• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

сирні продукти (сир кисломолочний не нижче 9% жирності)

Завершена

8 045 709.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 228.54 UAH
Період оскарження: 18.01.2023 17:41 - 27.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо повернення до попередніх умов закупівлі

Номер: ef734be343344104b43e8e26191e1117
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-18-014583-a.c2
Назва: Щодо повернення до попередніх умов закупівлі
Вимога:
Доброго дня, звертаємось до тендерного комітету Департаменту освіти Луцької міської ради з проханням змінити вимоги до тендерної документації на закупівлю, а саме повернутися до попередньої редакції Тендерної документації, видаливши умови щодо надання: - сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 (ISO/ІЕС 27001:2013; COR 1:2014, IDT), що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою; - сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що засвідчує використання учасником систему управління щодо протидії корупції. Вищевказані сертифікати не мають прямого відношення до предмету закупівлі, а також не мають відношення до виробництва молокопродуктів в цілому. Вимога щодо їх подачі звужує коло ймовірних учасників процедури закупівлі, оскільки для участі у тендері учасникам необхідно у надзвичайно короткі терміни їх отримати, витративши на це додаткові кошти. Окрім цього, отримання двох вищевказаних сертифікатів є лише завершальним етапом впровадження системи захисту управління інформаційною безпекою та системи управління щодо протидії корупції. А впровадження цих двох процедур займає, за оцінками спеціалістів, не менше 6 місяців. Разом із тим наголошуємо на тому, що включення будь-яких сертифікатів ISO у вимоги до тендерної документації є необгрунтованим, оскільки на даний час існує більше 16 000 сертифікатів ISO, абсолютна більшість з яких не мають відношення до даного предмету заупівлі та виробництва молокопродуктів (ISO щодо боротьби із шкідниками, по охороні здоров'я, по дотриманню вимог щодо поводження з паливом, по дотриманню енергетичної безпеки і т.д.). У зв'язку із чим просимо дану скаргу задовольнити та повернутися до попередніх умов закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ISO – це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях передбачається у частині 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: 1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; 2. не забороняє вимагати саме сертифікати ISO. Умова щодо надання Сертифікатів ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ДСТУ ISO ISO 37001:2016, IDT), чи інших аналогічних сертифікатів щодо предмету даної закупівлі, отримані учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації, разом із оригіналом звіту аудиту не є дискримінаційною, так як будь-який Учасник може мати такі сертифікати. Відповідно до частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікатів ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ДСТУ ISO ISO 37001:2016, IDT), які підтверджують їх відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO. Чинне законодавство не містить жодних обмежень щодо прав на отримання таких сертифікатів. Звертаємо вашу увагу, що Замовник має на меті співпрацювати з добросовісними Учасниками, які керуються у своїй діяльності стандартами, в тому числі, які спрямовані на посилення поточного контролю, сприяє зниженню різних ризикиків тощо; норм та настанов з інформаційної безпеки, охорони навколишнього середовища; заходів по боротьбі з корупцією та вдосконаленню процесів управління. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому будь-який учасник, за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи. Вимоги, викладені в ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ДСТУ ISO ISO 37001:2016, IDT), є загальними і призначені для застосування всіма організаціями, незалежно від їх типу, розміру і характеру. Відповідно до ч. 11.ст 26 Закону Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо поверненя до попередніх умов закупівлі.

Номер: d393a6130e5e4f029eebfefe20828818
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-18-014583-a.b1
Назва: Щодо поверненя до попередніх умов закупівлі.
Вимога:
Доброго дня, звертаємось до тендерного комітету Департаменту освіти Луцької міської ради з проханням змінити вимоги до тендерної документації на закупівлю, а саме повернутися до попередньої редакції Тендерної документації, видаливши умови щодо надання: - сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 (ISO/ІЕС 27001:2013; COR 1:2014, IDT), що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою; - сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що засвідчує використання учасником систему управління щодо протидії корупції. Вищевказані сертифікати не мають прямого відношення до предмету закупівлі, а також не мають відношення до виробництва молокопродуктів в цілому. Вимога щодо їх подачі звужує коло ймовірних учасників процедури закупівлі, оскільки для участі у тендері учасникам необхідно у надзвичайно короткі терміни їх отримати, витративши на це додаткові кошти. Разом із тим наголошуємо на тому, що включення будь-яких сертифікатів ISO у вимоги до тендерної документації є необгрунтованим, оскільки на даний час існує більше 16 000 сертифікатів ISO, абсолютна більшість з яких не мають відношення до даного предмету заупівлі та виробництва молокопродуктів (ISO щодо боротьби із шкідниками, по охороні здоров'я, по дотриманню вимог щодо поводження з паливом, по дотриманню енергетичної безпеки і т.д.). У зв'язку із чим просимо дану скаргу задовольнити.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Нова скарга на умови
Дата скасування: 26.01.2023 11:43