• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сир кисломолочний жирністю від 9%, Сир твердий жирністю не менше 50% (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 15540000-5 Сирні продукти)

Закупівля здійснюється в порядку Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами), та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня_2022 р. №1178. Закупівля проводиться по очікуваних видатках на 2023 рік.

Завершена

540 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Період оскарження: 19.01.2023 13:24 - 31.01.2023 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників

Номер: ea92828020cf4cfba6d2ebbef8e9d4b2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-008464-a.b7
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Дата розгляду скарги: 05.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.03.2023 13:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.04.2023 12:13
Автор: ФОП "КОРЯКІНА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА", Людмила Корякіна +380964916505 korykina@i.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 488ba1c8f79a423caf0c8cb609912b79
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-008464-a.b6
Назва: Скарга
Скарга:
На підставі викладеного у скарзі, ст. 5, 31 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 52-64 Особливостей просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі № UA-2023-01-19-008464-a. 2. Встановити невідповідність ФОП Корякіна Людмила Валентинівна вимогам ТД, кваліфікаційним критеріям, невідповідність пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі у закупівлі № UA-2023-01-19-008464-a. 3. Скасувати рішення про визнання ФОП Корякіна Людмила Валентинівна переможцем закупівлі за номером UA-2023-01-19-008464-a та зобов’язати замовника скасувати всі рішення прийняті у цій закупівлі з моменту визнання ФОП Корякіна Людмила Валентинівна переможцем. 4. Зобов’язати замовника відхилити пропозицію ФОП Корякіна Людмила Валентинівна у закупівлі за номером UA-2023-01-19-008464-a.
Дата розгляду скарги: 09.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.03.2023 14:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.03.2023 14:05
Дата виконання рішення Замовником: 15.03.2023 14:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноваженою особою вирішено усунути правопорушення, що виникли при порушенні законодавства у сфері публічних закупівель, згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №2934-р/пк-пз від 09.03.2023 року та відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам закупівлі тендерної документації, а саме: скасувати рішення про визнання фізичної особи-підприємця Корякіної Людмили Анатоліївни переможцем процедури закупівлі - ""Сир кисломолочний жирністю від 9%, Сир твердий жирністю не менше 50% (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15540000-5 Сирні продукти)", ( ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-19-008464-a)
Автор: ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", Я. Олексієнко +380961437356 primeterra.ck@gmail.com
Вимога
Вирішена

Протокол випробувань 4

Номер: b2864ebe7ccd4150a870126b98e9def4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-008464-a.b5
Назва: Протокол випробувань 4
Вимога:
Чи розрізняєте Ви поняття "учасника процедури закупівлі" та "особам, які будуть використовувати об’єкти випробувань"? Ви хочете дозвіл на власника ТЗ або учасника процедури закупівлі. Питання полягає в тому, кого Ви маєте на увазі, коли пишете "та особам, які будуть використовувати об’єкти випробувань"? Це той же учасник? Чи це ще якась інша особа? Просимо надати роз'яснення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, надаємо роз"яснення: в даному випадку йдеться, або про власника, або Учасника. Відповідні зміни вже внесено до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Протокол випробувань 3

Номер: 29a4c7fc633d438dbe2ca38c90fe3130
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-008464-a.c4
Назва: Протокол випробувань 3
Вимога:
Відповдіно до п. 1.2 Додаток № 3 до тендерної документації учасники повинні надати: - з метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам» учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора, проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань. Протокол випробувань такої установки/рефрижератора видається на імя власника транспортного засобу. Дозвіл на відтворення результатів випробувань на імя власника транспортного засобу та особам які будуть використовувати об’єкти випробувань. Траснпортний засіб перебуває у користуванні учасника. Власник транспортних засобів не приймає участі у господарській діяльності учасника та не займається отриманням та надання протоколів випробувань. Дослідження учасник замовляє самостійно, а тому протоколи випробувань учасник може надати лише власні. Чому Ви обмежуєте коло учасників лише тими учасниками, які є власниками транспортних засобів, або тими, що мають у своєму користуванні транспортні засоби, власники траснпортних засобів яких отримали такі протоколи? Просимо внести зміни та надати можливість учасникам подавати протоколи випробувань, які були отримані ними самостійно. Те ж саме стосується дозволу на відтворення результатів випробувань. Якщо замовником є учасник процедури закупівлі, такий дозвіл повинен надаватися на ім'я учасника процедури закупівлі, не зрозуміло тоді навіщо такий дозвіл потрібно буде надавати на ім'я власника транспотного засобу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, на вашу вимогу Уповноважена особа вирішила внести зміни до Додатку 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ», а саме, пункт 1.2 викласти в новій редакції: "1.2. документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу (засобів) (рефрижератор), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом). Документи повинні бути чинні протягом терміну виконання договору; - скан-копія чинного договору на санітарну обробку автотранспорту, яким буде здійснюватись поставка товару, укладеного учасником із спеціалізованою організацією, яка здійснює санітарну обробку автотранспорту або укладеного власником автотранспорту із спеціалізованою організацією, яка здійснює санітарну обробку автотранспорту, якщо автотранспорт наданий, відповідно до чинного законодавства, учаснику у користування та довідку про проведення санітарної обробки транспортних засобів за цим договором (видана не раніше січня 2023р.) Строк дії наданого учасником договору повинен бути не меншим, ніж визначений Замовником термін поставки товару за договором; - метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам» учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора, проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань. Протокол випробувань такої установки/рефрижератора видається на ім’я власника транспортного засобу або учасник процедури закупівлі. Дозвіл на відтворення результатів випробувань на ім’я власника транспортного засобу або учасника процедури закупівлі та особам які будуть використовувати об’єкти випробувань. Перелічені вище документи надаються установою, акредитованою НААУ у відповідній сфері діяльності."
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Протокол випробувань 2

Номер: 34a63ab0d4b14dd2bc749b4c2543f8f8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-008464-a.c3
Назва: Протокол випробувань 2
Вимога:
Відповдіно до п. 1.2 Додаток № 3 до тендерної документації учасники повинні надати: - протокол випробувань холодильної установки (рефрижератора) мікроклімату в транспортних системах, проведено акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань. Нам зрозуміла вимога протоколу випробувань холодильної установки, однак далі стає незрозуміло, що Ви маєте на увазі. Просимо роз'яснити, що Ви маєте на увазі під "мікроклімату в транспортних системах". Відповдіно до визначення "транспортна система" — це система взаємопов’язаних складових (людей, які задіяні в транспортному процесі; інфраструктури; транспортних засобів тощо), яка призначена для транспортування будь-кого (будь-чого). В розрізі цього визначення дослідення якого саме мікроклімату Ви хочете бачити? Також просимо роз'яснити, від кого Ви хочете бачити дозвіл на відтворення результатів випробувань? Від установи, яка цей протокол видала? Просимо внести зміни до ТД та уточнити дану вимогу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, на вашу вимогу Уповноважена особа вирішила внести зміни до Додатку 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ», а саме, пункт 1.2 викласти в новій редакції: "1.2. документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу (засобів) (рефрижератор), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом). Документи повинні бути чинні протягом терміну виконання договору; - скан-копія чинного договору на санітарну обробку автотранспорту, яким буде здійснюватись поставка товару, укладеного учасником із спеціалізованою організацією, яка здійснює санітарну обробку автотранспорту або укладеного власником автотранспорту із спеціалізованою організацією, яка здійснює санітарну обробку автотранспорту, якщо автотранспорт наданий, відповідно до чинного законодавства, учаснику у користування та довідку про проведення санітарної обробки транспортних засобів за цим договором (видана не раніше січня 2023р.) Строк дії наданого учасником договору повинен бути не меншим, ніж визначений Замовником термін поставки товару за договором" - з метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам» учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора, проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань. Протокол випробувань такої установки/рефрижератора видається на імя власника транспортного засобу. Дозвіл на відтворення результатів випробувань на імя власника транспортного засобу та особам які будуть використовувати обєкти випробувань. Перелічені вище документи надаються установою, акредитованою НААУ у відповідній сфері діяльності.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо листів

Номер: 2576310037b14453aa82f0fedfabfcb2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-008464-a.a2
Назва: Щодо листів
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 2 учасники повинні: - з метою підтвердження відповідності поставки якісного товару в період гарантійного терміну та відсутності поставки фальсифікованої продукції, відсутності формування скарг/ претензій на діяльність оператора ринку, котрим є учасник, останньому слід забезпечити подання листів, виданих Управлінням Держпродспоживслужби та управлінням економічного розвитку виконавчого комітету, за змістом якого, Замовник матиме можливість пересвідчитися у відсутності порушень прав споживача протягом 2022 року. У м. Черкасах як і в більшості інших міст України немає управління економічного розвитку виконавчого комітету, просимо внести зміни до ТД та забезпечити можливість участі суб'єктів господарювання з різних населених пунктів, в яких немає управлінь економічного розвитку виконавчого комітету, як наприклад у м. Сміла.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, відповідно до Вашої вимоги, Уповноважена особа вирішила внести зміни до абзацу 8 Додатку 2 Тендерної документації Технічної специфікації Сирні продукти (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 15540000-5– Сирні продукти) та викласти в новій редакції: «- з метою підтвердження відповідності поставки якісного товару та відсутності поставки фальсифікованої продукції, відсутності формування скарг/ претензій на діяльність оператора ринку, котрим є учасник, останньому слід забезпечити подання листів, виданих Управлінням Держпродспоживслужби та органу виконавчої влади по місцю реєстрації суб’єкта господарювання, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері захисту прав споживачів, за змістом яких, Замовник матиме можливість пересвідчитися у відсутності порушень прав споживача протягом 2022 року.»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо протоколів випробувань ТУ

