• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони майна підприємства

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 19.01.2023 14:35 - 24.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Повторна вимога про усунення невідповідностей є прямим порушенням законодавства, яке регулює процедуру закупівель.

Номер: 79a209fd292f4edc83cd3aebb100bd91
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-010657-a.b3
Назва: Повторна вимога про усунення невідповідностей є прямим порушенням законодавства, яке регулює процедуру закупівель.
Вимога:
Відповідно до рішення від 22.02.2023 № 2093-р/пк-пз (далі –Рішення) Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) зобов’язала Державне підприємство "Українська геологічна компанія" (надалі – Замовник) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "А1 ОХОРОНА" переможцем процедури закупівлі — «Послуги з охорони майна підприємства», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-19-010657-a. Таким чином Уповноважена особа Замовника повинна скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «А1 ОХОРОНА» оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.02.2023 № 25. Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості): якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. При цьому орган оскарження рішенням № 2093-р/пк-пз від 22.02.2023 постановив виключно скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «А1 ОХОРОНА», рішень стосовно іншого учасника колегією прийнято не було. Повторне звернення до ПП «Атлант» не відноситься до випадку пов’язаного з використанням Рішення органу оскарження. При цьому також слід зазначити, що Рішенням Колегії не передбачена можливість/зобов’язання Замовника повторно розміщувати повідомлення з вимогою до ТОВ «АІ ОХОРОНА» про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Тим більше Замовник не має права повторно застосовувати положення пункту 40 Особливостей до інших учасників процедури закупівлі, тендерні пропозиції яких він відхилив до 06.02.2023. Таким чином враховуючи, що Замовник вже скористався положеннями пункту 40 Особливостей та розміщував повідомлення з вимогами до учасників про усунення невідповідностей, які учасники усували у термін 24 години, Замовник не має більше права розміщувати зазначені вимоги відносно тендерних пропозицій поданих учасниками. Отже Замовник повинен скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "А1 ОХОРОНА" переможцем процедури закупівлі — "«Послуги з охорони майна підприємства», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-19-010657-a відповідно до Рішення Колегії, відхилити пропозицію ТОВ «А1 ОХОРОНА» відповідно до вимог Особливостей та завершити процедуру закупівлі згідно з вимог законодавства України у сфері публічних закупівель. Не виконавши рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Вами не прийнято рішення про відхилення пропозиції переможця закупівлі, продовжено розгляд тендерних пропозицій та повторно подані вимоги до Учасників, що є порушення положення пункту 40 Особливостей до інших учасників процедури закупівлі, тендерні пропозиції яких він відхилив до 06.02.2023. З огляду на суттєве порушення Вами Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, ВИМАГАЄМО виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: - скасувати своє рішення оформлене Протоколом від 06.02.2023 № 25 про визначення переможцем закупівлі ТОВ «АІ ОХОРОНА»; - завершити процедуру закупівлі згідно вимог законодавства України у сфері публічних закупівель. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям кожного члена тендерного комітету, які на підставі статі 38 несуть персональну відповідальність за прийняте ними рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до рішення від 22.02.2023 № 2093-р/пк-пз (далі –Рішення) Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язала Державне підприємство "Українська геологічна компанія" (надалі – Замовник) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "А1 ОХОРОНА" переможцем процедури закупівлі — «Послуги з охорони майна підприємства» (№ UA-2023-01-19-010657-a). Уповноважена особа Замовника скасувала своє рішення про визнання переможцем ТОВ «А1 ОХОРОНА», що оформлене Протоколом № 36 від 27.02.2023 і таким чином виконала рішення АМКУ. Після цього в системі електронного майданчика технічно було скасовано результати кваліфікації по всіх учасниках і перший учасник повернувся у статус «Оцінка» та Замовник провів кваліфікацію усіх учасників з початку. Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості): якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Тому Замовник не порушив вимоги пункту 40 Особливостей, а виконував рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель і проводив подальші дії щодо кваліфікації Учасників згідно законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 9ae559b243994e1191123fd9d14baf85
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-010657-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на рішення Замовника в частині визначення переможцем процедури відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «А1 ОХОРОНА» охоронні послуги— за кодом ДК 021:2015:79710000—4 (послуги з охорони майна підприємства)
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.02.2023 16:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.02.2023 10:48
Дата виконання рішення Замовником: 27.02.2023 13:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення №2093-р/пк-пз від 22.02.2023 виконано
Автор: ПП "АТЛАНТ", ПП Атлант +380675019487 atlant_p.p@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 3c5f7a25d6714041a06540acc8953279
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-010657-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 12.02.2023 00:00
Автор: ПП "АТЛАНТ", ПП Атлант +380675019487 atlant_p.p@ukr.net