-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із заправки та відновлення картриджів до копіювально-друкуючої техніки
Торги відмінено
138 755.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 387.55 UAH
мін. крок: 1% або 1 387.55 UAH
Період оскарження:
12.01.2023 10:50 - 17.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасувати рішення, яке викладене у вигляді Протоколу №б/н від 24.01.2023 року
Номер:
f0de05a94e3c4c9ab5abafb42f06e372
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-12-002293-a.b1
Назва:
Вимога про скасувати рішення, яке викладене у вигляді Протоколу №б/н від 24.01.2023 року
Вимога:
Шановний Замовнику, враховуючи прийняте Вами рішення, що викладене у вигляді Протоколу №б/н від 24.01.2023 року, вимушені звернутися до Вас з вимогою.
У Протоколі №б/н від 24.01.2023 року вказано:
Учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі в частині неподання документів, що підтверджують безпечність та якість виконання в подальшому договору, а саме:
1) Відсутності сервісного центру на території міста Білгород-Дністровський та обслуговуючого персоналу, у разі термінового виклику протягом 60 хвилин обслуговуючого фахівця, а також обов'язкова присутність представника Виконавця на якість друку до і після надання послуг.
2) Враховуючи перебої у постачанні електричної енергії, мобільного та інтернет зв’язку, а також затримки з логістичних перевезень в умовах військового стану Учасник фактичне місто господарської діяльності якого розташовано у м. Києві, не зможе вчасно надати «Послуги із заправки та відновлення картриджів до копіювально-друкуючої техніки», а Замовник вчасно викликати або повідомить Учасника, про настання події до виконання послуг, що призведе до затримок та негативних наслідків і роботі закладів Управління освіти.
3) Також в момент доставки та перевезення картриджів до копіювально-друкуючої техніки або залучення логістичної компанії можливе пошкодження та ізнос товару у разі неправильного транспортування (пакування, тощо), що вплине на якість надання послуг та експлуатацію приладів та наявні значні ризики не отримання або несвоєчасного отримання послуг.
Просимо звернути увагу, що Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» надало повний пакет документів до проведенення аукціону та виконав всі умови визначені тендерною документаціїєю. Підстави для відхилення тендерної пропозиції є неаргументованими. В свою чергу дії Замовника є дискримінаційними та неправомірними, оскільки надані наступні документи:
- Лист-згода з проектом договору №39-51/01-03 від 18.01.2023 р., де зазначено: «Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» згодний з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу З до тендерної документації.»;
- Гарантійний лист щодо можливості виконання робіт у повному обсязі та у вказані строки №39-57/01-03 від 18.01.2023 р., де зазначено: «Товариство з обмеженою відповідали повному обсязі та у вказані строки та гарантує, про виконання робіт у вказані строки.»;
- Довідка №39-58/01-03 від 18.01.2023 р., де зазначено: «Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов'язання за ним.»
- Гарантійний лист №1422-50/01-03 Від 15.12.2022 р., де TOB «В.М.» гарантує наступне: «Замовник викликає обслуговуючого фахівця TOB «В.М.» у необхідності заправки або відновлення картриджів за допомогою засобів телефонного зв'язку, з подальшим направленням TOB «В.М.» заявки на електронну адресу, в якій зазначається перелік картриджів щодо яких необхідно надати Послуги та місце їх надання. Обслуговуючий фахівець ТОВ «В.М.» повинен з'явитися до Замовника не пізніше 60 хвилин після його виклику. У разі, якщо надання Послуг неможливо здійснити за адресами, вказаними в таблиці З, за погодженням із Замовником надання Послуг здійснюється за адресою ТОВ «В.М.». TOB «B.M.» забезпечує цілісність та неушкодженість картриджів під час надання Послуг, в тому числі доставки з/до місця експлуатації (завантаження, транспортування, розвантаження, встановлення, налаштування), що здійснюються Виконавцем власними силами та за власний рахунок.»
Вимоги, щодо надання документів на підтвердження «сервісного центру на території міста Білгород-Дністровський та обслуговуючого персоналу» - відсутня. Якщо вимога щодо «сервісного центру на території міста Білгород-Дністровський та обслуговуючого персоналу» була б зазначена Замовником Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» надав би підтверджуючі документи, що має сервісний центр на території міста Білгород-Дністровський та обслуговуючого персоналу.
Тобто, вимоги Тендерної документації виконані, а тому Замовник не має правової підстави для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.».
Враховуючи перелічене вище, а також той факт, що Товариством з обмеженою відповідальністю «В.М.» було виконано всі вимоги Замовника, вимагаємо скасувати рішення, яке викладене у вигляді Протоколу №б/н від 24.01.2023 року та повторно розглянути нашу пропозицію.
У разі незадоволення даної вимоги будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2023 11:27
Вирішення:
Шановний Учасник, уповноваженою особою Замовника було віхилено вашу пропозицію згідно протоколу б/н від 24.01.2023. з підстав, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зробивши оцінку наданої Вами тендерної пропозиції відповідно до вимог щодо надання інформації зазаначеної в тендерної документації не має правової підстави для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.». Однак звернувшись до Учасника засобом зв'язку, за номером вказаним в тендерній пропозиції 0443790403, щодо надання пояснення з питань вказаних у протоколі про відхилення Учасника б/н від 24.01.2023р, представником Учасника, було надано відповідь який підтвердив відсутність на території міста Білгород-Дністровського обслуговуючого сервісного центру та Обслуговуючого фахівця Виконавця який повинен з’явитися до Замовника не пізніше 60 хвилин після його виклику, згідно вимог тендерної докуентації, а надання послуг буде здійснюваться на іншій території Учасника із залученням логістичної компанії. Саме з цих підстав було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника, які можуть вплинути на якість або несвоєчасного отримання /виконання послуг. На Вашу вимогу Замовником найближчим часом буде повторно розглянуто Вашу пропозицію.
Статус вимоги:
Задоволено