• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пробірки (Пробірка вакуумна 3 мл, 13х75 мм, К2 ЕДТА, пластик, паперова етикетка прозора лілова кришка ДК 021:2015 33192500-7; НК 024:2019 43865 ;Пробірка вакуумна для сироватки 10 мл, 16х100 мм, Кремнезем, пластик, паперова етикетка, червона кришка ДК 021:2015 33192500-7; НК 024:2019 42386) ; Пробірка вакуумна для сироватки 6 мл, 13х100 мм, Кремнезем, пластик, паперова етикетка, червона кришка ДК 021:2015 33192500-7; НК 024:2019 42386 ; Пробірка вакуумна з цитратом натрію 4,5 мл, 13х75 мм, 0,129М 3,8 %, скло, паперова етикетка, блакитна кришка ДК 021:2015 33192500-7 ; НК 024:2019 42386 ; Пробірки вакуумні для дослідження глюкози 4 мл, 13х75 мм, Фторид натрію № 2 ЕДТА, пластик, паперова збільшеного розміру етикетка, сіра кришка ДК 021:2015 33192500-7; НК 024:2019 42329 ; Пробірки вакуумні для відділення плазми 5 мл, 13х100 мм, К2 ЕДТА/гель, пластик, прозора етикетка, перлинно-біла кришка ДК 021:2015 33192500-7; НК 024:2019 43865; Пробірки вакуумні з механічним сепаратором для забору венозної крові з метою отримання плазми з гепарином літію 5,5 мл., 13х100 мм ДК 021:2015 33192500-7; НК 024:2019 42569 ; Комплект для забору та транспортування біологічних зразків з транспортним середовищем VLM ДК 021:2015 33192500-7 ; НК 024:2019 61164 ) ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

відкриті торги (згідно Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р №1178 зі змінами затвердженими Постановою від 30.12.2022р №1495)

Завершена

338 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 694.50 UAH
Період оскарження: 16.01.2023 12:34 - 21.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 65c7be809b3f4c70877beb7f4de7e8b5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-16-006032-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
16.01.2023 року Замовник оголосив закупівлю Пробірки (Пробірка вакуумна 3 мл, 13х75 мм, К2 ЕДТА, пластик, паперова етикетка прозора лілова кришка ДК 021:2015 33192500-7; НК 024:2019 43865 ;Пробірка вакуумна для сироватки 10 мл, 16х100 мм, Кремнезем, пластик, паперова етикетка, червона кришка ДК 021:2015 33192500-7; НК 024:2019 42386) ; Пробірка вакуумна для сироватки 6 мл, 13х100 мм, Кремнезем, пластик, паперова етикетка, червона кришка ДК 021:2015 33192500-7; НК 024:2019 42386 ; Пробірка вакуумна з цитратом натрію 4,5 мл, 13х75 мм, 0,129М 3,8 %, скло, паперова етикетка, блакитна кришка ДК 021:2015 33192500-7 ; НК 024:2019 42386 ; Пробірки вакуумні для дослідження глюкози 4 мл, 13х75 мм, Фторид натрію № 2 ЕДТА, пластик, паперова збільшеного розміру етикетка, сіра кришка ДК 021:2015 33192500-7; НК 024:2019 42329 ; Пробірки вакуумні для відділення плазми 5 мл, 13х100 мм, К2 ЕДТА/гель, пластик, прозора етикетка, перлинно-біла кришка ДК 021:2015 33192500-7; НК 024:2019 43865; Пробірки вакуумні з механічним сепаратором для забору венозної крові з метою отримання плазми з гепарином літію 5,5 мл., 13х100 мм ДК 021:2015 33192500-7; НК 024:2019 42569; Комплект для забору та транспортування біологічних зразків з транспортним  середовищем VLM ДК 021:2015 33192500-7 ; НК 024:2019 61164 ) ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію. А саме відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них. Звертаємо Вашу увагу, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-8), ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ (щонайменше два виробники — практика АМКУ), які можуть запропонувати ОДРАЗУ ВСІ медичні вироби із зазначеними характеристиками. ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ. Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин (наявність дискримінаційних вимог) вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог, а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації !!! Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог та невідповідностей у технічних характеристиках, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ до тендерної документації (запропонована Редакція змін додається). В разі незадоволення даної вимоги, залишаємо за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” . Додатки: Редакція змін, яка запропонована (табличка); копії рішень АМКУ з аналогічного питання.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 18.01.2023 року потенційний учасник звернувся через електронну систему закупівель з вимогою про усунення порушення, що, на його думку, допустив Замовник – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Так, особа повідомляє, що за позиціями № 1-8 у Додатку 2 до Тендерної документації в процедурі закупівлі UA-2023-01-16-006032-a містяться дискримінаційні вимоги, вважає, що сукупність технічних вимог до предмету закупівлі порушує законодавство України про публічні закупівлі. Зазначена особа просить внести зміни до тендерної документації в запропонованій ним редакції. Уважно вивчивши вимогу Учасника, Замовник повідомляє, що вона не підлягає задоволенню з наступних підстав: 1. Потенційний учасник не наводить жодних доказів на підтвердження того, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги. Як вбачається з ч. 4 ст. 22, ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Законом визначення дискримінації не наведено. Разом з тим таке визначення фактично сформульовано і деталізовано Верховним Судом (далі – ВС) у Постанові від 29.01.2021р. у справі № 640/1042/19 (№ К/9901/688/20). Так, на думку ВС, дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. Крім того, зроблено висновок, що дискримінація відсутня в тому випадку, якщо вимоги тендерної документації поширюються не лише на певного суб’єкта або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників закупівель і були обов`язкові до виконання всіма потенційними учасниками. Враховуючи наведене, особою, що звернулася з вимогою про усунення порушення, жодним чином не наведено в чому саме проявилася безпосередньо до нього, як потенційного учасника, дискримінаційність умов тендерної документації, відсутній конкретний перелік умов Тендерної документації, які є дискримінуючими по відношенню до нього. 2. Учасник не наводить жодного доказу на складення технічного завдання під конкретного виробника чи торгову марку (найменування) товару. Технічні вимоги Тендерної документації не містять посилання на закупівлю товарів конкретного виробника. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Так, Замовник складаючи технічні вимоги посилається, зокрема, на технічні умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені чинними міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, а Тендерна документація, включаючи технічну специфікацію, не містить жодного прямого посилання на конкретного виробника чи торгову марку (найменування) товару, що закуповується. Жодного посилання на конкретне найменування та/або виробника товару, що є предметом закупівлі Тендерна документація не містить. 3. Учасник пропонує редакцію технічних вимог, яка може призвести до дискримінації інших учасників процедури закупівлі. Так, Учасником запропоновано власну редакцію технічних вимог до предмету закупівлі. Разом з тим потенційним учасником не доведено, що саме така редакція не призведе до дискримінації інших учасників, відповідного документального підтвердження не надано. 4. Тендерною документацією не передбачено, що по всім позиціям закупівлі повинен бути лише один виробник. Учасник допускає припущення, що на ринку України відсутні виробники (щонайменше два), які можуть запропонувати одразу всі товари із зазначеними в тендерній документації технічними характеристиками. Але це й не вимагається тендерною документацією – будь-який учасник має право запропонувати товари по кожній позиції будь-якого виробника. Тобто, враховуючи наявність 8-ми позицій товару, що є предметом закупівлі, тендерна пропозиція потенційного учасника може бути представлена 8-ма різними виробниками товару – відповідно до кількості позицій. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 22, 23, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 51 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» повідомляємо про залишення вимоги про усунення порушень без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено