• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі спостереження" (послуги з обслуговування тривожної кнопки)

закупівлі згідно ДК 016:2010 80.20.10 ( НКУ 021:2015 - 79714000-2 "Послуги зі спостереження" (послуги з обслуговування тривожної кнопки). 4.2. Кількість товарів (послуг): Послуга – дошкільні навчальні заклади Подільського району міста Києва. (кількість закладів 35) ДОДАТОК 4 4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: серпень - грудень 2016 року. 5. Технічні вимоги: згідно Додатку 1. 6. Основні умови договору: згідно Додатку 2. ДОДАТОК 1 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ • на закупівлю закупівлі згідно ДК 016:2010 80.20.10 ( НКУ 021:2015 - 79714000-2 "Послуги зі спостереження" (послуги з обслуговування тривожної кнопки). Вимоги до учасників : • На сигнал тривога забезпечити виїзд наряду поліції; • Наявність у виконавця власного ПЦС та не менше 3 груп затримання у Подільському районі м. Києва; • • Повідомлення про спрацювання технічних засобів охорони • Відповідність критеріям (розміщення органів державної влади) наказу МВС України від 01.09.2015року № 1053. • Здійснення щомісячного технічного обслуговування встановленої системи охоронно-тривожної сигналізації. • Здійснення прибуття групи швидкого реагування на спрацювання системи охоронно-тривожної сигналізації не пізніше ніж за 10 хвилин. • Можливість підтримки охоронців з допомогою мобільних постів. 4. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - Для підтвердження заявленої інформації переможець обов’язково надає фото транспорту групи швидкого реагування у м. Києві і визначенням часу прибуття мобільної групи від міста розташування до об’єкта охорони Замовника. • Наявність офісу у м. Київ з можливістю відвідування представників Замовника. Для документального підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник подає у складі своєї цінової пропозиції наступні документи: 1. Копії документів, дозволи на відповідні роботи, ліцензії, що засвідчують якість та безпеку запропонованих послуг в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення або декларація про якість, сертифікати відповідності, тощо). 2. Наявність не менш ніж 2 (два) документально підтверджених відгуків від організацій (замовників), щодо виконання зазначеного виду послуг. Документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (інформація надається учасниками у довільній формі) та умови документації конкурсних пропозицій. 1. Копія протоколу зборів засновників про призначення директора, наказу на призначення директора, або довіреність, в якій вказано, що уповноважена особа має право підпису наданих документів. 2. Інформацію у довільній формі (за підписом уповноваженої Учасником особи, з відбитком печатки Учасника (у разі наявності), який має містити достовірні відомості про таке: - відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, або зазначена юридична особа має антикорупційну програму чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону; - учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення анти конкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а саме відсутня інформація про учасника у зведених відомостей про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб'єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді анти конкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua/). - фізична особа, яка є учасником/службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник немає заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); - учасник провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту; - учасник не зареєстрований в офшорних зонах, згідно з переліком, що затверджений Кабінетом Міністрів України. 4. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). 5. Копія паспорту (для фізичних осіб). 6. -лист-згода, в довільній формі, про надання згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; 7. - цінову пропозиція в довільній формі; 8. основні умови до договору про закупівлю – Додаток №3; 9. контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), банківські реквізити, згідно наданої форми (Додаток №2– Інформація про учасника). Всі довідки, повинні містити дату створювання документу та реєстраційний номер, бути на фірмовому бланку з підписом керівника підприємства і печатки (у разі наявності) та актуальними на час проведення торгів. Всі копії документів повинні бути завірені підписом керівника підприємства і печаткою (у разі наявності). * Інша інформація: Учасник, пропозиція якого визнана системою найдешевшою, протягом трьох робочих днів з дня отримання кваліфікації переможця, надсилає для оцінки документи, які були їм розміщені в електронному вигляді. Неотримання Замовником вказаних вище документів у зазначений термін, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника. *Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі. Усі сторінки пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (у разі її наявності). * Учасник відповідає за одержання всіх необхідних документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. *Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни аукціону чи визнання аукціону таким, що не відбувся). *Учасник гарантує якість послуг, що постачається замовнику за Договором (гарантія якості діє протягом установленного строку.)

Завершена

86 625.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 434.00 UAH
Період оскарження: 03.08.2016 16:52 - 08.08.2016 15:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо виключення дискримінаційних вимог

Номер: 8835c64cc99648f4b7ed3aeebbbcadca
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-03-000302-a.c2
Назва: Вимога щодо виключення дискримінаційних вимог
Вимога:
Просимо виключити з додатку 1 "Технічні вимоги" вимогу щодо відповідності учасника критеріям (розміщення органів державної влади) наказу МВС України від 01.09.2015 року № 1053 з наступних підстав. Зазначеним наказом затверджено критерії, відповідно до яких об'єкти включаються до переліку окремих особливо важливих об'єктів права державної власності у наступному порядку. Відповідно до постанови КМУ від 19 червня 2013 р. № 421 пропозиції щодо включення об’єктів до переліку подають МВС центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, інші державні органи. Попередній розгляд пропозицій про включення об’єктів до переліку, підготовка висновків і рекомендацій щодо такого включення здійснюються Державною службою охорони при МВС (наразі - Управлінням поліції охорони) із залученням уповноважених представників Міноборони та СБУ (за згодою) та у разі потреби Фонду державного майна. З урахуванням висновків і рекомендацій Державної служби охорони при МВС (Управління поліції охорони) зазначене Міністерство за погодженням із заінтересованими органами складає проект переліку та подає його в установленому порядку на затвердження Кабінету Міністрів України. Внесення доповнень до переліку, а також у разі потреби його щорічний перегляд здійснюються за рішенням Кабінету Міністрів України на підставі пропозицій МВС. Виключення об’єкта з переліку здійснюється за процедурою, установленою у Порядку для включення об’єктів до переліку. Станом на дату оприлюднення Замовником оголошення про закупівлю, Управління освіти Подільської районної у місті Києві державної адміністрації не віднесено до Переліку об'єктів, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 10.08.1993 № 615 (крім Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) (м. Київ) ). Відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою запобігання оскарження процедури закупівлі, у звязку з відсутністю юридичної особи Замовника у Перелікузу об'єктів, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 10.08.1993 № 615, правові підстави для вимоги відповідності учасника наказу МВС України від 01.09.205 № 1053 відсутні. У зв'язку з вищевикладеним, просимо привести у відповідність до вимог чинного законодавства вимоги до предмета закупівлі згідно оголошення № UA-2016-08-03-000302-a.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога надіслана з порушенням регламенту електронного майданчика: п. 15.1., натомість період уточнень завершено 08.08.2016. о 15.00. Вимогу відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 08.08.2016 17:04
Підтвердження вирішення: Вимога надіслана з порушенням регламенту електронного майданчика: п. 15.1., натомість період уточнень завершено 08.08.2016. о 15.00. Вимогу відхилено.
Вимога
Відхилено

ДКТ містить дискримінаційну вимогу

Номер: b92237c302c449a7bcf38e1a310dbcc0
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-03-000302-a.a1
Назва: ДКТ містить дискримінаційну вимогу
Вимога:
Вимога щодо того, щоб "Працівники Учасника повинні мати визначені Законом права та повноваження на озброєну охорону та застосування владних функцій щодо правопорушників" є, на наш погляд дискримінаційною, оскільки лиш Поліція охорони може їй відповідати. При тому так зане "визначені Законом права та повноваження на озброєну охорону та застосування владних функцій щодо правопорушників" не може вирішальним чином вплинути на якість послуг з охорони.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу На вимоги замовника достатньо, що учасник на дасть підтвердження в довільній формі про тісну оперативну взаємодію з Київським міським управлінням ГУМВС, ліцензію на право займатися діяльністю охоронною діяльністю та для нас дуже важливо наявність не менш ніж 2 (два) документально підтверджених відгуків від організацій (замовників), щодо виконання зазначеного виду послуг.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 05.08.2016 13:24
Підтвердження вирішення: На вимоги замовника достатньо, що учасник на дасть підтвердження в довільній формі про тісну оперативну взаємодію з Київським міським управлінням ГУМВС, ліцензію на право займатися діяльністю охоронною діяльністю та для нас дуже важливо наявність не менш ніж 2 (два) документально підтверджених відгуків від організацій (замовників), щодо виконання зазначеного виду послуг.