-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги, код 79710000-4 Охоронні послуги (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Завершена
339 221.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 392.21 UAH
мін. крок: 1% або 3 392.21 UAH
Період оскарження:
19.01.2023 14:14 - 12.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на Рішення Замовника
Номер:
bc98d0f5df94478db6d96fdfa2c5754e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-19-009924-a.a3
Назва:
Вимога на Рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Вважаємо, що рішення про визнання переможцем закупівлі ПП«Скорпіон-Безпека» прийнято уповноваженою особою передчасно, без належної перевірки тендерної документації на відповідність кваліфікаційним вимогам, умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації закупівлі, тому є необ’єктивним, незаконним, дискримінаційним, таким, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), положення «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (далі – Особливості), права та охоронювані законом інтереси учасників, і тому підлягає скасуванню.
Так, ознайомившись з тендерною пропозицією переможця, встановлено, що вона не відповідає кваліфікаційним вимогам, умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації закупівлі з огляну на наступне. 1.Відповідно п.3 ДОДАТКУ 2 Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, документи інформацію у вигляді: Довідка на фірмовому бланку ( у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата,номер) надана у довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази у кількості необхідній для виконання договору;
Учасник повинен зазначити перелік обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, враховуючи технічні вимоги до закупівлі, а саме:
- не менше 3 (трьох) власних або орендованих транспорта реагування згідно з Постановою КМУ №960 від 18.11.2015 р. (надати копії свідоцтв про реєстрацію 3-х (трьох) транспортів реагування, що підтверджують їх реєстрацію та договори оренди не менше 3-х (трьох) транспортів реагування із строком дії договорів оренди не менше строку дії виконання послуг у разі якщо транспорти реагування орендовані; підтверджуючі фото не менше 3-х (трьох) патрульних транспортів, обладнаних відповідними кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують Учасника, спеціальними світловими сигнальними пристроями автожовтого (оранжевого) кольору; копії дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування)»
Відповідно п.3.1. Розділу ІІІ Наказу МВС № 375 від 18.04.2013р. «Про затвердження Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами», «Обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами,
«На транспорті реагування суб'єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб'єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності такої).
Відповідно ч.2 п.12. Постанови КМУ «Про затвердження ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», «Обладнання транаспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог:
- на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності)»
Учасник в складі Тендерної пропозиції надав фото трьох транспортних засобі із порушенням ліцензійних умов в частині нанесення кольорографічних схем (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема, його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності), а саме:
Відповідно п.1.2. Статуту ПП «СКОРПІОН_БЕЗПЕКА»,
«Найменування підприємства українською мовою:
повне – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СКОРПІОН-БЕЗПЕКА»
скорочене - ПП «СКОРПІОН-БЕЗПЕКА»
1. RENAULT LOGAN АЕ3110ІК – зазначено номер телефону, емблему та те, що це служба охорони. Проте не вказано скорочене найменування Учасника, тобто відсутні написи, які б ідентифікували б власника - Учасника процедури закупівлі, а саме, не вказано ПП «Скорпіон-Безпека».
2. RENAULT LOGAN АЕ7646OT - зазначено номер телефону, емблему, те, що це служба охорони та скорпіон-безпека. Проте не вказано саме скорочене найменування Учасника відповідно статуту, а саме, відсутній напис ПП «Скорпіон-Безпека».
3. RENAULT LOGAN АЕ0237IP - зазначено номер телефону, емблему та те, що це служба охорони. Проте не вказано скорочене найменування Учасника, тобто відсутні написи, які б ідентифікували б власника - Учасника процедури закупівлі, а саме, не вказано ПП «Скорпіон-Безпека».
Такий транспортний засіб знаходиться у ПП «Скорпіон-Безпека» в оренді, на підтвердження чого Учасник у складі тендерної пропозиції надав Договір оренди транспортного засобу № 13 від 03.01.2023р. Проте, відповідно умов Тендерної документації, зазначених вище, Учасник надає підтверджуючі фото не менше 3-х (трьох) патрульних транспортів, обладнаних відповідними кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують Учасника. Тобто на транспортному засобі RENAULT LOGAN АЕ0237IP напис повинен складати саме скорочене найменування Приватного підприємства «Скорпіон-Безпека», відповідно п.1.2. Статуту, скорочене найменування підприємства – ПП «Скорпіон-Безпека».
2. Відповідно п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», «Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України».
Учасником надані Свідоцтва про реєстрацію трьох транспортних засобів. Відповідно Свідоцтва CXM 875222 про реєстрацію RENAULT LOGAN АЕ3110ІК не вбачається, що такий транспортний засіб є спеціальним транспортом, що вимагається вказаним Законом.
