• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Лікарські засоби: Лот №1. МНН: Atracurium, Pipecuronium bromide, Thiopental, Suxamethonium, Propofol, Bupivacaine, Лот № 2. МНН: Cisatracurium

Узв'язку із внеенням змін у річний план даної закупівлі та відсутністю технічної можливості реалізації таких змін в електронній системі закупівель правильним слід вважати річний план: UA-P-2023-02-03-004584-c

Завершена

3 820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.75 UAH
Період оскарження: 16.01.2023 15:52 - 08.02.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірне рішення щодо визначення Приватного підприємства виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"

Номер: bee2afcd2ecb48feacd8f4a1f34abb21
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-16-011344-a.c3
Назва: Скарга на неправомірне рішення щодо визначення Приватного підприємства виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення щодо визначення Приватного підприємства виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" з вимогою скасувати рішення про визначення Приватного підприємства виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" переможцем.
Дата розгляду скарги: 06.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.02.2023 16:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.03.2023 12:42
Автор: ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ", Суваківська Наталія Петрівна 380674698578 office.violamedpharm@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на умови тендерної документації

Номер: 8aad18b3f1714672820c7e2254f584fb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-16-011344-a.b2
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Детальний опис вказаний у вкладений файлах
Дата розгляду скарги: 30.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.01.2023 16:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.02.2023 14:27
Дата виконання рішення Замовником: 03.02.2023 18:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення органу оскарження
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛИЧ-ПОЛІМЕД", Боднарук Наталія Василівна 380672586854 Galychpolimed@gmail.com
Вимога
Відхилено

зміни до документації

Номер: 5384147470734875be041fe146251e7f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-16-011344-a.b1
Назва: зміни до документації
Вимога:
Шановник замовнику, просимо вас розглянути наше прохання та внести зміни до тендерної документації шляхом винесення лікарського засобу МНН: Cisatracurium, за АТС - M03AC011, розчин для ін'єкцій та інфузій, 2 мг/мл, по 5 мл, в ампулі або флаконі №5 в окремий лот. Вами встановлена вимога про надання гарантійних листів виробника, а відповідно до реєстраційного посвідчення UA/18698/01/01 виробником є ХБМ Фарма с.р.о. (всі стадії виробничого процесу, крім випуску серії), Словаччина АТ "Гріндекс" (виробник, який відповідає за контроль серії/випробування), Латвія АТ "Калцекс" (виробник, який відповідає за випуск серії), Латвія. Тобто виробник тільки один, що тягне за собою можливість отримати лист тільки від нього. Більше того, Цисатракуріум за своїми властивостями - унікальний засіб, що не має аналогів, тож запропонувати еквівалент на нього неможливо. Таким чином, ви звужуєте можливість взяти участь у закупівлі тільки завдяки наявності Цисатракуріуму у Технічній специфікації разом з іншими препаратами, що порушує принципи здійснення закупівель: обмеження конкуренції та недискримінація учасників. Ми не проти листів виробника, але вивівши Цисатракуріум у окремий лот ви надасте можливість взяти участь у торгах не обмежуючи конкуренцію інших учасників. Щиро сподіваємось на ваше розуміння нашого прохання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вимогу до закупівлі UA-2023-01-16-011344-a повідомляємо, що відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі МНН), що було й вказано замовником . За нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмету закупівлі. Тобто, чине законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмету закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на части (лоти) залишає право за замовником поділ предмету закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Також, однією із підстав, якою керувався Замовник обираючи не лотову закупівлю , є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику . Згідно з ч.2 ст 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Замовник вважає, що зазначена вимога не є дискримінаційною, оскільки, визначення предмету закупівлі в тендерній документації одним лотом жодним чином не порушує вимоги законодавства України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників поставляти товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі, оскільки діючим законодавством України у сфері публічних закупівель не передбачено такого обмеження, адже під час визначення предмета закупівлі Замовник діяв у відповідності до пункту 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708. Так, згідно зазначеного Порядку Замовник може (має право) визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). При цьому, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до прав замовника, а не його обов'язку. Визначаючи предмет закупівлі за даною процедурою у вигляді загального переліку лікарських засобів (без розподілення на окремі частини предмету закупівлі – лоти), замовник ніяким чином не обмежує коло потенційних учасників процедури та не призводить до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки предмет закупівлі не містить позицій, що призводять до монопольного становища. Отже, норми діючого законодавства не встановлюють обмежень та заборон щодо об’єднання відповідної групи товарів у одному лоті. Таким чином, ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані Порядком визначення предмета закупівлі не встановлено обов’язку Замовника визначати предмет закупівлі окремими лотами, оскільки це є правом Замовника, але не обов’язком в розумінні законодавства України у сфері публічних закупівель. Тендерний комітет вважає, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на тендерний комітет, щодо вибору предмета закупівлі, адже Тендерна документація викладена у відповідності до діючого законодавства України. Всі потенційні учасники після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Статус вимоги: Відхилено