-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прання медичної білизни (ДК 021:2015 98310000-9– Послуги з прання і сухого чищення).
Завершена
340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 400.00 UAH
Період оскарження:
18.01.2023 15:17 - 25.01.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога (скарга) на умови тендерної документації
Номер:
1c9124f5936c40eaab31fd22a5fc35eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-18-011668-a.c1
Назва:
Вимога (скарга) на умови тендерної документації
Вимога:
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький міський клінічний пологовий будинок №1"
21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шоссе, 98
Код ЄДРПОУ: 05484445
Контактні особи:
Лізунова Неля Петрівна, фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа, тел. (067)-738-47-48.
Ткачук Олена Василівна, юрисконсульт, уповноважена особа, тел. (063)-109-78-41.
e-mail: polbud1@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-01-18-011668-a ● 885d649f7c984c289163cebe5721389a
ВИМОГА (СКАРГА)
на вимоги тендерної документації
Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький міський клінічний пологовий будинок №1", (надалі - Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ДК 021:2015 -98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-18-011668-a ● 885d649f7c984c289163cebe5721389a.
Учасник (Скаржник), планує прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
При детальному вивченні положень тендерної документації, затверджену рішенням уповноваженої особи №18-1/01 від 18 січня 2023 року, було виявлено вимоги, які суперечать принципам здійснення публічних закупівель, а також порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» у частині вимог до Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документації не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Крім того, вважаємо, що дії Замовника (в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – недискримінація Учасників.
Умовами пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема з, інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Положеннями пункту 6 розділу 3 затвердженої тендерної документації визначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Під час вивчення вимог пункту 11 розділу 2 додатку №2 до тендерної документації, а саме пункту встановлено Замовником наступне: Місце поставки – м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 98. Транспортування (перевезення) білизни повинне здійснюватись учасником власними силами та за власний рахунок. (Учасник зобов'язаний надати відповідний лист-підтвердження). Місце надання послуг: виробничі площі Учасника в межах Вінницької області. (Учасник повинен надати лист-підтвердження у складі своєї пропозиції).
На нашу думку, встановлення вказаної вище вимоги щодо виробничої (-их) площ(-і) Учасника в межах Вінницької області, унеможливлює участь Учасника (Скаржника) в даній закупівлі. Наведене вище прямо порушує Закон в частині недискримінації учасників.
Ми вважаємо вимогу тендерної документації щодо виробничі площі Учасника в межах Вінницької області дискримінаційними з огляду на таке. Ми, як потенційний учасник, не маємо виробничих площ) та інших виробничих потужностей, що знаходяться саме в межах Вінницької області. Проте ми маємо вказані площі, приміщення (нежитлові) на території Хмельницької області, яка межує з Вінницькою областю (область місця знаходження Замовника). Вказане підтверджується договором №17/05 оренди майна від 17 травня 2022 року.
Крім цього, у разі перемоги у процедурі закупівлі Учасник (Скаржник) планує орендувати виробничі площа (приміщення) у межах Вінницької області.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти
господарювання, які мають виробничі площі які повинні бути розташований в межах Вінницької області, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі,
Учасника (Скаржника).
Аналогічна позиція викладена під час розгляду подібних скарг постійно діючою адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в частині територіальної ознаки: розміщення в межах певного населеного пункту) та за результатом якої постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стала на бік Учасника – Скаржника (наприклад, така позиція викладена у рішенні постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22673-р/нк-пз від 05.10.2021).
Згідно наведеного рішення Колегія дійшла до висновку, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у тендерній документації наведеної вище умови (щодо надання у складі пропозиції правовстановлюючих документів на нерухоме майно в межах м. Луцька або копії договорів оренди нерухомого майна та виробничих потужностей (харчоблоку) в межах м. Луцька) та зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині.
З огляду на викладене, просимо Замовника внести відповідні зміни до положень тендерної документації, якими має бути виключено вимогу щодо виробничі площі Учасника в межах Вінницької області. (Учасник повинен надати лист-підтвердження у складі своєї пропозиції).
За умови якщо наша Вимога не підлягатиме задоволенню та в подальшому не буде вилучена дана дискримінаційна вимога, передбачена пунктом 11 розділу 2 додатку №2 до тендерної документації, Учасник змушений буде скористатися своїм правом оскаржити положення тендерної документації до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що в подальшому призведе до затримки проведення процедури закупівлі й отримання (надання) послуг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2023 20:17
Вирішення:
Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено