• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК021:2015:15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (компот із слив, компот із яблук)

Компот із слив - 1980 л ( 660 банок)..Компот із яблук – 1980 л (660 банок).

Завершена

138 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 386.00 UAH
Період оскарження: 12.01.2023 15:22 - 17.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Надання учасником підробних документів

Номер: 2382dc46a1224bab9f801de9e434766a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-12-007749-a.a1
Назва: Надання учасником підробних документів
Вимога:
Учасник ФОП Оломпієва Н.М. надала у складі пропозиції підробну декларацію виробника №16/12 від 16.12.2022р., і вже не вперше. На підтвердження надаємо лист від виробника. Просимо відхилити пропозицію ФОП Оломпієвої Н.М. як таку, що порушує вимоги Замовника щодо надання правдивості інформації і тягне за собою відповідальність за ст.358 КК.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - ОСОБЛИВОСТІ), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом директора Горбанівського геріатричного пансіонату ветеранів війни та праці від 02.01.2023 року № 1-О. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції № 114-IX від 19.09.2019 р.., з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ, якими керувався і керується Замовник при здійсненні процедур закупівлі. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з особливостями є ціна (питома вага критерію – 100%). Нецінові критерії не передбачені. Всі посилання на торгівельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Дана закупівля, як і всі інші наші закупівлі, побудована на принципах недискримінації. Принцип недискримінації означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Оскільки дискримінація призводить до обмеження або унеможливлення в користуванні чи здійсненні прав та інтересів учасниками на рівних підставах, то її заборону розглядають як один із способів забезпечення рівності. Право на захист від дискримінації є одним із фундаментальних прав, яке визнане міжнародним правом і відображене в положеннях Закону. Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Згідно Закону з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ та Тендерної документації Замовника на закупівлю товару за кодом ДК021:2015:15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (компот із слив, компот із яблук) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-12-007749-a визначені підстави для відхилення, а саме: 1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону. Розглянувши вимогу, яка надійшла від ФОП "Тимощука Тараса Григорійовича" на ім’я Замовника через електронний майданчик «PROZORRO», щодо неправомірного визначення переможця ФОП ОЛОМПІЄВОЇ НАТАЛІЇ МИКОЛАЇВНИ на закупівлю товару за кодом ДК021:2015:15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (компот із слив, компот із яблук) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-12-007749-a, оперуючи чинним законодавством та ОСОБЛИВОСТЯМИ, відповідно до Тендерної Документації до даної закупівлі, по-перше, Замовником не вимагалось додавати до переліку наданих документів саме Декларації виробника, по-друге, перевіряти її на легітивність в разі її подання разом з Пропозицією Учасника. Підтвердженням факту підробки документів займається орган, підприємство, установа, організація, які можуть видавати такі документи, та/або технічна експертиза, проведена експертом, атестованим у Міністерстві юстиції України. ВИРІШИВ: 1. Вимогу (ідентифікатор вимоги UA-2023-01-12-007749-a.a1 від 25.01.23 року) від ФОП "Тимощука Тараса Григорійовича" щодо «Надання учасником підробних документів» ФОП ОЛОМПІЄВОЮ НАТАЛІЄЮ МИКОЛАЇВНОЮ переможцем на закупівлю товару за кодом ДК021:2015:15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (компот із слив, компот із яблук) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-12-007749-a відхилити. 2. Рішення про визначення переможцем на закупівлю товару за кодом ДК021:2015:15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (компот із слив, компот із яблук) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-12-007749-a ФОП ОЛОМПІЄВУ НАТАЛІЮ МИКОЛАЇВНУ залишити в силі. 3.Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на вимогу учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції з урахуванням вимог Закону з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ.
Статус вимоги: Відхилено