• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з твердими забруднюючими речовинами з суден

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги у сфері поводження з твердими забруднюючими речовинами з суден за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації) 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Територія ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний): 65481, вул. Берегова 11, м. Южне, Одеська обл., акваторія МП Південний. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 250 000,00 грн. без ПДВ/ 300 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.01.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг(зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. При цьому, документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, але не складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Торги не відбулися

250 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 16.01.2023 14:25 - 23.01.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 6cbe9b0ef78942d4840cb06fbf0c1205
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-16-008622-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Порушення Замовником вимог законодавства
Дата розгляду скарги: 17.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.04.2023 15:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.04.2023 18:53
Дата виконання рішення Замовником: 25.04.2023 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.04.2023 № 4834-р/пк-пз про зобов’язання Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" в особі Південної філії скасувати рішення про визначення ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» переможцем процедури закупівлі по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги у сфері поводження з твердими забруднюючими речовинами з суден за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-16-008622-a, виконано.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ", Ігор Лавришко 380677066786 an.nerovnaya@gmail.com http://ucpv.com.ua/
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: e03dfc76e92e4f7d99a8833d7bb25029
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-16-008622-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
На рішення Замовника
Дата розгляду скарги: 16.02.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.02.2023 14:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.02.2023 16:02
Дата виконання рішення Замовником: 28.02.2023 10:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.02.2023 № 1814-р/пк-пз про зобов’язання Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" в особі Південної філії скасувати рішення про визначення ТОВ «Український центр поводження з відходами» переможцем процедури закупівлі по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги у сфері поводження з твердими забруднюючими речовинами з суден за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-16-008622-a, виконано.
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 62fdae54581e47a8b401b345cfc1d38d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-16-008622-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Детально проаналізувавши пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" було виявлено невідповідність пропозиції технічним та кваліфікаційним критеріям. 1. Так, відповідно до умов п. 1.2.1 ч. 1.2 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав «Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі.» На виконання цієї вимоги, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" довідку про наявність у товариства працівників відповідної кваліфікації. Натомість учасником не було зазначено ініціалів, спеціалізації та стажу роботи жодного працівника. Таким чином не є можливим встановити наявність в учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" не відповідала кваліфікаційним критеріям тендерної документації. 2. Відповідно до вимог Додатку 7 тендерної документації, Замовник вимагав Інформація щодо наявності у субпідрядної організації / співвиконавця працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання (виконання) відповідної(их) субпідрядної(их) послуги (роботи). Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" надав у складі пропозиції довідку за вих. про наявність у субпідрядної організації – ТОВ «ЕКОЦЕНТР» працівників відповідної кваліфікації. Проте в даній довідці не було зазначено ініціалів, спеціалізації та стажу роботи жодного працівника. Таким чином не є можливим встановити наявність у субпідрядної організації ТОВ «ЕКОЦЕНТР» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. Враховуючи зазначене, субпідрядників ТОВ «ЕКОЦЕНТР» не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям тендерної документації. 3. Відповідно до вимог Додатку 7 тендерної документації, Замовник вимагав Спосіб документального підтвердження відповідності субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) установленому(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям), а також вимоги до оформлення документів на підтвердження відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям) – аналогічні встановленим способу та вимогам, викладеним в частині 1 Розділу І Додатку 2. Натомість у складі пропозиції учасника відсутнє документальне підтвердження досвіду виконання субпідрядником ТОВ «ЕКОЦЕНТР» аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно вимог ч. 1.3 Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином учасником не підтверджена відповідність субпідрядника ТОВ «ЕКОЦЕНТР» кваліфікаційним критеріям. 4. Згідно ч. 3.11. Додатку 2 Тендерної документації, Замовник вимагав Ліцензія(ї)* щодо поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація (видалення)), що входять до переліку небезпечних відходів у таблиці 1 Технічних вимог (технічної специфікації) Додатку 5 до цієї Тендерної документації. Проте, ліцензія учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" № 371 від 19.10.2015 р. має лише такі види операцій як «збирання, перевезення, зберігання» на таку категорію відходів як «Батареї лужні зіпсовані або відпрацьовані», та не містить оброблення, утилізація (видалення). Що не відповідає технічним вимогам тендерної документації. