• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

хліб житньо-пшеничний, батон пшеничний

Завершена

675 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2023 14:03 - 16.01.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: a762cf4ae7564313aeefdfd1058ff1a2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-11-004790-a.a2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга у вкладених файлах
Дата розгляду скарги: 02.02.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.01.2023 17:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.02.2023 16:12
Дата виконання рішення Замовником: 09.02.2023 12:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: Пропозицію ПМП "ДВА МЛИНА" відхилено. Протокол про відхилення оприлюднено.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ", Наровило Дмитро 0934667037 d.narovylo@khleb.com.ua
Вимога
Є відповідь

Скарга на дії Замовника

Номер: 77705b0860b244fabd89ed00f18dbf1c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-11-004790-a.a1
Назва: Скарга на дії Замовника
Вимога:
Скарга на дії замовника – Київський спортивний ліцей 19 січня 2023 року відбулися торги на закупівлю за ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. 20 січня 2023 року в електронній системі закупівель розміщено протокол уповноваженої особи замовника торгів від 19.01.2023 № 1-1, згідно якого тендерну пропозицію ПМП «ДВА МЛИНА» (далі – Учасник) визначено переможцем процедури торгів. Вважаємо, що таке рішення замовника тогів не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на наступне. 1. Предметом зазначеної закупівлі є: - Хліб житньо-пшеничний (код ДК- 021:2015 – 15811100-7), подовий, масою до 1 кг., пакований, нарізка, вироблений відповідно до вимог ДСТУ-П 4583:2006. - Батон пшеничний, (код ДК- 021:2015 – 15811200-8) масою до 0,6 кг; пакований, нарізка, вироблений відповідно до вимог ДСТУ-П 4587:2006. Відповідно до додатку № 1 до тендерної документації в складі своєї Тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: - копії документів, що засвідчують відповідність запропонованого Товару вимогам Замовника, якість та безпеку запропонованої продукції (декларація виробника, якісне посвідчення) в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством. В наданих копіях, при наявності кількох різних товарів, повинно бути маркером або "галочкою" відмічено товар передбачений до постачання. Учасником на підтвердження зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано файл з назвою «Декларація.pdf». У зазначеній декларації, датованій 18.01.2023 року, зазначено, що вимогам ДСТУ-П 4583:2006 відповідає 9 різних товарів. Хліб: Подільський, Житній кирпичик, Український новий, Литовський, Броварський, Житній висівковий, Гурман, Гречаний, Фітнес зерновий. Водночас, Учасник не відмітив «галочкою» товар, якій передбачений для постачання. Крім того, у поданій декларації виробника не містилось інформації щодо жодного товару, який би відповідав вимогам ДСТУ-П 4587:2006. Враховуючи зазначене, Учасник не виконав вимоги тендерної докумнтації замовника в цій частині. 2. Відповідно до пункту № 4 додатку № 3 тендерної документації учасники, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинні надати договір на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення Товару, термін дії якого має бути дійсним на період, мінімум місяць, з дня проведення оголошення Закупівлі. В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення таких робіт. Учасником у складі пропозиції завантажено файл під назвою «Договір_Дезінфекція_Транспорт_2023». У зазнеаченому фійлі міститься документ «Договір № 158 про наданян послуг з дезінсекційних, дератизаційних та дезінфекційних робіт». Датою укладання зазначеного договору є 10.12.2023. У пункті 6.2. заззанченого документу встановлено, що «Договір діє з моменту його підписання та і до 31.12.2023 р.». Отже поданий документ на даний час є нечинним. Враховуючи зазначене, Учасник не виконав вимоги тендерної докумнтації замовника в цій частині. 3. Відповідно до пункту № 8 додатку № 5 тендерної документації учасник повинен надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (для фізичних осіб, суб‘єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб) за формою: «Лист-згода Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Я____________________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у тендері, цивільно-правових та господарських відносин. _______________ ________________ ____________________ Дата Підпис Прізвище та ініціали» Учасник у складі пропозиції надав докумнет під назвою «Л-З_оброб.персон.даних.pdf» яка не в првній мірі відповідає формі, яка вимагається замовником, зокрема, у тексі відсутні слова «та господарських відносин». Враховуючи зазначене, Учасник не виконав вимоги тендерної докумнтації замовника в цій частині. 4. Додатком № 1 до тендерної документації визначена інформація про необхідні технічні та якісні характеристики товару. Предметом зазначеної закупівлі є: Хліб житньо-пшеничний (код ДК- 021:2015 – 15811100-7), подовий, масою до 1 кг., пакований, нарізка, вироблений відповідно до вимог ДСТУ-П 4583:2006. Батон пшеничний, (код ДК- 021:2015 – 15811200-8) масою до 0,6 кг; пакований, нарізка, вироблений відповідно до вимог ДСТУ-П 4587:2006. В складі своєї Тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: - копії документів, що засвідчують відповідність запропонованого Товару вимогам Замовника, якість та безпеку запропонованої продукції (декларація виробника, якісне посвідчення) в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством. Учасником на підтвердження зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано файл з назвою «Декларація.pdf», в якому містилась декларація виробника, датована 18.01.2023. У зазначеній декларації відсутній товар, який би відповідав вимогам ДСТУ-П 4587:2006. Натомість в ній містилась інформація про батон (Галицький), який відповідає вимогам ДСТУ 7517:2014. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція Учасник не відповідає технічним та якісним характеристикам товару, який вимагається тендерною документацією замовника. 5. Відповідно до положень тендерної документації замовника торгів якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури Закупівлі у складі Тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається Тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі Тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається Тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником, та/або інформації / документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його Тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються Учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури Закупівлі у складі його Тендерної пропозиції. Замовником торгів в електронній системі було розміщено повідомлення для Учасник про те, що в поданій ним декларації виробника від 18.01.2023 року «відсутня інформація про пакування та нарізку». Учасник 19.01.2023 о 10:52 завантажує в електронну систему новий файл під назвою «Декларація.pdf» в якому містилась декларація виробника датована вже 19.01.2023 та яка містила інформацію про те, що батон (Галицький) різаний в упаковці вже ніби відповідає вимогам ДСТУ-П 4587:2006. Продукція, виготовлена за ДСТУ 7517:2014 суттево відрізняється від продукції, виготовленої за ДСТУ-П 4587:2006, що може свідчити про зміну предмета закупівлі. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року (в редакції Постанови КМ 1495 від 30 грудня 2022 р.) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.», положень тендерної документації замовника, практики органу оскарження, зокрема рішення Колегії АМКУ від 29.11.2022 № 6991-р/nk-пз, розяснень ДП «Прозорро» (https://infobox.prozorro.org/articles/24-godini-na-vipravlennya-po-osoblivostyah-yak-ta-shcho-vipravlyati#:~:text=%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D1%8C%20%E2%80%94%20%D1%82%D0%B0%D0%BA%2C%20%D0%BC%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D0%B0) замовник у відповідній ситуації не мав права надавати Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в частині надання додаткових документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а в подальшому не мав приймати та кваліфікувати подані Учасником 19.01.2023 о 10:52 документи під назвою «Декларація.pdf» та «Якісне Посвідчення ДВА МЛИНА.pdf». Аналогічна позиція була висловлена і головою АМКУ О.Піщанською (режим посилання (https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/interv-iu-z-predstavnykom-amku-shchodo-neodnoznachnoho-traktuvannia-vypravlennia-pomylok-uchasnykamy-protiahom-24-hodyn/) «, щоб учасник мав можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, замовник ПОВИНЕН ВИЯВИТИ такі невідповідності. При цьому законодавець розмежовує документи та/або інформацію, ПОДАНІ учасником, й інформацію та/або документи, подання яких є ВИМОГОЮ тендерної документації». Враховуючи зазначене вище, вимагаємо від замовика торгів скасувати своє рішення про визначення ПМП «ДВА МЛИНА» переможцем процедури торгів, відхилити пропозицію зазначеного учасника та здійснити кваліфікацію наступного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: КСЛ, Замовник Закупівлі UA-2023-01-11-004790-a, надає відповідь у відповідності з порядком викладених у Вимозі зауважень. Замовник вважає: 1. Невідмічання маркером або "галочкою" назви товару передбаченого до постачання є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічною помилкою, опискою. 2. Помилка в цифрах дати підписання Договору (23 замість 22) є технічною помилкою, опискою. 3. Відсутність в листі-згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних слова "господарських" є технічною помилкою, опискою. 4. В доданій декларації батон (Галицький) різаний в упаковці відповідає вимогам ДСТУ-П 4587:2006. 5. Виправлення помилки не призвело до зміни предмета закупівлі. Поза зазначеного вище, впевнені що у ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ" , як Постачальника хліба та батону для харчування учнів нашого закладу в 2022 році, не може бути сумнівів щодо жорсткої перевірки Товару при його передачі на харчоблок КСЛ. Уповноважена за організацію та проведення Закупівлі особа, методист КСЛІ, Ткаченко Микола Іванович.
Статус вимоги: Відхилено