-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень Державної служби зайнятості працівниками охоронних служб в південних регіонах України (Миколаївська, Запорізька та Одеська області)
Завершена
3 268 140.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 340.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 340.70 UAH
Період оскарження:
18.01.2023 21:29 - 11.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Внесення змін до ТД
Номер:
9b224375aec04809b2e098a167bbe20b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-18-015548-a.a2
Назва:
Внесення змін до ТД
Вимога:
Згідно вимог ТД та відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Відповідно до Постанови КМУ № 617 від 24.05.2022 року на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюється за такими принципами, в тому числі недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Наполегливо просимо не порушувати права інших учасників та внести зміни до ТД, чим дозволити використовувати на рядку з КЕП також УЕП. Як зазначалося вище, на теперішній час, обов’язкове використання КЕП не передбачено діючим законодавством, а є альтернатива, тому ви, як добропорядний Замовник сподіваюсь не будете обмежувати конкуренцію та дозволите приймати участь тим учасникам, у яких відсутній КЕП, в іншому випадку будемо змушенні звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2023 10:59
Вирішення:
Шановний скаржнику.
Згідно з частиною третьою статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» установлено, що на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа.
Закон України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах» регулює відносини у сфері захисту інформації в інформаційних, електронних комунікаційних та інформаційно-комунікаційних система, відповідно до статті 10 якого постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 р. № 373 затверджені Правила забезпечення захисту інформації в інформаційних, електронних комунікаційних та інформаційно-комунікаційних системах (далі Правила).
Пунктом 5 Правил визначено, що створення та/або обробка в системі електронних документів, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, мають здійснюватися із застосуванням кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.04.2020 № 648 інформаційно-телекомунікаційну систему «PROZORRO» (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) визначена веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель.
Таким чином, система електронних торгів є інформаційно-телекомунікаційною системою, на яку поширюється дія Правил, в тому числі щодо обов’язку створення та/або обробки в системі електронних документів із застосування кваліфікованого електронного підпису.
Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того, позиція Антимонопольного комітету щодо встановлення в тендерній документації вимоги стосовно підписання тендерної пропозиції із застосуванням кваліфікованого електронного підпису (рішення від 12.05.2022 № 4571-р/пк-пз, закупівля ID: UA-2022-01-27-015128-b) підтверджує законність цієї вимоги, яка, на думку Антимонопольного комітету, не порушує права та законні інтереси учасників процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, встановлення в тендерній документації вимоги щодо підписання учасником тендерної пропозиції в цілому чи електронних документів тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом передбачено вимогами вищенаведених нормативних актів та узгоджується з позицією органу оскарження.
Дякуємо за вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо умов тендерної документації
Номер:
597367b90fe648049fda7cbfacdfebb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-18-015548-a.a1
Назва:
Скарга щодо умов тендерної документації
Скарга:
Тендерна документація містить явно дискримінаційні та незаконні вимоги, які позбавляють нас можливості участі у закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД-нова редакція_південь.docx 20.01.2023 22:02
- Гарантія.pdf 20.01.2023 22:02
- Правила утримання собак, котів і хижих тварин громадянами, підприємствами, установами та організаціями в м. Запоріжжі.pdf 20.01.2023 22:02
- ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ СУЯ НААУ 2021 (2).pdf 20.01.2023 22:02
- Договір № 3.pdf 20.01.2023 22:02
- Скага щодо тендерної документації PDF.pdf 20.01.2023 22:02
- Скага щодо тендерної документації PDF_compressed.pdf.asice.zip 20.01.2023 22:02
- Довідка про мед.огляд.pdf 20.01.2023 22:02
- Диплом охоронника 2 розряду.pdf 20.01.2023 22:02
- Документи щодо псих. та нарк. огляду; та довідка МВС.pdf 20.01.2023 22:02
- Ліцензія.pdf 20.01.2023 22:02
- Фото будівлі.png 20.01.2023 22:02
- Договір № 2.pdf 20.01.2023 22:02
- Скарга щодо умов документації.pdf 20.01.2023 22:02
- Договір № 1.pdf 20.01.2023 22:02
- Скарга щодо умов документації.docx 20.01.2023 22:02
- ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ СУЯ 2021 (2).pdf 20.01.2023 22:02
- Фото будівлі 2.png 20.01.2023 22:02
- Рішення від 24.01.2023 № 797.pdf 24.01.2023 15:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.02.2023 № 1137.pdf 01.02.2023 17:33
- Рішення від 01.02.2023 № 1137.pdf 06.02.2023 12:10
- UA-2023-01-18-015548-a-open.pdf 26.01.2023 18:08
- пояснення до АКУ південь.docx 26.01.2023 18:08
- Пояснення АМКУ.pdf 26.01.2023 18:08
- ТД-нова редакція_південь (1).docx 26.01.2023 18:08
- Нова редакція ТД.pdf 26.01.2023 18:08
- Перелік змін.pdf 26.01.2023 18:08
- ТД-охорона південь.docx 26.01.2023 18:08
- Зміни до ТД-південь.docx 26.01.2023 18:08
- ТД.pdf 26.01.2023 18:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.01.2023 22:06
Дата розгляду скарги:
01.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.01.2023 15:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.02.2023 12:10
Дата виконання рішення Замовником:
09.02.2023 17:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунуто відповідно до рішення Антимонопольного комітету України.