-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з утилізації медичних відходів (категорія В)
Завершена
225 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 125.00 UAH
Період оскарження:
17.01.2023 09:27 - 22.01.2023 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на рішення замовника
Номер:
9d1b6077148140388f6cb2ed07294164
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-17-001182-a.c2
Назва:
СКАРГА
на рішення замовника
Скарга:
СКАРГА
на рішення замовника
Рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Обласний центр крові» Житомирської обласної ради, оформленим протоколом «ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» №53 від 06 лютого 2023 року, було прийнято рішення про визначення переможця відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" по предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-17-001182-a ).
07 лютого 2023 року замовником було опубліковано повідомлення про намір укласти договір. З цієї дати, Товариству з обмеженою відповідальністю «А-Енерго», яке було іншим учасником торгів, стало відомо про порушення своїх прав внаслідок неправомірного рішення замовника.
Так, відповідно до п.3, п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Подана Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" тендерна пропозиція містила цілу низку невідповідностей умовам тендерної документації, та суперечила вимогам ст.17 вказаного Закону, а тому мала бути відхилена, з огляду на наступне.
1. Відповідно до п.5.1.1. Кваліфікаційних критеріїв до учасників: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі наявності) необхідних для надання послуг що є предметом даної закупівлі, яка повинна містить інформацію про наявність власного (орендованого) сертифікованого обладнання для утилізації /інсинерації (спалювання) небезпечних відходів та матеріально-технічної бази (надати інформацію про наявні засоби для виконання даних послуг із відповідними підтверджуючими документами щодо вказаного обладнання);
Так, Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" надало Договір оренди обладнання №1/12 від 01 грудня 2020 року на оренду Утилізатора УТ 500. Відповідність та якість Товару за Актом приймання – передачі має підтверджуватись сертифікатом відповідності.
На підтвердження якості обладнання ТОВ "Еко Захист-Україна" було надано Сертифікат відповідності №UA.024.C.0381-21, яким встановлено відповідність Утилізаторів УТ 500 що випускаються серійно в період з 09.09.2021 р. по 08.09.2024р. А за наданим договором оренди Учасник збирається використовувати Утилізатор УТ 500 що виготовлений ще в 2019 році, що вказано в наданому технічному паспорті та відповідно не має сертифікату відповідності на це обладнання і не може вважатись сертифікованим відповідно до умов тендеру.
Іншого Утилізатора УТ 500 відповідно до інвентарного списку основних засобів за формою №ОЗ-9 учасник не має.
1.1. Окрім того, Учасником не надано документів на право власності на вищевказаний Утилізатор УТ 500. Так, з договору оренди обладнання №1/12 від 01 грудня 2020 року не вбачається на якій підставі та яким саме Утилізатором УТ 500 володіє Учасник. Графи сертифікату відповідності, технічного паспорту в акті приймання – передачі обладнання не заповнені і не дають відповіді на це питання.
З того же технічного паспорту та сертифікату якості до нього вбачається, що Утилізатором володіє ТОВ «НТЦ «Флеш - Р», саме їх підписи та печатки стоять на документах. Проте не додано жодного документу купівлі – продажу або оренди, на підставі чого Учасник міг отримати Утилізатор УТ 500 належної якості який був виготовлений ТОВ «НТЦ «Флеш - Р» або яким саме Утилізатором збирається користуватись при виконанні тендерного замовлення.
2. Відповідно до Кваліфікаційних критеріїв, Учасник має для підтвердження кваліфікації працівників надати, завірені належним чином, чинні копії свідоцтв про:
а) спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення та опорожнення цистерн небезпечними вантажами не менше трьох осіб;
б) спеціальне навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних відходів;
Так, ТОВ "Еко Захист-Україна" має на меті користування транспортом ФОП Якунін О.М., на підтвердження чого надало Договір №01/02 – 22 від 01.02.2022р.
ФОП Якунін О.М. має свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів яке дійсне до 11.01.2023 року. Тобто, ще до укладення договору у випадку перемоги в тендері ТОВ "Еко Захист-Україна" втратить необхідний документ передбачений п. 8 Додатку 3 Документації.
3. Працівники ТОВ "Еко Захист-Україна" Пирков О.Б., Панасюк В.М., Горшков О.В., не мають належного інструктажу на час виконання тендерного замовлення з перевірки знань з питань охорони праці у відповідності до вимог НПАОП 0.00-1.45-69, ГОСТ 12.1.007-76.
Так, ТОВ "Еко Захист-Україна" надано витяг з протоколу №28 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 24.02.2022р.
У відповідності до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Тобто вищевказаний протокол №28 діє протягом 2022 року і стає простроченим 25.02.2023р.
За п. 4.4. Тендерної документації - строк надання послуг до 31 грудня 2023 року.
П. 5.1.1. передбачено: Для підтвердження кваліфікації працівників надати, завірені належним чином, чинні копії свідоцтв про:…г) навчання відповідно вимог НПАОП 0.00-1.45-69, НПАОП 40.1.-1.21.-98 та НПАОП 40.1-1.07-01;
Тобто подана інформація Учасником суперечить тендерним вимогам в частині наявності у штаті Учасника кваліфікованих працівників, які мають досвід, дозволи та допуски до поводження з небезпечними відходами.
Всі наведені вище обставини свідчать про порушення замовником вимог ч.2 ст.17 та ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», що є підставою для прийняття Антимонопольним комітетом України рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та про зобов’язання замовника скасувати рішення в частині п. 1 - про відповідність тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" встановленим вимогам по предмету закупівлі.
Всі документи та матеріали, що підтверджують порушення процедури закупівлі та неправомірність рішення замовника, містяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на офіційному веб-сайті prozorro.gov.ua.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Тендерні пропозиції надійшли лише від двох учасників – від Товариства з обмеженою відповідальністю «А - Енерго», а також від ТОВ «Еко Захист-Україна» з більшою сумою грошової пропозиції. Перша пропозиція була відхилена на підставі протоколу тендерного комітету замовника від 02.02.2023р., у зв’язку з недоліками пропозиції. Водночас, як вбачається з наведених вище доводів і доказів, друга пропозиція теж мала бути відхилена, однак, замовник, порушивши вимоги чинного законодавства, визначив переможцем тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" по предмету закупівлі. В той же час, оскільки за приписами ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ «Еко Захист-Україна» мала бути відхилена, це означає, що замовник повинен був відмінити торги, а це, в свою чергу, надало б ТОВ «А - Енерго» можливість при проведенні повторних торгів на закупівлю тих самих послуг привести свою пропозицію у відповідність із вимогами тендерної документації. Отже, оскаржуваним рішенням, яке суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, було порушено права та інтереси учасника процедури закупівлі – ТОВ «А-Енерго».
Керуючись ч.9 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «А-Енерго»
ПРОСИТЬ:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-17-001182-a).
2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр крові» Житомирської обласної ради скасувати своє рішення про визначення переможцем відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" та намір укласти договір про закупівлю за кодом ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-17-001182-a), зазначене у протоколі засідання тендерного Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр крові" Житомирської обласної ради «Щодо прийняття рішень уповноваженою особою» №53 від 06 лютого 2023 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга-антимонопольний-переможець Житомир центр крови.pdf 10.02.2023 14:48
- Рішення від 14.02.2023 № 1653.pdf 14.02.2023 16:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2023 № 2073.pdf 23.02.2023 11:16
- Рішення від 22.02.2023 № 2073.pdf 23.02.2023 16:08
- Відповідь на скаргу.pdf 16.02.2023 15:24
- 61 відповідь на скаргу.docx 16.02.2023 15:24
- 60_[25-01-2023 04.17.29]26-2_договір оренди УТ 500.pdf 16.02.2023 15:24
- 46_[25-01-2023 04.17.29]21_висновок СЕС про безпеку поводження.PDF 16.02.2023 15:24
- 58_[25-01-2023 04.17.29]26-1_Технічний паспорт.pdf 16.02.2023 15:24
- 62_[25-01-2023 04.17.29]26-3_Сертифікат відповідності УТ 500-2024.pdf 16.02.2023 15:25
- 138_[03-02-2023 14.44.11]доп транспорту якункін продовжено.pdf 16.02.2023 15:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.02.2023 16:25
Дата розгляду скарги:
22.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.02.2023 16:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.02.2023 16:08
Вимога
Відкликано скаржником
СКАРГА на рішення замовника
Номер:
fbed331309ed45c8a23bf25c6be8ed82
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-17-001182-a.c1
Назва:
СКАРГА
на рішення замовника
Вимога:
Рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Обласний центр крові» Житомирської обласної ради, оформленим протоколом «ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» №53 від 06 лютого 2023 року, було прийнято рішення про визначення переможця відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" по предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-17-001182-a ).
07 лютого 2023 року замовником було опубліковано повідомлення про намір укласти договір. З цієї дати, Товариству з обмеженою відповідальністю «А-Енерго», яке було іншим учасником торгів, стало відомо про порушення своїх прав внаслідок неправомірного рішення замовника.
Так, відповідно до п.3, п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Подана Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" тендерна пропозиція містила цілу низку невідповідностей умовам тендерної документації, та суперечила вимогам ст.17 вказаного Закону, а тому мала бути відхилена, з огляду на наступне.
1. Відповідно до п.5.1.1. Кваліфікаційних критеріїв до учасників: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі наявності) необхідних для надання послуг що є предметом даної закупівлі, яка повинна містить інформацію про наявність власного (орендованого) сертифікованого обладнання для утилізації /інсинерації (спалювання) небезпечних відходів та матеріально-технічної бази (надати інформацію про наявні засоби для виконання даних послуг із відповідними підтверджуючими документами щодо вказаного обладнання);
Так, Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" надало Договір оренди обладнання №1/12 від 01 грудня 2020 року на оренду Утилізатора УТ 500. Відповідність та якість Товару за Актом приймання – передачі має підтверджуватись сертифікатом відповідності.
На підтвердження якості обладнання ТОВ "Еко Захист-Україна" було надано Сертифікат відповідності №UA.024.C.0381-21, яким встановлено відповідність Утилізаторів УТ 500 що випускаються серійно в період з 09.09.2021 р. по 08.09.2024р. А за наданим договором оренди Учасник збирається використовувати Утилізатор УТ 500 що виготовлений ще в 2019 році, що вказано в наданому технічному паспорті та відповідно не має сертифікату відповідності на це обладнання і не може вважатись сертифікованим відповідно до умов тендеру.
Іншого Утилізатора УТ 500 відповідно до інвентарного списку основних засобів за формою №ОЗ-9 учасник не має.
1.1. Окрім того, Учасником не надано документів на право власності на вищевказаний Утилізатор УТ 500. Так, з договору оренди обладнання №1/12 від 01 грудня 2020 року не вбачається на якій підставі та яким саме Утилізатором УТ 500 володіє Учасник. Графи сертифікату відповідності, технічного паспорту в акті приймання – передачі обладнання не заповнені і не дають відповіді на це питання.
З того же технічного паспорту та сертифікату якості до нього вбачається, що Утилізатором володіє ТОВ «НТЦ «Флеш - Р», саме їх підписи та печатки стоять на документах. Проте не додано жодного документу купівлі – продажу або оренди, на підставі чого Учасник міг отримати Утилізатор УТ 500 належної якості який був виготовлений ТОВ «НТЦ «Флеш - Р» або яким саме Утилізатором збирається користуватись при виконанні тендерного замовлення.
