-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Картопля продовольча свіжа (довготривалого зберігання), овочі свіжі (буряк, морква, цибуля, капуста білокачанна))
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 10 Особливостей. Місцезнаходження: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27; Категорія замовника:органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Завершена
1 027 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 135.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 135.00 UAH
Період оскарження:
17.01.2023 19:37 - 22.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможця
Номер:
447817b10c9f40f9afad04dc24ba0f97
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-17-014626-a.c1
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Управління освіти виконавчого комітету
Нововолинської міської ради Волинської області
ФОП Боярчук О.П. взяла участь у відкритих торгах на закупівлю Вами: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Картопля продовольча свіжа (довготривалого зберігання), овочі свіжі (буряк, морква, цибуля, капуста білокачанна)), ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-17-014626-a.
1. У відповідності до вимог п.1.1.2 п.1 Додатку №1 до тендерної інформації Ви вимагали від Учасників виконати наступне:
1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт / поставки товару, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі (у випадку, якщо ліцензування відповідного виду діяльності передбачено законодавством в обов’язковому порядку).
У складі пропозиції ФОП Михалевич Ю.А. відсутня інформація про наявність чи відсутність патенту, відповідно пропозиція такого Учасника не відповідає вимогам Замовника.
2. У відповідності до вимог п.3.1.1 п.3 Додатку №1 до тендерної інформації Ви вимагали від Учасників виконати наступне:
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. Інформаційна довідка на офіційному бланку (у разі наявності), складена в довільній формі або у табличному вигляді, за підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника з печаткою підприємства (у разі наявності) про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)*;
* Під аналогічним договором у цій Тендерній документації розуміється – договір поставки товару (у разі закупівлі товару)/надання послуг (у разі закупівлі послуг)/виконання робіт (у разі закупівлі робіт) з тотожним (таким самим) предметом закупівлі за класифікатором (3-5-та цифра основного словника «клас» за ДК 021-2015 (CPV);
Товари, які Ви як Замовник плануєте закупити у даних відкритих торгах, згідно ДК 03200000-3, а для підтвердження виконання аналогічних договорів ФОП Михалевич Ю.А. надала договори за ДК 03220000-9 та ДК 0321000-8, що не відповідає вимогам Замовника, та відповідно пропозиція ФОП Михалевич Ю.А. повинна бути відхилена.
3. У відповідності до вимог п.5 п.4 Додатку №1 до тендерної інформації Ви вимагали від Учасників надати довідку на фірмовому бланку у довільній формі, а саме:
Довідка на офіційному бланку (у разі наявності) в довільній формі за підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (Згідно Додатку № 2 до цієї Тендерної документації).
У складі пропозиції ФОП Михалевич Ю.А. відсутня така довідка, відповідно пропозиція такого Учасника не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
4. У відповідності до вимог п.13 п.4 Додатку №1 до тендерної інформації Ви вимагали від Учасників надати довідку на фірмовому бланку у довільній формі, а саме:
Копії договорів на проведення дезінфекції на автотранспортні засоби, зазначені в Інформаційній довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару частини 1 Додатку № 2 до цієї Тендерної документації,
Копії актів виконаних робіт/наданих послуг дезінфекції автотранспортних засобів за поточний квартал відносно кінцевої дати подання пропозиції.
Так як кінцева дата подання пропозиції – 25.01.2023 року, акти виконаних робіт/наданих послуг дезінфекції автотранспортних засобів повинні бути надані за період з 01.01.2023 по 25.01.2023 року.
Згідно санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі № 5781-91 від 16.04.1991 року; розділу ХІ Санітарні вимоги до транспортування харчових продуктів, п.194. Дезінфекція транспорту проводиться по мірі необхідності, але не рідше 1 разу на 10 днів. Отже, Учасник за період з 01.01.2023 по 25.01.2023 року зобов’язаний надати мінімум два акти виконаних робіт/наданих послуг дезінфекції автотранспортних засобів. У свою чергу ФОП Михалевич Ю.А. надала лише один акт, за 10 січня. Хочемо звернути Вашу увагу, що маємо зауваження до даного акта і вважаємо, що Учасник сфальсифікував даний документ. Там де підпис і печатка виконавця (зверху документа) вказано,що акт за січень 2022 року, а вже по тексту акта ручкою виправлено з 2022 року на 2023 року.
Отже, враховуючи вимоги Замовника, ФОП Михалевич Ю.А. не змогла підтвердити у складі тендерної пропозиції відповідність транспортного засобу санітарним вимогам, так як надала у складі пропозиції не чинний акт виконаних робіт/наданих послуг дезінфекції автотранспортних засобів, а також проводить дезінфекцію транспортних засобів із періодичність, що не відповідає вимогам чинного законодавства.
