• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Папір вироблений із вторинної сировини

Торги відмінено

1 622 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.8% або 45 000.00 UAH
Період оскарження: 03.08.2016 14:12 - 09.08.2016 13:00
Скарга
Виконана замовником

Не відповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації

Номер: a04f33c0d33a4f53b4306dfa2c80f489
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-03-000302-b.b8
Назва: Не відповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації
Скарга:
Тендерна пропозиція ТОВ "Україський папір" не відповідає технічним умовам тендерної документації.А саме згідно технічного завдання (Додаток №2) до Документації на закупівлю (затвердженої Замовником протокол №145/16-дкт від 03 серпня 2016р) товар п/п2 Папір формату А4 (4700 пачок)повинен мати білизну по шкале ІSO не менше 97%, а учасник ТОВ «Український папір » вказує білизну по СІЕ 112, що відповідає по ІSO 88%( згідно наданого сертифікату). Білизна в % вимірюється лише по ІSO. В технічному завдані білизна вказана в %, це означає що білизна повинна бути вказана по ІSO . Більш детальна інформація викладена у прикріплених файлах.
Пов'язані документи: Учасник reviewers
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.09.2016 16:48
Автор: ООО "Парус Плюс", Лилия +380677404020 lili@parusplus.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Про невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації

Номер: 90a722ec6bc14591a33a3af4ef884d43
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-03-000302-b.b7
Назва: Про невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації
Скарга:
ТОВ «Парус Плюс » (код за ЄДРПОУ 33058948)- учасник конкурсних торгів (номер закупівлі UA-2016-08-03-000302-b) звертає Вашу увагу , що тендерна пропозиція ТОВ «Український папір» , яка визнана Вами переможцем торгів не відповідає технічним умовам тендерної документації. А саме згідно технічного завдання (Додаток №2) до Документації на закупівлю (затвердженої Замовником протокол №145/16-дкт від 03 серпня 2016р) товар п/п2 Папір формату А4 (4700 пачок)повинен мати білизну по шкале ІSO не менше 97%, а учасник ТОВ «Український папір » вказує білизну по СІЕ 112, що відповідає по ІSO 88%( згідно наданого сертифікату). Білизна в % вимірюється лише по ІSO. В технічному завдані білизна вказана в %, це означає що білизна повинна бути вказана по ІSO . У відповідності до частини 4ст.30 Закону України « Про публічні закупівлі» (надали Закон), якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, то така тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Учасник у складі пропозиції конкурсних торгів повинен був надати копії сертифікатів, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, заповняти таблицю відповідності технічних характеристик запропонованого товару. ТОВ «Український папір» надало сертифікат на технічні параметри офісного паперу Nautilus Classik . Білизна якого по ІSO складає 88+3%, що значно менше ніж необхідних 97%. ТОВ «Пару Плюс» має прямий контракт з концерном «Mondi» і є імпортером офісного паперу під торговими марками «Maestro» і «Nautilus» . Інформуємо Вас , що офісний папір вироблений із вторинної сировини компанією «Mondi» під торговою маркою «Nautilus» має різні типи паперу , які відрізняються назвою, технічними характеристиками, та ціною: 1) Nautilus Classik – білизна СІЕ 112 (ІSO 88%) 2) Nautilus Pro Сycle – білизна СІЕ 140 (ІSO 100%) 3) Nautilus Super White – білизна СІЕ 150 (ІSO 104%) 4) Nautilus Re Fresh – білизна СІЕ 161 (ІSO 110%) ТОВ «Український папір» в таблиці технічних характеристик запропонованого товару не вказав, який конкретно товар він має
Пов'язані документи: Учасник reviewers
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.09.2016 15:46
Автор: ООО "Парус Плюс", Лилия +380677404020 lili@parusplus.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Вимога про відхилення рішення

Номер: 210ebfd9d85c4984a851f16ee180e64d
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-03-000302-b.c9
Назва: Вимога про відхилення рішення
Скарга:
ТОВ "ОФІС-КИТ" вимагає відхилити пропозицію ТОВ "Український папір" як таку, що не відповідає технічним вимогам тендерної пропозиції
Пов'язані документи: Учасник reviewers
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.09.2016 15:38
Автор: ООО "Офіс-Кит", Анна +380969769462 anna.h@officekit.com.ua
Скарга
Відхилено

щодо відміні процедури закупівлі

Номер: 35125c7b34d84949abf88daa7e99d3d9
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-03-000302-b.a2
Назва: щодо відміні процедури закупівлі
Скарга:
Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо, що Замовник повинен відмінити процедуру закупівлі з наступних підстав: 1.) У відповідності до частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): «1. Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.» Очікувана вартість закупівлі становить 1 622 000,00 грн. (один мільйон шістсот двадцять дві тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ. Як ми бачимо Замовник порушив умови частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та проводить процедуру закупівлі у формі «допорогових торгів», але зобов’язаний у відповідності до Закону проводити процедуру «відкритих торгів». Замовник це робить навмисно, розуміючи, що буде ігнорувати будь-які вимоги зі сторони Учасників, які «не повинні взяти участь у процедурі закупівлі», тому що всі Рішення по цім вимогам Учасників прийняти комісією Прозоро - носять для Замовника рекомендаційний характер і Замовник може робити, що захоче в даній процедурі закупівлі. Хоча Замовник вводить в оману Учасників і вказує в пункті 4 розділу 1 Документації, що проводить процедуру закупівлі по формі «Відкриті торги з використанням електронних засобів (аукціон)». Як ми бачимо Замовник повністю ігнорує Закон та робить все, щоб провести закупівлю по «своїм правилам», а ні згідно чинного законодавства України. На підставі вищевикладеного прошу Замовника відмінити дану процедуру закупівлю на постачання «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)», яка проводиться Замовником у формі «допорогових торгів» та провести нову процедуру у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: Відповідно до п. 7.1. Порядку здійснення допорогових закупівель - Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій. Початок прийому пропозицій почався 09.08.2016 14:00 год.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.08.2016 15:27
Задовільнена: Ні
Автор: товариство з обмеженою відповідальністю "Лагота", Салівон Вячеслав Володимирович 044-290-74-99 lagota2015@mail.ru
Скарга
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов документації Замовника та відміни процедури закупівлі

Номер: 0cb4bd30114443ca92ee88003469be1e
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-03-000302-b.b6
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних умов документації Замовника та відміни процедури закупівлі
Скарга:
Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо умови такої Документації дискримінаційними, що не дають брати участь Учасникам брати участь у даній закупівлі з наступних підстав: Як ми бачимо, що технічні характеристик паперу, які вимагає Замовник в Додатку №2 Документації повністю співпадають з технічними вимогами паперу торгової марки «Lettura». Технічні характеристики такого паперу є у відкритому доступі за посиланням: https://doc-0s-a0-apps-viewer.googleusercontent.com/viewer/secure/pdf/3nb9bdfcv3e2h2k1cmql0ee9cvc5lole/vch302e8mav56v319kutec04mrf1gbb2/1470749700000/drive/*/ACFrOgD6GuHRPzj1QhORfSd3eZwRjS81A8LnUT-gYr1i_df2d_NtTiPEJ2iqeUFpnm8h9vClyXZu7CmwymoHqGqY8O_jdiyiBYDA_PqipMcVnPge4DSVdE5gmGG4_YM=?print=true та на сайті http://lettura.com.ua Інформація про даний папір викладена на сайті http://lettura.com.ua. На цьому сайті по питанням закупівлі вказаний номер телефону: +38 (044) 220-01-00. Офіційний представник паперу «Lettura» в Україні є ТОВ «Парус Плюс». Слід зауважити, що неможливо запропонувати Замовнику іншій папір з технічними характеристиками у відповідності до Додатку №2 Документації, тому що не має аналогічної продукції виробленої «зі 100% вторинної сировини»!!! Виходить, ми як Учасники не можемо запропонувати іншій папір, тому що він буде вироблений не «зі 100% вторинної сировини»!!! У грудні 2015 року Замовник закуповував офісний папір у відповідності до наступного технічного завдання: «формат 210х297мм, Щільність не менше 80 г/м2, білизна не менше – 146%, 1 пачка - 500 аркушів». До такого технічного завдання є конкуренція на ринку паперової продукції та можуть надати свої пропозиції ні два Учасника, а десять!!! На підставі вищевказаного просимо внести зміни до Додатку №2 Документації та вказати конкурентні стандартні умови паперу, які закуповував АТ «УКРГАЗБАНК» в грудні 2015 року: «формат 210х297мм, Щільність не менше 80 г/м2, білизна не менше – 146%, 1 пачка - 500 аркушів» та виключити слова «зі 100% вторинної сировини» Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо, що Замовник повинен відмінити процедуру закупівлі з наступних підстав: 1.) У відповідності до частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): «1. Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.» Очікувана вартість закупівлі становить 1 622 000,00 грн. (один мільйон шістсот двадцять дві тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ. Як ми бачимо Замовник порушив умови частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та проводить процедуру закупівлі у формі «допорогових торгів», але зобов’язаний у відповідності до Закону проводити процедуру «відкритих торгів». Замовник це робить навмисно, розуміючи, що буде ігнорувати будь-які вимоги зі сторони Учасників, які «не повинні взяти участь у процедурі закупівлі», тому що всі Рішення по цім вимогам Учасників прийняти комісією Прозоро - носять для Замовника рекомендаційний характер і Замовник може робити, що захоче в даній процедурі закупівлі. Хоча Замовник вводить в оману Учасників і вказує в пункті 4 розділу 1 Документації, що проводить процедуру закупівлі по формі «Відкриті торги з використанням електронних засобів (аукціон)». Як ми бачимо Замовник повністю ігнорує Закон та робить все, щоб провести закупівлю по «своїм правилам», а ні згідно чинного законодавства України. На підставі вищевикладеного прошу Замовника відмінити дану процедуру закупівлю на постачання «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)», яка проводиться Замовником у формі «допорогових торгів» та провести нову процедуру у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо умови такої Документації дискримінаційними, що не дають брати участь Учасникам брати участь у даній закупівлі з наступних підстав: 1.) У грудні 2015 року Замовник проводив закупівлю паперової продукції та на першому плані у Замовника була якість паперу. На сьогодні Замовник з дивних підстав бажає закупити «папір вироблений із вторинної сировини». Дане «ноу-хау» щодо вторинної сировини Замовник прописав, щоб перемогла компанія, яка буде постачати ніби-то «папір із вторинної сировини». Слід зауважити, що «паперу із вторинної сировини» імпортного виробництва не існує!!! Замовник пусть наведе хоча б дві торгові марки імпортного виробництва, яка вироблена на 100% з паперу із вторинної сировини!!! Крім того, папір з імпортної сировини є папером низької якості та білизна якого не буде відповідати технічним вимогам Замовника, яка вказана в Додатку №2 Документації. Зокрема Замовник в Додатку №2 Документації вимагає від Учасників наступні документи: - копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником. - копію листа від виробника про те, що продукція вироблена з 100% вторинної сировини. Жоден виробник імпортного паперу не надасть Лист, що папір вироблений «зі 100% вторинної сировини». Такий Лист надасть лише вітчизняний виробник паперу!!! Крім того, чинним законодавством України не передбачено, що Учасники при поставці Товару повинні надавати «копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником». Виробник може надати будь-який документ з зазначенням технічних характеристик паперу та Замовник не має право вказувати, в якій по формі та змісту повинен бути такий документ!!! Паперова продукція, що є предметом закупівлі, взагалі не підлягає обов’язковій сертифікації у відповідності до чинного законодавства України. Замовник навмисно вимагає вищевказані документи, щоб постачальники паперу, крім «своїх», не мали змоги приймати участь у даній процедурі закупівлі. Вищевказані вимоги є дискримінаційними та прошу Замовника виключити з Документації: - По тексту Документації - слова «вторинна сировина», - В Додатку №2 Документації: - копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником. - копію листа від виробника про те, що продукція вироблена з 100% вторинної сировини. Прошу надати роз’яснення, який папір «зі 100% вторинної сировини» за закуповував Замовник у грудні 2016 році, якщо у відповідності до Повідомлення 55/15 про акцепт пропозиції конкурсних торгів на закупівлю «паперу та картону обробленого» переможцем закупівлі визнаний Замовником ТОВ «Український папір», який не постачає папір «зі 100% вторинної сировини»??? 2.) В Додатку №2 Документації Замовником вказані технічні характеристики паперу, але такі характеристики вказані неповному обсязі: - Не вказані методи вимірювання: ISO або CIE по всіх характеристиках паперу. Якщо вважати, що білизна вказана Замовником «не менше – 67%» по CIE, то такий папір взагалі неможливо буде використовувати для друкування, тому що такий папір буде темно сірого кольору та не Замовник не побачить, яку інформацію він друкує на паперу!!! Замовник навмисно не вказує методи вимірювання, щоб Учасники не змогли надати свої пропозиції. Вищевказані вимоги є дискримінаційними та прошу Замовника в Додатку №2 Документації вказати методи вимірювання технічних показників паперу, що є предметом закупівлі. 3.) Також дуже дивним фактом є, що Замовник закуповує два однакових вида паперу, які відрізняються лише «білизною». Є підозра, що Учасник, який буде переможцем даної закупівлі та «має в наявності всі документи від виробника» (згідно Додатку №2 Документації) поставить ціну на А4 формат з білизною не менше – 97% ціну нище ринкової ніж на «папір з білизною не менше – 67%», а потім взагалі відмовиться від закупівлі такого паперу з будь-яких підстав!!! По логіці – ціна на папір з більшою білизною повинна буде дороще, якщо буде нище, то значить Замовник в змові з «майбутнім переможцем закупівлі». Щоб у Замовника не виникло бажання порушувати чинне законодавство України і для прозорості даної процедури закупівлю прошу Замовника розподілити дві позиції на Лот №1 та Лот №2. На підставі вищевикладеного прошу Замовника внести зміни до Документації з вищевказаних питань!!!
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: Відповідно до п. 7.1. Порядку здійснення допорогових закупівель - Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій. Початок прийому пропозицій почався 09.08.2016 14:00 год.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.08.2016 22:02
Задовільнена: Ні
Автор: товариство з обмеженою відповідальністю "Лагота", Салівон Вячеслав Володимирович 044-290-74-99 lagota2015@mail.ru
Скарга
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов документації Замовника

Номер: 2b4e71c931164001b6494aea7c2fb03b
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-03-000302-b.a1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних умов документації Замовника
Скарга:
Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо умови такої Документації дискримінаційними, що не дають брати участь Учасникам брати участь у даній закупівлі з наступних підстав: 1.) У грудні 2015 року Замовник проводив закупівлю паперової продукції та на першому плані у Замовника була якість паперу. На сьогодні Замовник з дивних підстав бажає закупити «папір вироблений із вторинної сировини». Дане «ноу-хау» щодо вторинної сировини Замовник прописав, щоб перемогла компанія, яка буде постачати ніби-то «папір із вторинної сировини». Слід зауважити, що «паперу із вторинної сировини» імпортного виробництва не існує!!! Замовник пусть наведе хоча б одну торгову марку імпортного виробництва, яка вироблена на 100% з паперу із вторинної сировини!!! Крім того, папір з імпортної сировини є папером низької якості та білизна якого не буде відповідати технічним вимогам Замовника, яка вказана в Додатку №2 Документації. Зокрема Замовник в Додатку №2 Документації вимагає від Учасників наступні документи: - копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником. - копію листа від виробника про те, що продукція вироблена з 100% вторинної сировини. Жоден виробник імпортного паперу не надасть Лист, що папір вироблений «зі 100% вторинної сировини». Такий Лист надасть лише вітчизняний виробник паперу!!! Крім того, чинним законодавством України не передбачено, що Учасники при поставці Товару повинні надавати «копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником». Виробник може надати будь-який документ з зазначенням технічних характеристик паперу та Замовник не має право вказувати, в якій по формі та змісту повинен бути такий документ!!! Паперова продукція, що є предметом закупівлі, взагалі не підлягає обов’язковій сертифікації у відповідності до чинного законодавства України. Замовник навмисно вимагає вищевказані документи, щоб постачальники паперу, крім «своїх», не мали змоги приймати участь у даній процедурі закупівлі. Вищевказані вимоги є дискримінаційними та прошу Замовника виключити з Документації: - По тексту Документації - слова «вторинна сировина», - В Додатку №2 Документації: - копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником. - копію листа від виробника про те, що продукція вироблена з 100% вторинної сировини. Прошу надати роз’яснення, який папір «зі 100% вторинної сировини» за закуповував Замовник у 2016 році, якщо у відповідності до Повідомлення 55/15 про акцепт пропозиції конкурсних торгів на закупівлю «паперу та картону обробленого» переможцем закупівлі визнаний Замовником ТОВ «Український папір», який не постачає папір «зі 100% вторинної сировини»??? 2.) В Додатку №2 Документації Замовником вказані технічні характеристики паперу, але такі характеристики вказані неповному обсязі: - Не вказані методи вимірювання: ISO або CIE по всіх характеристиках паперу. Якщо вважати, що білизна вказана Замовником «не менше – 67%» по CIE, то такий папір взагалі неможливо буде використовувати для друкування, тому що такий папір буде темно сірого кольору та не Замовник не побачить, яку інформацію він друкує на паперу!!! Замовник навмисно не вказує методи вимірювання, щоб Учасники не змогли надати свої пропозиції. Вищевказані вимоги є дискримінаційними та прошу Замовника в Додатку №2 Документації вказати методи вимірювання технічних показників паперу, що є предметом закупівлі. 3.) Також дуже дивним фактом є, що Замовник закуповує два однакових вида паперу, які відрізняються лише «білизною». Є підозра, що Учасник, який буде переможцем даної закупівлі та «має в наявності всі документи від виробника» (згідно Додатку №2 Документації) поставить ціну на А4 формат з білизною не менше – 97% ціну нище ринкової ніж на «папір з білизною не менше – 67%», а потім взагалі відмовиться від закупівлі такого паперу з будь-яких підстав!!! По логіці – ціна на папір з більшою білизною повинна буде дороще, якщо буде нище, то значить Замовник в змові з «майбутнім переможцем закупівлі». Щоб у Замовника не виникло бажання порушувати чинне законодавство України і для прозорості даної процедури закупівлю прошу Замовника розподілити дві позиції на Лот №1 та Лот №2. На підставі вищевикладеного прошу Замовника внести зміни до Документації з вищевказаних питань!!!
