-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі (Лабораторні меблі)
Торги відмінено
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
19.01.2023 14:31 - 24.01.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Замовника щодо визначення переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
Номер:
d782eacffa654315b859964f7977072c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-19-010501-a.c5
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника щодо визначення переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
Скарга:
Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує права Скаржника, суперечить чинному законодавству України в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2023-01-19-010501-a.pdf.p7s 06.02.2023 15:50
- Скарга UA-2023-01-19-010501-a.pdf 06.02.2023 15:50
- Скарга UA-2023-01-19-010501-a.docx 06.02.2023 15:50
- 5. Паспорти на товар.pdf 06.02.2023 16:02
- Паспорти (2).pdf 06.02.2023 16:31
- Паспорти.pdf 06.02.2023 16:44
- Інформація до скарги.pdf 10.02.2023 09:30
- Інформація до скарги.docx 10.02.2023 09:30
- Листовий матеріал з пластиком Resistans 1мм світло-сірий.pdf 10.02.2023 09:31
- Рішення від 08.02.2023 №1387.pdf 08.02.2023 13:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.02.2023 №1807.pdf 16.02.2023 15:50
- Рішення від 16.02.2023 №1807.pdf 21.02.2023 12:36
- Відповідь (1).docx 09.02.2023 14:10
- відповідь 2.docx 14.02.2023 15:16
- Протокол щодо рішення АМКУ.docx 21.02.2023 13:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.02.2023 18:08
Дата розгляду скарги:
16.02.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.02.2023 13:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.02.2023 12:42
Дата виконання рішення Замовником:
21.02.2023 13:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунуто, закупівлю приведено у відповідність
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати рішення про визначення переможця
Номер:
85aaad7ccd484c308f98d7b607989c0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-19-010501-a.b4
Назва:
Вимога скасувати рішення про визначення переможця
Вимога:
З рішенням про визначення переможцем ТОВ «ХЛР» категорично не погоджуємось, вважаємо його протиправним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога скасувати рішення.pdf 03.02.2023 11:50
Дата подачі:
03.02.2023 11:51
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Замовник торгів уважно вивчивши вашу вимогу, повідомляє наступне:
Щодо визначення переможцем ТОВ «ХЛР».
Замовник повідомляє, що Тендерна документація складена відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) та з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», водночас Додаток 4 до тендерної документації, а саме «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», складений відповідно до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додаток 4 тендерної документації містить абзац - Відповідність технічним вимогам, запропонованого учасником товару, встановленим у даному додатку до тендерної документації, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінки технічного документу виробника (інструкції з експлуатації або паспорту на товар), в якому міститься вся необхідна інформація щодо матеріалів та хімічно-стійких поверхонь (назва, марка, виробник) і комплектуючих та містить зображення товару, що пропонується до закупівлі. Оригінали або копії відповідної технічної документації виробника надаються учасником в складі його тендерної пропозиції.
Зазначаємо, що надані в складі тендерної пропозиції технічні паспорти містять інформацію про матеріали та хімічно - стійкі поверхні, разом з тим надані паспорти містять посилання на відповідність вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016; ДСТУ ГОСТ 19917:2016; ДСТУ ГОСТ 22046:2004, підтверджені сертифікатом відповідності та висновком державної санітарно -епідеміологічної експертизи.
В свою чергу надано сертифікат відповідності, що в свою чергу підтверджує вищезазначені ДСТУ, висновок державно санітарно – епідеміологічної експертизи що підтверджує вищезазначені ДСТУ та відповідність екологічним показникам. Та відповідно протокол випробувань №56/Ral9003+9016, що підтверджує відповідність фарби.
Якість запропонованого товару в повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації, в частині технічної специфікації.
Щодо вартості запропонованого товару, відповідно до Законодавства України, учасник вільний у пропозиції ціни на запропонований товар, пропозиція ТОВ «ХЛР» становить 1 099 067,04 грн з ПДВ, економія державного бюджету складає 932,96 грн.
Тому, з огляду на вищезазначене, пропозиція ТОВ «ХЛР», в повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "НВП "УКРОРГСИНТЕЗ"
Номер:
5715b3af053e4caab383e9f926555310
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-19-010501-a.c3
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "НВП "УКРОРГСИНТЕЗ"
Вимога:
Повідомляємо, що рішення про відхилення було прийняте з грубим порушенням законодавства в сфері публічних закупівель, а саме постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 31.01.2023 13:54
- Договір дистрибуції 2023.pdf 31.01.2023 13:54
Дата подачі:
31.01.2023 13:55
Вирішення:
Шановний учасник, дякуємо за надану вимогу, по суті вимоги повідомляємо наступне:
Повідомляємо, що закупівля відбувається відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості), Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель (далі — Закон).
Відповідно до пункту 43 Особливостей - «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.».
Тобто, учасник закупівлі у вимозі може звернутися до замовника вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРОРГСИНТЕЗ", умовам тендерної документації, зокрема технічній спеціифікації .
