-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі листкові (капуста білоголова середня та пізня)
Овочі листкові (капуста білоголова середня та пізня)
Торги відмінено
6 554 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
03.08.2016 17:06 - 01.09.2016 00:00
Вимога
Без відповіді
Порушення Замовником ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
57313124bb8847d9ab2147655ec452d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-03-000523-b.c4
Назва:
Порушення Замовником ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Згідно ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює рішення на веб-порталі Уповноваженного органу та надсилає його переможцю. 3 жовтня 2016 року система Прозоро за результатами аукціону визначила переможця на другому єтапі закупівлі капусти свіжої - наше підприємство ТОВ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ", таким чином 3 жовтня 2016 р. Замовник повинен був прийняти рішення про намір укласти договір з нашим підприємством та протягом 4 жовтня опубліковати це рішення на веб-порталі Уповноваженого органу. Але ж станом на 5 жовтня рішення не опрелюднено, наше підприємство повідомлення про намір укласти договір не повідомлено. Ці дії кваліфікуються як свідома навмисна бездіяльність Замовника з метою зриву публічної процедури закупівлі та виведення бюджетних коштів з під контролю грамадськості. Вимогаємо провести дії, передбачені для замовника Законом України "Про публічні закупівлі" та повідомити про причини порушення вимог законодавства та свідомої бездіяльністі замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2016 14:18
Скарга
Відхилено
скарга до АМК
Номер:
42a866eed1764eafb34d21c16ad8f834
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-03-000523-b.a3
Назва:
скарга до АМК
Скарга:
скарга щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 13.09.2016 14:42
- скарга (2).jpg 13.09.2016 14:42
- скарга (3).jpg 13.09.2016 14:42
- скарга (4).jpg 13.09.2016 14:42
- протокол 13.09.2016 14:42
- протокол (2).jpg 13.09.2016 14:42
- платіжне доручення 13.09.2016 14:42
- про прийняття № 695 від 16.09.16+лист замовнику.pdf 16.09.2016 21:51
- про резолютивну частину рішення від 27.09.2016 №845.pdf 28.09.2016 10:46
- № 845 від 27.09.2016.PDF 30.09.2016 17:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.09.2016 14:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.09.2016 17:38
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Щодо дискримінаційних умов
Номер:
3a7860329542406bb5ea00183011d232
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-03-000523-b.b2
Назва:
Щодо дискримінаційних умов
Вимога:
Направляємо на Вашу адресу звернення для надання роз'яснень, яке просимо розглянути у строки встановлені діючим законодавством
Пов'язані документи:
Учасник
- 410 от 11.08.2016.pdf 11.08.2016 14:50
- Зміни до ТД (капуста) - на 2 арк..pdf 15.08.2016 13:55
Дата подачі:
11.08.2016 14:51
Вирішення:
11 серпня поточного року через електронний майданчик NEWTEND до ДПтС України надійшло звернення Товариства з обмеженою відповідальністю «Проект Інвест XXI» від 11.08.2016 № 410 щодо внесення змін до тендерної документації по закупівлі по закупівлі овочів листкових (капуста білоголова середня та пізня) в частині вимог які стосуються вимог до безпечності та якості харчових продуктів.
Після детального розгляду вказаного питання, ДПтС України надає наступні роз’яснення та вносить зміни до тендерної документації а саме:
При забезпеченні продуктами харчування організовані колективи закритого типу, тобто при здійсненні забезпечення продуктами харчування установ Державної пенітенціарної служби України для організації харчування засуджених та осіб, взятих під варту дуже важливим питанням є забезпечення контролю якості та безпечності харчових продуктів. На превеликий жаль установи не мають власних акредитованих лабораторій для здійснення випробувань за показниками якості та безпечності продуктів харчування та виявлення скритих дефектів продукції та є печальний досвід довгого листування з постачальниками при виявленні невідповідності якості поставленої продукції з метою її заміни на якісний еквівалент, тому при здійсненні відбору постачальників одним з важливих критеріїв є підтвердження дотримання майбутнім постачальником усіх вимог Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Виходячи з вищевикладеного, приймаючи до уваги Ваше зауваження, про те, що на цей час не всі потенційні учасники торгів можуть мати впроваджену систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССP), у зв’язку з тим, що її обов’язкове впровадження законом від терміновано до 2017 року, але ж при цьому учасники - оператори ринку харчових продуктів мають
обов`язок виконувати вимоги Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», комітет конкурсних торгів прийняв рішення про внесення змін до ДКТ, виклавши п. 15.1, 18.1, 18.2, 18.3, 18.4, 18.5 у наступній редакції:
15.1.Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за бажанням), в якої зазначається інформація, про складські, торгові та інші приміщення, які учасник використовує для ведення господарської діяльності:
Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи:
- копії документів, підтверджуючих наявність складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується, та інших приміщень з зазначенням площ цих приміщень та адреси їх розташування (копії документів на право власності або договорів оренди, або інших документів, що підтверджують право на використання приміщень, зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття конкурсних пропозицій )
- оригінал або нотаріально завірені копії експлуатаційних дозволу (дозволів) Учасника якщо це передбачено вимогами ст.23 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та відомості про реєстрацію потужностей згідно вимог ст. 25 цього Закону.
