• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із збирання,зберігання,оброблення,утилізації,знешкодження медичних відходів

Місцезнаходження: Житомирська обл. Житомирський р-н.с. Станишівка. шосе Сквирське,3; Категорія замовника: 3). підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".

Завершена

186 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 860.00 UAH
Період оскарження: 19.01.2023 11:10 - 24.01.2023 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення замовника

Номер: 1cb0a8d7a2134aa9bcc8043359600b0b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-004368-a.c9
Назва: СКАРГА на рішення замовника
Скарга:
Антимонопольний комітет України вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «А - Енерго» ідентифікаційний код юридичної особи 40277858 місцезнаходження: вул. Шевченко 30, с. Відрадне, Запорізький район, Запорізька область, 70406 номер засобу зв’язку: тел. +380996186413 адреса електронної пошти: andreev.aenergo@gmail.com Замовник, рішення якого оскаржується: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська багатопрофільна опорна лікарня "Новогуйвинської селищної ради ідентифікаційний код юридичної особи 01991671 місцезнаходження: 12460, Житомирська область, с.Троянів, Вул. Шурупова, будинок 8 номер засобу зв’язку: тел. + +380977503830 адреса електронної пошти: ztcrlprozorro@ukr.net Відомості про закупівлю: ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-19-004368-a СКАРГА на рішення замовника Рішенням тендерного комітету Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська багатопрофільна опорна лікарня "Новогуйвинської селищної ради, оформленим протоколом «ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» від 06 лютого 2023 року, було прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" встановленим вимогам по предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-19-004368-a ). 06 лютого 2023 року замовником було опубліковано повідомлення про намір укласти договір. З цієї дати, Товариству з обмеженою відповідальністю «А-Енерго», яке було іншим учасником торгів, стало відомо про порушення своїх прав внаслідок неправомірного рішення замовника. Так, відповідно до п.3, п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Подана Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" тендерна пропозиція містила цілу низку невідповідностей умовам тендерної документації, та суперечила вимогам ст.17 вказаного Закону, а тому мала бути відхилена, з огляду на наступне. 1. Відповідно до переліку Документів, що вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника у складі пропозиції Учасник має надати інформацію та копії документів (у електронному (сканованому) вигляді) згідно наведеного нижче переліку: ….5) наявність в учасника процедури матеріально-технічної бази для виконання договору: а) надати довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі наявності) необхідних для надання послуг що є предметом даної закупівлі, яка повинна містить інформацію про наявність власного (орендованого) сертифікованого обладнання для утилізації /інсинерації (спалювання) небезпечних відходів та матеріально-технічної бази (надати інформацію про наявні засоби для виконання даних послуг із відповідними підтверджуючими документами щодо вказаного обладнання); Так, Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" надало Договір оренди обладнання №1/12 від 01 грудня 2020 року на оренду Утилізатора УТ 500. Відповідність та якість Товару за Актом приймання – передачі має підтверджуватись сертифікатом відповідності. На підтвердження якості обладнання ТОВ "Еко Захист-Україна" було надано Сертифікат відповідності №UA.024.C.0381-21, яким встановлено відповідність Утилізаторів УТ 500 що випускаються серійно в період з 09.09.2021 р. по 08.09.2024р. А за наданим договором оренди Учасник збирається використовувати Утилізатор УТ 500 що виготовлений ще в 2019 році, що вказано в наданому технічному паспорті та відповідно не має сертифікату відповідності на це обладнання і не може вважатись сертифікованим відповідно до умов тендеру. Іншого Утилізатора УТ 500 відповідно до інвентарного списку основних засобів за формою №ОЗ-9 учасник не має. 1.1. Окрім того, Учасником не надано документів на право власності на вищевказаний Утилізатор УТ 500. Так, з договору оренди обладнання №1/12 від 01 грудня 2020 року не вбачається на якій підставі та яким саме Утилізатором УТ 500 володіє Учасник. Графи сертифікату відповідності, технічного паспорту в акті приймання – передачі обладнання не заповнені і не дають відповіді на це питання. З того же технічного паспорту та сертифікату якості до нього вбачається, що Утилізатором володіє ТОВ «НТЦ «Флеш - Р», саме їх підписи та печатки стоять на документах. Проте не додано жодного документу купівлі – продажу або оренди, на підставі чого Учасник міг отримати Утилізатор УТ 500 належної якості який був виготовлений ТОВ «НТЦ «Флеш - Р» або яким саме Утилізатором збирається користуватись при виконанні тендерного замовлення. 2. Відповідно до п. 8 Документації у складі пропозиції Учасник має надати інформацію та копії документів (у електронному (сканованому) вигляді) згідно наведеного нижче переліку:…наявність Ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті / УКРТРАНСБЕЗПЕКА на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, надати копію ліцензії (витягу) або чинний договір з перевізником небезпечних відходів, яким буде здійснюватися перевезення небезпечних вантажів, що має відповідну ліцензію на здійснення перевезення небезпечних вантажів (надати копію такого договору з усіма невід’ємними частинами та Ліцензій), а також чинне Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів; Так, ТОВ "Еко Захист-Україна" має на меті користування транспортом ФОП Якунін О.М., на підтвердження чого надало Договір №01/02 – 22 від 01.02.2022р. ФОП Якунін О.М. має свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів яке дійсне до 11.01.2023 року. Тобто, ще до укладення договору у випадку перемоги в тендері ТОВ "Еко Захист-Україна" втратить необхідний документ передбачений п. 8 Додатку 3 Документації. 3. Працівники ТОВ "Еко Захист-Україна" Пирков О.Б., Панасюк В.М., Горшков О.В., не мають належного інструктажу на час виконання тендерного замовлення з перевірки знань з питань охорони праці у відповідності до вимог НПАОП 0.00-1.45-69, ГОСТ 12.1.007-76. Так, ТОВ "Еко Захист-Україна" надано витяг з протоколу №28 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 24.02.2022р. У відповідності до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Тобто вищевказаний протокол №28 діє протягом 2022 року і стає простроченим 25.02.2023р. За п. 9 Медико – технічних вимог на закупівлю послуг - строк надання послуг до 31 грудня 2023 року. Тобто подана інформація Учасником суперечить тендерним вимогам в частині наявності у штаті Учасника кваліфікованих працівників, які мають досвід, дозволи та допуски до поводження з небезпечними відходами. Всі наведені вище обставини свідчать про порушення замовником вимог ч.2 ст.17 та ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», що є підставою для прийняття Антимонопольним комітетом України рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та про зобов’язання замовника скасувати рішення в частині п. 1 - про відповідність тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" встановленим вимогам по предмету закупівлі. Всі документи та матеріали, що підтверджують порушення процедури закупівлі та неправомірність рішення замовника, містяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на офіційному веб-сайті prozorro.gov.ua. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Тендерні пропозиції надійшли лише від двох учасників – від Товариства з обмеженою відповідальністю «А - Енерго», а також від ТОВ «Еко Захист-Україна» з більшою сумою грошової пропозиції. Перша пропозиція була відхилена на підставі протоколу тендерного комітету замовника від 02.02.2023р., у зв’язку з недоліками пропозиції. Водночас, як вбачається з наведених вище доводів і доказів, друга пропозиція теж мала бути відхилена, однак, замовник, порушивши вимоги чинного законодавства, визначив відповідність тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" встановленим вимогам по предмету закупівлі. В той же час, оскільки за приписами ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ «Еко Захист-Україна» мала бути відхилена, це означає, що замовник повинен був відмінити торги, а це, в свою чергу, надало б ТОВ «А - Енерго» можливість при проведенні повторних торгів на закупівлю тих самих послуг привести свою пропозицію у відповідність із вимогами тендерної документації. Отже, оскаржуваним рішенням, яке суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, було порушено права та інтереси учасника процедури закупівлі – ТОВ «А-Енерго». Керуючись ч.9 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «А-Енерго» ПРОСИТЬ: 1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-19-004368-a ). 2. Зобов’язати Комунальне підприємство «Комунальні системи» Енергодарської міської ради скасувати своє рішення в частині визначення відповідності тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" встановленим вимогам по предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-19-004368-a), зазначене у протоколі засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Житомирська багатопрофільна опорна лікарня "Новогуйвинської селищної ради «Щодо прийняття рішень уповноваженою особою» від 06 лютого 2023 року. 10 лютого 2023 року Директор М.Ю. Жестков
Дата розгляду скарги: 22.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.02.2023 16:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.02.2023 09:42
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Михайло Жестков +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА на рішення замовника

Номер: 8774c4cfd44543b889942052f1dd2daf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-004368-a.b8
Назва: СКАРГА на рішення замовника
Скарга:
Рішенням тендерного комітету Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська багатопрофільна опорна лікарня "Новогуйвинської селищної ради, оформленим протоколом «ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» від 02 лютого 2023 року, було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО" - Послуги із збирання, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження медичних відходів (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-19-004368-a). З цієї дати, Товариству з обмеженою відповідальністю «А - Енерго», яке було учасником торгів, стало відомо про порушення своїх прав внаслідок неправомірного рішення замовника. Так, відповідно до п.3, п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Разом з тим, подана ТОВ "А-ЕНЕРГО" тендерна пропозиція відповідала умовам тендерної документації, та не суперечила вимогам ст.17 вказаного Закону, а тому мала бути прийнята, з огляду на наступне. Доводами для відмови в рішенні щодо відхилення Замовником були вказані такі підстави: 1. «У наданій ліцензії Мінекології та природних ресурсів України на впровадження вказаного виду діяльності учасника відсутня утилізація як вид операції стосовно поводження з клінічними та подібними їм відходами у наданому учасником Додатку № 1 до наказу Міністерства екології та природних ресурсів України від 24.04.2019 року № 132, а саме у п. 3 колонки 6 зазначено, що клінічні та подібні їм відходи, … (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження), а утилізація не зазначена». Зазначене твердження не відповідає дійсності, оскільки відповідно до п.1 Наказу Міністерства екології та природних ресурсів України від 24.04.2019 року № 132 ліцензія видана на право провадження господарської діяльності з поводженням з небезпечними відходами ТОВ «А - Енерго». Далі Додатком 1 колонкою 5 зазначено види господарської діяльності, якими може займатись ТОВ «А-Енерго», а саме: Збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження. 2. «Відсутній документ, що посвідчує навчання відповідно вимог НПАОП 0.00-1.45-69, НПАОП 40.1.-1.21.-98 та НПАОП 40.1-1.07-01 (згідно технології утилізації, утилізатори термічні працюють на газі та рідкому паливі. Також для роботи утилізаторів із системою очистки димових газів необхідна електрична енергія підвищеної та високої частоти. Згідно п. 4.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та п. 8 і 13 Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженими Наказом Державного Комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 р., роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти та обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому паливі відносяться до робіт з підвищеною небезпекою. Тому для обслуговування даного обладнання допускаються працівники які пройшли спеціальне навчання та мають допуск до роботи з даним обладнанням,отже лист-роз'яснення учасника,щодо. Так, відповідно до Технологічного Регламенту, Утилізатор термічний працює саме від Палива, аж ніяк не від Електросистеми. Тож, оскільки Утилізатор Термічний не є електроустановкою з напругою до 1000 В, Товариство цілком Законно не отримувало зазначені вище посвідчення. Разом з тим, співробітники ТОВ «А - Енерго» навпаки мають посвідчення на виконання робіт з підвищеної небезпекою №2556, №10965, №10966 за правилами технічної експлуатації установок очистки газу. Окрім того, зазначене питання, щодо наявності підвищеної небезпеки у роботі ТОВ «А-Енерго» було предметом розгляду ГУ Держпраці у Запорізькій області яке листом від 24.01.2019 про результати ідентифікації було встановлено, що виробничі приміщення ТОВ «А-Енерго» не належать до об’єктів підвищеної небезпеки. З огляду на це припущенням про необхідність документів, що посвідчує навчання відповідно вимог НПАОП 0.00-1.45-69, НПАОП 40.1.-1.21.-98 та НПАОП 40.1-1.07-01не відповідає дійсності. 3. «Наданий Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу від 03.07.2020 має термін дії до 03.07.2021р, тобто, на момент розкриття тендерної пропозиції недійсний». Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, а саме переліку документів необхідних для відповідності учасників кваліфікаційним критеріям – відсутній такий документ як протокол перевірки технічного стану транспортного засобу. Окрім того, вимогами п. 5 Додатку 3 тендерної документації передбачено: наявність в учасника процедури матеріально-технічної бази для виконання договору: а) надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із переліком обладнання. На підтвердження інформації учасник надає документи, що підтверджують право власності/користування учасника вказаним у довідці обладнанням/матеріально-технічною базою (копії балансової відомості (витягу з балансової відомості)/інвентаризаційної відомості (витягу з інвентаризаційної відомості) або діючого договору оренди (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акту приймання-передачі, підписаного сторонами, чинний протягом всього періоду надання послуг); Так, підприємством окрім застарілого Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу на автомобіль АЕ 2656 ЕА, було надано договір оренди з відповідним актом приймання передачі на автомобіль АР 5403 ІЕ. Крім того, підприємством наданий Витяг Державної служби України з безпеки на транспорті щодо дозволу на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями. Що повністю відповідає вимогам тендернтої документації, а тому вищевикладене не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. 4. «Не надано свідоцтво Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України про основні вимоги законодавства України в галузі охорони атмосферного повітря, у тому числі щодо експлуатації установок очистки газу (ГОУ) та виконання вимірювань, що надав замовник протерміноване». 19 березня 2022 року набрала чинності Постанова № 314 від 18.03.2022 року. Даною Постановою передбачено подовження терміну дії усіх документів до кінця дії воєнного стану в Україні. Пролонгація таких документів відбувається автоматично. Зазначена постанова передбачає, що якщо у вас є діючий документ, строк завершення якого припадає на 24 лютого 2022 року (чи пізніше), він буде вважатися чинним до останнього дня воєнного стану. А п. 1. 5. передбачено, що «строки дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування, а періодичні, чергові платежі за ними відстрочуються на строк, зазначений у цьому підпункті;». Тож, посвідчення ГОУ, та всі інші посвідчення, надані у складі пропозиції, пролонговані автоматично до кінця дії воєнного стану в Україні. Окрім того, ТОВ «А - Енерго» надало Дозвіл № 2322188800 – 149 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. 5. «Не надано дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки пов’язане з переробкою, утилізацією чи знешкодженням небезпечних речовин (устаткування, пов’язане з використанням, переробкою, розподілом, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухонебезпечних і безпечних речовин) та чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин)». ТОВ «А-Енерго» (Учасник) повідомляє те, що не надає дозвіл працівників про право виконання робіт із підвищеною небезпекою, а саме з безпечних методів обслуговування високотемпературних установок для утилізації /інсинерації (спалювання) небезпечних відходів, оскільки діяльність підприємства не відноситься до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, а саме видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу, зазначених у Додатку 2 Постанови №110. Так, питання щодо наявності підвищеної небезпеки у роботі ТОВ «А-Енерго» було предметом розгляду ГУ Держпраці у Запорізькій області яким листом від 24.01.2019 про результати ідентифікації було встановлено, що виробничі приміщення ТОВ «А-Енерго» не належать до об’єктів підвищеної небезпеки. Окрім того, співробітники ТОВ «А - Енерго» мають посвідчення на виконання робіт з підвищеної небезпекою №2556, №10965, №10966 за правилами технічної експлуатації установок очистки газу. Отже, Замовник порушив приписи ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки відхилив тендерну пропозицію Учасника, без належних на то підстав. Всі наведені вище обставини свідчать про порушення замовником вимог ч.2 ст.17 та п.3, 4 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», що є підставою для прийняття Антимонопольним комітетом України рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та про зобов’язання замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго». Всі документи та матеріали, що підтверджують порушення процедури закупівлі та неправомірність рішення замовника, містяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на офіційному веб-сайті prozorro.gov.ua. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Тендерні пропозиції надійшли лише від двох учасників – від Товариства з обмеженою відповідальністю «А - Енерго», а також від ТОВ «Товариство з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна»» з більшою сумою грошової пропозиції. Як вбачається з наведених вище доводів і доказів, перша пропозиція не мала бути відхилена, однак, замовник, порушивши вимоги чинного законодавства, визначив ТОВ «Товариство з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна»» переможцем процедури закупівлі. Отже, оскаржуваним рішенням, яке суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, було порушено права та інтереси учасника процедури закупівлі – ТОВ «А - Енерго», котре мало перемогти в тендері при рівних умовах. Керуючись ч.8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «А - Енерго», ПРОСИТЬ: 1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі № UA-2023-01-19-004368-a – «Послуги із збирання, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження медичних відходів». 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська багатопрофільна опорна лікарня "Новогуйвинської селищної ради» скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» № UA-2023-01-19-004368-a «Послуги із збирання, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження медичних відходів», зазначене у протоколі засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська багатопрофільна опорна лікарня "Новогуйвинської селищної ради» «Щодо розгляду тендерних пропозицій» від 02 лютого 2023 року. Додаток: документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження. 08 лютого 2022 року Директор ТОВ «А- Енерго» М.Ю. Жестков
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.02.2023 15:57
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Михайло Жестков +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Дозвіл держпраці

Номер: 211ad656adac4ae9841c50117c994e70
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-004368-a.b7
Назва: Дозвіл держпраці
Вимога:
В тендерній документації вимагається: 12) Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки пов’язане з переробкою, утилізацією чи знешкодженням небезпечних речовин (устаткування, пов’язане з використанням, переробкою, розподілом, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухонебезпечних і безпечних речовин). 13) Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин). Відповідно до Постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" послуги, які закуповуються, не вимагають для їх надання відповідних дозволів. просимо внести зміни до тендерної документації та виключити зазначену вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно п.6 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2021 р. № 1372) 6. Здобувач ліцензії (ліцензіат) для її отримання подає у спосіб, передбачений частиною першою статті 10 Закону, до органу ліцензування заяву про отримання ліцензії на провадження/розширення провадження господарської діяльності згідно з додатком 1. До заяви про отримання ліцензії на провадження/розширення провадження господарської діяльності, крім документів, передбачених частиною третьою статті 11 Закону, додаються: відомості про наявність документів дозвільного характеру, які мають строк дії, поновлюються ліцензіатом в установленому законодавством порядку, за формою згідно з додатком 4. У Додатку 4 до Ліцензійних умов вказані обов’язкові дозвільні документи серед яких Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Потенційні учасники при отриманні ліцензії для провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами повинні надати, в обов’язковому порядку, вищезазначені дозволи, які поновлюються ліцензіатом в установленому законодавством порядку. Також, згідно п. 8 і 13 Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженими Наказом Державного Комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 р., роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти та обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому паливі відносяться до робіт з підвищеною небезпекою. Отже, ми як замовник послуг з поводження з небезпечними відходами, маємо право вимагати документи дозвільного характеру, які підтверджують кваліфікацію учасників, а саме: - Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки пов’язане з переробкою, утилізацією чи знешкодженням небезпечних речовин (устаткування, пов’язане з використанням, переробкою, розподілом, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухонебезпечних і безпечних речовин). - Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.01.2023 00:02
Вимога
Відхилено