3. Відповідно п.7 ДОДАТКУ 5 Інформація про характер і необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю охоронних послуг Охоронні послуги, код 79710000-4 Охоронні послуги (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», «Учасник в складі тендерної пропозиції подає орієнтовну калькуляцію основних статей витрат загальної суми пропозиції. Ціна послуг має включати в себе всі податки та збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені учасником, зокрема, відповідати вимогам діючого трудового законодавства».
Відповідно абзацу 4 п.1 ІІІ Розділу Тендерної документації, що має назву Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, «До вартості тендерної пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, заробітна плата, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником стосовно надання запропонованих послуг».
Відповідно додатку №1 Тендерної документації ФОРМА «ЦІНА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» в графі «Період надання послуг» зазначений такий період: «з дня підписання договору по 31.12.2023 року», який (період надання послуг) виражений в орієнтовній кількості у 8016 годин.
Відповідно до статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» з 1 січня 2023 року встановлений розмір мінімальної заробітної плати: у місячному розмірі - 6700 гривень; у погодинному розмірі - 40,46 гривні.
Учасник ПП «Скорпіон-Безпека» у складі тендерної пропозиції надав Орієнтовну калькуляцію основних статей витрат загальної суми пропозиції, в якій зазначено у графі Фонд заробітної плати в розмірі 215713,77грн., що в розрахунку на 1 годину вартості праці складає – (215713,77грн. : 8016год.) 26,91грн.
Таким чином, розмір Фонду заробітної плати не відповідає мінімальному розміру заробітної плати у погодинному розрахунку, що є порушенням трудового законодавства України.
Отже, загальна сума тендерної пропозиції, яка повинна включати заробітну плату, розрахована без дотримання вимог трудового законодавства України, без обґрунтованих пояснень, що вводить в оману Замовника.
Окрім цього, Учасник ПП «Скорпіон-Безпека» в складі тендерної пропозиції надав Відгуки від замовників по виконаним аналогічним договорам, в одному з яких – наданому КЗО «Спеціальна школа №12»ДОР від 22.11.2022р. за вих.№02-13/347 не зазначено службового номеру телефону посадової особи, що є порушенням п2.4. Додатку №2 до Тендерної документації (Оригінали відгуків на відповідному бланку від замовника, з яким укладено кожний аналогічний договір, скановані копії з яких подає учасник на виконання пункту, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб замовник).
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «Скорпіон-Безпека» не відповідає умовам кваліфікаційних вимог, технічної специфікації, іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, і повинна бути відхилена уповноваженою особою Замовника на підставі пункту 41 Особливостей.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_на_рішення_замовника.docx 24.02.2023 15:46
Дата подачі:
24.02.2023 15:46
Вирішення:
Шановний Учасник, Замовник надає роз’яснення стосовно пунктам вимоги на рішення Замовника.
1. Пунктом 3.1. Додатку 2 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен подати документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема, довідку на фірмовому бланку ( у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата,номер) надана у довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази у кількості необхідній для виконання договору. Учасник повинен зазначити перелік обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, враховуючи технічні вимоги до закупівлі, а саме: не менше 3 (трьох) власних або орендованих транспорта реагування згідно з Постановою КМУ №960 від 18.11.2015 р. (надати копії свідоцтв про реєстрацію 3-х (трьох) транспортів реагування, що підтверджують їх реєстрацію та договори оренди не менше 3-х (трьох) транспортів реагування із строком дії договорів оренди не менше строку дії виконання послуг у разі якщо транспорти реагування орендовані; підтверджуючі фото не менше 3-х (трьох) патрульних транспортів, обладнаних відповідними кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують Учасника, спеціальними світловими сигнальними пристроями автожовтого (оранжевого) кольору; копії дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування)».
Учасником ПП «Скорпіон-Безпека» у складі тендерної пропозиції надано фото трьох транспортних засобів (власних та орендованого), які відповідають вимогам Постанови КМУ №960 від 18.11.2015 р. (обладнані відповідними кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують Учасника, спеціальними світловими сигнальними пристроями автожовтого (оранжевого) кольору). Тендерна документація не містить інших додаткових умов щодо обладнання транспорту реагування (наказ МВС №375 від 18.04.2013р., відповідність кольорографічних схем (написів) інформації, яка міститься у статуті учасника тощо).
Враховуючи вищенаведену інформацію, відсутні підстави для задоволення вимоги у цій частині.
2. Пунктом 3.1. Додатку 2 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен подати документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема, копії свідоцтв про реєстрацію 3-х (трьох) транспортів реагування, що підтверджують їх реєстрацію. Учасником у складі тендерної пропозиції надані свідоцтва про реєстрацію трьох транспортних засобів реагування RENAULT LOGAN АЕ3110ІК, RENAULT LOGAN АЕ7646OT, RENAULT LOGAN АЕ0237IP. Тендерна документація не містить інших додаткових умов щодо реєстрації транспортних засобів учасників у якості спеціального (спеціалізованого) транспорту тощо, та надання для цього підтверджуючих документів.
Враховуючи вищенаведену інформацію, відсутні підстави для задоволення вимоги у цій частині.
3. Пунктом 7 Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про характер і необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що «Учасник в складі тендерної пропозиції подає орієнтовну калькуляцію основних статей витрат загальної суми пропозиції. Ціна послуг має включати в себе всі податки та збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені учасником, зокрема, відповідати вимогам діючого трудового законодавства.» Учасником ПП «Скрпіон-Безпека» на вимогу тендерної документації в складі тендерної пропозиції надана «Орієнтовна калькуляція основних статей витрат загальної суми пропозиції» .на загальну суму 228295,68 грн., також згідно Додатку 1 була надана ФОРМА «Ціна тендерної пропозиції» № 1 від 14.02.2023, у якій зазначено ціну за годину послуг з охорони 28,48 гривень (усього орієнтовно годин охорони - 8016). Враховуючи вище викладене в умовах тендерної документації не містяться окремі вимоги до порядку формування вартості охоронних послуг за годину.
Тому враховуючи наведену вище інформацію, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Також, пунктом 2.4. Додатку 2 тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції подає оригінали відгуків на відповідному бланку від замовника, з яким укладено кожний аналогічний договір, скановані копії з яких подає учасник на виконання пункту, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб замовника. Учасником ПП «Скорпіон-Безпека» у складі тендерної пропозиції наданий відгук КЗО «Спеціальна школа №12» ДОР від 22.11.2022 р. за вих.№02-13/347, у реквізитах якого (верхня частина бланку) зазначений відповідний номер службового телефону посадових осіб замовника – 766-31-13.
З урахуванням викладеного, вимога на рішення Замовника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога щодо відхилення тендерної пропозиції переможця
Номер:
cf2a87b189fd4ba18275fa59d2029ecc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-19-009924-a.b2
Назва:
вимога щодо відхилення тендерної пропозиції переможця
Вимога:
Вимога щодо визнання тендерної пропозиції переможця, як такої, що не відповідає умовам кваліфікаційних вимог та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та повинна бути відхилена Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога замовнику 20.02.2023 16:29
Дата подачі:
20.02.2023 16:29
Вирішення:
Шановний Учаснику, стосовно першого пункту вимоги Замовник надає роз’яснення, відповідно до п.7 Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про характер і необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено, що «Учасник в складі тендерної пропозиції подає орієнтовну калькуляцію основних статей витрат загальної суми пропозиції. Ціна послуг має включати в себе всі податки та збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені учасником, зокрема, відповідати вимогам діючого трудового законодавства.» Учасником ПП «Скрпіон-Безпека» на вимогу тендерної документації в складі тендерної пропозиції надана «Орієнтовна калькуляція основних статей витрат загальної суми пропозиції» .на загальну суму 228295,68 грн., також згідно Додатку 1 була надана ФОРМА «Ціна тендерної пропозиції» № 1 від 14.02.2023, у якій зазначено ціну за годину послуг з охорони 28,48 гривень (усього орієнтовно годин охорони - 8016). Враховуючи вище викладене в умовах тендерної документації не містяться окремі вимоги до порядку формування вартості охоронних послуг за годину. Тому враховуючи наведену вище інформацію, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Стосовно другого пункту вимоги Замовник надає роз’яснення, відповідно до п.1.3. Додатку 2 «Копії документів на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.1. цього розділу, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій із обов`язковою дією протягом дії договору на закупівлю». У складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасником ПП «Скорпіон-Безпека» на працівників надано довідки 100-2/о «Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин» згідно чинного законодавства та «Пояснення щодо медичних довідок відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022р. №651» в якому Учасником зазначено, що на теперішній час втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 06.11.1997р. №1238 «Про обов’язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення». Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022р. №651 затверджений новий «Порядок проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин».
