-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі)
Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178
Завершена
280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період оскарження:
19.01.2023 09:17 - 24.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
CКАРГА/ВИМОГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "ВИНОГРАДІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Номер:
2f22931d2c7e4741bc02a5106432c370
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-19-001028-a.a2
Назва:
CКАРГА/ВИМОГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "ВИНОГРАДІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Вимога:
CКАРГА/ВИМОГА
НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ
КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "ВИНОГРАДІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ВИНОГРАДІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2023-01-19-001028-a. Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі).
Рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель (протокол від 18.01.2023 року) затверджено Тендерну документацію для процедури закупівлі «Відкриті торги з особливостями» ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі). (далі – Тендерна документація).
«27» січня 2023 р. відбуло розкриття пропозицій учасників. Свої пропозиції подало троє учасників:
1. ФОП Корольков М.В. (далі – Учасник-1) – 238`000 рн. (кінцева сума пропозиції)
2. ФОП ШПАК ІВАН ІВАНОВИЧ (далі – Скаржник/Учасник-2) –260000 (кінцева сума пропозиції)
3. ФОП ПРОДАН ОЛЕНА ІВАНІВНА (далі – Учасник-1) – 268000 (кінцева сума пропозиції)
«01» лютого 2023 р. Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.02.2023 р. (далі – Протокол визначення переможця).
Згідно Протоколу визначення переможця Замовник прийняв рішення про визнання Учасника-1 переможцем торгів. З 01.02.2023 р. розпочався строк, що не повинен перевищувати чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, на протязі якого Учасник -1 повинен був надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів
Учасник-2 (Скаржник) за результатами ознайомлення з Протоколом визначення переможця, тендерною пропозицією Учасника-1, а також з документами, що повинен був надати учасник-переможець до 05.02.2023 р., прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-1 необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
1. В п.8 таблиці Додатку № 1 до Тендерної документації, в колонці «Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель» зазначено наступний документ документ для подання: інформаційний лист наданий міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура, оскільки на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є обмеженим (відповідно до пункту 44 Особливостей).
Однак, Учасник-1 на порушення вищезазначеної вимоги НЕ НАДАВ у складі своєї тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист наданий міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України.
У зв’язку з цим, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
Невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню передбачає накладення штрафу від 25 500 до 51 000 гривень згідно частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення. Штраф накладається на уповноважених осіб замовника органами Державного фінансового контролю (ДАСУ).
Неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-1 порушило право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. У Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника.
Рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-1 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 22, 31, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», та –
ПРОШУ:
1 Прийняти до розгляду дану скаргу.
2 Дискваліфікувати ФОП Корольков М.В. згідно абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
3 Прийняти до кваліфікації наступного учасника.
4 У разі відсутності реакції з боку замовника, Учасник – 2 залишає за собою право звертатись до ДАСУ.
Фізична особа-підприємець Іван ШПАК
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРА ВИМОГА.pdf 06.02.2023 21:16
- Протокол УО 07.02.2023 15:13
Дата подачі:
06.02.2023 21:16
Вирішення:
Шановний Шпак І.І.Подана Вами скарга,розглянута.За наслідками розгляду скарги прийнято рішення про відсутність підстав для її задоволення з огляду на наступне:1)абз.3 п.п.3 п.41Особливостей передбачає,що переможець процедур не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру(у разі їх наявності)відповідно до ч.2 ст 41 Закону.Повідомляємо Вас ,що по даній процедурі проводиться закупівля товару,за якою законодавством України не передбачено ліцензування.В тім переможець закупівлі ФОП Корольков М.В. оприлюднив в складі своєї тендерної пропозиції скановані копії відповідної довідки-інформації про право підписання договору про закупівлю,свідоцтво про право на зайняття підприємницькою діяльністю,витяг з реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців,свідоцтво платника податків,які у свою чергу свідчать про його право на зайняття підприємницько.
