-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистилянти (Дизельне паливо)
ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистилянти (Дизельне паливо)
Завершена
627 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 135.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 135.00 UAH
Період оскарження:
16.01.2023 10:29 - 21.01.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Безпідставна дискваліфікація
Номер:
f4b6ddd57f5e4e2bbff40f649bc2625e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-16-002569-a.b1
Назва:
Безпідставна дискваліфікація
Скарга:
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Замовник Найменування: Комунальне підприємство «Наше місто» Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40545596
Адреса: 69095, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 29а
телефон: +380676543153
Email: lyudmilafilippova@i.ua
Суб’єкт оскарження: Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
Код згідно з ЄДРПОУ 44355507
Місцезнаходження: 61070, м. Харків, вул. Чкалова, буд. 2-Б
телефон: +380501319192
oilcartservice@gmail.com
Інформація про закупівлю:
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-16-002569-a
Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистилянти (Дизельне паливо)
Ідентифікатор закупівлі: 9248a35037134097b5535cb8e8e6c5b2 (надалі – Процедура закупівлі)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 25.01.2023
СКАРГА
на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
від 25 січня 2023 року
Замовником – Комунальним підприємством «Наше місто» Запорізької міської ради було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистилянти (Дизельне паливо).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
2. ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП"
24.05.2023 за результатами аукціону, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію надало ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
25.01.2023 Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Зокрема, Замовник дійшов висновку, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» містить недоліки, а саме: «1. Не надано витяг з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального – абз.1 п. 10 Додатку №2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» до тендерної документації Замовника.
2. Відсутній гарантійний лист від емітенту, який надає картки-талони на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватися відпуск ПММ (не менш 1 (одного)року) – п. 9 Додатку №2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» до тендерної документації Замовника.
3. Не надано документів щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – п.1 ч.1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника.
4. Не надано заповнену на фірмовому бланку Учасника форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" – Додаток №4 до тендерної документації Замовника.»
Відповідно до пункту 39 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Згідно з пунктом 40 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно з п 40. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Зважаючи на викладене, при виявленні невідповідностей в інформації та/або документах, наданих Учасником ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», Замовник був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено спосіб виправлення невідповідностей виявлених Замовником. Зокрема, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вважаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» безпідставним.
По-перше, витяг з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального – абз.1 п. 10 Додатку №2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» до тендерної документації Замовника не є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а по суті є дозвільним документом, який жодним чином не характеризує предмет закупівлі.
В Учасника наявний витяг з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального, який був би доданий Учасником у випадку розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей як це передбачено законодавством.
По-друге, Учасник ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», в гарантійному листі №2301-19 від 23.01.2023 зазначив, що він є емітентом талонів та надав перелік АЗС де буде здійснюватися відпуск пального за талонами протягом 1 (одного) року. Крім того, у складі тендерної пропозиції Учасником надано гарантійний лист №2301-4 від 23.01.2023, де ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» гарантує термін дії талонів 1 (один) рік від дати їх передачі Замовнику.
Таким чином, Замовник безпідставно посилається, на відсутність гарантійного листа від емітенту, який надає картки-талони на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватися відпуск ПММ (не менш 1 (одного)року), оскільки таким лист наявний у складі тендерної пропозиції Учасника.
По-третє, ненадання документів щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – п.1 ч.1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції в цілому, оскільки, це не є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. У такому випадку, Замовник зобов’язаний розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а Учасник протягом 24 годин її усунути.
Таким чином, Замовник не виконав вимоги ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178.
По-четверте, ненадання заповнену на фірмовому бланку Учасника форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" – Додаток №4 до тендерної документації Замовника не є безумовною підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Замовником була оголошена закупівля ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистилянти (Дизельне паливо) у кількості 11000 л. Учасником зі свого боку була подана тендерна пропозиція на вказану кількість палива за вартістю, що не перевищує очікувану - 572 000,00 з ПДВ.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29 та ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Прошу:
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2023-01-16-002569-a Замовником Найменування: Комунальне підприємство «Наше місто» Запорізької міської ради, код згідно з ЄДРПОУ 40545596, ст. 5, ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі»;
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» (Код згідно з ЄДРПОУ 44355507).
Директор ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» МУЗИЛЬОВ Є. О.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 26.01.2023 11:05
- Скарга.pdf.asice.zip 26.01.2023 14:27
- Рішення від 26.01.2023 № 896.pdf 26.01.2023 17:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.02.2023 № 1229.pdf 02.02.2023 17:01
- Рішення від 02.02.2023 № 1229.pdf 06.02.2023 17:15
- Відповідь на скаргу.pdf 30.01.2023 15:22
- Відповідь на скаргу.doc 30.01.2023 15:22
- Протокол скасування рішення про відхилення ТД.pdf 07.02.2023 09:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.01.2023 11:50
Дата розгляду скарги:
02.02.2023 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.01.2023 17:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.02.2023 17:15
Дата виконання рішення Замовником:
07.02.2023 09:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1229-р/пк-пз від 02.02.2023 року виконано. Скасовано рішення уповноваженої особи, оформлене протоколом №19 від 25.01.2023 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ОІЛ КАРТ СЕРВІС".