Враховуючи наведену вище інформацію просимо Вас прийняти наші зауваження до розгляду та відхилити пропозицію Учасник – ФОП Михалевич Ю.А.
З повагою,
ФОП Ольга БОЯРЧУК
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження визначення переможця 31.01.2023 12:16
- Протокольне рішення уповноваженої особи 06.02.2023 10:06
Дата подачі:
31.01.2023 12:16
Вирішення:
Відповідь
на вимогу по Закупівлі № UA-2023-01-17-014626-a;
Шановний Учасник! На Вашу Вимогу про усунення порушення по Закупівлі № UA-2023-01-17-014626-a повідомляємо наступне:
1. Відповідно до підпункту 1.1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю: Картопля продовольча свіжа (довготривалого зберігання), овочі свіжі (буряк, морква, цибуля, капуста білокачанна)) Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-17-014626-a (далі – Тендерна документація) встановлені документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
«…На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт / поставки товару, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі (у випадку, якщо ліцензування відповідного виду діяльності передбачено законодавством в обов’язковому порядку)…»
Зазначена вимога сформульована через «або», що дозволяє на вибір учасника зазначити інформацію або про патент, або про наявність ліцензії.
В складі тендерної пропозиції переможця - Фізична особа-підприємець Михалевич Юлія Андріївна (далі – ФОП Михалевич Ю.А.) надано файл «довідка ліцензія», в якому зазначено, що предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню.
Таким чином, ФОП Михалевич Ю.А. повністю виконала вимоги тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до підпункту 3.1.1 пункту 3 додатку 1 до Тендерної документації встановлені документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
«…Інформаційна довідка на офіційному бланку (у разі наявності), складена в довільній формі або у табличному вигляді, за підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника з печаткою підприємства (у разі наявності) про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)*;
* Під аналогічним договором у цій Тендерній документації розуміється – договір поставки товару (у разі закупівлі товару)/надання послуг (у разі закупівлі послуг)/виконання робіт (у разі закупівлі робіт) з тотожним (таким самим) предметом закупівлі за класифікатором (3-5-та цифра основного словника «клас» за ДК 021-2015 (CPV)…»
В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Михалевич Ю.А. надано договір № 47 від 07.02.2022 року, в якому предметом договору є товар за кодом ДК021:2015-03210000-6 та договір № 61 від 12.02.2021 року, в якому предметом договору є товар за кодом ДК021:2015-03220000-9.
Звертаємо увагу, що код ДК 021:2015 -03200000-3 є загальним стосовно кодів ДК021:2015-03210000-6 та ДК021:2015-03220000-9.
При цьому товар, що постачався за цими договорами (картопля, буряк, морква, цибуля, капуста) є аналогічними товару, що вказаний в додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, ФОП Михалевич Ю.А. повністю виконала вимоги тендерної документації в цій частині.
3. Відповідно до підпункту 5 пункту 4 додатку 1 до Тендерної документації встановлена інша інформація відповідно до законодавства, а саме:
«…Довідка на офіційному бланку (у разі наявності) в довільній формі за підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (Згідно Додатку № 2 до цієї Тендерної документації)…»
В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Михалевич Ю.А. надано файл «додаток 2 технічні вимоги», яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію.
Таким чином, ФОП Михалевич Ю.А. повністю виконала вимоги тендерної документації в цій частині.
4. Відповідно до підпункту 13 пункту 4 додатку 1 до Тендерної документації встановлена інша інформація відповідно до законодавства, а саме:
«…Копії договорів на проведення дезінфекції на автотранспортні засоби, зазначені в Інформаційній довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару частини 1 Додатку № 2 до цієї Тендерної документації,
Копії актів виконаних робіт/наданих послуг дезінфекції автотранспортних засобів за поточний квартал відносно кінцевої дати подання пропозиції…»
Звертаємо увагу, що вимогами тендерної документації не було встановлено додаткових вимог стосовно надання всіх актів до договору.
Наголошуємо, що Замовник не є уповноваженим суб’єктом який має право встановлювати факт «фальсифікації».
В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Михалевич Ю.А. надано договір №49 від 2 січня 2023 року та акти №199/4, №49/3 від 10 січня 2023 року за поточний квартал чим повністю виконали вимоги тендерної документації.
Таким чином, ФОП Михалевич Ю.А. повністю виконала вимоги тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено