• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Телевізійна система контролю за транспортно-технологічними операціями з блоком захисних труб та шахтою внутрішньо корпусною реакторної установки для енергоблоків № 1, 2 ВП ХАЕС

Завершена

46 555 526.20 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 465 555.26 UAH
Період оскарження: 19.01.2023 15:54 - 17.03.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо протоколів випробувань

Номер: e411e939eafe4f56a2be22ff66a63b4c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-013438-a.a4
Назва: Щодо протоколів випробувань
Вимога:
Ознайомившись з відповідями замовника (7099 - Додаткове роз'яснення на звернення від 24.02.2023.pdf ) на звернення від 24.02.2023 стосовно закупівлі товарів за темою: ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізійна система контролю за транспортно-технологічними операціями з блоком захисних труб та шахтою внутрішньо корпусною реакторної установки для енергоблоків № 1, 2 ВП ХАЕС) виявлено, що замовник надав роз'яснення на запитання, які стосуються 7099-ТД -1.doc.Частина ІІ розділ А і п.А.10.3 та п. 4.1.1.15 таблиці 1 Додатку 4 до ТД . А саме: "Твердження учасника щодо випробувань сертифікованою «Українською лабораторією» не відповідає дійсності та є викривленням наведених в тендерній документації вимог. В тендерній документації визначено, що лабораторія має бути акредитованою за стандартами України. Україна є членом Європейської організації з акредитації (ЕА) та Міжнародного співробітництва з акредитації лабораторій (ILAC) в зв’язку з чим Замовником будуть прийняті протоколи випробувань, що видані лабораторіями, акредитованими міжнародними центрами акредитації, які визнані ILAC та EA." У складний для України час, на тлі вторгнення Росії, що триває, з метою здійснення одного із найважливіших принципів проведення закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки (ДАП) та покращення ефективних результатів щодо дій, які мають дискримінаційні ознаки, порушення принципів конкуренції та обмеження кола потенційних учасників, замовник повинен не лише надати Додаткове роз'яснення, а й усунути і наведені ці невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. ( 7099-ТД -1.doc.Частина ІІ розділ А та п. 4.1.1.15 таблиці 1 Додатку 4 до ТД ). ВИМАГАЄМО усунути дане протиріччя, чітко визначити вимогу з даного питання та внести зміни до тендерної документації 7099-ТД -1.doc.Частина ІІ розділ А та п. 4.1.1.15 таблиці 1 Додатку 4 до ТД .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога встановлено чітко відповідно Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Акредитація здійснюється національним органом України з акредитації, яким призначено Національне агентство з акредитації України (НААУ). В свою чергу, між НААУ, ILАС та ЕА підписано Угода про взаємне визнання за напрямками акредитації випробувальних та калібрувальних лабораторій. Таким чином вимога в п.А.10.3 ТСдоПЗ (додаток 4 до ТД) аргументована та не потребує внесення змін до ТД. Замовником будуть прийняти протоколи випробувань, що видані лабораторіями, акредитованими міжнародними центрами акредитації, які визнані ILAC та EA відповідно законодавству України. Додатково повідомляємо, що при підготовці тендерної пропозиції учасник має керуватися положеннями, викладеними в тендерній документації. Згідно інформації, наведеній в додатку 3 до ТД, «* Додаток А та Додаток Б Додатку 4 «ТСдоПЗ» до тендерної документації при розгляді пропозицій учасників не застосовується». Таким чином відповідно п.2 Частина ІІ А Розділ ІІІ ТД учасник повинен надати Лист-згоду за формою Додатка 7 до ТД з обов’язковими умовами, які будуть включені до договору (додаток А до ТСдоПЗ (Додаток 4 до ТД)). Щодо п. 4.1.1.15 таблиці 1 Додатку 4 до ТД повідомляємо, що обґрунтування даної технічної характеристики було надано в додатковому роз’ясненні на звернення від 24.02.2023р.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.03.2023 10:01
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо технічних вимог ТД

Номер: 14e0b214baf640fd9112e9be09463a60
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-013438-a.b3
Назва: Щодо технічних вимог ТД
Вимога:
