• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Завершена

557 004.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 819.00 UAH
Період оскарження: 12.01.2023 16:42 - 17.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 655a0926f49e4f788c3bbd37aa80655e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-12-009355-a.a2
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня! Ознайомившись з документацією (ВИМОГАМИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до спрощеної закупівлі ДК 021:2015: 64210000-1 - Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги рухомого (мобільного) зв’язку),ЛОТ-1 Телекомунікаційні послуги: ЛОТ 1 - Послуга рухомого (мобільного) зв’язку, повідомляємо, що порушено наше право, як Учасника на прийняття участі в даній процедурі закупівлі. А саме: технічне завдання завідомо прописане під одного з Операторів зв’язку, а саме: ПРАТ «Київстар». Гарантувати виконання технічного завдання та пропозиції може лише один учасник на ринку телекомунікацій, що дискримінує нас та обмежує конкуренцію, а саме: 1)Просимо внести зміни до п.5 Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: : п.5. «Участник повинен мати кількість базових станцій по Вінницькій області по LTE не менше 500.» Дану вимогу може виконати лише один оператор зв’язку – «Київстар», що зазначено на його офіційній сторінці https://kyivstar.ua/ . Просимо внести зміни до п.5 Додатку 2 до Тендерної документації, та викласти в наступній редакції: п.5 «Участник повинен мати кількість базових станцій по Вінницькій області по LTE не менше 350». 2) Просимо прибрати п1,п2,п3,п4 Додатку 2 тендерної документації, а саме: Таблиця 1 «ПОКАЗНИКИ якості послуг з надання доступу до мережі рухомого (мобільного) зв'язку в Вінницькій області. Для підтвердження заповнити таблицю» Таблиця 2 «ПОКАЗНИКИ якості послуг голосової телефонії в Вінницькій област» Таблиця 3 «ПОКАЗНИКИ якості послуг з надання доступу до Інтернету в Вінницькій област» Таблиця 4 «Учасник повинен надати розрахунок зони покриття мережі рухомого (мобільного) зв'язку 2G, 3G, 4G для Вінницької області (Відсоток покриття)» прибрати, так як інформація, що вимагається в вищевказаних пункти суперечить п.11. ст.8 ЗУ «Про правовий статус режиму воєнного стану». Дані вимоги технічного завдання суперечать принципам здійснення процедур закупівель, а саме: Стаття 5. Закону України «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Отже, просимо привести документацію у відповідність до законодавства України та прибрати технічні вимоги, що завідомо обмежують конкуренцію та порушують наше право на участь в даній процедурі закупівлі, а саме внести зміни до технічного завдання Вимог до предмета закупівлі. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на ваше звернення, повідомляю наступне: Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» є єдиною спеціалізованою структурою в Вінницькій області, метою діяльності якої є забезпечення конституційного права мешканців області на охорону здоров’я (ст. 49 Конституції України), шляхом забезпечення організації та надання екстреної медичної допомоги в кожній адміністративній одиниці по всій території області. Свою діяльність комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» здійснює відповідно до закону України «Про екстрену медичну допомогу», основними принципами функціонування якого є: - постійна готовність до надання екстреної медичної допомоги; - оперативне та цілодобове реагування на виклики екстреної медичної допомоги; - доступність та безоплатність екстреної медичної допомоги, її своєчасність, якість та пріоритетність; - послідовність та безперервність надання екстреної медичної допомоги та її відповідність єдиним вимогам; - регіональна екстериторіальність. Оперативно-диспетчерська служба центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф є структурним підрозділом підприємства, який з використанням телекомунікаційних мереж, програмних, технічних та інших засобів забезпечує у цілодобовому режимі: - прийняття, формування та передачу інформації про виклики екстреної медичної допомоги; - інформаційну підтримку та координацію дій бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги і закладів охорони здоров’я щодо надання екстреної медичної допомоги. Для такої взаємодії Оперативно-диспетчерської служби та виїзних бригад, є потреба в оперативному та цілодобовому реагуванні на виклики екстреної медичної допомоги, яка залежить від якості та розгалуженості зв’язку в кожному населеному пункті Вінницької області. Тому, враховуючи вимоги роботи системи екстреної медичної допомоги, уповноваженою особою, при формуванні тендерної документації, було прийнято рішення застосувати пункт 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» де зазначено, що «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Так, використовуючи наказ адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 20.09.2021 №576 «Про затвердження Вимог щодо рівня якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку» було виставлено наступні вимоги до учасників: 1. надати інформацію: - «Учасник повинен мати кількість базових станцій по Вінницькій області по LTE не менше 500». 