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: Відповідно до п. 7.1. Порядку здійснення допорогових закупівель - Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій. Початок прийому пропозицій почався 09.08.2016 14:00 год.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.08.2016 21:48
Задовільнена: Ні
Автор: товариство з обмеженою відповідальністю "Лагота", Салівон Вячеслав Володимирович 044-290-74-99 lagota2015@mail.ru
Скарга
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов документації Замовника та відміни процедури закупівлі

Номер: 5ce666052d9a4b71b3c6d7bdd02c85bd
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-03-000302-b.b5
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних умов документації Замовника та відміни процедури закупівлі
Скарга:
Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо умови такої Документації дискримінаційними, що не дають брати участь Учасникам брати участь у даній закупівлі з наступних підстав: Як ми бачимо, що технічні характеристик паперу, які вимагає Замовник в Додатку №2 Документації повністю співпадають з технічними вимогами паперу торгової марки «Lettura». Технічні характеристики такого паперу є у відкритому доступі за посиланням: https://doc-0s-a0-apps-viewer.googleusercontent.com/viewer/secure/pdf/3nb9bdfcv3e2h2k1cmql0ee9cvc5lole/vch302e8mav56v319kutec04mrf1gbb2/1470749700000/drive/*/ACFrOgD6GuHRPzj1QhORfSd3eZwRjS81A8LnUT-gYr1i_df2d_NtTiPEJ2iqeUFpnm8h9vClyXZu7CmwymoHqGqY8O_jdiyiBYDA_PqipMcVnPge4DSVdE5gmGG4_YM=?print=true та на сайті http://lettura.com.ua Інформація про даний папір викладена на сайті http://lettura.com.ua. На цьому сайті по питанням закупівлі вказаний номер телефону: +38 (044) 220-01-00. Офіційний представник паперу «Lettura» в Україні є ТОВ «Парус Плюс». Слід зауважити, що неможливо запропонувати Замовнику іншій папір з технічними характеристиками у відповідності до Додатку №2 Документації, тому що не має аналогічної продукції виробленої «зі 100% вторинної сировини»!!! Виходить, ми як Учасники не можемо запропонувати іншій папір, тому що він буде вироблений не «зі 100% вторинної сировини»!!! У грудні 2015 року Замовник закуповував офісний папір у відповідності до наступного технічного завдання: «формат 210х297мм, Щільність не менше 80 г/м2, білизна не менше – 146%, 1 пачка - 500 аркушів». До такого технічного завдання є конкуренція на ринку паперової продукції та можуть надати свої пропозиції ні два Учасника, а десять!!! На підставі вищевказаного просимо внести зміни до Додатку №2 Документації та вказати конкурентні стандартні умови паперу, які закуповував АТ «УКРГАЗБАНК» в грудні 2015 року: «формат 210х297мм, Щільність не менше 80 г/м2, білизна не менше – 146%, 1 пачка - 500 аркушів» та виключити слова «зі 100% вторинної сировини» Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо, що Замовник повинен відмінити процедуру закупівлі з наступних підстав: 1.) У відповідності до частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): «1. Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.» Очікувана вартість закупівлі становить 1 622 000,00 грн. (один мільйон шістсот двадцять дві тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ. Як ми бачимо Замовник порушив умови частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та проводить процедуру закупівлі у формі «допорогових торгів», але зобов’язаний у відповідності до Закону проводити процедуру «відкритих торгів». Замовник це робить навмисно, розуміючи, що буде ігнорувати будь-які вимоги зі сторони Учасників, які «не повинні взяти участь у процедурі закупівлі», тому що всі Рішення по цім вимогам Учасників прийняти комісією Прозоро - носять для Замовника рекомендаційний характер і Замовник може робити, що захоче в даній процедурі закупівлі. Хоча Замовник вводить в оману Учасників і вказує в пункті 4 розділу 1 Документації, що проводить процедуру закупівлі по формі «Відкриті торги з використанням електронних засобів (аукціон)». Як ми бачимо Замовник повністю ігнорує Закон та робить все, щоб провести закупівлю по «своїм правилам», а ні згідно чинного законодавства України. На підставі вищевикладеного прошу Замовника відмінити дану процедуру закупівлю на постачання «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)», яка проводиться Замовником у формі «допорогових торгів» та провести нову процедуру у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо умови такої Документації дискримінаційними, що не дають брати участь Учасникам брати участь у даній закупівлі з наступних підстав: 1.) У грудні 2015 року Замовник проводив закупівлю паперової продукції та на першому плані у Замовника була якість паперу. На сьогодні Замовник з дивних підстав бажає закупити «папір вироблений із вторинної сировини». Дане «ноу-хау» щодо вторинної сировини Замовник прописав, щоб перемогла компанія, яка буде постачати ніби-то «папір із вторинної сировини». Слід зауважити, що «паперу із вторинної сировини» імпортного виробництва не існує!!! Замовник пусть наведе хоча б дві торгові марки імпортного виробництва, яка вироблена на 100% з