Шановні фахівці ІТД ВДВтаР ВП ХАЕС, ознайомившись з вашими роз'ясненнями (відповідями) від 14.03.2023р. на наші запитання та вимоги від 09.03.2023р., ми змушені констатувати факт того, що вашими роз'ясненнями (відповідями) ви вносите ще більші протиріччя, невизначеність і розмитість у вимогах до обладнання, що закуповується. Технічні вимоги, що викладаються в тендерній документації, мають бути викладені логічно чітко, зрозуміло і не допускати двоякого трактування. Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ми вважаємо, що вимоги «Технічної специфікації…» Додаток 4 до ТД мають явні ознаки заангажованості Замовника з певним Виробником/Постачальником та прописані під цього Виробника/Постачальника обладнання, що закуповується та несуть ознаки дискримінації щодо інших учасників. Ми продовжуємо стверджувати, що вимоги п. А.3.3.7 і п. 4.6.1.6, які стосуються ступеня захищеності та ступеня герметичності ПТП. У першому випадку, у вимогах зазначається, що обладнання повинно експлуатуватися в повітряному середовищі за атмосферного тиску, у другому - у воді, на глибині до 35 м. У нашому розумінні зберігати герметичність при зануренні до 35 м, значить зберігати працездатність, а значить і працювати в таких умовах. Вимагаємо надати чітку відповідь, в яких умовах повинні працювати відеокамери, так як конструктивно це два різні типи камер. Відповідно до схеми розміщення ПТП у приміщеннях ГА-501, ГА-701 (Додаток А Технічних вимог), ПТП на період проведення транспортно-технологічних операцій встановлюються та експлуатуються виключно в повітряному середовищі, виникає закономірне питання: на якій підставі сформовано вимогу п.4 .6.1.6 «Глибина занурення (герметичність), м. вод. стовпа (бар) - до 35 м (3,5 бар)", щодо «Вимог до стійкості до впливу чинників навколишнього середовища». Вважаємо цю вимогу надмірною, прописаною під певного Постачальника/Виробника. Щодо ступеня захищеності ПТП нами так і не було отримано відповіді на поставлене запитання «До якого класу захисту має відповідати обладнання, що закуповується?». За загальноприйнятою процедурою, під час постановки обладнання на виробництво до нього має бути висунуто низку технічних вимог, які мають бути виконані під час виготовлення цього обладнання в обов'язковому порядку. Усі вимоги до виробленого обладнання конкретизовані, систематизовані, уніфіковані та зведені в єдині документи під назвою СТАНДАРТИ. Ви категорично ухиляєтеся від відповіді на наше закономірне запитання, що вимагає обов'язкової відповіді: «Якому класу захисту має відповідати обладнання, що закуповується? За яким міжнародно прийнятим стандартом має бути класифіковано ступінь захисту і якому класу відповідати?» За відсутності класу захисту на електротехнічну продукцію, до якої відносяться подібні ПТП, не можна поставити таку продукцію на виробництво (легітимно виконати обов'язкову процедуру), відповідно надалі цій продукції не можна буде присвоїти серійний і номенклатурний номер, а з усього вищезазначеного випливає, що така продукція під час постачання Замовнику буде контрафактною. Чи готовий Замовник приймати контрафактну продукцію? Щодо "кругового обертання відеокамери": Ми маємо досвід поставки більш надійного і довговічного обладнання. Нами розглянуто питання про постачання відеокамер, що допускають їхнє кругове обертання без обмеження в горизонтальній площині, але з огляду на всі ризики, пов'язані з проведенням радіаційно-небезпечних робіт, зокрема й ризику переопромінення персоналу, ми підходили до цього питання відповідально та відмовилися від використання такого варіанту виконання з наступних причин: - кругове обертання без обмеження в горизонтальній площині можна реалізувати тільки шляхом застосування механічних рухомих контактів, що призводить до їхнього зносу, оскільки вони зазнають механічного впливу. Це може призвести до поганого контакту і переривання електричного кола; - рухомі контакти вимагають складнішої конструкції, ніж жорсткі контакти через роз'єми. Це може ускладнити їхнє виробництво та знизити надійність; - рухомі контакти мають високий рівень механічного впливу, що може призвести до втрати енергії та підвищеного нагрівання; - існує ризик обриву ланцюга; - необхідність періодичного технічного обслуговування. Усі ці фактори впливають насамперед на надійність і працездатність обладнання. Ми вважаємо цей елемент системи таким, що критично впливає на безпеку проведення радіаційно небезпечних робіт. Існуючий високий ризик відмови рухомого контакту може призвести до втрати візуального контакту