- копії документів Учасника, що містять результати контролю та підтверджують дотримання Учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами передбачених Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами
18.1. Оригінал (або нотаріально завірені копії) сертифікату (сертифікатів) які підтверджують, що Учасник застосовує постійно діючі процедури що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами або у разі відсутності у Учасника впровадженої системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССP) та її сертифікації надати довідку у довільній формі, що містить опис заходів, які здійснює Учасник для виконання обов`язків операторів ринку харчових продуктів по забезпеченню виконання вимог Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами, щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів, окремих показників якості харчових продуктів, простежуваності, вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини та копії документів Учасника, що підтверджують виконання гігієнічних вимог та запровадження цих заходів Учасником в процесі обігу харчових продуктів
18.2. У разі надання сертифікату, який підтверджує, що Учасник застосовує постійно діючі процедури що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, надати копію наказу про призначення органу з сертифікації систем управління в державній Системі сертифікації УкрСЕПРО виданого органу, який видав вищезазначені сертифікати Учаснику (копія наказу повинна бути засвідчена органом, якому його видано); .
18.3. У разі надання сертифікату, який підтверджує, що Учасник застосовує постійно діючі процедури що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за наявністю надати копію атестату акредитації виданого Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ISO/IEC 17021:2011 органу з сертифікації систем менеджменту, який видав вищезазначені сертифікати Учаснику (копія атестату акредитації повинна бути засвідчена органом, якому його видано);
18.4. У разі надання сертифікату, який підтверджує, що Учасник застосовує постійно діючі процедури що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за наявністю надати копію додатку до атестату акредитації, де вказана сфера акредитації органа з сертифікації систем менеджменту, який видав вищезазначені сертифікати Учаснику (копія сфери акредитації повинна бути засвідчена органом, якому його видано); .
18.5. У разі впровадження у Учасника системи управління безпечністю харчових продуктів надати довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур які реалізують усі принципи передбачені Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та копії документів та реєстраційних записів Учасника за останні 3 місяці, які підтверджують що Учасник розробив, запроваджує та використовує постійно діючі процедури які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках згідно із статтями 21 та 22 Закону України № 771/97 «Про основні
принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. (по одному екземпляру стосовно кожної процедури).
При цьому звертаємо Вашу увагу на те, що за умовами надання різними учасниками за результатами аукціону однакової ціни на предмет закупівлі, комітетом з конкурсних торгів буде надана перевага Учасникам, які провели впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССP), надав тим самим Замовнику більше впевненості щодо рівня контролю якості та безпечності продукції при здійсненні господарської діяльності учасником.
Також ДПтС України було прийнято рішення з метою належного проведення процедури закупівлі пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації викласти у наступній редакції:
Тендерна пропозиція супроводжується документом що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції. (сканкопія під час розміщення документів в електронному варіанті, та оригінал вказаного документу до 16:00 у день проведення аукціону, нарочно або поштою).
Учасник надає замовнику забезпечення у вигляді гарантії, виданої банком, яка повинна супроводжуватися копією документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію, та копією дозвільного документу на здійснення операцій з надання банківських гарантій, який видано установі, що видала гарантію, завіреними печаткою цієї установи та підписом уповноваженої особи установи.
Сума забезпечення становить 196 641,00 (сто дев’яносто шість тисяч шістсот сорок одна) гривня 00 копійок.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 днів з дати розкриття цінових пропозицій.
Гарантія має бути безумовною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії.
Гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах” за №639 від 15.12.2004.
Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо дискримінаційних умов
Номер:
006eaed9124d4acd85307b1be7830bb9
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-03-000523-b.c1
Назва:
Щодо дискримінаційних умов
Вимога:
Направляємо на Вашу адресу звернення для надання роз'яснень, яке просимо розглянути у строки, встановлені діючим законодавством.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.08.2016 14:47
Опис причини скасування:
Відсутній файл зі зверненням.
Дата скасування:
11.08.2016 14:48