-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія
Завершена
2 251 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 257.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 257.50 UAH
Період оскарження:
18.01.2023 10:42 - 23.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення норм Закону України
Номер:
42d98869543e475ab356de1222454198
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-18-003355-a.a1
Назва:
Порушення норм Закону України
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ», в особі директора Яременко Наталії Володимирівни, ознайомившись з протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.01.2023 р. №23/01/27 про відхилення нас як учасника.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ», хоче зазначити, що Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей.
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або
невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону Замовник зобов’язаний затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
В свою чергу, Замовник, ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРОГНОЗУВАННЯ ТА ВИПРОБУВАННЯ ТЕХНІКИ І ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА ІМЕНІ ЛЕОНІДА ПОГОРІЛОГО", не надав повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Тобто, Замовником, при розгляді пропозицій, напряму було порушено виконання норм пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей.
Враховуючи вищевказане, порушення норм Закону України, шляхом прямої дискваліфікації Учасників з більш низькою ціною, що веде до перевикористання коштів державного бюджету, в період військового стану в країні, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ», вбачає за необхідність звернутись до контролюючих органів, задля подальших перевірок Замовника в чесності та прозорості цієї та інших закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 30.01.pdf 30.01.2023 11:03
Дата подачі:
30.01.2023 11:03
Вирішення:
При відхиленні тендерної пропозиції ТОВ «ЕК «ІНСОЛ» Державна наукова установа «Український науково-дослідний інститут прогнозування та випробовування техніки і технологій для сільськогосподарського виробництва імені Леоніда Погорілого» (далі Замовник) керувався виключно діючими нормами чинного законодавства, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178. (далі- Особливості)
Замовник, в особі Уповноваженої особи , ознайомившись з вимогою (Порушення норм Закону України) Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» повідомляє:
замовником при розгляді пропозицій, напряму не було порушено виконання норм пунктів 37 і 38 Особливостей;
під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, а виявлені невідповідності призводять до зміни предмета закупівлі запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Учасник в тендерній пропозиції надав інформацію по іншому предмету закупівлі чим порушив вимогу тендерної документації, а саме – на документальне підтвердження досвіду виконання, аналогічних за предметом закупівлі договорів тобто постачання електроенергії споживачу надано інформацію по купівлі- продажу електроенергії що є іншим предметом закупівлі.
Вимога в додатку №1 до тендерної документації « Технічне завдання до предмету закупівлі» надати чинні сертифікати зі звітами має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасника щодо поставки виключно якісного товару.
Разом з тим Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» в особі директора Н .В. Яременко в «Довідці про відсутність обмежень щодо підписання» на ім’я тендерного комітету ( скасовані на законодавчому рівні) надала інформацію що суперечить абз.5 пункту 8.4 статті 8 Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ»
Статус вимоги:
Відхилено