паперу із вторинної сировини!!! Крім того, папір з імпортної сировини є папером низької якості та білизна якого не буде відповідати технічним вимогам Замовника, яка вказана в Додатку №2 Документації. Зокрема Замовник в Додатку №2 Документації вимагає від Учасників наступні документи: - копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником. - копію листа від виробника про те, що продукція вироблена з 100% вторинної сировини. Жоден виробник імпортного паперу не надасть Лист, що папір вироблений «зі 100% вторинної сировини». Такий Лист надасть лише вітчизняний виробник паперу!!! Крім того, чинним законодавством України не передбачено, що Учасники при поставці Товару повинні надавати «копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником». Виробник може надати будь-який документ з зазначенням технічних характеристик паперу та Замовник не має право вказувати, в якій по формі та змісту повинен бути такий документ!!! Паперова продукція, що є предметом закупівлі, взагалі не підлягає обов’язковій сертифікації у відповідності до чинного законодавства України. Замовник навмисно вимагає вищевказані документи, щоб постачальники паперу, крім «своїх», не мали змоги приймати участь у даній процедурі закупівлі. Вищевказані вимоги є дискримінаційними та прошу Замовника виключити з Документації: - По тексту Документації - слова «вторинна сировина», - В Додатку №2 Документації: - копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником. - копію листа від виробника про те, що продукція вироблена з 100% вторинної сировини. Прошу надати роз’яснення, який папір «зі 100% вторинної сировини» за закуповував Замовник у грудні 2016 році, якщо у відповідності до Повідомлення 55/15 про акцепт пропозиції конкурсних торгів на закупівлю «паперу та картону обробленого» переможцем закупівлі визнаний Замовником ТОВ «Український папір», який не постачає папір «зі 100% вторинної сировини»??? 2.) В Додатку №2 Документації Замовником вказані технічні характеристики паперу, але такі характеристики вказані неповному обсязі: - Не вказані методи вимірювання: ISO або CIE по всіх характеристиках паперу. Якщо вважати, що білизна вказана Замовником «не менше – 67%» по CIE, то такий папір взагалі неможливо буде використовувати для друкування, тому що такий папір буде темно сірого кольору та не Замовник не побачить, яку інформацію він друкує на паперу!!! Замовник навмисно не вказує методи вимірювання, щоб Учасники не змогли надати свої пропозиції. Вищевказані вимоги є дискримінаційними та прошу Замовника в Додатку №2 Документації вказати методи вимірювання технічних показників паперу, що є предметом закупівлі. 3.) Також дуже дивним фактом є, що Замовник закуповує два однакових вида паперу, які відрізняються лише «білизною». Є підозра, що Учасник, який буде переможцем даної закупівлі та «має в наявності всі документи від виробника» (згідно Додатку №2 Документації) поставить ціну на А4 формат з білизною не менше – 97% ціну нище ринкової ніж на «папір з білизною не менше – 67%», а потім взагалі відмовиться від закупівлі такого паперу з будь-яких підстав!!! По логіці – ціна на папір з більшою білизною повинна буде дороще, якщо буде нище, то значить Замовник в змові з «майбутнім переможцем закупівлі». Щоб у Замовника не виникло бажання порушувати чинне законодавство України і для прозорості даної процедури закупівлю прошу Замовника розподілити дві позиції на Лот №1 та Лот №2. На підставі вищевикладеного прошу Замовника внести зміни до Документації з вищевказаних питань!!!
Пов'язані документи: reviewers
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.08.2016 13:42
Автор: товариство з обмеженою відповідальністю "Лагота", Салівон Вячеслав Володимирович 044-290-74-99 lagota2015@mail.ru
Скарга
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов документації Замовника

Номер: 89cdaf7d69d64088b0883164d246ab3a
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-03-000302-b.a3
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних умов документації Замовника
Скарга:
Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо умови такої Документації дискримінаційними, що не дають брати участь Учасникам брати участь у даній закупівлі з наступних підстав: Як ми бачимо, що технічні характеристик паперу, які вимагає Замовник в Додатку №2 Документації повністю співпадають з технічними вимогами паперу торгової марки «Lettura». Технічні характеристики такого паперу є у відкритому доступі за посиланням: https://doc-0s-a0-apps-viewer.googleusercontent.com/viewer/secure/pdf/3nb9bdfcv3e2h2k1cmql0ee9cvc5lole/vch302e8mav56v319kutec04mrf1gbb2/1470749700000/drive/*/ACFrOgD6GuHRPzj1QhORfSd3eZwRjS81A8LnUT-gYr1i_df2d_NtTiPEJ2iqeUFpnm8h9vClyXZu7CmwymoHqGqY8O_jdiyiBYDA_PqipMcVnPge4DSVdE5gmGG4_YM=?print=true та на сайті http://lettura.com.ua Інформація про даний папір викладена на сайті http://lettura.com.ua. На цьому сайті по питанням закупівлі вказаний номер телефону: +38 (044) 220-01-00. Офіційний представник паперу «Lettura» в Україні є ТОВ «Парус Плюс». Слід зауважити, що неможливо запропонувати Замовнику