-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі збирання з подальшою утилізацією відходів
Торги відмінено
224 670.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 123.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 123.35 UAH
Період оскарження:
16.01.2023 09:04 - 21.01.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА НА УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Номер:
7fc9b4ccafb0445e9c6e13075031c554
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-16-000659-a.b7
Назва:
СКАРГА НА УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Скарга:
СКАРГА НА УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Замовником торгів 16 січня 2023 року розпочато процедуру закупівлі по предмету закупівлі ДК 021:2015 код 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з утилізації медичних відходів) (Відкриті торги з особливостями) Послуги зі збирання з подальшою утилізацією відходів, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-16-000659-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (надалі - Товариство) претендує на реальну участь у зазначеній вище закупівлі.
Принципами публічних є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник порушує принципи публічних Закупівель, ЗУ «Про Публічні Закупівлі» та чине Законодавство щодо поводження із відходами.
Замовник прописує наступні вимоги у Тендерній Документації:
1) Виконавець надає тару, а саме: сертифіковані поліетиленові пакети/мішки, призначені для збирання, транспортування та подальшої утилізації медичних відходів категорії «В», стійкі до пошкоджень, одноразового використання, які мають маркування «Особливо небезпечні медичні відходи категорії «В», виготовлені зі щільного поліетилену:
Розмір поліетиленових пакетів/мішків має бути не менше розміру: 60*100 см.
Поліетиленові пакети/мішки мають бути товщиною не менше: 100 мкм.
Поліетиленові пакети/мішки не повинні мати тріщин, складок, розривів, мають бути з рівними зварними швами.
Поліетиленові пакети/мішки мають бути стійкими до ненавмисних пошкоджень.
На поліетиленовому пакеті/мішку має бути пояснювальний застережний напис стійкою фарбою щодо його вмісту, а саме: «Особливо небезпечні медичні відходи категорії «В».
Поліетиленові пакети/мішки для збирання медичних відходів категорії «В» мають бути сертифіковані.
Виконавець зобов’язаний з моменту отримання заявки забезпечити Замовника необхідною кількістю транспортувальної тари та у повному обсязі надати Замовнику послуги з завантаження, перевезення відходів для подальшого їх знешкодження.
Гарантійний лист: Виконавець надає ємності паковання: міцний, непроникний пластиковий одноразовий мішок/пакет, стійкий до дезінфекції для небезпечних медичних відходів категорії «В».
Сертифікат якості на паковання для збирання медичних відходів категорії «В».
Декларація про відповідність паковання Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання.
2) Сертифікат про проходження навчального курсу програми з профілактики та контроля інфекцій у зв'язку з вірусом COVID-19, отриманий штатним працівником.
3) У зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів з метою їх збирання необхідно надавати вантажний спеціалізований автомобіль, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг.
Ми, як потенційні Учасники, вважаємо зазначені вище вимоги до учасників дискримінаційними та такими, що обмежують коло Учасників, у зв’язку із тим, що, а саме:
1) Відповідно до п.2 Розділу ІІІ Наказу МОЗ 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами»:
Система поводження з відходами в закладі складається з таких етапів:
• сортування відходів;
• нейтралізація або дезактивація відходів (за потреби);
• збирання відходів;
• маркування відходів;
• перенесення відходів у корпусні/міжкорпусні (накопичувальні) місця тимчасового зберігання в межах закладу (за потреби);
• оброблення або знешкодження відходів (за потреби та в разі наявності Ліцензії у закладу);
• транспортування відходів до об’єктів поводження з відходами, окрім відходів категорії D, поводження з якими регулюється законодавством України щодо поводження з радіоактивними відходами і нормами радіаційної безпеки.
З наведеного вбачається, що сортування, та маркування відходів - обов'язок Замовника.
Згідно Наказу 1602 від 06.09.2022 року МСОЗ України р.V п 11 " 11. Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання)."
Згідно п8 розділу III "8. Відходи категорій В, С, D мають бути відповідно упаковані з метою нівелювання небезпеки відходів. Заборонено накопичувати, тимчасово зберігати, транспортувати, захоронювати небезпечні відходи (категорій В, С, D) разом з відходами категорії А."
Згідно Додатку 3 до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами "Операції з поводження з відходами категорії В - суб'єкт господарювання ,що отримав ліцензію забезпечую лише : інсенерацію або кремацію відходів, а лікувальний заклад забезпечує паковання та маркування.
Тож, забезпечення тари – це є обов’язок лікувального закладу.
2) ЗУ «Про відходи» та Наказу «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», Постанова №446 Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» та будь-який інший нпа не передбачає наявність Сертифікат про проходження навчального курсу програми з профілактики та контроля інфекцій у зв'язку з вірусом COVID-19, отриманий штатним працівником. Ймовірно, Замовник прописує цю вимогу задля обмеження кола Учасників.
Також, хочемо зазначити, що предметом Закупівлі UA-2023-01-16-000659-a не є відходи, пов’язані із Covid-19. Тож, яким чином зазначені сертифікати відносяться до даної Закупівлі?
