-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту будівлі ВКПО-1 ЧФ ДП «АМПУ» (інв.№ 467)
Увага!!! Електронний аукціон не проводиться. Відповідно до змін ухвалених КМУ від 30.12.2022 у Постанову КМУ № 1178 від 12.10.2022, які покликані забезпечити рівні права всіх учасників закупівель під час регулярних і тривалих відключень електроенергії, з 03.01.2023р. тимчасово відключено модуль аукціону у відкритих торгах з особливостями. Розмір мінімального кроку пониження ціни не застосовується.
Завершена
1 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
17.01.2023 11:31 - 26.01.2023 00:00
Скарга
Скасована
Про скасування рішення протоколу
Номер:
e8d87ab632a444cc8d5eb3f9247ca737
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-17-004705-a.b3
Назва:
Про скасування рішення протоколу
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
УПРАВИТЕЛЬ - В
21036, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 2 каб.103
тел.: +38 (067) 9789615 e-mail :upravitelv@gmail.com
№ 270 від 06 лютого 2023 року
До Антимонопольного комітету України
Код ЄДРПОУ: 00032767
Адреса: вул. Митрополита
Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «УПРАВИТЕЛЬ-В»
Код ЄДРПОУ: 44022683
Ідентифікаційний номер: 44022683
Адреса: Вінницька область, Вінницький район, м. Вінниця, вул. Хмеельницьке шосе, 2 каб.103, 21016
телефон: (067) 978 96 15
електронна пошта: upravitelv@gmail.com
Замовник, дії якого оскаржуються:
Чорноморська філія ДП "АМПУ
Код ЄДРПОУ: 38728418
Адреса: 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
електронна пошта: O.Shvets@ilk.uspa.gov.ua
контактна особа: Швець Олександр Вікторович
тел. 380486875126
Інформація про закупівлю
закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Послуги з поточного ремонту будівлі ВКПО-1 ЧФ ДП «АМПУ» (інв.№ 467)) Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
ID: 41d8e90be681485e95b7d58b533868f5 Ідентифікатор закупівлі:
UA-P-2022-12-21-001378-b
СКАРГА
на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника
17 січня 2023 року Замовник: Чорноморська філія ДП "АМПУ" (далі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про заплановану закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Послуги з поточного ремонту будівлі ВКПО-1 ЧФ ДП «АМПУ» (інв.№ 467)) Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор UA-P-2022-12-21-001378-b
Всього у процедурі прийняли участь наступні учасники:
• ТОВ "УПРАВИТЕЛЬ-В" (далі Скаржник)
• Комунальне підприємство «Міське управління житлово-комунального господарства» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області;
• ТОВ «РОЯЛ СТРОЙ ЛІМІТЕД»
03.02.2023 року Замовник Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Чорноморської філії ДП «АМПУ» щодо розгляду тендерної пропозиції на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Послуги з поточного ремонту будівлі ВКПО-1 ЧФ ДП «АМПУ» (інв.№ 467)) Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор UA-P-2022-12-21-001378-b приймає рішення (далі за текстом – Протокол) про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Скаржник не погоджується з Протоколом вважає їх такими що не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, з огляду на наступне.
1. Щодо Протоколу
Замовник у своєму рішенні зазначає, що пропозиція Скаржника відхиляється з наступних підстав: ТОВ «Управитель-В» на виконання вимог тендерної документації завантажено файл «13. Техзавдання. pdf», який не відповідає вимогам Додатку 3 до Тендерної документації.
Відповдно до вимог Додатку 3 Тендерної документації (Примітка) У РАЗІ використання Виконавцем для надання послуг «еквіваленту», Технічне завдання викласти з урахуванням еквіваленту.
ТОВ «Управитель-В» надано лист гарантію щодо відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмету закупівлі від 27.01.2023 року №19 файл «13. Техзавдання. Pdf», однак по позиціям 12,13,18,20,32,35,44-49,55 не зазначено конкретний матеріал (наявний вираз «або еквівалент»), що не дає змоги Замовнику з’ясувати, які саме матеріали планує використовувати Учасник і тому не має можливості перевірити її відповідність вимогам технічного завдання.
Спростування хибного твердження Замовника:
Наявність порушених прав Учасника обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури закупівлі, та в складі пропозиції на участь у закупівлі надав всі документи, що передбачені додатком 3 (технічне завдання) це підтверджується документом, долученим до тендерної пропозиції в електронній системі закупівель 28.01.2023 року о 13.24 під назвою «13. Техзавдання. Pdf»
Скаржник вважає, що повністю виконав всі вимоги тендерної документації та Замовника, оскільки тендерна документація, а саме відповідно до додатку 3 (Технічне завдання) не містила інших вимог, самим же Замовником зазначена вимога що в разі використання еквіваленту надати інфорацію, які матеріали будуть використовуватись. Вимога, щодо надання додаткової інформації Учасником у разі не використання еквівалету, відсутня.
