-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фланці, з’єднання, відведення, заглушки, переходи
Фланці, з’єднання, відведення, заглушки, переходи
Торги не відбулися
1 585 853.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 929.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 929.27 UAH
Період оскарження:
20.01.2023 08:59 - 28.01.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимоги не вказані до деталей що замовляються
Номер:
bc938b5dd86345d79888a0b3aaf36630
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-20-000723-a.c2
Назва:
Вимоги не вказані до деталей що замовляються
Вимога:
В Вашому переліку товарів що закуповуються не вказані Технічні вимоги до товарів що закуповуються!!! Жодного стандарту не вказано за яким має бути виготовлено продукцію. Це грубе порушення Законодавства і відповідно, не ясно що ви закуповуєте зя кої сталі з якого матеріалу???? ВИМАГАЄМО чітко вказати характеристики товарів з вказанням стандартів за якими закуповуються деталі. ВИМАГАЄМО надати подробну контсрокцію щодо ізолюючих фланцевих з'єдненаб стандарт креслення !!! Інакше ваша закупівля неправомірна і вся закупівля буде оскарджжена в АМКУ а з ваідповідальних осіб будть проведенні штрафні стягнення за безповідальне ставлення до свої обов'язків.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2023 09:56
Вирішення:
Шановний потенційний Учасник! Ознайомившись з текстом Вашої вимоги повідомляємо, що у Додатку 1 Технічні вимоги (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Закупівлі) вказано конкретна назва предмета Закупівлі, яка має відповідати вимогам діючим нормативним документам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.01.2023 11:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
dc0b01437b084177a0263a65dde3240f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-20-000723-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! На період введення дії воєнного стану на законодавчому рівні дуже ускладнився процес по видачі дозвільної документації. Але зауважимо що вся дозвільна документація в нас для роботи наявна як у виробників. При цьому з операторів газотраспортної системи з початку війни вперше на закупівлі по нашій категорії товару вимагається висновок санітарно-епідеміологічної експертизи. Отримати наразі його для нас, як і для будь якого учасника не є можливим. З початку дії воєнного стану жоден з облгазів не висував вимог щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, так як нарзі органи і структури не надають данних висновків. Нижче надано лист з розьясненням від Державної служби України з птань безпечності харчових продуктів та захсту споживачів про те, що на момент дії воєнного стані на законних підставах виробництва працюють з наявною документацією і Замовник не має правав вимгате те що неможливо виконати в теперішніх умовах. Тому вимагаємо прибрати вимогу з тендерної документації про обовязковість надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
Пов'язані документи:
Учасник
- Європейська бізнес асоціація (2).jpg 25.01.2023 09:26
- Європейська бізнес асоціація.jpg 25.01.2023 09:26
Дата подачі:
25.01.2023 09:26
Вирішення:
Шановний потенційний Учасник! Ознайомившись з текстом Вашої вимоги повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Нормативним актом, що регламентує відносини у сфері встановлення на відповідність об'єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі - СЕС) вимогам санітарних норм, визначення безпеки господарської діяльності, оцінка можливого негативного впливу небезпечних факторів, пов'язаних з цією діяльністю та визначення ступеня створюваного ними ризику для здоров'я населення є Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення". Відповідно до цього Закону, висновок СЕС потрібно отримувати на будь-яку діяльність, технологію, продукцію та сировину, проекти нормативних документів, реалізація яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини.
Також повідомляємо про факт надання Учасником завершеної закупівлі висновку СЕС, який був виданий Держпродспоживслужбою у період дії воєнного стану, тим самим підтверджуючи можливість його отримання.
Враховуючи різні умови, в яких перебувають Учасники в період дії воєнного стану та неможливості отримання висновку СЕС з причин незалежних від них, такі Учасники можуть надати Лист-гарантію у довільній формі про те, що Предмет закупівлі відповідає нормам із захисту санітарно-епідемічного благополуччя, не спричинить шкідливого впливу на здоров'я людини та навколишнє середовище.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.01.2023 11:00