• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Завершена

410 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 054.25 UAH
Період оскарження: 20.01.2023 12:38 - 25.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо обгрутування предмету закупівлі

Номер: 97c9105d1e004539ba9e8ecf323982f7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-20-007350-a.c1
Назва: Щодо обгрутування предмету закупівлі
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, в Додатку 3 до тендерної документації Ви пояснюєте обгрунтування проведення закупівлі згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325, яким затверджені Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення та їх знищення. Згідно редакції Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.11.2022 р. № 325 Розділу Ⅴ п.1 відходи визначені пп.1-6 (відходи категорії В, які є предметом закупівлі) підлягають інсинерації (спалюванню). Тому вимога Замовника про надання учасниками Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація та/або видалення) є законодавчо не обгрунтованою та не відповідає предмету закупівлі. Просимо Вас врахувати вищевикладене та внести зміни до тендерної документації закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! На Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне. Вказану тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості), Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель. Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 затверджені Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами. Зокрема, Розділом V визначені вимоги до відходів категорії В1. Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 04.11.2011 № 433 затверджено ліцензійні умови провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, які встановлюють кваліфікаційні, організаційні, технологічні та інші вимоги для провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я людини, утилізація та/або видалення медичних відходів і виробів медичного призначення проводиться на підставі Закону України «Про відходи». Нормами ст. 17 цього Закону встановлено, що суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані, серед іншого, мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами і/або дозвіл на транскордонне перевезення небезпечних відходів. Таким чином, вимога Замовника про надання учасниками Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами є законодавчо обґрунтованою. Враховуюче вищевикладене, підстав для задоволення вимоги та внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: 016045f2098b4942a3d02fd0b1423903
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-20-007350-a.b2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Від 10 лютого 2023 року Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Замовник, рішення якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) Код в ЄДРПОУ 01993730 Юридична адреса 03037, Україна, Київська область, Київ, вулиця Лобановського Валерія, будинок 2 Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" Код в ЄДРПОУ 38469527 Юридична адреса 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190 Інформація про закупівлю: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-20-007350-a Очікувана вартість закупівлі 410`850.00 Гривня (з ПДВ) Скарга на рішення Замовника (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178) Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 20.01.2023 о 12:38 року Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-20-007350-a. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій був визначений 28.01.2023 року до 18:00 год. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-20-007350-a, свої пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали учасники ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (Скаржник) з ціновою пропозицією 391`050.00 грн. з ПДВ та ТОВ «Еко Нова» з ціновою пропозицією 410`850.00 грн. з ПДВ. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (Скаржника), яка визначена найбільш економічно вигідною, перебувала на розгляді з 28.01.2023 року з 18:03. Проте, 02.02.2023 року Замовником було прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження), що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, Скаржник подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження), є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі. Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до положень абз. 2 ч. 8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ 28.01.2023 року закінчився строк подання тендерних пропозицій по закупівлі UA-2023-01-20-007350-a та після закінчення вказаного строку, найбільш економічно вигідною пропозицією системою визначено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (код ЄДРПОУ 38469527). 02.02.2023 року, на четвертий робочий день розгляду тендерних пропозицій, Замовником було оприлюднено ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) №28 у якому зазначено що, у зв’язку із скороченням обсягів видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг відмінено дану закупівлю. Замовником у протокольному рішенні (протоколі) №28 уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) від 02.02.2023 р. про відміну закупівлі UA-2023-01-20-007350-a зазначено, що відповідно до підпункту 3 пункту 47 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Проте, Замовником ані у вищевказаному протокольному рішенні не зазначено, ані підтверджуючих документів не надано щодо жодних обґрунтувань, уточнень (роз’яснень) щодо того, яке саме відбулося скорочення обсягів видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг та у зв’язку з чим. Замовником - КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) в обґрунтування проведення даної закупівлі було вказано, що медичні відходи є одними із найнебезпечніших: вони містять патогенні мікроорганізми та токсичні речовини, які можуть призводити до прямого чи опосередкованого забруднення середовища та стати причиною інфекційних і неінфекційних хвороб. На сьогодні у сфері утилізації медичних відходів діє наказ Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325, яким затверджені Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами. Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров’я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення та їх знищення. Відповідно до визначень, небезпечні відходи - відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними. Медичні відходи - клінічні та подібні їм відходи, а саме: відходи, що виникають у результаті медичного догляду, а також, відходи, що утворюються у лікарнях під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні науково-дослідних робіт. Фармацевтичні відходи - ліки, що не відповідають вимогам якості або медичним стандартам. Це прострочені, невикористані, пролиті або заражені фармацевтичні засоби і препарати в твердому або рідкому стані, а також наркотичні засоби і невикористані вакцини. Послуга – організація, збирання, вилучення, перевезення та забезпечення знешкодження або видалення медичних, небезпечних ,фармацевтичних та промислових відходів. Правила поширюються на усі заклади незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, у тому числі фізичних осіб – підприємців, які в установленому порядку отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (крім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті). Медичні відходи поділено на категорії: A – епідемічно безпечні; B – епідемічно небезпечні; C – токсикологічно небезпечні; D – радіологічно небезпечні. Для дотримання санітарно-гігієнічних норм та виконання Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» необхідно забезпечити Центр послугами з утилізації медичних відходів за наступними показниками. Утилізація та/або видалення медичних відходів і виробів медичного призначення проводиться на підставі Закону України «Про відходи», з метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я людини. Послуги, які закуповуються здійснюються відповідно до Закону України «Про відходи» від 05.03.1998р. №187/98-ВР, Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, затверджені наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325. Оскільки Замовник - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) є діючим медичним закладом, який кожного дня утворює медичні відходи, які потребують спеціальної утилізації, тому відміна даної процедури закупівлі із непідтвердженої та сумнівної підстави є взагалі загрозою діяльності такого медичного закладу та загроза негативного впливу таких відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я людини. Крім того, 10.02.2023 року цим самим Замовником було оголошено НОВУ процедуру закупівлі з особливостями за тим самим предметом, а саме: «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-10-011439-a, з очікуваною вартістю закупівлі 398`000.00 Гривня (з ПДВ). Ба більше, відповідно до наданої даним Замовником інформації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі з ідентифікатором UA-2023-01-20-007350-a, відміна якої оскаржується, передбачено послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії «В» у кількості шт. 825, на загальну вартість 410850,00 грн. з ПДВ, отже вартість утилізації за один контейнер складає 498,00 грн., в той час як відповідно технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі з ідентифікатором UA-2023-02-10-011439-a (НОВА ЗАКУПІВЛЯ) передбачає кількість контейнерів для утилізації, яка зменшена в порівнянні із попередньою закупівлею, і вказана Замовником вже 795 шт., а отже вартість утилізації одного контейнера у новій процедурі закупівлі становить, відповідно, 500,63 грн., а тому можна прийти до висновку, що будь-яка інша причина для відміни процедури закупівлі могла спонукати Замовника до таких незаконних дій, але однозначно не дійсне скорочення обсягів видатків. Звертаємо увагу Антимонопольного комітету на те, що цінова пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» подана у процедурі закупівлі «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-20-007350-a, та яка була визначена найбільш економічно вигідною, складала 391`050.00 грн. з ПДВ, відповідно і вартість утилізації одного контейнера була запропонована учасником на рівні 474,00 грн. за штуку, в той час як вартість утилізації одного контейнера у НОВІЙ процедурі закупівлі розрахована Замовником КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) на рівні 500,63 грн., що є навіть БІЛЬШОЮ у порівнянні із відміненим тендером. Отже, Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника викладеним у Протоколі, оскільки вважає, що відміна процедури закупівлі є безпідставною, необгрунтованою та такою, що грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та взагалі нівелює принципи здійснення публічних закупівель. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси Скаржника, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Рішення Замовника, що викладене у Протокольному рішенні (протоколі) №28 від 02.02.2023 року порушує, зокрема, права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд Пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. ЩОДО НЕПРАВОМІРНОСТІ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА Скаржник не погоджується з відміною процедури закупівлі та вважає, що такі причини відміни є необґрунтованими, з огляду на наступне: Приймаючи відповідне рішення Уповноважена особа Замовника керується положеннями Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178 (далі – Особливості), а саме пп.2. п. 47: «Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень», що відповідає положенню Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п. 2 ч. 5 ст. 32: «Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Проаналізувавши інформацію, яка міститься в оприлюдненому протоколі, а також інформацію в електронній системі закупівель, Замовник не надав підтвердження такої причини відміни закупівлі. Тобто, у змісті опублікованого Протокольного рішення Замовником не вказано, як саме скорочено відповідні видатки Замовника та в якому обсязі, чим це обґрунтовано та підтверджено, в той час як подальші дії Замовника суперечать попередньому прийнятому рішенню, яке взагалі спростовує таке скорочення видатків, так як оголошення нової процедури закупівлі із збільшеною вартістю за одиницю наданої послуги з утилізації медичних відходів також не пояснює дії Замовника та спростовує добросовісну поведінку. Зазначаємо, що Замовником в наданому до тендерної документації проекті договору вказано пункт, зокрема, 3.5., який містить наступні умови: «3.5. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника». Тобто Замовник був не позбавлений права внести в укладений договір про закупівлю зміни щодо зменшення його обсягів з урахування фактичного обсягу видатків, якщо такі дійсно мали місце, проте Замовник прийняв протиправне рішення щодо відміни тендеру взагалі. Звертаємо увагу Антимонопольного комітету на доктрину заборони суперечливої поведінки (лат. venire contra factum proprium). Певне відображення цієї доктрини у нашому законодавстві знаходиться у п. 6 ст. 3 Цивільного кодексу України, де зазначено, що однією із засад цивільного законодавства є добросовісність. Доктрина venire contra factum proprium (заборони суперечливої поведінки), базується ще на римській максимі – «non concedit venire contra factum proprium» (ніхто не може діяти всупереч своїй попередній поведінці). В основі доктрини venire contra factum proprium знаходиться принцип добросовісності. Поведінкою, яка суперечить добросовісності та чесній діловій практиці, є, зокрема, поведінка, що не відповідає попереднім заявам або поведінці сторони, за умови, що інша сторона, яка діє собі на шкоду, розумно покладається на них (постанова Об’єднаної палати Касаційного цивільного суду Верховного Суду від 10.04.2019 у справі №390/34/17). Отже, протиправність дій Замовника - КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) також полягає у суперечливості та абсурдності прийняття рішень, що є неприпустимим для комунального закладу виконавчого органу Київської міської ради, підпорядкованому Київській міській державній адміністрації. Наголошуємо, що Колегією АМКУ неодноразово було встановлено, що необґрунтована належним чином наведена підстава для відміни тендеру є такою, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі», наприклад, в наступних Рішеннях Колегії АМКУ №5708-р/пк-пз від 06.09.2022 р., №7090-р/пк-пз від 01.12.2022 р., № 8918-р/пк-пз від 23.04.2021 р., № 3924-р/пк-пз від 19.04.2022 р., №4544-р/пк-пз від 11.05.2022 р., №2150-р/пк-пз від 02.02.2022 р., №13625-р/пк-пз від 16.06.2021 р. Вищевикладене підтверджує, що Замовником неправомірно відмінено тендер на підставі підпункту 3 пункту 47 Особливостей. З огляду на вищенаведене, відміна тендеру по цій закупівлі послуг не була підтверджена жодними обставинами, документами чи іншими обґрунтованими на те причинами. Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, – ПРОСИМО: Зобов’язати Замовника, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), скасувати рішення про відміну тендеру на закупівлю: «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-20-007350-a, оформлене Протокольним рішенням (протоколом) уповноважено особи №28 від 02.02.2023 року. Додатки: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) №28 від 02.02.2023 року. 2. Тендерна документація на закупівлю «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-20-007350-a. 3. Тендерна документація на закупівлю «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-10-011439-a. 4. Рішення Колегії АМКУ №5708-р/пк-пз від 06.09.2022 р. 5. Рішення Колегії АМКУ №7090-р/пк-пз від 01.12.2022 р. 6. Рішення Колегії АМКУ №8918-р/пк-пз від 23.04.2021 р. 7. Рішення Колегії АМКУ №3924-р/пк-пз від 19.04.2022 р. 8. Рішення Колегії АМКУ №4544-р/пк-пз від 11.05.2022 р. 9. Рішення Колегії АМКУ №2150-р/пк-пз від 02.02.2022 р. 10. Рішення Колегії АМКУ №13625-р/пк-пз від 16.06.2021 р. Директор ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
Пов'язані документи: Замовник Орган оскарження Учасник
Дата розгляду скарги: 20.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.02.2023 17:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.02.2023 12:59
Дата виконання рішення Замовником: 22.02.2023 14:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: 22 лютого 2023 року Уповноваженою особою було вирішено скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-20-007350-a відповідно до рішення №1908-р/пк-пз від 20.02.2023 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та продовжити проведення процедури закупівлі.
Автор: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Чуприна Станіслав 380932250957 OLESTAS-EKO@UKR.NET http://www.olestaseko.com.ua