-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі).
Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі).
Торги не відбулися
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
13.01.2023 16:20 - 01.02.2023 00:00
Вимога
Вирішена
щодо умов ТД, продиктованих "відомим учасником"
Номер:
793fec2b34de459f8e86b062dde2fbc5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-13-008040-a.a9
Назва:
щодо умов ТД, продиктованих "відомим учасником"
Вимога:
Шановний Замовнику! Внесення змін, яке відбулося Вами 27.01.2023 року шляхом доповнення умов, які раніше не були для Вас важливими, проте включені «під диктовку» відомого учасника ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» містить, дискримінаційні ознаки, а також антиконкурентні йзгоджені дії. Повідомляємо, що згідно статті 6 ЗУ «Про захист економічної конкуренції Антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: 5) усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб’єктів господарювання, покупців, продавців; 8) суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин. Стаття 15. цього закону передбачає, що антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; Стаття 10: Схиленням до бойкоту суб'єкта господарювання є спонукання його конкурентом іншої особи, безпосередньо або через іншу особу, до відмови від установлення договірних зв'язків із цим суб'єктом господарювання, до невиконання (розірвання) або виконання неналежним чином договірних зобов'язань перед цим суб'єктом господарювання. Стаття 11: Схиленням постачальника до дискримінації покупця (замовника) є спонукання постачальника конкурентом покупця (замовника), безпосередньо або через іншу особу, до застосування постачальником до покупця (замовника) невигідних умов у господарській діяльності порівняно з цим чи іншими конкурентами покупця (замовника).
Пропонуємо Замовнику ознайомитися із АБСОЛЮТНО ІДЕНТИЧНИМИ УМОВАМИ, ОДИНАКОВИМ ЇХ СТРУКТУРУВАННЯ, які використані і Вами в даній закупівлі завдяки «допомоги» зазначеного вище учаснику, що допомогло даному учаснику єдиному зайти у наступні закупівлі та, зрозуміло, перемогти: UA-2022-12-06-008355-a, UA-2023-01-12-010071-a, UA-2023-01-12-005870-a, UA-2023-01-11-008851-a, UA-2023-01-12-006322-a, тощо. Зверніть увагу на пояснення Замовника у цій скарзі, якому відомо про ситуацію на ринку послуг в м. Києві (а отже відомо і АМКУ, який розслідує справи про антиконкурентні узгоджені дії) https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2023-01-08-000147-a/lot-c3208d14d9184fc7bd857f9f109c64f5/complaints/4ae78fffbb6048a88d419f67122f3228
ПРОСИМО НЕ СТАВАТИ НА НЕЗАКОННИЙ ШЛЯХ УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЇ НА РИНКУ, адже за це передбачена відповідальність! та видалити всі нові додані зміни, з врахуванням видалених змін, які буди предметом попердніх вимог! Акцентуємо увагу на особливій дискримінації Учасників в частині строку виконання аналогічного договору (12 міс); та доданих вимог у додатку 1 до ТД.
Надіємося, на Ваше розуміння та максимальну об’єктивність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.01.2023 18:19
Вирішення:
Протоколом № 78 внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
умови тд
Номер:
f147ff6e8eae44979032cb30a6e83d9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-13-008040-a.b8
Назва:
умови тд
Вимога:
відповідно до вимог ТД передбачено подання:
Учасник надає-свідоцтво(а), яке підтверджує, що працівник, які зазначені в довідці про персонал, підвищили свою кваліфікацію за темою: «Практики і методи організації та проведення аудитів системи управління безпечністю харчових продуктів на відповідність вимогам стандарту ISO 2200:2018 та ISO 19011:2018»
Враховуючи відключення енергопостачання по Україні, обмеженість роботи органів сертифікації, просимо видалити дану вимогу ТД задля можливості взяти участь в закупівлі, так як в інакшому випадку звертатимемося до АМКУ, ДАСУ задля усунення порушень.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.01.2023 17:54
Вирішення:
До закупівлі внесені зміни. Протоколом №6 Тендерна документація викладена у новій редакції
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо умов ТД
Номер:
ab95a629cafe4290b883c45e1fd0a7e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-13-008040-a.b7
Назва:
щодо умов ТД
Вимога:
Відповідно до вимог ТД вимагається: Копію документа, (наказу) виданого уповноваженим органом, який підтверджує реєстрацію потужностей, на транспортні засоби, не менше 2-х та їх особистий реєстраційний номер, згідно з вимогами частини 1 статті 25 та частини 2 статті 23 Закону № 771.