Згідно вимог тендерної документації п.п.3, 4 п.2 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено:
«3. Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
4. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Тому враховуючи наведену вище інформацію, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації
Номер:
4d5d8134dba04040b4050311f7922116
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-19-009924-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації
Скарга:
Вих. № К/23-1034 від 23.01.2023 р.
До органу оскарження:
Постійно діючої адміністративної ко-легії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про пору-шення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, м. Київ
вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45
Суб’єкт оскарження:
Приватне підприємство «КІРАСА»
ЄДРПОУ: 33264976
Адреса: 50029, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг,
вул. Шостаковича, 12
Замовник:
Комунальний заклад освіти "Криворізь-ка спеціальна школа "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради"
ЄДРПОУ 20201798
Адреса: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг,
вул. Кропивницького, 13
Інформація про закупівлю:
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-01-19-009924-a
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тен-дерній документації
Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Натхнення" Дніпро-петровської обласної ради" оголосив закупівлю Охоронні послуги, код 79710000-4 Охоронні послуги (79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони). Ідентифікатор заку-півлі UA-2023-01-19-009924-a. Кінцевий термін подання пропозицій 27.01.2023 10:00.
Керуючись частиною 8 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосують-ся тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, що від-булися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подан-ня тендерних пропозицій.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, Приватне підприємство «КІРАСА» виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації серед учасників, що обмежує право Приватного підприємства «КІРАСА» на участь у цій закупівлі а саме:
1. В додатку №2 до Тендерної документації міститься наступна вимога:
«Учасник повинен зазначити перелік обладнання та матеріально-технічної бази, не-обхідної для виконання умов договору, враховуючи технічні вимоги до закупівлі, а саме:
- 3(три) власних транспорта реагування згідно з Постановою КМУ №960 від 18.11.2015 р. (надати копії свідоцтв про реєстрацію 3-х (трьох) транспортів реа-гування, що підтверджують їх реєстрацію; підтверджуючі фото 3-х (трьох) влас-них патрульних транспортів, обладнаних відповідними кольорографічними схе-мами (написами), які ідентифікують Учасника, спеціальними світловими сигна-льними пристроями автожовтого (оранжевого ) кольору…..»
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть тільки ті суб'єк-ти господарювання, які мають власний транспорт реагування.
ПП «КІРАСА» має договори №№ 1/1080,2/1080,3/1080,4/1080 від 10.10.2022 року з ФОП Шелковським Д.М., щодо оренди транспорту реагування. Проте через дискри-мінаційне обмеження, щодо наявності саме власного транспорту швидкого реагування, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі.
Вимога про наявність саме власного транспорту реагування надає можливість взя-ти участь у Процедурі закупівлі тільки суб’єктам господарювання, які мають вище вка-зане обладнання у власності, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, до ПП «КІРАСА».
Як доказ порушення нашого права надаємо:
-Копії договорів №№ 1/1080,2/1080,3/1080,4/1080 від 10.10.2022 року з ФОП Шелков-ським Д.М. щодо оренди авто.
Відповідно до частини 2 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у проце-дурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Відповідно до частини 4 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна докумен-тація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримі-нації учасників.
Дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси ПП «КІРАСА», як учасника відповідної процедури закупівлі.
ПП «КІРАСА» є реальним учасником на ринку охоронних послуг. Проте, через порушенням Замовником частини 2 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ«Про публічні за-купівлі», ПП «КІРАСА» не може прийняти участь у закупівлі.
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для усу-нення обмежуючих, дискримінаційних, незаконних вимог, що порушують принципи закупівлі, визначених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Директор ПП «КІРАСА» __________________ Д.М. Шелковський
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 23.01.2023 12:09
- договори оренди авто 23.01.2023 12:09
- Рішення від 24.01.2023 №811.pdf 24.01.2023 16:17
- інформація про перенесення розгляду скарги від 01.02.2023 №105.pdf 01.02.2023 15:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.02.2023 № 1420.pdf 08.02.2023 17:18
- Рішення від 08.02.2023 №1420.pdf 10.02.2023 15:40
- ДОДАТОК 2 до тендерної документації.doc 26.01.2023 11:36
- Заперечення на скаргу приватного підприємства Кіраса.doc 26.01.2023 11:36
- Заперечення на скаргу приватного підприємства Кіраса.pdf 26.01.2023 11:36
- Протокол внесення змін.pdf 10.02.2023 17:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.01.2023 15:53
Дата розгляду скарги:
01.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.01.2023 16:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.02.2023 15:40
Дата виконання рішення Замовником:
10.02.2023 17:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесено зміни до закупівлі згідно протоколу внесення змін на підставі Рішення Антимонопольного комітету від 08.02.2023 №1420