оператора полярного крана з об'єктом, за яким ведеться спостереження, і потребуватиме безпосередньої присутності персоналу в зоні підвищених радіаційних полів. Ваше категоричне наполягання на застосуванні плаваючого контакту ми можемо сприйняти тільки як лобіювання заздалегідь визначеного Постачальника/Виробника обладнання. Відеокамери, заплановані нами до постачання, мають можливість кругового обертання в горизонтальній площині на 350°, водночас на мінімальній фокусній відстані, яка відповідає вимогам ТД, у крайніх точках положення від -350° до +350° мають перекриття в 50° у кожен бік, тобто гарантовано перекривають круговий огляд у 360°. Швидкість переміщення відеокамер у горизонтальній площині в десятки разів перевищує швидкість необхідну для відстеження переміщення БЗТ, шахти ВКУ, і дасть змогу стежити за позаштатними ситуаціями, що можуть виникнути під час виконання цих ТТО із круговим оглядом у 360°. Таким чином вимоги і функції, покладені на ПТП нами виконуються в повному обсязі. Вимагаємо: видалити вимогу п.4.1.1.13 «Діапазон кутів повороту камери, градусів 360 (безперервне обертання)», замінивши її наступною редакцією: «Діапазон кутів повороту камери повинен забезпечувати круговий, панорамний огляд у 360° в горизонтальній площині». Заявляємо, що технічні вимоги ТД у такому вигляді (без внесених змін) мають дискримінаційний характер, прописані під одного заздалегідь визначеного Виробника/Постачальника, обмежують доступ Замовника до сучасних технологій, порушують принципи здорової конкуренції, ведуть до конкурсу з одним заздалегідь визначеним учасником. Тому ми наполягаємо на внесенні змін до технічних вимог. Ми домагаємося можливості постачання надійнішого обладнання, яке виконує ВЕСЬ ФУНКЦІОНАЛ, що покладається на нього вимогами ТД. Ураховуючи викладене та з метою розширення кола потенційних учасників, забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції не призводячи до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників та усунення дискримінаційних умов, ВИМАГАЄМО, Відповісти на такі питання: 1. "Якому класу захисту має відповідати обладнання, що закуповується"? "За яким міжнародно прийнятим стандартом має бути класифікований ступінь захисту і якому класу відповідати"? 2. «Надати чітку відповідь в яких умовах повинні працювати відеокамери»? 3. «Надати обґрунтоване пояснення «За якою причиною до відеокамер висуваються завищені вимоги п.4.6.1.6 «Глибина занурення (герметичність), м. вод. стовпа (бар) – до 35 м (3,5 бар)», що не відповідає умовам оточуючого середовища та вимогам п. А.3.3.7 «Кольорова телевізійна камера, що призначена для роботи в зонах з підвищеним рівнем радіаційного впливу у повітряному просторі,…» 4. Видалити з ТД та внести зміни, які усунуть протиріччя між вимогами п.4.6.1.6 та п. А.3.3.7. 5. «Видалити вимогу п.4.1.1.13 «Діапазон кутів повороту камери, градусів 360 (безперервне обертання)» замінивши її наступною редакцією: «Діапазон кутів повороту камери повинен забезпечувати круговий, панорамний огляд в 360° в горизонтальній площині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У додатку 4 до ТД (ТСдоПЗ) в розділі 1 наведені вимоги щодо технічних характеристик до предмету закупівлі. Вимоги у вказаному розділі викладені чітко, зрозуміло і без протиріч. Відповідно до умов, викладених в ТД, запропоноване до постачання обладнання повинне відповідати зазначеним вимогам щодо технічних характеристик, в тому числі й до стійкості обладнання до впливу факторів оточуючого середовища. Звертаємо увагу учасника на те, що п.А.3.3.7, на який посилається учасник, не є «вимогою» до технічних характеристик предмету закупівлі і не «стосується ступеню захищеності» (як стверджує учасник у своїй вимозі). В п.А.3.3.7 наведено загальну інформацію щодо складу ТСК: «А.3.3.7 До складу усіх вищезазначених ПТП системи (передавальна частина ТСК) мають бути включені такі вузли та обладнання: …», і не містить інформації щодо «ступеню герметичності» чи «ступеня захищеності» ПТП. Щодо ступеню захищеності, зазначаємо, що запропоноване учасником обладнання повинно обов’язково відповідати вимогам щодо технічних характеристик предмету закупівлі, наведених в розділі 1 Додатку 4 до ТД. Всі інші технічні характеристики, що притаманні запропонованому учасником обладнанню, не беруться до уваги при розгляді пропозиції учасника. Отже, постачальником (виробником) має бути запропоноване обладнання, що обов’язково відповідає встановленим в Табл.1 додатку 4 ТД технічним вимогам, при цьому інші технічні характеристики для своє продукції встановлює сам виробник відповідно до діючих у країні виробника стандартів. Щодо вимоги учасника «видалити п.4.1.1.13 «Діапазон кутів повороту камери, градусів 360 (безперервне обертання)» зазначаємо, що це призведе до погіршення технічних характеристик. Обґрунтування даної технічної характеристики було надано в додатковому роз’ясненні на звернення від 09.03.2023р. Щодо вимоги учасника надати відповіді на питання (далі по пунктам згідно вимоги): 1) по класу захисту, вимога не встановлюється. Клас захисту має бути встановлений виробником за умови виконання обов’язкових технічних вимог до предмету закупівлі Табл.1 додатку 4 до ТД (див. роз’яснення вище). 2) Вимоги замовника щодо стійкості обладнання до впливу факторів оточуючого середовища чітко наведені в п.4.6 Табл.1 додатку 4 до ТД. 3), 4) Пункт А.3.3.7 не встановлює вимог щодо умов оточуючого середовища. Див. пояснення вище. Протиріччя відсутнє. 5) Див. роз’яснення вище. Також обґрунтування даної технічної характеристики було надано в додатковому роз’ясненні на звернення від 09.03.2023р. Пропозиції щодо внесення змін до ТД, які призведуть до погіршення технічних характеристик, відхиляються.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.03.2023 10:01
Вимога
Вирішена

Стосовно 7099 - Додаткового роз'яснення на звернення від 24.02.2023.

Номер: a7875b9c772043518da19e2b38ce6a94
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-013438-a.b2
Назва: Стосовно 7099 - Додаткового роз'яснення на звернення від 24.02.2023.
Вимога:
Вивчивши ДОДАТКОВЕ РОЗ’ЯСНЕННЯ НА ЗВЕРНЕННЯ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМИ ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю: ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізійна система контролю за транспортно-технологічними операціями з блоком захисних труб та шахтою внутрішньо корпусною реакторної установки для енергоблоків №1,2 ВП ХАЕС, ми дійшли висновку, що ці роз’яснення привели до ще більших протиріч невизначеності і заплутаності вимог, що висуваються Замовникам. Щодо додаткового роз'яснення (відповіді) на наше твердження, «п.4.6.1.6 зазначено, що глибина занурення (герметичність) має становити 35 м вод. стовп (3,5 бар), п. А.З.З.7., в якому зазначено, що “До складу всіх вищезгаданих ПТП системи (передаюча частина ТСК) мають бути включені такі вузли та обладнання: кольорова телевізійна камера призначена для роботи в зонах з підвищеним рівнем радіаційного впливу у повітряному просторі...” Просимо видалити необґрунтовану вимогу п.4.6.1.6, чітко визначити технічну вимогу з даного питання та внести зміни до ТД», Замовник дав таку відповідь: «При підготовці тендерної пропозиції учасник має керуватися положеннями, викладеними в тендерній документації. Згідно інформації, наведеній в додатку 3 до ТД, «* Додаток А та Додаток Б Додатку 4 «ТСдоПЗ» до тендерної документації при розгляді пропозицій учасників не застосовується». В той же час, запропоноване до постачання обладнання повинно відповідати технічним характеристикам, що зазначені в Таблиці 1 Додатку 4 до ТД. 3 огляду на мету та сферу застосування ТСК, ПТП повинні бути герметичними. Ступінь герметичності вказано в п. 4.6.1.6», Ця відповідь внесла ще більшу невизначеність у вимоги ТД – нам незрозуміло, яким вимогам мають відповідати технічні характеристики відеокамер – відповідно до п.4.6.1.6 або п. А.З.З.7. – вимагаємо дати пояснення та обов'язково внести зміни до Тендерної документації; Щодо додаткового роз'яснення (відповіді) на наше твердження: 2 .У п. 4.1.1.13 таблиці 1 (додаток 4 до ТД) Діапазон кутів повороту камери , 360 градусів (безперервне обертання). Просимо конкретизувати: потрібно безперервне обертання на 360° чи огляд на 360°. Безперервне обертання на 360° на наш погляд передбачає плаваюче контактне з'єднання, що негативно впливатиме на надійність і строк експлуатації обладнання, вимагатиме постійного спостереження та ремонту із заміною плаваючого контакту. Пропонуємо залишити не 360° поворот, а 360° огляд. Відповідно до цього просимо внести відповідні зміни до ТВ (додаток 4 до ТД). Така пропозиція була аргументована значним підвищенням надійності та збільшенням терміну служби ПТП без зниження