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" у складі пропозиції було надано ліцензію видану субпідрядника ТОВ «ЕКОЦЕНТР» № 371 від 19.10.2015 р. Натомість, згідно даної ліцензії ТОВ «ЕКОЦЕНТР» може здійснювати лише операції зі «збирання, зберігання, утилізації» такої категорії відходів як «Батареї лужні зіпсовані або відпрацьовані» в той час як операція з «оброблення» відсутня. Таким чином учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" не може бути кінцевим утилізатором певної категорії відходів, та залучає до надання послуг субпідрядника, ліцензія якого не містить весь перелік операцій щодо поводження з небезпечними відходами, як того вимагає технічне завдання тендерної документації. Враховуючи зазначене пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" не відповідає технічним вимогам предмета закупівлі. На підставі вищевикладеного, вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ", пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації, та провести неупереджену оцінки пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Надання відповіді на вимогу (подання вимоги – 02 лютого 2023 об 11:23 год.; номер вимоги: UA-2023-01-16-008622-а.а.1) по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі: Послуги у сфері поводження з твердими забруднюючими речовинами з суден за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: №UA-2023-01-16-008622-а). Стосовно опублікованої в електронній системі закупівлі вимоги від учасника процедури закупівлі ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», повідомляємо наступне: По пункту першому: Відповідно до умов п.1.2.1 ч.1.2 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД), Замовником встановлені наступні вимоги: «Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі». При цьому, не встановлені вимоги щодо зазначення учасником процедури закупівлі у довідці ініціалів, назви спеціалізації та стажу роботи працівників. Отже, враховуючи зазначене, учасник процедури закупівлі ТОВ «Український центр поводження з відходами» відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому у п.1.2.1 ч.1.2 Розділу I Додатку 2 ТД. По пункту другому та третьому: Відповідно до умов абз.2 ч.3 ст.16, п.18 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням абз.6 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, та на підставі вимог ч.5 Розділу І Додатку 2 до ТД й Додатку 7 до ТД, встановлені вимоги щодо залучення субпідрядників/ співвиконавців: Замовники мають право залучити субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) для надання послуг або виконання робіт, при цьому субпідрядники/співвиконавці, що залучаються учасником до виконання окремих відповідних субпідрядних робіт/надання послуг (в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), повинні відповідати кваліфікаційним (критерію(ям)), встановленим до учасника процедури закупівлі, щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, згідно ч.5 розділу ІІІ ТД та ч.1 Розділу І Додатку 2 до ТД. Спосіб документального підтвердження відповідності субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) установленому(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також вимоги до оформлення документів на підтвердження відповідності зазначеному(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям), - аналогічні встановленим способу та вимогам, викладеним в ч.1 Розділу І Додатку 2 до ТД. Слід зазначити, що учасником процедури закупівлі ТОВ «Український центр поводження з відходами» надано у складі своєї тендерної пропозиції «Інформацію щодо залучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі» від 17.01.2023 №Вих.31, в якій зазначено, що залучається субпідрядник ТОВ «НВФ «Екоцентр» - на утилізацію ламп люмінесцентних, орієнтовна складова послуг, яких складає 17%. Тобто, враховуючи зазначене, учасник процедури закупівлі ТОВ «Український центр поводження з відходами» не зобов’язаний був надавати у складі своєї тендерної пропозиції кваліфікаційні документи, на підтвердження наявності у субпідрядника/співвиконавця обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід на субпідрядника щодо виконання окремих відповідних субпідрядних робіт/надання послуг ТОВ «НВФ «Екоцентр», так як орієнтовна складова послуг складає 17%. По пункту четвертому: Відповідно до п. 3.11 ч. 3 Додатку 2 до ТД вимагалась Ліцензія(ї) щодо поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація (видалення)), що входять до переліку небезпечних відходів у таблиці 1 Технічних вимог (технічної специфікації) Додатку 5 до ТД. Учасником процедури закупівлі – ТОВ «Український центр поводження з відходами» залучається субпідрядник – ТОВ «НВФ» Екоцентр» для надання послуг з утилізації ламп люмінесцентних, про що надана «Інформація щодо залучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі» від 17.01.2023 №31, та надана Ліцензія Міністерства екології та природних ресурсів України від 19.10.2015 № 371 з Переліком видів небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія, та пунктом 1 визначено: «Відходи, містять як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті (збирання, зберігання, оброблення, утилізація). Відповідно до пункту 3 «Технічного регламенту щодо вимог до екодизайну для ламп спрямованого випромінення, світлодіодних ламп і пов’язаного з ними обладнання», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 № 264, лампа люмінесцентна - розрядна ртутна лампа низького тиску, в якій більша частка світла утворюється в одному або декількох шарах люмінофорів, що розпалюються ультрафіолетовим випромінюванням від розряду. Тобто, за гігієнічною класифікацією ртуть та її сполуки відносяться до I класу небезпеки - до надзвичайно токсичних речовин. У люмінесцентних лампах міститься до 5 мг ртуті, що знаходиться в агрегатному стані у вигляді парів. Таким чином, учасник процедури закупівлі ТОВ «Український центр поводження з відходами» відповідає вимогам Замовника в частині надання дозвільних документів (Ліцензії). Враховуючи вищевикладене, вимогу щодо скасування рішення про визначення переможцем торгів учасника процедури закупівлі ТОВ «Український центр поводження з відходами» вважаємо необґрунтованим та протиправним, оскільки Замовником були виконані всі передбачені чинним законодавством дії, та пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «Український центр поводження з відходами» відповідає всім вимогам Замовника, встановленим в ТД та нормам чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедури закупівлі Тетяна ТИНКОВАН
Статус вимоги: Відхилено