Вимоги до Закупівлі

Номер: bb4163538f31470fae8b7e418b14d677
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-004368-a.a6
Назва: Вимоги до Закупівлі
Вимога:
Шановнйи Замовнику послуг! Дякуємо Вам за внесення змін до Закупівлі, але ж питання " Навищо Замовнику 4 (чотири ) вантажники? Яким НПА керується Замованик визначаючі чисельну кількість персонала у комерційній структурі? Чому на 20 вантажників? Єдин крітерієм є наявність співробітників, а не їх кількість. Видалить цю вимогу у частині кількості робітників!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 16.08.2022 р. п. 3 ст. 22 «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». Зважаючи на те,що жодним нормативним документом не обмежена чисельна кількість працівників ,що мають право надавати відповідні послуги та враховуючи попередній досвід, щодо завантаження Учасником небезпечних відходів, Замовником висунуто додаткові вимоги (у рамках чинного законодавства) щодо необхідної кількості працівників Учасника відповідної кваліфікації, що унеможливить виникнення непорозумінь з Учасником в подальшому. Якщо учасник матиме чисельну кількість персонала у комерційній структурі 20 вантажників - замовник не заперечуватиме, та це не буде підставою для відхилення пропозиції. Дякуємо за співпрацю Вимога є безпідставною та підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимоги до Закупівлі

Номер: d76f89debc0045008ffe912b18822444
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-004368-a.b5
Назва: Вимоги до Закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник. Список безглуздих вимог прописаних під одного Учасника можно продовжувати безкінечно. А саме : "11) чинний висновок СЕС про технологічний регламент про відповідність вимогам безпеки для здоров’я і життя людини 12) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Вимоги безпеки при здійсненні діяльності у сфері поводження (збирання, зберігання, оброблення, утилізація) з небезпечними відходами» (категорія В), згідно Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених Наказом № 325 МОЗ України ." Повідомляємо, що висновок СЕС дається на операції!!!!! а не на вимоги або технологічний регламент. Видалить негайно вимогу та приведить тендерну Закупівлю згідно діючого законодавства, не не по наявності бажання одного із Учасників стати переможцем даної Закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, ми, як Замовник, діємо виключно в межах чинного законодавства України. Відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 16.08.2022 р. п. 3 ст. 22 «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.», а також п. 5 ст. 23 «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.» Також доводимо до вашого відома, що відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 16.08.2022 р. п. 6 ст. 23 «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.» Щодо технологічного регламенту, то цей документ є одним із обов’язкових документів ліцензійних вимог та дозвільної документації. Оскільки поводження з небезпечними відходами це ліцензійний вид діяльності, то в майбутніх учасників такі документи є в наявності. Кваліфікаційні критерії до Учасників висунуті безпосередньо до безпеки діяльності у сфері поводження із небезпечними відходами. Вам, як учаснику ніхто не заважає отримати відповідні документи у встановленому законодавством порядку. Враховуючи вищенаведене, дана вимога є безпідставною, та підлягає відхиленню. Одночасно із зазначеним наголошуємо, що ми обурені Вашими безпідставними некоректними висловлюваннями на нашу адресу та розцінюємо такі гучні заяви лише як спробу тиску та посягання на ділову репутацію Замовника. Доводимо до Вашого відома про недопустимість подібних образливих оцінюючих суджень, які використані Вами у діловій переписці. У випадку продовження листування з нами у некоректній формі, ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів та суду з метою захисту ділової репутації та притягнення Вас до відповідальності
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимоги до Закупівлі

Номер: 01a3aa36bf434bd2a935f61c0ad207e0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-004368-a.b4
Назва: Вимоги до Закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику. У вимогах до Закупівлі міститься вимога : "15) довідку про територіальне розміщення виробничих потужностей для виконання умов Договору. Відстань від адреси Замовника до потужностей Виконавця не повинна перевищувати 150 км, що забезпечить присутність представника Замовника для перевірки достовірності виконання умов Договору" Ця вимога створена для штучного обмеження кола учасників! Уповноважена особа, свідомо та у сговорі з одним із Учаснисників спотворює результати тендерної закупівлі. Видаліть негайно вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, ми, як Замовник, діємо виключно в межах чинного законодавства України. Отже, ваші нападки та звинувачення є безпідставними, в такому випадку вони караються законодавством України. Поводьтеся більш стримано та не розкидайтеся безпідставними звинуваченнями. Ваша вимога врахована і відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимоги до Закупівлі