функціональності. Була отримана відповідь: «У п. 4.1.1.13 таблиці 1 ТСдоПЗ (додаток 4 до ТД) мається на увазі безперервне обертання на 360°, тобто відсутність обмеження кута повороту по горизонталі» без аргументації відхилення нашої пропозиції - вимагаємо дати аргументовані пояснення відхилення нашої пропозиції, у разі її прийняття обов'язково внести зміни до Тендерної документації; Щодо додаткового роз'яснення (відповіді) на наше твердження: У п. 4.1.3.13 таблиці 1 (додаток 4 до ТД) Формати відеосигналів, які повинні бути задіяними (використані) в МШУ та МРС для передачі, перетворення та відтворення зображень, що поступають від ПТП: - аналоговий - цифровий. У зв'язку з тим, функції обробки, зберігання та надання відеоданих кращі у РТZ-камер має бути доданий інтерфейс (ONVIF через з'єднання Ethernet (живлення забезпечується за допомогою технології РоЕ кабелем Ethernet ). Відповідно до цього просимо внести відповідні зміни до ТВ (додаток 4 до ТД). Була отримана відповідь: «Враховуючи призначення системи, місця розміщення, умови експлуатації та можливі впливи оточуючого середовища, застосування Ethernet кабелю в ТСК не допускається» - без аргументації. Нами планується до постачання система, побудована на сучасних технічних принципах, що передбачають можливість застосування Ethernet кабелю без втрати якості зображення, що передається і відповідає вимогам ТД щодо радіаційної стійкості. Вимагаємо дати аргументовані пояснення причин, з яких не допускається застосування кабелю Ethernet, внести зміни до Тендерної документації. У додаткових роз'ясненнях зазначено, що «Замовником будуть прийняті протоколи випробувань, видані лабораторіями, акредитованими міжнародними центрами акредитації, які визнані «ILАС» та ЕА» - Вимагаємо обов’язково внести відповідні зміни до Тендерної документації. Наші вимоги носять конструктивний характер і обумовлені нашим бажанням успішно реалізувати проект спільно з Замовником і усунути із ТД вимоги, за якими проглядаються елементи заангажованості і корупції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Стосовно усунення дискримінаційних вимог та надання розгорнутих відповідей на вже поставлені раніше запитання

Номер: 086e0da75cc64d639fcb9bf4e1401f89
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-013438-a.b1
Назва: Стосовно усунення дискримінаційних вимог та надання розгорнутих відповідей на вже поставлені раніше запитання
Вимога:
Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заявляємо, що технічні вимоги ТД (Додаток 4 до ТД) у такому вигляді (без внесених змін) носят корупційний характер, прописані під одного заздалегідь визначеного Виробника/Постачальника. У оприлюднених Замовником торгів відповідях на запитання та вимоги учасників проігноровано обґрунтовані та принципово важливі вимоги Учасників щодо внесення змін до ТД (Загальне запитання від 24.02.2023, 19:35 (Щодо вимог ТД та вимог Додатку 4 до ТД) та Загальне запитання від 24.02.2023, 19:38 (Щодо технічних вимог зазначених в Додатку 4 до ТД), не надано відповідей на низку поставлених важливих запитань. Немає відповіді на серйозне питання про зміну терміну постачання обладнання (запитання від 24.02.2023, 19:09 (Строки поставки обладнання). Проігноровано обґрунтовану вимогу Учасників про внесення змін "щодо надання протоколів випробувань, що підтверджують радіаційну стійкість відеокамер "на момент поставки обладнання" (Загальне запитання від 24.02.2023, 19:30 (Щодо наявності дискримінаційних вимог). В атомній енергетиці існує багато виробників телевізійного обладнання для моніторингу та діагностики, що мають великий обсяг позитивної референтності поставок на діючі АЕС по всьому світу і на підприємства, де потрібне обладнання з підвищеною стійкістю до потужного радіаційного впливу. Обладнання, яке ми маємо намір запропонувати до постачання на ці торги, пройшло випробування в авторитетному і всесвітньо визнаному європейському центрі комплексних досліджень обладнання для атомної енергетики, який є європейським лідером у цій галузі протягом більше 60-ти років. Комплексні випробування на підтвердження радіаційної та термостійкості в цьому центрі проводили відповідно до міжнародно визнаних стандартів ASTM*, які використовують і приймають у всіх технологічно розвинених країнах світу, зокрема в Європі, Азії, Японії, Америці. Результати випробувань пропонованого нами