Учасником надано лист-гарантію наступного змісту: Ми, ТОВ «Управитель – В», як учасники закупівлі, цим листом підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 3 тендерної документації, а також підтверджуємо можливість виконання робіт, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації ». Зі змісту листа-гарантії видно, що учасником надано гарантію про виконання всіх вимог, які викладені в додатку 3.
Що стосується інформації викладеної Замовником, що по позиціям 12,13,18,20,32,35,44-49,55 не зазначено конкретний матеріал (наявний вираз «або еквівалент»), що не дає змоги Замовнику з’ясувати, які саме матеріали планує використовувати Учасник і тому не має можливості перевірити її відповідність вимогам технічного завдання.
З того ж документу «13. Техзавдання. Pdf» видно, що по позиціям, які вказані Замовником, учасник зазначив конкретний матеріал. (Додаток 1)
Тому Скаржник вважає, що рішення Замовника згідно Протоколу прийнято з порушенням вимог Тендерної документації і Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням особливостей та містить ознаки порушення основних принципів публічних закупівель таких як:
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
• об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є підставою для його скасування.
Таким рішенням Замовник порушив принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у сфері публічних закупівель, що призвело до порушення прав та інтересів Скаржника.
Обґрунтування порушення прав Скаржника є очевидним: у випадку, якщо б Замовник дотримувався вимог Закону, наше підприємство мало б усі підстави на укладання договору про закупівлю. Рішення ж Замовника незаконно позбавляють Скаржника цієї можливості.
Скаржник вправі розраховувати на неухильне дотримання Замовником положень та принципів Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей.,
ПРОШУ:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі з боку Замовника.
3. Зобов’язати Чорноморська філія ДП "АМПУ" скасувати своє рішення - 03.02.2023 року Замовник Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Чорноморської філії ДП «АМПУ» щодо розгляду тендерної пропозиції на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Послуги з поточного ремонту будівлі ВКПО-1 ЧФ ДП «АМПУ» (інв.№ 467)) Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор UA-P-2022-12-21-001378-b приймає рішення (далі за текстом – Протокол) про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
4. Зобов’язати Замовника Чорноморська філія ДП "АМПУ" перейти до повторного та неупередженого розгляду пропозиції Скаржника.
З повагою,
Директор ТОВ «Управитель-В» Віталій ШЕВЧУК
Пов'язані документи:
Учасник
- Антимонопольний комітет Чорноморськ.docx 07.02.2023 09:44
- 13. Техзавдання (Додаток 1).pdf 07.02.2023 09:44
- Антимонопольний комітет Чорноморськ.pdf 07.02.2023 09:44
- 13. Техзавдання (Додаток 1).docx 07.02.2023 09:44
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
07.02.2023 15:35
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо внесення змін
Номер:
b8629d6cbdd3413185ca591f58022ec4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-17-004705-a.a2
Назва:
Вимога щодо внесення змін
Вимога:
Вимога щодо внесення змін! Відповідно п.2 таблиці 2 додатку 1 до Тендерної документації, для підтвердження відповідності вимогам Тендерної документації, вами вказано що усі Учасники мають надати лист гарантію, що учасник (юридична особа, фізична особа, в тому числі фізична особа – підприємець), кінцевий(-ві) бенефіціарний(-ні) власник(-и) (контролер(-и)) Учасника, службова(-ві) (посадова (-ві)) особи Учасника, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та вповноважено укладати договір не підпадає під дію персональних економічних та інших обмежувальних санкцій (заходів)*, в тому числі: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII, Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII, постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови, постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації та інші нормативно-правові акти щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Згідно п.2 ч 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У зв’язку з тим, що перелік юридичних осіб та фізичних осіб, які підпадають під дію персональних економічних та інших обмежувальних санкцій (заходів), відповідно Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII, Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII, постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, є публічною інформацією, яка оприлюднена у відкритому доступі.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Доступ до переліку фізичних та юридичних осіб оприлюднено на сайті https://sanctions.nazk.gov.ua/sanction-lists/, доступ до якого є вільним.
23 січня 2023 відповідаючи на аналогічне запитання, ви наголосили що відповідно до аб. 1 частини 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Акцентуємо Вашу увагу, що в даній статті Закону мова йде саме про інформацію, отже Замовник може виставляти вимоги щодо підтвердження наявності саме інформації, а не документів.
Крім того, у узагальненій практиці Колегії АМКУ, оприлюдненій на офіційному сайті АМКУ, зазначено що встановлення у тендерній документації вимог про надання документів (довідок), що дублюють інформацію та встановлення вимог про надання конкретного документа на підтвердження інформації, яку можна підтвердити також іншими документами (відомості/ виписка/ витяг/ довідка ЄДР, ЄРПОУ тощо), у Тендернії документації є причиною для оскарження публічних закупівель.