Щодо пунктів 1-2 вимоги:
Додатком 4 до тендерної документації зазначена вимога - «Відповідність технічним вимогам, запропонованого учасником товару, встановленим у даному додатку до тендерної документації, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінки технічного документу виробника (інструкції з експлуатації або паспорту на товар), в якому міститься вся необхідна інформація щодо матеріалів та хімічно-стійких поверхонь (назва, марка, виробник) і комплектуючих та містить зображення товару, що пропонується до закупівлі. Оригінали або копії відповідної технічної документації виробника надаються учасником в складі його тендерної пропозиції.»
Тобто замовником вимагались зображення саме того товару що буде постачатися потенційним учасником, та ніяк не візуалізацію товару, без детального уточнення різних можливих варіантів запропонованих позицій.
Щодо пункту 3 вимоги:
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРОРГСИНТЕЗ", наданий договір дистрибуції № Е-2022 від 12 січня 2022 року з ТОВ «РІВА-СТАЛЬ» що має строк дії до 31.12.2022 року, на момент розгляду пропозиції, замовнику не відомо чи співпрацює учасник з виробником чи ні, окрім того у довідці за вих. № 92 від 30.01.2023 року Обґрунтування аномально низької ціни, учасник робить посилання на саме цей договір, що ставить в свою чергу під сумнів саме належність обґрунтування аномально низької ціни.
Щодо пункту 4 вимогу:
Відповідно до пункту 40 Особливостей - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з тим повідомляємо що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей є не правом а обов’язком замовника, але тільки в тому випадку коли пропозиція учасника не містить інших порушень умов тендерної документації, а саме невідповідність умовам технічної специфікації, виправлення яких призведе до зміни предмета закупівлі.
Тобто надання в цьому випадку повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей немає сенсу, адже пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації .
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Повідомляємо, що рішення про відхилення було прийняте з грубим порушенням законодавства в сфері публічних закупівель, а саме постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості).
Номер:
e93a9b78e2504de2ae53551cd5facc75
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-19-010501-a.c2
Назва:
Повідомляємо, що рішення про відхилення було прийняте з грубим порушенням законодавства в сфері публічних закупівель, а саме постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості).
Вимога:
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "НВП "УКРОРГСИНТЕЗ"
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 31.01.2023 13:25
Дата подачі:
31.01.2023 13:25
Опис причини скасування:
Помилково не було надано документи, на які посилалися в вимозі
Дата скасування:
31.01.2023 13:52
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
8465b7e5f7594db58349f0ccea975cd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-19-010501-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги.
Відповідно до умов закупівлі строк поставки товарів до 31.12.2023 р.
Згідно з вимогами Додатка №4 учасники в складі пропозиції повинні надати гарантійний лист, що товар поставляється згідно заявки протягом 5 календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника.
Згідно з умовами п.3.2. проєкту договору товар постачається Покупцю протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту подання електронної заявки Покупцем.
Тобто, в різних місцях тендерної документації строк поставки прописано по-різному. Але у будь-якому випадку, вимога поставити товар протягом 5 календарних (3 робочих) днів з моменту отримання заявки від Замовника є дискримінаційною.
Лабораторні меблі є специфічним товаром, який зазвичай виробляється під конкретного замовника за індивідуальним замовленням.
Отже, виробництво лабораторних меблів у разі перемоги в тендері може розпочатися тільки після укладення договору. Інакше постачальник ризикує отримати неліквідні залишки товару на складі.
Потенційний постачальник не може заздалегідь знати, коли буде заявка від Замовника і відповідно почнеться відлік строку постачання товару. Адже заявка може бути і на наступний день після укладення договору. Виробництво такого об’єму товару, який закуповується, та його поставка ніяк не можуть бути 5 календарних днів (3 робочих дня). Хочемо зазначити, що на час проведення закупівлі діє воєнний стан по всій країні, який може бути продовжений. Термін здійснення логістичних послуг може змінюватися за незалежними від постачальника обставинами.
Виходячи з зазначеного вище, в даному тендері можуть взяти участь тільки ті постачальники, які заздалегідь домовилися з Замовником торгів щодо дати надання заявки.
Дана дискримінаційна вимога звужує коло потенційних учасників, обмежує конкуренцію, призводить до завищення ціни пропозиції та неефективної витрати бюджетних коштів.
Згідно з п. 4 ч. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 117 (далі Особливості), якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, замовник укладає договір без застосування процедури відкритих торгів. Нагальна потреба повинна бути документально підтверджена замовником
Оголошення процедури відкритих торгів свідчить, що дана закупівля лабораторних меблів не є нагальною.
Вимагаємо прибрати з тендерної документації вимогу щодо строку поставки 5 календарних днів (3 робочих дня) з дня заявки. Або зазначити, коли буде надана заявка після укладення договору.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміни, визначені Особливостями.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.01.2023 16:25
Вирішення:
Вимогу буде задоволено
Статус вимоги:
Задоволено