обладнання до постачання підтверджують його стійкість і функціональну працездатність у заданих Вами умовах довкілля і навіть перевищують ці вимоги. * - стандарт ASTM, визнаний у 135 країнах світу, нараховує більше 12 000 нормативних документів, які регламентують діяльність підприємств при виготовленні різноманітного обладнання та виконання робіт, виконання вимог яких забезпечує якість. Меморандум про взаєморозуміння між ASTM і Міждержавною радою зі стандартизації, метрології та сертифікації (EASC), членом якої є Україна, (цей міжнародний Меморандум (МОВ) підписано Україною 01.06.2017р. і він є обов'язковим для виконання) передбачає виконання наступних принципів (з метою спрощення застосування та розповсюдження передових технологій, здешевлення продукції, що закуповується/уникнення додаткових витрат): - прагнення уникати технічного дублювання (зокрема випробувань, що підтверджують відповідність технічних характеристик, раніше проведених за стандартами ASTM); - уникати дублювання працезатрат; - сприяти визнанню та використанню стандартів ASTM. Український орган із сертифікації обладнання в галузі атомної енергетики ТОВ "Сертатом", підтвердження якого вимагає Замовник, у цих торгах діє в межах наступних внутрішніх відомчих нормативних документів, що не мають міжнародного обігу та, відповідно, не відомі/не визнані зарубіжними виробниками: - НП 306.1.190-2012 «Загальні вимоги до системи управління діяльністю у сфері використання ядерної енергії»; - НП 306.1.182-2012 «Вимоги до системи управління діяльністю експлуатуючої організації (оператора)»; - стандартом СОУ НАЕК 024:2012 «Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції, що закуповується експлуатуючою організацією. Загальні положення». - стандартом СОУ НАЕК 024:2012 - в частині типів продукції, до якої встановлені вимоги за оцінкою відповідності; - стандартом СОУ НАЕК 024:2012 - в частині узгодження планів якості виготовлення замовленої продукції, визначення і встановлення статусу контрольних точок, в яких контроль проводитиметься за участю представників ТОВ «СЕРТАТОМ». При цьому узгодження плану якості із Замовником (АЕС) є обов'язковою умовою; - стандартом СОУ НАЕК 039:2013 «Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання відповідності продукції на етапі виробництва» і п.п. 6.5 (п.п. 1,2,5), 7.4.1 - стандартом СОУ НАЕК 024:2012 - в частині умов, порядку проведення робіт і оформлення результатів оцінки відповідності продукції. Ці документи, які регламентують діяльність ТОВ «Сертатом», поширюються на обладнання для систем, що класифікуються за 1-3 класами, які впливають на безпеку експлуатації АЕС. Обладнання, що закуповується, класифікується за 4-м класом (загальнопромислового виконання і застосування), яке не впливає на безпечну експлуатацію АЕС, відповідно до тих самих вимог опублікованої ТД (Додаток 4 до ТД, п1 Таблиця 1). Ми аргументовано стверджуємо, що вимоги, які висуваються до Постачальника, є завищеними і такими, що суттєво обмежують конкуренцію, тому, що не є привабливими для потенційних учасників резидентів та нерезидентів, які мають можливість запропонувати якісну продукцію, яка надійно використовується на багатьох АЕС світу. Ураховуючи викладене та з метою розширення кола потенційних учасників, забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції не призводячи до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників та усунення дискримінаційних умов, ВИМАГАЄМО: - надати відповіді на низку запитань щодо технічних характеристик та внести відповідні зміни до ТД у додаток 4 до ТД. - передбачити можливість підтвердження технічних характеристик пропонованого обладнання не тільки Українськими сертифікованими лабораторіями, а й зарубіжними авторитетними лабораторіями, що діють у рамках міжнародно визнаних стандартів ISO, ASTM, TUF, ILAC та ін. - передбачити/видалити дискримінаційну вимогу щодо надання учасником торгів у складі тендерної пропозиції протоколи випробувань до впливу γ-випромінювання та відгуків про позитивний досвід постачання обладнання на АЕС, а протоколи випробувань та відгуки від АЕС про позитивний досвід експлуатації пропонованого до постачання обладнання в умовах, визначених вимогами тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, на ваші звернення оприлюднене додаткове роз'яснення до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено