• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція (Atracurium, Thiopental, Thiopental, Amikacin, Amiodarone, Ammonia, Glucose, Dexamethasone, Atropine, Diclofenac, Drotaverine, Insulin (human), Glyceryl trinitrate, Calcium gluconate, Corglycone, Xylometazoline, Levofloxacin, Lidocaine, Magnesium sulfate, Metamizole sodium, Thiosulfate, Omeprazole, Oxytocin, Isosorbide dinitrate, Loratadine, Loratadine, Propranolol, Theophylline, Phenylephrine, Ceftazidime, Ceftriaxone, Cefepime, Ambroxol) (ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція)

Завершена

330 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 300.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2023 13:32 - 23.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників

Номер: cd7ffa5bf6af4729b7c39cd8afb23db1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-18-008431-a.b1
Назва: Вимога щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників
Вимога:
опис в додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник, у відповідь на Вашу вимогу, хочемо звернути Вашу увагу на те, що зазначена вимога не є дискримінаційною до Учасників, оскільки тендерна документація не містить вимог до такого листа, направлених на надання переваг конкретному Учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному Учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Отже, у потенційного Учасника немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від будь-якого з них. У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону. Вами не наведено фактів, які доводили б відмову виробників надати Вам гарантійні листи. Якщо Учасник процедури закупівлі не може отримати даний лист, то це, на нашу думку, може свідчити про те, що виробник або представник виробника мають підстави не видавати такий лист учаснику з об’єктивних причин. Складене Замовником технічне завдання Тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду товарів, оскільки, з огляду на важкість захворювань, з метою лікування яких здійснюється закупівля, Замовника турбує своєчасність поставок лікарських засобів та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування пацієнтів, відсутності ускладнень та побічних реакцій. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що Учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Надання гарантійного листа Учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору Учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, Замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації. Крім цього надання гарантійного листа забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником, як правило, має можливість запропонувати нижчі ціни. (принцип максимальної економії). Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний Учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти певну продукцію, має можливість отримати гарантійний лист виробника на рівних засадах з іншими учасниками ринку. Стосовно спільного листа Мінеконом розвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018, повідомляємо, що даний лист має рекомендаційний характер, крім того відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, отже, дана вимога не суперечить чинному Законодавству України. Отже, тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, за якою тендерна документація не містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. З огляду на зазначене, нами в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації Учасників, добросовісної конкуренції серед Учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено