• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (яйце куряче)

Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178

Завершена

509 796.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 548.98 UAH
Період оскарження: 17.01.2023 16:22 - 23.01.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: 369c78a5a3a34b2b9c4ea699d9ea1a36
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-17-012604-a.b1
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Постійно діюча адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 Скаржник ТОВ «СПАРТА 2015» код ЄДРПОУ 39625877 вул. Центральна , 144 , м. Долинська, 28500 Sparta_2015i@ukr.net Замовник закупівлі КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 01986397 майдан 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ,буд 2 50056, м. Кривий Ріг viktoriaeconom2022@gmail.com Процедура закупівлі UA-2023-01-17-012604-a Яйце куряче. Класифікація за ДК 021:2015: 03142500-3 - Яйця. очікувана вартість: 509796,00 грн. СКАРГА На дії замовника 17.01.23 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( місто Кривий Ріг), код ЄДРПОУ: 01986397 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: Яйце куряче. Класифікація за ДК 021:2015: 03142500-3 - Яйця. У відповідності до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, для участі в даній закупівлі була подана тендерна пропозиції від одного учасника: Учасник Остаточна пропозиція ТОВ "Спарта 2015" 489`804.00 Гривня з ПДВ 30.01.2023 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) від 30.01.2023 року, відповідно до якого відхилено найбільше економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «СПАРТА 2015». Учасник ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». По-перше: Замовник у вищевказаному Протоколі від 30.01.2023 року зазначає про відсутність підтверджуючих документів про технічні, якісні та кількісні характеристики, а саме: декларація виробника, експертний висновок. Хочемо зауважити , що вищезазначені документи Замовник відніс до Кваліфікаційних критеріїв та вимагав надати для підтвердження кваліфікації. Відповідно до вимог тендерної документації , а саме: «Додаток №2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА: Кваліфікаційні критерії Документи, що має надати Учасник для підтвердження кваліфікації 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій 1. Довідка, за формою зазначеною у Додатку № 5 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у Учасника обладнання та матеріально – технічної бази, а також окремо надаються: 1.1. Документи, що підтверджують наявність у Учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватись постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом). Документи, які згідно положень Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97- ВР підтверджують відповідність транспортного (транспортних) засобу вимогам, що висуваються до потужностей, якими здійснюється перевезення харчових продуктів (зокрема, рішення про державну реєстрацію потужностей або інший встановлений чинним законодавством документ). Учаснику необхідно подати: - копії довідок про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів (дійсні на дату проведення закупівлі); - декларацію виробника; - експертний висновок ; - паспорт якості; - для підтвердження дотримання температурного режиму у транспортному засобі та складському приміщенні Учасник подає наступні документи: *свідоцтво/атестат/сертифікат про калібрування,видане на засіб вимірювання температури,видане органом із калібрування, акредитованим Національним агенством з акредитації України, на ім'я учасника, та дійсне на момент подання пропозиції; По-друге: підтвердження технічніх, якісних та кількісних характеристик передбачено відповідно до вимог тендерної документації , а саме: « Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації»: -для підтвердження відповідності товару вимогам цієї документації учасник надає у складі пропозиції чинні на момент подання пропозиції копії сертифікатів (посвідчень, декларацію, паспорт якості, тощо) на запропонований товар, що є предметом закупівлі завірені виробником або постачальником товару (ці вимоги стосуються постачальників (дилерів), які не є виробниками товару, що пропонується) – дану вимогу Скаржник виконав, надавши в складі нашої пропозиції Паспорт якості № 73 від 19.01.2023 року( файл- декларація с 1.jpg) Отже, виходячи з вищевказаного та керуючись постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник мав би опублікував повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк передбачений чинним законодавством . Натомість Замовник одразу оприлюднив ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) від 30.01.2023 року, відповідно до якого відхилив нашу пропозицію, як найбільше економічно вигідну. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «СПАРТА 2015» зазначене у ПРОТОКОЛЬНОМУ РІШЕННІ (ПРОТОКОЛІ) від 30.01.2023 року, Директор ТОВ «СПАРТА 2015» _______________М.А. Андріасян
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.02.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.02.2023 13:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.02.2023 10:43
Дата виконання рішення Замовником: 14.02.2023 13:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Спарта 2015» за процедурою закупівлі – «ДК 021: 2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (яйце куряче)
Автор: ТОВ "Спарта 2015", Андріасян Михайло 380678040987 Sparta_2015i@ukr.net