• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з монтажу та налагодження системи відео нагляду за адресою: вул. Сурикова, 36, м. Дніпро; Послуги з монтажу та налагодження системи відео нагляду за адресою: вул. Мамая козака, 26, м. Дніпро; Послуги з монтажу та налагодження системи відео нагляду за адресою: вул. Гладкова, 22, м. Дніпро; Послуги з монтажу та налагодження системи відео нагляду за адресою: вул. Воскресенська, 2д, м. Дніпро

Завершена

86 620.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 433.10 UAH
Період оскарження: 19.01.2023 16:15 - 25.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

не менше двох аналогічних договорів, виконаних не раніше 2022 року

Номер: 0307c6e6fe664e0984b92225fdd958ba
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-014024-a.c2
Назва: не менше двох аналогічних договорів, виконаних не раніше 2022 року
Вимога:
Шановний Замовнику, п.5.1. Розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу надання: «довідка у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (не менше двох, виконаних НЕ раніше 2022 року). Виконання учасником аналогічних договорів підтверджується шляхом надання по кожному з них копії аналогічного договору (з посиланням на закупівлю), а також документів, які підтверджують виконання договору (копії актів наданих послуг, видаткових накладних). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання товару за предметом закупівлі (за четвертим (третім – у разі закупівлі лікарських засобів) знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). » По-перше, відповідно до частини 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закону) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частини 2 ст. 16 Закону визначає перелік критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто достатньо щоб учасник підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання хоча б одного аналогічного договору. По-друге, вимога що договори повинні бути виконані не раніше 2022 року, є дискримінаційною та значно звужує коло потенційних учасників. Так, наше підприємство має досвід виконання аналогічного договору, але не в 2022 р. Договір виконаний в повному обсязі та претензій від замовника не має. Зазначені в документації Замовника умови призводять до неможливості участі в процедурі закупівлі учасників, які мають досвід виконання аналогічного договору в іншому році, ніж це передбачено документацією. Зазначивши такі вимоги (надання не менше 2-х договорів, виконаних не раніше 2022 р.) Замовник безпідставно звузив коло учасників, тим самим дискриминувавши їх. Тендерна документація в цій частині містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Вимагаємо змінити або виключити дані вимоги із тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до п. 45 У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до п. 3 частини другої ст. 16 «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідно до Закону про публічні закупівлі замовник може вимагати на підтвердження даного критерію інформацію про наявність документального підтвердженого досвіду одного аналогічного договору, тобто вимога щодо виконання не менше двох договорів є правом замовника. Для участі у публічних закупівлях, учасники повинні мати підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), при цьому такий договір може бути укладений наприклад із приватним підприємством, або вартість договору може бути незначною. Закон не передбачає, що брати участь у закупівлях можна без досвіду. Замовник не вимагає підтвердження досвіду, звужене аналогічним договором за державні кошти, або встановлення додаткових вимог до виконаних договорів із суб’єктами господарювання недержавної форми власності, виконання договору для потреб певного замовника та / або договір з чітко вказаним предметом закупівлі, що можуть обмежувати конкуренцію та призводити до дискримінації учасників. Вимогу встановлено за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 51310000-8 - Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури, що не звужує коло закупівлі до конкретної назви закупівлі та не призводить до дискримінації учасників. Не слід вважати що встановлена вимога щодо виконання договору не раніше 2022 року, як вимогу за конкретний період, наприклад за 2014–2016 роки та що це звужує коло потенційних учасників. Вважається, якщо постачальник працює саме в цій сфері, то він має досвід виконання подібних послуг в останньому проміжку часу, а не п’ять років назад, що ставить під питання професійність виконання послуги. Враховуючи специфіку, обсяг та склад послуг, передбачається наявність у учасника певного досвіду, що може бути підтверджена виконанням аналогічних договорів за останній період часу. Вивчивши закупівельний ринок прийшли висновку , що ринок має дуже великий досвід виконання послуг за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 51310000-8 -Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури за 2022 рік. Враховуючи вищезазначене, робимо висновок, що даною вимогою не було створено обмеження конкуренції та вимога не призводить до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Акт обстеження

Номер: ba06e412a61343cf9077263aa9805499
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-014024-a.c1
Назва: Акт обстеження
Вимога:
Шановний Замовнику, Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу: «Для повноти розуміння об’єму робіт визначених дефектними актами Учасник, в період уточнень/звернення за роз’ясненнями обов’язково має відвідати об’єкт (об’єкти), оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги та надати у складі пропозиції акт обстеження об’єкта, підписаний стороною Замовника та Учасника.» Дана вимога суперечить п.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вона обмежує Учасників у часі складання акту обстеження – лише в період уточнень/звернень, хоча Закон не містить таких обмежень – документи можуть бути складені і подані Учасником до кінцевого терміну подання пропозицій. Крім того, дана вимога є дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації. Дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції. Вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Встановлення вимоги щодо попереднього огляду об’єкта дозволив би учаснику на місці оглянути можливості підключення камер відеонагляду і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази, техніки та обсягу необхідного монтажного матеріалу, необхідну кількість, номенклатуру кабельної продукції та додаткового обладнання необхідних для забезпечення налагодження та установки кожної системи та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі. Задля попередження виникнення питань у подальшому, Замовником було вирішено задовольнити вимогу шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині
Статус вимоги: Задоволено