2. Відповідно до Кваліфікаційних критеріїв, Учасник має для підтвердження кваліфікації працівників надати, завірені належним чином, чинні копії свідоцтв про:
а) спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення та опорожнення цистерн небезпечними вантажами не менше трьох осіб;
б) спеціальне навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних відходів;
Так, ТОВ "Еко Захист-Україна" має на меті користування транспортом ФОП Якунін О.М., на підтвердження чого надало Договір №01/02 – 22 від 01.02.2022р.
ФОП Якунін О.М. має свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів яке дійсне до 11.01.2023 року. Тобто, ще до укладення договору у випадку перемоги в тендері ТОВ "Еко Захист-Україна" втратить необхідний документ передбачений п. 8 Додатку 3 Документації.
3. Працівники ТОВ "Еко Захист-Україна" Пирков О.Б., Панасюк В.М., Горшков О.В., не мають належного інструктажу на час виконання тендерного замовлення з перевірки знань з питань охорони праці у відповідності до вимог НПАОП 0.00-1.45-69, ГОСТ 12.1.007-76.
Так, ТОВ "Еко Захист-Україна" надано витяг з протоколу №28 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 24.02.2022р.
У відповідності до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Тобто вищевказаний протокол №28 діє протягом 2022 року і стає простроченим 25.02.2023р.
За п. 4.4. Тендерної документації - строк надання послуг до 31 грудня 2023 року.
П. 5.1.1. передбачено: Для підтвердження кваліфікації працівників надати, завірені належним чином, чинні копії свідоцтв про:…г) навчання відповідно вимог НПАОП 0.00-1.45-69, НПАОП 40.1.-1.21.-98 та НПАОП 40.1-1.07-01;
Тобто подана інформація Учасником суперечить тендерним вимогам в частині наявності у штаті Учасника кваліфікованих працівників, які мають досвід, дозволи та допуски до поводження з небезпечними відходами.
Всі наведені вище обставини свідчать про порушення замовником вимог ч.2 ст.17 та ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», що є підставою для прийняття Антимонопольним комітетом України рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та про зобов’язання замовника скасувати рішення в частині п. 1 - про відповідність тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" встановленим вимогам по предмету закупівлі.
Всі документи та матеріали, що підтверджують порушення процедури закупівлі та неправомірність рішення замовника, містяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на офіційному веб-сайті prozorro.gov.ua.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Тендерні пропозиції надійшли лише від двох учасників – від Товариства з обмеженою відповідальністю «А - Енерго», а також від ТОВ «Еко Захист-Україна» з більшою сумою грошової пропозиції. Перша пропозиція була відхилена на підставі протоколу тендерного комітету замовника від 02.02.2023р., у зв’язку з недоліками пропозиції. Водночас, як вбачається з наведених вище доводів і доказів, друга пропозиція теж мала бути відхилена, однак, замовник, порушивши вимоги чинного законодавства, визначив переможцем тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" по предмету закупівлі. В той же час, оскільки за приписами ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ «Еко Захист-Україна» мала бути відхилена, це означає, що замовник повинен був відмінити торги, а це, в свою чергу, надало б ТОВ «А - Енерго» можливість при проведенні повторних торгів на закупівлю тих самих послуг привести свою пропозицію у відповідність із вимогами тендерної документації. Отже, оскаржуваним рішенням, яке суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, було порушено права та інтереси учасника процедури закупівлі – ТОВ «А-Енерго».
Керуючись ч.9 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «А-Енерго»
ПРОСИТЬ:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-17-001182-a).
2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр крові» Житомирської обласної ради скасувати своє рішення про визначення переможцем відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" та намір укласти договір про закупівлю за кодом ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-17-001182-a), зазначене у протоколі засідання тендерного Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр крові" Житомирської обласної ради «Щодо прийняття рішень уповноваженою особою» №53 від 06 лютого 2023 року.
10 лютого 2023 року
Директор ТОВ «А- Енерго» М.Ю. Жестков
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга-антимонопольний-переможець Житомир центр крови.pdf 10.02.2023 14:46
Дата подачі:
10.02.2023 14:46
Опис причини скасування:
.
Дата скасування:
10.02.2023 14:47