-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Підгузки для дорослих та дітей
Постачальник повинен поставити Замовнику Товар, якість якого відповідає сертифікату (технічним умовам тощо) виробника. Постачальник гарантує якість Товару та несе за це відповідальність.
Завершена
253 110.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 265.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 265.55 UAH
Період оскарження:
17.01.2023 13:17 - 10.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
На умови закупівлі
Номер:
16578873a1cc48559fe6d4c81d269426
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-17-007433-a.a2
Назва:
На умови закупівлі
Скарга:
Повний текст вимог викладено у скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- Приказ 2018.pdf 21.01.2023 17:36
- 1. Тендерна документація.doc 21.01.2023 21:05
- 2.1. Позиція 4.jpg 21.01.2023 21:05
- 2.2. позиція 5.jpg 21.01.2023 21:05
- 3.2. Авторизація 2Н.jpg 21.01.2023 21:05
- 3.1. Автоизація Fujian.pdf 21.01.2023 21:05
- 2.3. Позиція 8.png 21.01.2023 21:05
- 4. Сертифікати відповідності якості.pdf 21.01.2023 21:05
- 6. Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf 21.01.2023 21:05
- 5. Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf 21.01.2023 21:05
- Скарга_UA-2023-01-17-007433-a_ТОВ КОМПАНІЯ ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ.docx 21.01.2023 21:05
- Скарга_UA-2023-01-17-007433-a_ТОВ КОМПАНІЯ ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ.pdf 21.01.2023 21:05
- рішення від 24.01.2023 № 815.pdf 24.01.2023 15:47
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.02.2023 № 1122.pdf 01.02.2023 17:51
- рішення від 01.02.2023 № 1122.pdf 03.02.2023 13:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.01.2023 17:41
Дата розгляду скарги:
01.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.01.2023 15:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.02.2023 13:07
Дата виконання рішення Замовником:
03.02.2023 14:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зобов"язуємось виконати рішення АМКУ.
Вимога
Вирішена
вимога на умови тендерної документації
Номер:
52b97533246c42ed9e54a03a38e3476d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-17-007433-a.b1
Назва:
вимога на умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, розглянувши умови тендерної документації у закупівлі за предметом за кодом ДК 021:2015: 33750000-2 –”Засоби для догляду за малюками» НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих; НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник, ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-17-007433-a просимо розглянути можливість внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме:
1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів зокрема з: інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку №3 тендерної документації.
Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації зазначено наступні Медико-технічні вимоги, зокрема щодо позицій 4, 5, 8:
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на умови_НЕМИРІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ.pdf 20.01.2023 11:10
- Перелік змін.pdf 20.01.2023 15:50
Дата подачі:
20.01.2023 11:10
Вирішення:
Доброго дня Учаснику, нами внесені зміни в тендерну документацію в Додаток №3 до тендерної документації "Медико-технічні вимоги".
Статус вимоги:
Задоволено