Повідомляємо, що місце розташування потенційного учасника максимально наближене до Замовника, що виключає необіхдність використання транспортних засобів ВЗАГАЛІ. А тому просимо видалити дану вимогу про обов'язковість реєстрації потужностей, на транспортні засоби, не менше 2-х та їх особистий реєстраційний номер, згідно з вимогами частини 1 статті 25 та частини 2 статті 23 Закону № 771.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.01.2023 17:50
Вирішення:
До закупівлі внесені зміни. Протоколом №6 Тендерна документація викладена у новій редакції
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо вимог тд
Номер:
830953115ae7430b8a2b8b050eb0e080
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-13-008040-a.b6
Назва:
щодо вимог тд
Вимога:
Відповідно до вимог ТД передбачено подання: акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортний(ні) засіб(би), який зазначений учасником у довідці про наявність матеріально-технічної бази, видані на ім’я учасника.
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною до учасників, які розпочали робот у 2022 року, або раніше і не були включені до переліку так як згідно ПОСТАНОВИ КМУ від 13 березня 2022 р. № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану»: припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”.
Таким чином просимо видалити дані вимоги ТД задля можливості взяти участь в закупівлі, так як в інакшому випадку звертатимемося до АМКУ, ДАСУ задля усунення порушень.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.01.2023 17:45
Вирішення:
До закупівлі внесені зміни. Протоколом №6 Тендерна документація викладена у новій редакції
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо умов ТД
Номер:
85a0ee995ef54c5392f16c322788b5ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-13-008040-a.b5
Назва:
щодо умов ТД
Вимога:
Відповідно до вимог ТД передбачено подання: «акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та акт інспектування або лист територіального органу Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №446 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР») видані на складські та виробничі приміщення, діючі на момент подання тендерної пропозиції».
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною до учасників, які розпочали робот у 2022 року, або раніше і не були включені до переліку так як згідно ПОСТАНОВИ КМУ від 13 березня 2022 р. № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану»: припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”.
Таким чином просимо видалити дані вимоги ТД задля можливості взяти участь в закупівлі, так як в інакшому випадку звертатимемося до АМКУ, ДАСУ задля усунення порушень.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.01.2023 17:13
Вирішення:
До закупівлі внесені зміни. Протоколом №6
Тендерна документація викладена у новій редакції
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Невідповідності вимогам
Номер:
673e1482daa2463a80237fa89b53ac67
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-13-008040-a.b4
Назва:
Невідповідності вимогам
Вимога:
Шановний замовнику!
Відповідно до умов тендерної документації встановлено наступне-
У додатку 1 до тендерної документації прописана вимога надання:
- Сертифікат на систему управління якістю продукції, ISO 9001:2015, виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, а також, атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат, акредитованого по категорії «громадське харчування».
- Сертифікат згідно ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», що виданий акредитованим органом сертифікації, а також, атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат, акредитованого по категорії «громадське харчування»
Дані сертифікати видаються по видам економічної діяльності( а не по категоріям). В даному випадку - Послуги готелів та ресторанів.
Тому вимога «а також, атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат, акредитованого по категорії «громадське харчування» має бути прописана «акредитована по виду економічної діяльності ПОСЛУГИ ГОТЕЛІВ ТА РЕСТОРАНІВ.
Прохання зробити виправлення у тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.01.2023 15:38
Вирішення:
Протокол № 4
Внесення змін до тендерної документаці
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Невідповідності вимогам
Номер:
1fc2169a350840648b9d2d67e8647ae1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-13-008040-a.c3
Назва:
Невідповідності вимогам
Вимога:
Шановний замовнику!
Відповідно до умов тендерної документації встановлено наступне:
В Додатку № 1 до тендерної документації "Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі" у пункті 2 вказано, що
- Доставка їжі має здійснюватися три рази на день
обід з 13:00 до 14:00.
В запропонованому меню вказано лише- обід
Прохання надати роз'яснення, це харчування триразове чи одноразове?
По пункту 7:
-надати копію розрахунку хімічного складу та калорійності готових страв, згідно меню з зазначенням калорійності за добу;
В запропонованому меню вказано лише- обід, прохання надати роз'яснення.
-Договір на Дослідження води та харчових продуктів на мікробіологічні показники, виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів БГКП., діючий не менше ніж до кінця 2022 року-договір має бути до кінця 2022 року, чи 2023 року?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.01.2023 11:08
Вирішення:
Внесені зміни до ТД, протоколом № 3
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Невідповідності вимог
Номер:
7992c9fe3f7a4527b5a30f911aaf4e9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-13-008040-a.b2
Назва:
Невідповідності вимог
Вимога:
Шановний замовнику!
Відповідно до умов тендерної документації встановлено наступне:
В Додатку № 1 до тендерної документації "Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі" у пункті 2 вказано, що
- Доставка їжі має здійснюватися три рази на день
обід з 13:00 до 14:00.
В запропонованому меню вказано лише- обід
Прохання надати роз'яснення, це харчування триразове чи одноразове?
По пункту 7:
-надати копію розрахунку хімічного складу та калорійності готових страв, згідно меню з зазначенням калорійності за добу;
В запропонованому меню вказано лише- обід, прохання надати роз'яснення.
-Договір на Дослідження води та харчових продуктів на мікробіологічні показники, виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів БГКП., діючий не менше ніж до кінця 2022 року-договір має бути до кінця 2022 року, чи 2023 року?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.01.2023 11:03
Опис причини скасування:
помилково
Дата скасування:
20.01.2023 11:03
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
40d6bad949b5471b8185872143a1b94f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-13-008040-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику!
1. 16.01.2023 року вами були внесені зміни до тендерної документації. Відповідно до статті 10 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Прохання на майданчику оприлюднити в окремому документі перелік змін, що були внесені.
2. Відповідно до умов тендерної документації встановлено наступне:
1) «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
3.1. Довідка в довільній формі про виконання аналогічних договорів (не менше одного) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмета закупівлі, номера договору, назви та адреси замовників, П.І.Б. та номерів телефонів контактних осіб цих замовників.
3.2. Копії договору (ів) та листа(ів)-відгука(ів) про виконання такого (их) договору(ів), зазначених в довідці.
* Аналогічний договір – укладений між учасником та Замовником, предметом якого є послуги з організації шкільного харчування.
Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, конференцій, семінарів тощо).»
Проте, визначення що є аналогічним договором є дискримінаційним по відношенню до учасників, які не надавали послуги з організації саме шкільного харчування. Вибіркове зазначення про лише про шкільне харчування є невірно визначене, адже є багато учасників котрі працюють надають послуги з організації харчування у лікарнях, вищих навчальних закладах, в державних установах та організаціях на постійні основі.
Тож, просимо вас внести відповідні зміни в тендерну документацію у визначення аналогічного договору, яким розширити напрямки надавання послуг з організації харчування, адже умовами тендерної документації встановлено, що не може вважатись аналогічним договором, тому з метою уникнення непорозумінь між замовником та учасниками просимо внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.01.2023 13:46
Вирішення:
Протоколи про зміну тендерної документації внесені у закупівлю
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так