іншій папір з технічними характеристиками у відповідності до Додатку №2 Документації, тому що не має аналогічної продукції виробленої «зі 100% вторинної сировини»!!! Виходить, ми як Учасники не можемо запропонувати іншій папір, тому що він буде вироблений не «зі 100% вторинної сировини»!!! У грудні 2015 року Замовник закуповував офісний папір у відповідності до наступного технічного завдання: «формат 210х297мм, Щільність не менше 80 г/м2, білизна не менше – 146%, 1 пачка - 500 аркушів». До такого технічного завдання є конкуренція на ринку паперової продукції та можуть надати свої пропозиції ні два Учасника, а десять!!! На підставі вищевказаного просимо внести зміни до Додатку №2 Документації та вказати конкурентні стандартні умови паперу, які закуповував АТ «УКРГАЗБАНК» в грудні 2015 року: «формат 210х297мм, Щільність не менше 80 г/м2, білизна не менше – 146%, 1 пачка - 500 аркушів» та виключити слова «зі 100% вторинної сировини»
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: Відповідно до п. 7.1. Порядку здійснення допорогових закупівель - Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій. Початок прийому пропозицій почався 09.08.2016 14:00 год.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.08.2016 12:04
Задовільнена: Ні
Автор: товариство з обмеженою відповідальністю "Лагота", Салівон Вячеслав Володимирович 044-290-74-99 lagota2015@mail.ru
Вимога
Залишено без розгляду

ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ВІДМІНИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ

Номер: 99f9e6e56f9441c1af1392325cccbb20
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-03-000302-b.a4
Назва: ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ВІДМІНИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо умови такої Документації дискримінаційними, що не дають брати участь Учасникам брати участь у даній закупівлі з наступних підстав: Як ми бачимо, що технічні характеристик паперу, які вимагає Замовник в Додатку №2 Документації повністю співпадають з технічними вимогами паперу торгової марки «Lettura». Технічні характеристики такого паперу є у відкритому доступі за посиланням: https://doc-0s-a0-apps-viewer.googleusercontent.com/viewer/secure/pdf/3nb9bdfcv3e2h2k1cmql0ee9cvc5lole/vch302e8mav56v319kutec04mrf1gbb2/1470749700000/drive/*/ACFrOgD6GuHRPzj1QhORfSd3eZwRjS81A8LnUT-gYr1i_df2d_NtTiPEJ2iqeUFpnm8h9vClyXZu7CmwymoHqGqY8O_jdiyiBYDA_PqipMcVnPge4DSVdE5gmGG4_YM=?print=true та на сайті http://lettura.com.ua Інформація про даний папір викладена на сайті http://lettura.com.ua. На цьому сайті по питанням закупівлі вказаний номер телефону: +38 (044) 220-01-00. Офіційний представник паперу «Lettura» в Україні є ТОВ «Парус Плюс». Слід зауважити, що неможливо запропонувати Замовнику іншій папір з технічними характеристиками у відповідності до Додатку №2 Документації, тому що не має аналогічної продукції виробленої «зі 100% вторинної сировини»!!! Виходить, ми як Учасники не можемо запропонувати іншій папір, тому що він буде вироблений не «зі 100% вторинної сировини»!!! У грудні 2015 року Замовник закуповував офісний папір у відповідності до наступного технічного завдання: «формат 210х297мм, Щільність не менше 80 г/м2, білизна не менше – 146%, 1 пачка - 500 аркушів». До такого технічного завдання є конкуренція на ринку паперової продукції та можуть надати свої пропозиції ні два Учасника, а десять!!! На підставі вищевказаного просимо внести зміни до Додатку №2 Документації та вказати конкурентні стандартні умови паперу, які закуповував АТ «УКРГАЗБАНК» в грудні 2015 року: «формат 210х297мм, Щільність не менше 80 г/м2, білизна не менше – 146%, 1 пачка - 500 аркушів» та виключити слова «зі 100% вторинної сировини» Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо, що Замовник повинен відмінити процедуру закупівлі з наступних підстав: 1.) У відповідності до частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): «1. Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.» Очікувана вартість закупівлі становить 1 622 000,00 грн. (один мільйон шістсот двадцять дві тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ. Як ми бачимо Замовник порушив умови частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та проводить процедуру закупівлі у формі «допорогових торгів», але зобов’язаний у відповідності до Закону проводити процедуру «відкритих торгів». Замовник це робить навмисно, розуміючи, що буде ігнорувати будь-які вимоги зі сторони Учасників, які «не повинні взяти участь у процедурі закупівлі», тому що всі Рішення по цім вимогам Учасників прийняти комісією Прозоро - носять для Замовника рекомендаційний характер і Замовник може робити, що захоче в даній процедурі закупівлі. Хоча Замовник вводить в оману Учасників і вказує в пункті 4 розділу 1 Документації, що проводить процедуру закупівлі по формі «Відкриті торги з використанням електронних засобів (аукціон)». Як ми бачимо Замовник повністю ігнорує Закон та робить все, щоб провести закупівлю по «своїм правилам», а ні згідно чинного законодавства України. На підставі вищевикладеного прошу Замовника відмінити дану процедуру закупівлю на постачання «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)», яка проводиться Замовником у формі «допорогових торгів» та провести нову процедуру у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». Ознайомившись с документацією на закупівлю «паперу і картону обробленого (папір вироблений із вторинної сировини)» (далі – Документація), що проводить ПАО "АБ "УКРГАЗБАНК"" (далі – Замовник) вважаємо умови такої Документації дискримінаційними, що не дають брати участь Учасникам брати участь у даній закупівлі з наступних підстав: 1.) У грудні 2015 року Замовник проводив закупівлю паперової продукції та на першому плані у Замовника була якість паперу. На сьогодні Замовник з дивних підстав бажає закупити «папір вироблений із вторинної сировини». Дане «ноу-хау» щодо вторинної сировини Замовник прописав, щоб перемогла компанія, яка буде постачати ніби-то «папір із вторинної сировини». Слід зауважити, що «паперу із вторинної сировини» імпортного виробництва не існує!!! Замовник пусть наведе хоча б дві торгові марки імпортного виробництва, яка вироблена на 100% з паперу із вторинної сировини!!! Крім того, папір з імпортної сировини є папером низької якості та білизна якого не буде відповідати технічним вимогам Замовника, яка вказана в Додатку №2 Документації. Зокрема Замовник в Додатку №2 Документації вимагає від Учасників наступні документи: - копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником. - копію листа від виробника про те, що продукція вироблена з 100% вторинної сировини. Жоден виробник імпортного паперу не надасть Лист, що папір вироблений «зі 100% вторинної сировини». Такий Лист надасть лише вітчизняний виробник паперу!!! Крім того, чинним законодавством України не передбачено, що Учасники при поставці Товару повинні надавати «копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником». Виробник може надати будь-який документ з зазначенням технічних характеристик паперу та Замовник не має право вказувати, в якій по формі та змісту повинен бути такий документ!!! Паперова продукція, що є предметом закупівлі, взагалі не підлягає обов’язковій сертифікації у відповідності до чинного законодавства України. Замовник навмисно вимагає вищевказані документи, щоб постачальники паперу, крім «своїх», не мали змоги приймати участь у даній процедурі закупівлі. Вищевказані вимоги є дискримінаційними та прошу Замовника виключити з Документації: - По тексту Документації - слова «вторинна сировина», - В Додатку №2 Документації: - копії сертифікатів якості або копії технічних паспортів, видані виробником паперу або його офіційним представником на території Україні із зазначенням технічних та якісних характеристик паперу, що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником. - копію листа від виробника про те, що продукція вироблена з 100% вторинної сировини. Прошу надати роз’яснення, який папір «зі 100% вторинної сировини» за закуповував Замовник у грудні 2016 році, якщо у відповідності до Повідомлення 55/15 про акцепт пропозиції конкурсних торгів на закупівлю «паперу та картону обробленого» переможцем закупівлі визнаний Замовником ТОВ «Український папір», який не постачає папір «зі 100% вторинної сировини»??? 2.) В Додатку №2 Документації Замовником вказані технічні характеристики паперу, але такі характеристики вказані неповному обсязі: - Не вказані методи вимірювання: ISO або CIE по всіх характеристиках паперу. Якщо вважати, що білизна вказана Замовником «не менше – 67%» по CIE, то такий папір взагалі неможливо буде використовувати для друкування, тому що такий папір буде темно сірого кольору та не Замовник не побачить, яку інформацію він друкує на паперу!!! Замовник навмисно не вказує методи вимірювання, щоб Учасники не змогли надати свої пропозиції. Вищевказані вимоги є дискримінаційними та прошу Замовника в Додатку №2 Документації вказати методи вимірювання технічних показників паперу, що є предметом закупівлі. 3.) Також дуже дивним фактом є, що Замовник закуповує два однакових вида паперу, які відрізняються лише «білизною». Є підозра, що Учасник, який буде переможцем даної закупівлі та «має в наявності всі документи від виробника» (згідно Додатку №2 Документації) поставить ціну на А4 формат з білизною не менше – 97% ціну нище ринкової ніж на «папір з білизною не менше – 67%», а потім взагалі відмовиться від закупівлі такого паперу з будь-яких підстав!!! По логіці – ціна на папір з більшою білизною повинна буде дороще, якщо буде нище, то значить Замовник в змові з «майбутнім переможцем закупівлі». Щоб у Замовника не виникло бажання порушувати чинне законодавство України і для прозорості даної процедури закупівлю прошу Замовника розподілити дві позиції на Лот №1 та Лот №2. На підставі вищевикладеного прошу Замовника внести зміни до Документації з вищевказаних питань!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 7.1. Порядку здійснення допорогових закупівель - Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій. Початок прийому пропозицій почався 09.08.2016 14:00 год.
Статус вимоги: Не задоволено