• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Послуги з вивезення твердого побутового сміття ТПВ)

Завершена

1 808 040.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 040.20 UAH
Період оскарження: 13.01.2023 12:28 - 21.01.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо дикримінаційних вимог

Номер: 601a92adcf4341238c54f0be0e9e77d9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-13-004099-a.c1
Назва: Щодо дикримінаційних вимог
Вимога:
По-перше: відповідно до п. 1.1. Додатку №2 тендерної документації Замовника, Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг із зазначенням переліку наявних (таких, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування на підставі відповідних договорів, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо) станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі і спеціалізовані транспортні засоби, спеціальний транспорт для можливості мийки контейнерів та дезінфекції місць розташування контейнерів в кількості не менше, ніж 1 (одна) одиниці (якщо учасник не має власного спеціального транспроту для мийки та дезінфекції контейнерів, надати договір з постачальником данного виду послуг, з підтвердженням наявності спеціального транспорту/обладнання), які будуть задіяні для виконання умов, договору; (довідка повинна містити інформацію про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ спеціалізованого транспорту/, або з використанням яких документів учасник отримує послуги на договірних засадах.) На підтвердження надати скан копії документів на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі і спеціалізовані транспортні засоби, спеціальний транспорт для можливості мийки контейнерів). Дана вимога частково дублюється в Додатку №3 «Виконавець повинен забезпечити миття та дезінфекцію контейнерів на території Замовника (за допомогою спеціального транспортного засобу/мобільного устаткування для проведення миття контейнерів та дезінфекції місць розташування контейнерів)» Вимоги щодо спеціального транспорту для можливості мийки контейнерів та дезінфекції місць розташування контейнерів в кількості не менше, ніж 1 (одна) одиниці (якщо учасник не має власного спеціального транспорту для мийки та дезінфекції контейнерів, надати договір з постачальником даного виду послуг, з підтвердженням наявності спеціального транспорту/обладнання) та щодо надання скан копії документів на спеціальний транспорт для можливості мийки контейнерів – є дискримінаційними, оскільки учасник може не мати власного спеціального транспорту для мийки та дезінфекції контейнерів (якого у місті Києві всього 3 штуки) та договору з постачальником даного виду послуг, але учасник має власне обладнання для миття та дизінфекції контейнерів (мобільне та/бо стаціонарне) і здійснює його власними силами та за власний рахунок. Крім того, згідно санітарних норм і правил – миття контейнерів є обов’язковим у літній період року – не рідше 1 раз в 10 діб, а в інші періоди року – не рідше 1 раз в місяць, але яким чином воно має бути здійснено ніде не зазначено. По-друге: відповідно до п. 2. Додатку №3 до тендерної документації Замовника (із змінами) на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам, Учасник має надати Довідку в довільній формі на фірмовому бланку* про забезпечення розміщення, захоронення побутових відходів, їх приймання та переробку на полігонах (місцях). Зазначити перелік полігонів (у разі наявності його у учасника на балансі або в оренді) при наявності погодження обсягів, що будуть вивезені на захоронення відходів з виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), з обов’язковим додаванням скан-копій договорів, які діють на період надання послуг та містять необхідні обсяги надання послуг (відповідно до обсягів, зазначених в тендерній документації). Вимога щодо погодження обсягів, що будуть вивезені на захоронення відходів з виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), була визначена в Правилах транспортування відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві, які були затвердженні Рішенням Київської міської ради «Про впорядкування діяльності у сфері поводження з побутовими відходами (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві» від 30 жовтня 2008 року № 582/582. Дане рішення втратило чинність згідно з рішенням Київської міської ради «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких рішень Київської міської ради у сфері поводження з побутовими відходами» від 22 вересня 2016 року N 22/1026. Діючі Правила транспортування відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві, станом на сьогоднішній день – відсутні. Крім того, відповідно до Закону України 09.04.2014 № 1193-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру» відбулися зміни у низці законодавчих актів стосовно видачі документів дозвільного характеру у сфері поводження з відходами. Зокрема скасовано: - погодження проектів лімітів на утворення та розміщення відходів; - дозвіл на експлуатацію об’єкта поводження з небезпечними відходами; - дозвіл на зберігання та видалення відходів та ряд інших дозвільних документів у сфері поводження з відходами. Станом на сьогоднішній відсутній будь-який нормативний документ, що передбачає перелік полігонів та погодження обсягів, що будуть вивезені на захоронення відходів з виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Тому дана вимога є неактуальною та суперечить чинному законодавству України. Враховуючи вищевикладене, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, прошу Замовника: 1. Виключити дискримінаційні вимоги з Додатку № 2 (п.1.1.) та Додатку №3 щодо спеціального транспорту для миття та дизінфекції контейнерів. 2. Привести п. 2. Додатку№3 у відповідність до діючого законодавства України. 3. Внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваша вимога буде розглянута та у міру потреби будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено