• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна)

Завершена

562 298.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 811.49 UAH
Період оскарження: 11.01.2023 14:46 - 20.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення та скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "ЛЄОН"

Номер: 9151bf60aaaa481daae9df0f19a0e59c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-11-005729-a.a4
Назва: Вимога про усунення порушення та скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "ЛЄОН"
Вимога:
Шановний Замовнику, 15 лютого 2023 року Замовником протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою було вирішено відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства «ЛЄОН» (далі – Учасник) відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З тексту протоколу Учаснику стало зрозуміло, що причиною відхилення є тільки відсутність орієнтовної калькуляції основних статей витрат загальної суми пропозиції. Крім того, Замовник аргументує відхилення пропозиції Учасника, без надання 24 годин на усунення недоліків, посилаючись на пункт 40 Особливостей. Учасник не погоджується з рішенням Замовника, з огляду на наступне: Пунктом 40 Особливостей передбачено, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Вимога про надання орієнтовної калькуляції основних статей витрат міститься в пункті 1 Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про характер і необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета Закупівлі». Окремих вимог щодо порядку складання орієнтовної калькуляції Документація не містить. Калькуляція фактично визначає вартість послуг (ціну пропозиції), та включає в себе всі податки та збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені. Вважаємо неправомірним віднесення Замовником орієнтовною калькуляції до технічних або якісних характеристик, оскільки вона визначає кількісну характеристику та формує виключно ціну пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі Долучення орієнтовної калькуляції основних статей витрат ніяким чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Учасника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі. Неправомірно відхиливши Пропозицію Учасника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши Пропозицію Учасника з наведених підстав Замовник порушив право Учасника на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вимагаємо усунути порушення та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства « ЛЄОН». У випадку ігнорування даної вимоги ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ та Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Порядок та умови здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування встановлені особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Особливостями чітко встановлено, що випадок відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не вважається невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, та призводить до відхилення тендерної пропозиції без надання учаснику можливості на виправлення. Орієнтовна калькуляція основних статей витрат загальної суми пропозиції, надання якої передбачено Додатком 5 тендерної документації «Інформація про характер і необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю охоронних послуг (цілодобова фізична охорона території та майна) ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги», не відноситься до документів, визначених пунктом 40 Особливостей, які можливо виправити або додати. В замовника відсутні законодавчі підстави у наданні учаснику 24 годин для довантаження в електронну систему закупівель зазначеного документу. Аналогічна позиція відображена у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.01.2023 №512-р/пк-пз. Так, в оскаржуваній закупівлі замовник надав учаснику 24 години на довантаження відсутньої калькуляції, яка вимагалася Технічним завданням тендерної документації, однак орган оскарження зазначив, що такими діями замовник порушив вимоги Особливостей та повинен був відхилити тендерну пропозицію такого учасника. Наводимо витяг із вищезазначеного рішення: «…Разом з тим, зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 40 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не мав права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 частини першої пункті 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. …Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». На підставі вищенаведеного, замовником в повній відповідності та з дотриманням всіх вимог Особливостей було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛЄОН» відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». 2. Оприлюднити відповідь на вимогу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛЄОН» в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо наркологічного та психіатричного сертифікатів (довідок)

Номер: 789091927e2c465d93e67eb77fd5c090
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-11-005729-a.b2
Назва: Щодо наркологічного та психіатричного сертифікатів (довідок)
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до тендерної документації вимагається надання: «Копія діючого сертифікату (довідки) відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 року № 651, про проходження охоронниками на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 2.1. цього розділу, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду.». Наказ МОЗ України від 18.04.2022 року № 651 визначає лише форму первинної облікової документації № 100-2/о «Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____» та Інструкцію щодо її заповнення. Однак сертифікати про проходження профілактичного огляду за формою №140/0 та Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів за формою 122-2/0 є чинними до кінцевої дати їх видачі. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та включити до переліку документів, що підтверджують проходження наркологічного та психіатричного оглядів, сертифікати та довідки за іншими чинними формами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваші пропозиції враховані. Відповідні зміни внесені в тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Акт/лист огляду

Номер: fd8a391e075d4504a6de3d0fb9d58013
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-11-005729-a.c1
Назва: Акт/лист огляду
Вимога:
Шановний Замовнику, Вами передбачена Вимога: «З метою з’ясування особливостей охорони об’єкта замовника, визначення місць розташування технічних засобів охорони, системи відеоспостереження, оцінки своїх технічних, кадрових та фахових можливостей учасник повинен ознайомитись з об’єктом (виконати візуальний огляд об'єкту) та надати скан-копію акту/листа візуального огляду (в довільній формі) з підписами уповноважених представників Учасника і Замовника. Під час такого ознайомлення і огляду Учасник і Замовник не можуть вести переговори щодо змісту або ціни тендерної пропозиції, яка подається таким Учасником. Замовник створює всі умови для обстеження об'єкту, в обов’язковому порядку надає доступ Учасникам для з огляду об’єкта (у тому числі з погодженням дати та часу виїзду на об’єкт), та в обов’язковому порядку надає та підписує акт/лист огляду за результатами ознайомлення Учасника з об’єктом. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь детально надано у файлі
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на відміну торгів

Номер: 1f56852c93954b44907785cbdf5aa47b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-11-005729-a.a3
Назва: Скарга на відміну торгів
Скарга:
На дії Змовника на відміну торгів
Пов'язані документи: Замовник Орган оскарження Учасник
Дата розгляду скарги: 08.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.02.2023 14:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.02.2023 13:40
Дата виконання рішення Замовником: 13.02.2023 11:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.02.2023 № 1429-р/пк-пз скасовано рішення про відміну процедури закупівлі – ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-11-005729-a).
Автор: ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ", Служба Охорони +380732596486, +380732596443 djeb092011@gmail.com https://www.djeb.com.ua/