2. надати інформацію: - ПОКАЗНИКИ якості послуг з надання доступу до мережі рухомого (мобільного) зв'язку в Вінницькій області. - ПОКАЗНИКИ якості послуг голосової телефонії в Вінницькій області - ПОКАЗНИКИ якості послуг з надання доступу до Інтернету в Вінницькій області - РОЗРАХУНОК зони покриття мережі рухомого (мобільного) зв'язку 2G, 3G, 4G для Вінницької області (Відсоток покриття) - КІЛЬКІСТЬ базових станцій по Вінницькій області по LTE Дані вимоги повністю відповідають Наказу від 20.09.2021 №576, а відтак, дані не є дискримінаційними. Також, слід відмітити, що якщо до учасника на території Вінницької області військовим командуванням разом із військовими адміністраціями було запроваджено та здійснено заходи в межах тимчасових обмежень прав і законних інтересів юридичних осіб згідно п.11 ст.8 ЗУ «Про правовий статус режиму воєнного стану», учасник може в складі своєї тендерної документації надати підтверджуючі документи, які будуть розглянуті замовником, адже подання інших документів не зазначених у тендерній документації, які учасник хоче додати до своєї пропозиції, не може бути підставою для її відхилення. Враховуючи наведену відповідь, Ваша вимога не підлягає задоволенню та має бути відхилена, як необгрунтована.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі".

Номер: bf17f36f412543e1aa3343e7adcd530d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-12-009355-a.a1
Назва: Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вимога:
Доброго дня. Попередня закупівля була відмінена у зв'язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. і знову оголошена закупівля на таку ж суму,але уже з дискримінацією. Дана закупівля написана під 1 учасника ринку ПРАТ "Київстар", чим Ви порушуєте ст.5 ЗУ "про публічні закупівлі", та дискримінуєте усіх учасників ринку телекомунікаційних послуг. Власне такими вчинками ви порушуєте законодавство України у сфери закупівель та надаєте поштовх до оскаржень ваших дій а Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. У відповідь на ваше звернення, повідомляю наступне: Відповідно до статті 32 Закону України про публічні закупівлі та п. 47 постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Рішенням уповноваженої особи від 2 січня 2023 року № 1 попередня закупівля була відмінена та внесені відповідні зміни. У пункті 3 статті 22 Закону України про публічні закупівлі зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому, Замовником прийнято рішення про включення до тендерної документації пункту для підтвердження учасника: - відповідно до Наказу № 576 від 20.09.2021 року Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України «Про затвердження Вимог щодо рівня якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку» подати відповідну інформацію: 1. ПОКАЗНИКИ якості послуг з надання доступу до мережі рухомого (мобільного) зв'язку в Вінницькій області. 2. ПОКАЗНИКИ якості послуг голосової телефонії в Вінницькій області 3. ПОКАЗНИКИ якості послуг з надання доступу до Інтернету в Вінницькій області 4. РОЗРАХУНОК зони покриття мережі рухомого (мобільного) зв'язку 2G, 3G, 4G для Вінницької області (Відсоток покриття) 5. КІЛЬКІСТЬ базових станцій по Вінницькій області по LTE Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» є єдиною спеціалізованою структурою в м. Вінниця, метою діяльності якої є забезпечення конституційного права кожного на охорону здоров’я (ст. 49 Конституції України), шляхом забезпечення організації та надання екстреної медичної допомоги на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Основними принципами функціонування системи екстреної медичної допомоги є: - постійна готовність до надання екстреної медичної допомоги; - оперативне та цілодобове реагування на виклики екстреної медичної допомоги; - доступність та безоплатність екстреної медичної допомоги, її своєчасність, якість та пріоритетність; - послідовність та безперервність надання екстреної медичної допомоги та її відповідність єдиним вимогам; - регіональна екстериторіальність. Оперативно-диспетчерська служба центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф є структурним підрозділом центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, який з використанням телекомунікаційних мереж, програмних, технічних та інших засобів забезпечує у цілодобовому режимі: - прийняття, формування та передачу інформації про виклики екстреної медичної допомоги; - інформаційну підтримку та координацію дій бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги і закладів охорони здоров’я щодо надання екстреної медичної допомоги Дані вимоги відповідають Наказу № 576 від 20.09.2021 року Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України «Про затвердження Вимог щодо рівня якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку», відтак, дана вимога не є дискримінаційною та не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено