• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з обслуговування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей

Торги відмінено

147 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 735.00 UAH
Період оскарження: 19.01.2023 13:35 - 25.01.2023 00:00
Вимога
Без відповіді

Акт огляду

Номер: adb144b5145c4a929242691f23868b66
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-008768-a.a1
Назва: Акт огляду
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами було оголошено тендерну закупівлю «Послуги з обслуговування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання». Ознайомившись з документацією виявили наступне: згідно тендерної документації р.1 п. 3.2. (кількість послуг: відповідно до технічних характеристик (додаток №1).Учасник повинен ознайомитись з об’єктом на якому необхідно здійснювати послуги, на підтвердження чого, у складі пропозиції надається акт огляду) наявна дискримінаційна вимога, до Учасників процедури закупівлі, а саме: Огляд об'єкта Учасником перед подачею пропозиції є обов'язковий, що підтверджується підписом представника Замовника та Учасника. Пропозиції учасників, які не були присутні на об'єкті не беруться до уваги та не розглядаються. Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: встановлюючи відповідну вимогу, ви як Замовник грубо та беззаперечно порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно попередньо зідзвонюватися з уповноваженою особою Замовника та отримати дозвіл на обстеження (огляд) об’єкту. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель: - максимальна економія та ефективність; - запобігання корупційним діям і зловживанням; - добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення вами, як Замовником дискримінаційної вимоги, щодо обстеження об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, ви як Замовник можете не дозволити Учаснику(ам) обстежити об’єкт, або всілякими способами не виходити на зв'язок з Учасником, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції, що є дискримінаційним до суб'єктів господарювання, які не виконали, згідно вашої вимоги «обов'язковий огляд об'єкту». Обстежуючи об’єкт Учасник понесе також додаткові, нічим не обґрунтовані витрати на пальне, а також розмір денної заробітної плати фахівцю, який буде виконувати обстеження об’єкту. Учасник не має ніяких гарантій від Замовника (уповноваженої особи), що при виїзді працівників (фахівців) для обстеження (огляду) об’єкту зустріч з уповноваженою особою та відповідно обстеження об’єкту відбудеться. Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Технічної специфікації, яку Замовник зобов’язаний надати , але чомусь не надали та відповідно до ч.1 статті 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Крім того відповідно до чинного законодавства, а саме ч.2 статті 22 «Тендерна документація» Закону України "Про публічні закупівлі" в тендерній документації зазначаються такі відомості: п.п.3. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до ч.1 статті 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім зацікавленим особам (Учасникам) та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.