Відповідно додатку 1 до Тендерної документації вами зазначено, що Учасник має надати документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям. А саме аналогічний , укладений Учасником, договір у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документ(и), що підтверджує(ють) виконання цього договору (акт(и) здавання-приймання виконаних робіт/послуг або інший(і) первинний(і) документ(и), складений(і) відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV) та позитивний лист-відгук від цього замовника. При цьому відгуки на Замовників розміщуються на сайті Прозоро та знаходяться у вільному доступі. Крім того, лист-відгук законодавством не визначений як документом який підтверджує виконання послуг чи виконання договору. Також, наголошуємо що замовник відповідно ч. 3 ст. 22 Закону в тендерній документації може розмістити вимогу щодо надання інформації про наявність відгуків, а не вимагати надання самого відгуку, як документа.
У зв’язку з вищезазначеним просимо внести зміни у відповідні розділи Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2023 16:49
Вирішення:
Дякуємо за звернення! Дуже раді відповісти Вам!
Щодо Ваших вимог стосовно надання листа-гарантії що учасник (юридична особа, фізична особа, в тому числі фізична особа – підприємець), кінцевий(-ві) бенефіціарний(-ні) власник(-и) (контролер(-и)) Учасника, службова(-ві) (посадова (-ві)) особи Учасника, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та вповноважено укладати договір не підпадає під дію персональних економічних та інших обмежувальних санкцій (заходів)*, в тому числі: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII, Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII, постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови, постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації та інші нормативно-правові акти щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
У своїй вимоги Ви посилаєтесь на п.2 ч 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник, яким передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вимоги, вказані п.2 таблиці 2 додатку 1 до Тендерної документації абсолютно не стосуються вимог, які встановлені першою частиною статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» тому, що пунктом 11 вказаної статті передбачено застосування санкцій до учасника процедури згідно із Законом України "Про санкції".
Крім того, відповідно до абз 7 п.ч 1 п 41 Особливостей Змовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли: учасник процедури закупівлі є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”).
Також, Законом України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII, Законом України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII, постановою Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, постановою Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426 встановлені обмеження, в тому числі щодо здійснення закупівель та проведення взаєморозрахунків з суб’єктами господарювання
Таким чином, лист-гарантія є документом, який містить іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, відповідно до аб. 1 частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо Вашого твердження про наявність відгуків на замовників на сайті Прозоро. Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівіл» не передбачено, що в тендерній документації Замовник може розмістити вимогу щодо надання інформації про наявність відгуків, а не вимагати надання самого відгуку, як документа.
На підставі вищенаведеного Вам відмовлено у Вашій вимозі щодо внесення змін до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.01.2023 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо вненсення змін
Номер:
834064bb0757411fb07c7604f07a154d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-17-004705-a.b1
Назва:
Щодо вненсення змін
Вимога:
Відповідно п.4 таблиці 2 додатку 1 до Тендерної документації, для підтвердження відповідності вимогам Тендерної документації, вами вказано що усі Учасники мають надати чинний сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (сертифікат має бути виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ).
Зазначаємо, що нормами чинного законодавства України, для надання даного виду послуг не є обов’язковим наявність у виконавця сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018. Отже, вимога надання сертифікату, відсутність якого не перешкоджає наданню послуг, створює неоднакові вимоги для учасників які не мають даного сертифікату, що призводить до дискримінації учасників.
У зв’язку з зазначеним, Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.01.2023 16:07
Вирішення:
Стосовно вимоги повідомляємо, що Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» у своїй діяльності керується міжнародним та національним законодавством, а також «Політикою у сфері якості», затвердженою наказом ДП «АМПУ» від 08.07.2022 № 183/10.
Відповідно до зазначених документів на ДП «АМПУ» покладені обов’язки зокрема щодо:
- орієнтації на споживача послуг, створення рівних і прозорих умов роботи зі споживачами послуг;
- інтегрування вимог системи менеджменту якості в бізнес-процеси ДП «АМПУ»;
- впровадження, актуалізацію та постійне вдосконалення системи менеджменту якості, яка охоплює всі процеси підприємства, відповідно до вимог міжнародних стандартів.
Виконання покладених на ДП «АМПУ» обов’язків в сфері якості забезпечується належним функціонуванням затвердженої наказом ДП «АМПУ» від 25.09.2020 № 267/10 «Настанови з інтегрованої системи менеджменту», яка включає в себе процедуру контролю процесів, продукції та послуг, що надаються із зовні.
Враховуючі, що ремонтні роботи включено до переліку «Цілей у сфері якості ЧФ ДП «АМПУ», при оголошенні тендеру Замовником було враховані вимоги щодо якості послуг, які надаються із зовні, шляхом внесення до тендерної документації Замовника вимоги стосовно наявності у Учасника чинного сертифікату на систему управління якістю.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.01.2023 00:03