3) Нажаль, у ЗУ «Про Публічні Закупівлі» не прописаний такий пункт, як «У зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів». Замовник же, у ТД вирішив використати зазначену підставу як обмеження кола Учасників при наданні документів на транспортний засіб саме масою не більше 3500 кг. Замовник не зазначив посилання на нпа, у якому б була можливість обмежувати Учасників за наявністю автомобіля певної маси. Що є грубим порушенням принципів Публічних Закупівель.
Адже, відповідно до чинного Законодавства, єдиною умовою при перевезенні небезпечних відходів є отримання Ліцензії Укртрансбезпеки підприємством-надавачем послуг та, наявність необхідних знань та посвідчень у працівників такого підприємства.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2023-01-16-000659-a.
3. Зобов’язати Замовника дотримуватись чинного Законодавства та внести зміни до Тендерної Документації Від 16.01.2023 р.
Додатки:
1. Тендерна Документація Від 16.01.2023 р.
20.01.2023р.
Директор ТОВ «А-ЕНЕРГО» М.Ю. Жестков
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Лубенська.pdf 20.01.2023 13:06
- ТД_небезпечні відходи_2023 (ВТ з особливостями) (Восстановлен).docx 20.01.2023 13:07
- рішення від 23.01.2023 № 694.pdf 23.01.2023 17:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.01.2023 13:53
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.01.2023 17:47
Вимога
Відхилено
Вимоги до Закупівлі
Номер:
aac78d9f7bbb4f1e9963e406ebf3426a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-16-000659-a.b6
Назва:
Вимоги до Закупівлі
Вимога:
Відповідно до п.2 Розділу ІІІ Наказу МОЗ 325:
2. Система поводження з відходами в закладі складається з таких етапів:
1) сортування відходів;
2) нейтралізація або дезактивація відходів (за потреби);
3) збирання відходів;
4) маркування відходів;
5) перенесення відходів у корпусні/міжкорпусні (накопичувальні) місця тимчасового зберігання в межах закладу (за потреби);
6) оброблення або знешкодження відходів (за потреби та в разі наявності Ліцензії у закладу);
7) транспортування відходів до об’єктів поводження з відходами, окрім відходів категорії D, поводження з якими регулюється законодавством України щодо поводження з радіоактивними відходами і нормами радіаційної безпеки.
З наведеного вбачається, що сортування, та маркування відходів - обов'язок Замовника.
Щодо інсенірації та кремації відходів дуже рекомендуємо Замовнику ознайомитись з Додатком 3 до Державних санітарно-протиепідемічних норм і правил поводження з медичними відходами "Операції з поводження з відходами категорії В", де чітко прописані поводження з відходами у Закладі та поводження суб'єктом господарювання що отримав лицензію.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 19.01.2023 08:05
Дата подачі:
18.01.2023 09:03
Вирішення:
Шановний Учасник.
Наш медичний заклад не відмовлявся виконувати свої зобов’язання згідно чинного законодавства, паралельно наголошуємо: ми не порушували, не порушуємо та не маємо намірів порушувати жодних нормативно-правових актів, що відносяться до нашої діяльності.
Зверніть увагу! ЗУ Про закупівлі надає право Замовнику визначати як предмет закупівлі, так і послугу, яка може складатися з однієї дії або ряда дій, в сукупності яких Замовник отримує послугу, що відповідає предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимоги до Закупівлі
Номер:
3035ea27ad8b47cb8a481ea6d434c0a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-16-000659-a.a5
Назва:
Вимоги до Закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику. Дайте чітку та конкретну відповідь у якому НПА вказано, що Виконавець послуг забов'язаний надавати лікувальному Закладу тару для збору та тимчасового зберігання медичних відходів?
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 18.01.2023 07:56
Дата подачі:
17.01.2023 15:35
Вирішення:
Шановний Учасник.
Замовник зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівлі, а не відповіді виключно з посиланнями на чинне законодавство (конкретно: стаття закону чи її частина, розпорядження, наказ, постанова тощо).
Ми вас ні до чого не зобов’язуємо. Нас не уповноважували надавати пояснень як до ЗУ Про закупівлі, так і до інших нормативно-правових актів.
Зверніть увагу! ЗУ Про закупівлі надає право Замовнику визначати як предмет закупівлі, так і послугу, яка може складатися з однієї дії або ряда дій, в сукупності яких Замовник отримує послугу, що відповідає предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимоги до Закупівлі
Номер:
451f98c692c84e8dbb75be1a9221d858
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-16-000659-a.a4
Назва:
Вимоги до Закупівлі
Вимога:
Шановний Замованику. Дана Закупівля жодним чином не відноситься до закупівель по COVID-19, а ваши бажання, які грунтуються " на може бути, профілактики и тп " відноситься до корупційних складових і має на меті лише одне - протягнути любим способом того Учасника, під якого ви прописали ці вимоги. Видалить безглузді вимоги з даної Закупівлі та дотримуйтесь діючого Законодавства, а не створюйте власне
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 18.01.2023 07:55
Дата подачі:
17.01.2023 15:33
Вирішення:
Шановний Учасник.
Все правильно - дана закупівля жодним чином не відноситься до закупівель по COVID-19, ми не розуміємо ваших претензій.
Ми чітко вказали відповідь на питання - постанова № 372 Уряду України від 26 березня 2022.
Немає в закупівлі ні корупційних складових, ні протягування учасника - ми дотримуємось чітко чинних нормативно-правових актів України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
979a7dec3d8e4dfab213dfb07e49cedc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-16-000659-a.a3
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовник дана вимога "Декларація про відповідність паковання Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання - взагалі не конкретизована та не має жодного відношення до предмета закупівлі. Вона вочевидь прописана під кокнретного учасника закупівлі з метою мінапулювання під час визначення переможцем торгів та спонукання корупційним діям. Вимагаємо видалити цю вимогу, або будемо оскаржувати дії Замовника у правоохоронних органах.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 17.01.2023 15:15
Дата подачі:
17.01.2023 10:46
Вирішення:
Оскільки Декларація про відповідність паковання - це документ, що визначений Технічним регламентом з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, а предмет закупівлі "Код за ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги зі збирання з подальшою утилізацією відходів" включає в себе транспортування та знешкодження вказаних медичних відходів разом з одноразовими ємностями (які використовуються для збору та тимчасового зберігання медичних відходів) - дана вимога не прописана під конкретного учасника.
Вказана вимога не обмежує права учасників, а чітко визначена Технічним регламентом з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Сертифікат про проходження навчального курсу програми з профілактики та контроля інфекцій у зв'язку з вірусом COVID-19, отриманий штатним працівником.
Номер:
148519f4fa3c47eb96d1558eadfb5bd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-16-000659-a.c2
Назва:
Сертифікат про проходження навчального курсу програми з профілактики та контроля інфекцій у зв'язку з вірусом COVID-19, отриманий штатним працівником.
Вимога:
на якій підставі та відповідно до якого Закону Замовник вимагає сертифікат Ковід у період воєнного стану та тяжкої ситуації у країні?ніяким нпа не прописана обов'язкова наявність зазначеного документа. Замовник обмежує коло Учасників задля отримання власної вигоди. Тож, вимагаємо видалити із тексту Оголошення дискримінаційну вимогу та дотримуватись принципів публічних Закупівель
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 17.01.2023 15:14
Дата подачі:
17.01.2023 10:45
Вирішення:
Враховуючи постанову № 372 Уряду України від 26 березня 2022 року, на період дії воєнного стану фізичним особам і суб'єктам господарювання рекомендується дотримуватися протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19.
Закладам охорони здоров'я також потрібно забезпечити готовність до реагування на спалахи коронавірусу в умовах воєнного стану.
Для запобігання поширенню COVID-19 ми також просимо учасників надати Сертифікат - Замовник повинен бути переконаним, що Виконавець буде враховувати можливість поширення COVID-19 та готовий в результаті навчання до профілактики та контроля.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Тара
Номер:
97b18115b6d94faf97c409bf9e5771cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-16-000659-a.c1
Назва:
Тара
Вимога:
Шановний Замовник. Згідно Наказу 1602 від 06.09.2022 року МСОЗ України р.V п 11 " 11. Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання)."
Згідно п8 розділу III "8. Відходи категорій В, С, D мають бути відповідно упаковані з метою нівелювання небезпеки відходів. Заборонено накопичувати, тимчасово зберігати, транспортувати, захоронювати небезпечні відходи (категорій В, С, D) разом з відходами категорії А."
Згідно Додатку 3 до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами "Операції з поводження з відходами категорії В - суб'єкт госоподарювання ,що отримав ліцензію забезпечую лише : ІНСЕНІРАЦІЮ АБО КРЕМАЦІЮ ВІДХОДІВ, а лікувальний заклад забезпечує ПАКОВАННЯ ТА МАРКУВАННЯ..
На підставі чого і яких НПА лікувальний заклад перекладає свої обов'язки по сбору, пакуванню медичних відходів саме в закладі на майбутнього Виконавця послуг???? Негайно внесить зміни до Тендерної документації та дотримуйтесь чинного законодавства
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 17.01.2023 15:13
Дата подачі:
17.01.2023 10:36
Вирішення:
Вказане "Згідно п8 розділу III "8. Відходи категорій В, С, D мають бути відповідно упаковані з метою нівелювання небезпеки відходів. Заборонено накопичувати, тимчасово зберігати, транспортувати, захоронювати небезпечні відходи (категорій В, С, D) разом з відходами категорії А." не відноситься до нашого медичного закладу: ми не змішуємо відходи різних категорій, зокрема категорій В, С, D з категорією А.
Замовник не перекладав обов"язки по збору та пакуванню відходів: в документації закупівлі відсутня така інформація.
Статус вимоги:
Відхилено