ю діяльністю та повноваження вчинення відповідних юридичних дій.2)В частині вимоги Вашої скарги щодо п.8 Додатку №1 ТД відповідно до якого переможець у строк ,що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю,надає замовнику шляхом оприлюднення в ЕСЗ інформаційний лист наданий міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України або Міністерства юстиції України про те,що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура (п.6 ч. 1 ст.17) Закону "Про публічні закупівлі") необхідно зазначити наступне:посилання скаржника про не надання переможцем у строк чотирьох днів в системі оприлюднення інформаційного листа Міністерства юстиції про банкрутство переможця чи його ліквідації, не узгоджується з вимогами ч.3 ст.17 Закону та п. 44 Особливостей замовник не вправі вимагати документи,які не передбачені Законом.Окрім того,Замовник вправі вживати заходи пов"язані з перевіркою наданої інформвції учасником з метою встановленння достовірності поданих даних,Замовником було вивчено та переглянуто інформацію розміщену на сайті "Судова Влада","Реєстр судових рішень",щодо наявності судових справ пов"язаних з банкрутством та ліквідацією ФОП Корольков М.В.,а так само Єдиного реєстру юридичних та фізичних осіб підприємців в частині наявного запису пов"язаного з перебуванням ФОП Корольков М.В.у стадії ліквідації та банкрутства,що у свою чергу послужило підтвердженням наданих відомостей про його правомірну підприємницьку діяльність.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
CКАРГА/ВИМОГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "ВИНОГРАДІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Номер:
90f4ca8def534aa0ac84d082d2d4f660
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-19-001028-a.a1
Назва:
CКАРГА/ВИМОГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "ВИНОГРАДІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Вимога:
CКАРГА/ВИМОГА
НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ
КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "ВИНОГРАДІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК - ІНТЕРНАТ"
ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ВИНОГРАДІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2023-01-19-001028-a. Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі).
Рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель (протокол від 01.02.2023 року) затверджено Тендерну документацію для процедури закупівлі «Відкриті торги з особливостями» ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі). (далі – Тендерна документація).
«27» лютого 2023 р. відбуло розкриття пропозицій учасників. Свої пропозиції подало троє учасників:
1. ФОП Корольков М.В. (далі – Учасник-1) – 238`000 рн. (кінцева сума пропозиції)
2. ФОП ШПАК ІВАН ІВАНОВИЧ (далі – Скаржник/Учасник-2) –260000 (кінцева сума пропозиції)
3. ФОП ПРОДАН ОЛЕНА ІВАНІВНА (далі – Учасник-1) – 268000 (кінцева сума пропозиції)
«01» лютого 2023 р. Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.02.2023 р. (далі – Протокол визначення переможця).
Згідно Протоколу визначення переможця Замовник прийняв рішення про визнання Учасника-1 переможцем торгів. З 01.02.2023 р. розпочався строк, що не повинен перевищувати чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, на протязі якого Учасник -1 повинен був надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів
Учасник-2 (Скаржник) за результатами ознайомлення з Протоколом визначення переможця, тендерною пропозицією Учасника-1, а також з документами, що повинен був надати учасник-переможець до 05.02.2023 р., прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-1 необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
1. В п.8 таблиці Додатку № 1 до Тендерної документації, в колонці «Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель» зазначено наступний документ документ для подання: інформаційний лист наданий міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура, оскільки на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей.
Однак, Учасник-1 на порушення вищезазначеної вимоги НЕ НАДАВ у складі своєї тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист наданий міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України.
У зв’язку з цим, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
У зв’язку з цим, тендерна пропозиція Учасника-1 підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
Невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню передбачає накладення штрафу від 25 500 до 51 000 гривень згідно частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення. Штраф накладається на уповноважених осіб замовника органами Державного фінансового контролю (ДАСУ).
Неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-1 порушило право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. У разі відхилення згідно з Законом тендерної пропозиції Учасника-1. У Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника.
Рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-1 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 22, 31, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», та –
ПРОШУ:
1 Прийняти до розгляду дану скаргу.
2 Дискваліфікувати ФОП Корольков М.В. згідно абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
3 Прийняти до кваліфікації наступного учасника.
4 У разі відсутності реакції з боку замовника, Учасник – 1 залишає за собою право звертатись до ДАСУ.
Фізична особа-підприємець Іван ШПАК
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРА ВИМОГА ШПАК І.І..pdf 06.02.2023 19:46
Дата подачі:
06.02.2023 19:46
Опис причини скасування:
помилки датах переподамо
Дата скасування:
06.02.2023 21:14