• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах міста Буча Бучанської міської територіальної громади Бучанського району Київської області

Завершена

616 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 082.25 UAH
Період оскарження: 19.01.2023 13:54 - 28.01.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: f54f952d004d4c5a8ff8569fea680b29
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-009225-a.c2
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, 25.01.2023 о 09:48 Вами була надана наступна відповідь на вимогу ID: UA-2023-01-19-009225-A.A1: «Всі зауваження, зазначені у вимозі, враховані та усунені в новій редакції Тендерної документації від 25.01.2023р.» Тип відповіді: ЗАДОВОЛЕНО Проаналізувавши нову редакцію тендерної документації із внесеними до неї змінами від 25.01.2023 зазначаємо, що Вами було усунуто не всі порушення та дискримінаційні положення, зазначені у задоволеній Вами вимозі ID: UA-2023-01-19-009225-A.A1, а саме не було виключено зі змісту тендерної документації вимогу п. 3 Додатку 1 до ТД: «Для підтвердження досвіду розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів надати рішення про затвердження технічної документації з нормативно-грошової оцінки земель населеного пункту відповідним замовником за аналогічним договорами». Наголошуємо, що, по-перше, зазначена вимога ТД протирічить поняттю «аналогічного договору», визначеного Замовником, та назві предмету закупівлі, оскільки містить зазначення території проведення нормативно-грошової оцінки земель, а саме: «земель населеного пункту». По-друге, вимога щодо надання рішення про затвердження технічної документації з нормативно-грошової оцінки замовником за аналогічним договором (та будь-якої іншої документації із землеустрою, оцінки земель, містобудівної документації тощо) є дискримінаційною та такою, що обмежує та звужує коло осіб, які можуть взяти участь у закупівлі. Дане твердження неодноразово підтверджувалося у численних рішення Антимонопольного комітету України. Підтверджувалася й незаконність вимоги Замовника щодо підтвердження аналогічного досвіду з нормативно-грошової оцінки земель саме населеного пункту. Зверніть увагу, наприклад, на рішення АМКУ по закупівлі з ідентифікатором UA-2022-08-11-002019-a. З огляду на зазначене, вимагаємо задовольнити дане звернення в повному обсязі, усунути дискримінаційні положення та внести зміни до тендерної документації шляхом виключення з неї вимоги п. 3 Додатку 1: «Для підтвердження досвіду розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів надати рішення про затвердження технічної документації з нормативно-грошової оцінки земель населеного пункту відповідним замовником за аналогічним договорами».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни внесені. Вимога задоволена
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні положення тендерної документації