Номер: 1050ca092fb346eaa468464b32d6fdcc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-008464-a.a1
Назва: Щодо протоколів випробувань ТУ
Вимога:
Відповдіно до п. 1.2 Додаток № 3 до тендерної документації учасники повинні надати: - протокол випробувань холодильної установки (рефрижератора) на відповідність п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного аттестату. Така вимога фактично обмежує коло потенційних учасників лише тими, які знайомі з власником ТУ У 71.2-37408023-009:2022 та отримали згоду на його використання для проведення технічних випробувань. Учасник не зміг знайти даний стандарт в жодній системі каталогів та баз даних ТУ У виробників на території України, зокрема, відсутня така інформація і в каталозі ТУ Україні онлайн (доступне за посиланням http://csm.kiev.ua/tu/), яке відображає на сайті csm.kiev.ua інформацію щодо бази даних «Технічні умови України» - автоматизованої системи збирання, накопичення та опрацювання даних про ТУ, чинні в Україні, яку веде ДП «Укрметртестстандарт». Слід зазначити, що немає жодної інформації щодо існування такого ТУ У виробника чи власника цього стандарту. Відповідно до положень ч. 1 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» підприємства, мають право розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування. Технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» право власності на технічні умови належать таким підприємствам, які їх прийняли. Така умова тендерної документації визначає певного суб’єкта господарювання, який фактично має право визначати кому надавати право на використання власного даних технічних умов, та як наслідок отримувати відповідні протоколи випробувань, відсутність яких унеможливить участь будь-якого суб’єкта господарювання в даній процедурі закупівлі – що є дискримінаційною для всіх інших потенційних учасників, у т.ч. скаржника, а також порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, рівного ставлення до учасників, добросовісної конкуренції серед учасників. Замовником запроваджена непрозора система штучного обмеження кола учасників. Скаржник планує залучати до постачання транспортний засіб, який має визначене законодавством свідоцтво про калібрування холодильного обладнання даного транспортного засобу виданий акредитованою НААУ у відповідній сфері установою. Яким чином перевірка холодильного обладнання транспортних засобів потенційних учасників за ТУ У виробника, яка відсутня у вільному доступі та є власністю якогось підприємства, впливає на можливості такого учасника чи якість та надійність під час поставок предмета закупівлі. Скаржник повідомляє, що холодильне обладнання його транспортного засобу пройшло калібрування у визначений законодавством спосіб, тому те, що він не може знайти приватне ТУ У та провести технічні випробування, не може бути підставою для обмеження його участі у закупівлі, така умова є дискримінаційним по відношенню до скаржника та левової частини потенційних учасників, які не знають про існування такої ТУ У. Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника. Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо надання сертифікатів саме у такій редакції. Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Тендерна документація обмежує право на участь у процедурі закупівлі Скаржника, оскільки Скаржник не зможе виконати вимогу Замовника в частині надання протокол випробувань холодильної установки (рефрижератора) на відповідність п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи, з незалежних від Скаржника обставин. До того ж, Тендерна документація в цій частині надає перевагу учасникам, які здійснюють діяльність та можуть отримати дозвіл від власника такого ТУ У. Встановлення у тендерній документації умов, що є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та порушують принцип рівності учасників, є порушенням ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, з метою забезпечення рівних прав для всіх ймовірних учасників закупівлі, забезпечення права Скаржника на участь у закупівлі, Скаржник просить Замовника внести зміни в цій частині Тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, відповідно до Вашої вимоги, Уповноважена особа вирішила внести зміни до Додатку 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ», а саме: пункт 1.2 викласти в новій редакції «1.2. документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу (засобів) (рефрижератор), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом). Документи повинні бути чинні протягом терміну виконання договору; - скан-копія чинного договору на санітарну обробку автотранспорту, яким буде здійснюватись поставка товару, укладеного учасником із спеціалізованою організацією, яка здійснює санітарну обробку автотранспорту або укладеного власником автотранспорту із спеціалізованою організацією, яка здійснює санітарну обробку автотранспорту, якщо автотранспорт наданий, відповідно до чинного законодавства, учаснику у користування та довідку про проведення санітарної обробки транспортних засобів за цим договором (видана не раніше січня 2023р.) Строк дії наданого учасником договору повинен бути не меншим, ніж визначений Замовником термін поставки товару за договором; - протокол випробувань холодильної установки (рефрижератора) мікроклімату в транспортних системах, проведено акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань.»
Статус вимоги: Задоволено