-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сир кисломолочний 9 % жирності, з коров’ячого молока
Завершена
775 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 750.00 UAH
Період оскарження:
16.01.2023 12:40 - 21.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга щодо скасування протоколу від 06.02.2023 № 39
Номер:
69c5e19becab42bc9602bbea7ac2fefa
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-16-005651-a.a1
Назва:
Скарга щодо скасування протоколу від 06.02.2023 № 39
Вимога:
Вимагаємо скасування протоколу від 06.02.2023 № 39 щодо незаконного та ганебного рішення відхилити переможця торгів з найменшою тендерною пропозицієюю
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 47.pdf 10.02.2023 12:11
Дата подачі:
07.02.2023 22:11
Вирішення:
07.02.2023р. о 22:11 год. Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович оприлюднив в електронній системі закупівель вимогу в якій він вимагає “скасування протоколу від 06.02.2023 № 39 щодо незаконного та ганебного рішення відхилити переможця торгів з найменшою тендерною пропозицією”.
За результатами розгляду даної вимоги встановлено наступне.
24.01.2023р. відбулося розкриття тендерних пропозицій, поданих по процедурі закупівлі ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти.
Найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція учасника - Фізичної особи-підприємця Чокоя Вадима Васильовича, Україна, 60300, Чернівецька обл., Новоселицький р-н, місто Новоселиця, ВУЛИЦЯ БОЖЕНКА, будинок 24-А, з ціною 545 000 грн.
26.01.2023р. о 17:30 год. замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення для учасника - Фізичної особи-підприємця Чокоя Вадима Васильовича з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції.
27.01.2023р. о 14:23 год. учасник - Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович усунув виявлені невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
30.01.2023р. за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович був визначений переможцем закупівлі.
30.01.2023р. замовник оприлюднив в електронній системі закупівель рішення про намір укласти договір про закупівлю з Фізичною особою-підприємцем Чокоєм Вадимом Васильовичем.
За результатами розгляду документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі”, які переможець процедури закупівлі оприлюднив у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, встановлено наступне.
В додатку 2 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти визначено, що:
“Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей:
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Враховуючи Наказ Міністерства юстиції № 1462/5 від 13.04.2022 року «Про зупинення оприлюднення інформації у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України» - В період правового режиму воєнного стану в Україні, під час відсутності можливості вільного доступу до публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних для перевірки відсутності підстав визначених п. 2, 8, 9 ч.1 ст. 17 Закону переможець процедури закупівлі повинен надати:
…
- Інформацію, що підтверджує відсутність підстави, визначеної у п. 9 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у вигляді Довідки, складеної учасником у довільній формі.
Пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що: переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином, статусу переможця процедури закупівлі учасник набуває після того, як замовник повідомив йому про намір укласти договір про закупівлю.
Статусу “переможець процедури закупівлі” Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович набув 30.01.2023 року.
01.02.2023 року о 17:25 год. переможець процедури закупівлі - Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович оприлюднив у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, pdf-файл “Документи щодо вимог ст 17” з скан-копіями наступних документів:
1) Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
2) ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості";
3) Інформаційний лист Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції стосовно надання відомостей з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;
4) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на 31.01.2023 13:04:49 ФОП Чокой Вадим Васильович (Опендатабот), який не вимагався замовником в Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти;
5) Лист – гарантію від 01.02.2023 №02/02 про відсутність підстав, визначених у частині другій статті 17 Закону, зі змісту якого вбачається, що Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович не має “не виконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору”.
Також, в даному листі, Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович вказав, що він “ознайомлений з вимогами частини 3 статті 17 Закону і під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 цієї статті в електронній системі закупівель, використовуючи технічні можливості цієї системи”.
Пунктом 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти визначено наступне:
“Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” зазначений в Додатку 2 до цієї тендерної документації”.
З огляду на вище викладене, Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович з моменту набрання ним статусу переможця процедури закупівлі з 30.01.2023 року, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: станом на 03.02.2023р. не оприлюднив в електронній системі закупівель Інформацію, що підтверджує відсутність підстави, визначеної у п. 9 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у вигляді Довідки, складеної учасником у довільній формі, як вимагається в Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти.
З приводу твердження Фізичної особи-підприємця Чокоя Вадима Васильовича щодо незаконного та ганебного рішення відхилити переможця торгів з найменшою тендерною пропозицією, то слід зауважити наступне.
Підпунктом 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, визначено, що:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
переможець процедури закупівлі:
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Таким чином, переможець процедури закупівлі - Фізична особа-підприємець Чокой Вадим Васильович не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, відтак, його тендерна пропозиція підлягала відхиленню з підстав, визначених підпунктом 3 пункту 3 Розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти та підпунктом 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
З огляду на вище викладене, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти - Фізичної особи-підприємця Чокоя Вадима Васильовича відхилена згідно підпункту 3 пункту 3 Розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти з дотриманням вимог законодавства, а саме: підпункту 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, відтак, вимога Фізичної особи-підприємця Чокоя Вадима Васильовича щодо скасування протоколу від 06.02.2023 № 39 є необгрунтованою, безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено