеса та також можуть надавати такі послуги. Щодо надання учасником нотаріально засвідчиного договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, то хочемо зауважити, що у випадку неодноразової пролонгації договору оренди будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) на підставі статті 764 Цивільного кодексу України чи частини другої статті 17 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" (строк дії якого менший трьох років) немає підстав для його нотаріального посвідчення та державної реєстрації. Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни то тендерної документації та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний Учаснику! Департаментом надання адміністративних послуг Одеської міської ради розглянуто вашу вимогу та в рамках своєї компетенції повідомляємо про наступне. Замовником згідно Додатку №1 до тендерної документації була встановлена наступна вимога: «Обслуговуючий фахівець Виконавця повинен з’явитися до Замовника не пізніше 30 хвилин після його виклику і мати декілька офісних приміщень з матеріальною базою в різних частинах міста Одеси. На підтвердження цього Учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідними офісними приміщеннями. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, має бути засвідчені нотаріально.» Зазначена вимога не є дискримінаційною, та такою, що обмежує права учасників на участь у даній закупівлі. Адже потенційний Учасник жодним чином не обмежений у можливості мати декілька офісних приміщень з матеріальною базою в різних частинах міста Одеси, до того ж Замовником передбачена можливість надання відповідного договору оренди будівлі. Крім того, потенційний Учасник процедури закупівлі має можливість залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців для виконання оскаржуваної вимоги. Встановлена вимога є однією з гарантій швидкого реагування організації переможця на виявлені неполадки у роботі друкувальної техніки, адже проект Договору (Додаток 3 до тендерної документації) передбачає, що: «4.1. Замовник має право викликати обслуговуючого фахівця Виконавця у всіх випадках виникнення неполадок у роботі друкувальної техніки та необхідності заправки або відновлення картриджів за допомогою засобів телефонного зв’язку, з подальшим направленням Виконавцю заявки на електронну адресу, зазначену в розділі 12 Договору, в якій зазначається перелік друкувальної техніки та/або картриджів щодо яких необхідно надати Послуги та місце їх надання. Обслуговуючий фахівець Виконавця повинен з’явитися до Замовника не пізніше 30 хвилин після його виклику.» Дана вимога встановлена правомірно, з метою надання Учасниками розумної гарантії на послуги та підтвердження спроможності відновлення правильної роботи друкувальної техніки у визначений строк. Встановлюючи оскаржувану вимогу Замовник керувався принципом пропорційності, а саме об’єктивною можливістю Учасника надати саме весь комплекс послуг, в тому числі гарантувати якість наданих послуг. Замовник, керуючись ч.3 ст.22 Закону, у тендерній документації встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Звертаємо Вашу увагу, що Закон не містить вичерпного переліку документів (інформації), які повинні вимагатися від Учасників чи обов'язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель. Таким чином, Замовник не вбачає жодних підстав для внесення змін у даній частині.»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.01.2023 00:00