Номер: d97bd6393e0e4f58b753900ff29ee75f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-009225-a.a1
Назва: Дискримінаційні положення тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, після ознайомлення з вимогами тендерної документації по закупівлі (далі – ТД) маємо до Вас наступні запитання та вимоги: 1. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність: «- спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення, функціонал якого передбачає створення землевпорядної/ топогеодезичної документації (ArcGIS, Digitals або аналог, надати відповідні ліцензії) (у кількості, відповідній кількості працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг); - спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення, функціонал якого передбачає створення файлів у форматах геоінформаційних систем, та/або переведення даних, отриманих за результатами робіт із землеустрою, у формат з можливістю публікації в геоінформаційній системі - не менше ніж на 2 робочих місця. Програмне забезпечення (геоінформаційна система) функціонал якого дозволяє створювати у своєму програмному середовищі файлові бази геоданих, а також здійснювати графічне відображення, систематизацію та аналіз просторових даних; Програмне забезпечення функціонал якого дозволяє публікацію геоданих в мережі Інтернет, з можливістю доступу до даних декількох користувачів із організацією прав доступу. Для підтвердження наявності в Учасника відповідного програмного забезпечення, а також придатності його для виконання вимог цього пункту, Учасники у складі пропозиції надають оригінали довідок ліцензіара (виробника або уповноваженого представника виробника/ліцензіара)» Просимо уточнити, чи підпадає під усі наведені вище поняття ліцензійне програмне забезпечення Digitals, функціонал якого дозволяє виконувати роботи/надавати послуги, що є предметом даної закупівлі? Якщо ні, то яке ліцензійне програмне забезпечення мається на увазі Замовником під кожною із зазначених вимог? Ми, як потенційний учасник закупівлі, маємо аналогічні предмету закупівлі договори, належно, якісно та у повному обсязі виконані за допомогою лише програми Digitals, тому вважаємо вимогу ТД щодо наявності 4 програмних забезпечень дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас, врахувавши зазначене, внести відповідні зміни до тендерної документації та залишити вимогу лише щодо наявності «спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення, функціонал якого передбачає створення землевпорядної/ топогеодезичної документації (ArcGIS, Digitals або аналог, надати відповідні ліцензії) (у кількості, відповідній кількості працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг)». Даного програмного забезпечення цілком достатньо для того, щоб виконати роботи/надати послуг за предметом даної закупівлі. 2. Відповідно до пп. 1.1 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність: «широкоформатний плотер Формат А0 – не менше 2 одиниць». Просимо уточнити, чому Замовником вимагається саме «не менше 2 одиниць» зазначеного обладнання? Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки для надання послуг/виконання робіт за предметом даної закупівлі достатньо й 1-го широкоформатного плотера Формату А0. Замовник свідомо звужує коло потенційних учасників закупівлі виключно до тих, у кого є дві та більше одиниці зазначеного вище обладнання, що є прямим порушенням приписів ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо усунути зазначені порушення, внести зміни до тендерної документації та викласти у такій редакції: «широкоформатний плотер Формат А0 – не менше 1 одиниці». 3. Відповідно до п. 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлено наступне поняття «аналогічного договору»: «Аналогічним договором вважається договір за предметом закупівлі: Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, код ДК 021:2015 – 71340000-3 – Комплексні інженерні послуги». Просимо уточнити: 1) чи обов’язково аналогічний договір повинен містити зазначення коду ДК 021:2015 – 71340000-3 – Комплексні інженерні послуги? 2) Чи може учасник надати договори на виконання/надання аналогічний предмету закупівлі робіт/послуг, проте без зазначеного коду ДК? З метою недискримінації учасників просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації та викласти поняття «аналогічного договору» в такій редакції: «Аналогічним договором вважається договір за предметом закупівлі: Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок» 4. Відповідно до п. 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Для підтвердження досвіду розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів надати рішення про затвердження технічної документації з нормативно-грошової оцінки земель населеного пункту відповідним замовником за аналогічним договорами». По-перше, зазначена вимога ТД протирічить поняттю «аналогічного договору», визначеного Замовником, та назві предмету закупівлі, оскільки містить зазначення території проведення нормативно-грошової оцінки земель, а саме: «земель населеного пункту». По-друге, вимога щодо надання рішення про затвердження технічної документації з нормативно-грошової оцінки замовником за аналогічним договором (та будь-якої іншої документації із землеустрою, оцінки земель, містобудівної документації тощо) є дискримінаційною та такою, що обмежує та звужує коло осіб, які можуть взяти участь у закупівлі. Дане твердження неодноразово підтверджувалося у численних рішення Антимонопольного комітету України. Підтверджувалася й незаконність вимоги Замовника щодо підтвердження аналогічного досвіду з нормативно-грошової оцінки земель саме населеного пункту. Зверніть увагу, наприклад, на рішення АМКУ по закупівлі з ідентифікатором UA-2022-08-11-002019-a. З огляду на зазначене, просимо усунути порушення та внести зміни до тендерної документації шляхом виключення з неї вимоги: «Для підтвердження досвіду розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів надати рішення про затвердження технічної документації з нормативно-грошової оцінки земель населеного пункту відповідним замовником за аналогічним договорами». Шановний Замовнику, просимо розглянути усі зазначені у зверненні вимоги, усунути усі порушення та дискримінаційні положення тендерної документації шляхом внесення до неї відповідних змін.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Всі зауваження, зазначені у вимозі, враховані тиа усунені в новій редакції Тендерної документації від 25.01.2023р.
Статус вимоги: Задоволено