Номер: d7450c59d94d4f838478bba3d6b2ea56
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-004368-a.a3
Назва: Вимоги до Закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! У кваліфікаційних вимогах міститься наступна твимога : "г) свідоцтво Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України про основні вимоги законодавства України в галузі охорони атмосферного повітря, у тому числі щодо експлуатації установок очистки газу (ГОУ) та виконання вимірювань." Роз'яснюємо Вам, що навчання щодо експлуатації установок ГОУ входить до стандартного комплекта документів та видається після навчання у любому навчальному центрі, який має аккредитацію по нпвчанню охорони праці. Дана вимога створена лише з метою зговору з одним із учасників та свідчить про корупційну складову даної закопівлі. Негайно видалить цю вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, ми, як Замовник, діємо виключно в межах чинного законодавства України. Щодо вашої вимоги, то свідоцтво проходження навчання щодо основних вимог законодавства України в галузі охорони атмосферного повітря, у тому числі щодо експлуатації установок очистки газу (ГОУ) та виконання вимірювань, видане іншою акредитованою організацією по охороні праці та захисту довкілля не буде підставою для дискваліфікації. Вимога є безпідставною та підлягає відхиленню. Ваші вимоги та звинувачення безпідставні та є нічим іншим, ніж тиском на наш медичний заклад та втручанням в діяльність замовника. Безпідставні висловлювання у формі звинувачень у будь-яких неправомірних діях є протизаконними і не стосуються закупівельних фактів. Вважаємо, що Ваше звернення містить елементи тиску на Замовника з метою отримання сприятливого для Вас результату торгів та задоволення власних комерційних зисків ,незалежно від волі та інтересів Замовника, що в свою чергу, не сприяє відкритості і чесності торгів. Просимо не зловживати правами учасника закупівель та в подальшому дотримуватись професійної ділової етики та переписки
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимоги до Закупівлі

Номер: aeb4caa076354e6db0292cffb1af36ad
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-004368-a.a2
Назва: Вимоги до Закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник. У вимогах до кваліфікації міститься наступна вимога : 6) довідку у довільній формі про наявність у штаті Учасника кваліфікованих працівників, які мають досвід, дозволи та допуски до поводження з небезпечними відходами. Обов’язкова наявність у штаті еколога (надати копію диплома). Для підтвердження надати, завірені належним чином, чинні копії посвідчень чи сертифікатів чи свідоцтв про: а) спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення та опорожнення цистерн небезпечними вантажами не менше чотирьох осіб;" Яким чином наповнення та опорожнення цистерн стосується предмету Закупівлі, а саме поводження з небезпечними відходами - медичними відходами? Яким чином цистерни будуть задіяні у процесі навантаження та перевезення медичних відходів і саме 4 (чотири ) спеціаліста? Может тому, що є домовленність з одним із Учасників з Житомирської області????? Видалить цю вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, ми, як Замовник, діємо виключно в межах чинного законодавства України. Отже, ваші звинувачення є безпідставними, в такому випадку вони караються законодавством України. Відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 16.08.2022 р. ст. 16 р. 3 «одним із критеріїв відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Оскілки предметом закупівлі є надання послуг щодо поводження із небезпечними відходами, то Замовник в праві вимагати підтвердження спеціального навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі. Вимога щодо спеціального навчання осіб які здійснюють наповнення та опорожнення цистерн небезпечними вантажами буде видалена. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги до Закупівлі

Номер: 2e0bcf3312cf41f8aa9ff889c384a9c9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-19-004368-a.b1
Назва: Вимоги до Закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник. Закупівля не містить тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Тендерна документація завантажена згідно вимог чинного законодавства та у відповідні строки. Прошу в подальшому уважно проглядати тендерну закупівлю та всі прикріплені документи перед тим, як писати оскарження . Дякуємо за співпрацю .
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.01.2023 00:02