• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям. (поводження з побутовими відходами, вивезення великогабаритних і будівельних відходів)

Державний бюджет України

Завершена

865 705.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 328.53 UAH
Період оскарження: 18.01.2023 12:11 - 12.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на умови тендерної документації Замовника

Номер: 7b0ea848fd424df99624ab96e15ad66d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-18-006395-a.b2
Назва: Скарга на умови тендерної документації Замовника
Скарга:
Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та порушує принципи публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.01.2023 16:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.02.2023 16:24
Дата виконання рішення Замовником: 10.02.2023 13:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 06.02.2023 № 1274-р/пк-пз, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»: Внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям. (поводження з побутовими відходами, вивезення великогабаритних і будівельних відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023- 01-18-006395-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Автор: ТОВ "Фірма "Володар-Роз", Тетяна Михайлівна Салямон +380445769569, +380445769551 wolodar.roz@gmail.com
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінації учасників

Номер: 32e29054d98a42719368e446c145f7c7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-18-006395-a.b1
Назва: Щодо дискримінації учасників
Вимога:
Відповідно до Додатку 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ «Вивезення великогабаритних та будівельних відходів здійснюється спеціалізованим транспортом з контейнерами об’ємом від 8 м³ до 12 м³ (типу «лодочка»), об’ємом від 15 м³ до 25 м³ (типу «мультиліфт») та малотоннажним автомобілем-самоскидом (вантажопідйомністю від 5 до 6 тон) за заявкою Замовника. Учасник повинен підтвердити наявність матеріально-технічної бази: – автомобілів сміттєвозів для вивозу побутових відходів; – спеціалізованих автомобілів з гідрообладнанням для вивозу великогабаритних та будівельних відходів з контейнерів (типу «мультиліфт») об’ємом від 15 м³ до 25 м³; – спеціалізованих автомобілів сміттєвозів з портальним навантажувачем для вивозу великогабаритних та будівельних відходів з контейнерів (типу «лодочка») об’ємом від 8 м³ до 12 м³; – малотоннажних автомобілів-самоскидів (вантажопідйомністю від 5 т до 6 т); – контейнерів (типу «мультиліфт») об’ємом від 15 м³ до 25 м³; – контейнерів (типу «лодочка») об’ємом від 8 м³ до 12 м³. Вищевказана спеціалізована техніка з відповідними характеристиками необхідна Замовнику для виконання різних специфічних завдань, таких як вивезення відходів із важкодоступних місць зі складним під’їздом, з місць з крихким дорожнім покриттям або зовсім без покриття.» По - перше: Вимога щодо малотоннажного автомобіля-самоскида (вантажопідйомністю від 5 т до 6 т) є завідомо дискримінаційною, оскільки порушує принципи публічних закупівель та призводять до обмеження конкуренції під час закупівлі. Відсутній опис Замовником «важкодоступних місць» та «специфічних завдань». Також відсутня кількість великогабаритних та будівельних відходів які будуть вивозитися саме самоскидом. В тендерній документації має місце лише загальна кількість великогабаритних та будівельних відходів, одиницею виміру яких є метр кубічний, а не тонна. Інформація щодо кількості відходів, які будуть вивезені саме цим автомобілем в тоннах – відсутня. Крім того, Замовник необгрунтовано чому саме вантажопідйомністю від 5 т до 6 т, адже є багато малогабаритних автомобілів самоскидів, з масою від 3 до 6- ти, що є ще більш ефективним та зручним для вивезення великогабаритних та будівельних відходів з важкодоступних місць, особливо з крихким дорожнім покриттям. По-друге: Вимога щодо контейнерів (типу «мультиліфт») об’ємом від 15 м³ до 25 м³ та контейнерів (типу «лодочка») об’ємом від 8 м³ до 12 м³, спеціалізованих автомобілів з гідрообладнанням для вивозу великогабаритних та будівельних відходів з контейнерів (типу «мультиліфт») об’ємом від 15 м³ до 25 м³ та спеціалізованих автомобілів сміттєвозів з портальним навантажувачем для вивозу великогабаритних та будівельних відходів з контейнерів (типу «лодочка») об’ємом від 8 м³ до 12 м³ є дискримінаційною та незаконною, оскільки призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі. Адже взяти участь у даній закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які мають у власності чи оренді вказані контейнери конкретного типу та спеціалізовані автомобілі з гідрообладнанням та з портальним навантажувачем. Жоден нормативно-правовий акт не містить вимоги щодо типу контейнерів та конкретної спеціалізації транспортного засобу, які мають бути в Учасника (Виконавця, який надає послуги з вивезення побутових відходів (твердих, великогабаритних, будівельних). Для надання послуг, що є предметом закупівлі достатньо, щоб Учасник мав великогабаритні контейнери різного об’єму та спец. автомобілі, що обслуговують такі контейнери. Тому дії Замовника, в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси інших можливих учасників, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вищевикладене, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги з Додатку 2 та проекту Договору щодо: - вантажопідйомності від 5 т до 6 т малотоннажного автомобіля-самоскида; - конкретизації типу контейнерів (типу «мультиліфт») об’ємом від 15 м³ до 25 м³ та (типу «лодочка») об’ємом від 8 м³ до 12 м³; - конкретизації типу спеціалізованих автомобілів (з гідрообладнанням, з портальним навантажувачем)
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу не задоволено (детальніше протокол №150-М)
Статус вимоги: Відхилено