-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
590 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 900.00 UAH
Період оскарження:
11.01.2023 10:42 - 16.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
106767fe1e774149ba0a9e1451a42203
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-11-001634-a.c4
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Ознайомившись із вашим протоколом про відхилення, повідомляємо наступне:
1. У П.1 вами зазначено, що «Небезпечні м. відходи категорії В при тимчасовому зберіганні до спалювання є потенційною небезпекою для довкілля та людей (можливість зараження). Об’єкт утилізації, що знешкоджує дані відходи, також автоматично є об’єктом підвищеної небезпеки, оскільки до і під час спалювання - це вже потенційно небезпечні процеси (екологічні та епідеміологічні).» За яких підстав об’єкт утилізації в автоматично становиться об’єктом підвищеної небезпеки???? Об’єктом підвищеної небезпеки, суб’єкт господарювання який надає послуги з поводження з небезпечними відходами стає лише після висновку відповідного органу! У складі пропозиції було надано лист-роз’яснення згідно якого наше товариство не зобов’язане отримувати дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання, а може надавати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка і була надана у складі пропозиції. Відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» свідчить про упереджене ставлення Замовника до одного з учасників. Такі дії уповноваженої особи ми будемо оскаржувати до правоохоронних та контролюючих органів.
2. Учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надано у складі пропозиції Декларацію про відповідність № 0719/05-01, яка повністю відповідала вимогам тендерної документації. Яка частина тексту на ньому відсутня? Що саме не відповідає визначеній формі (ким) ??? Таке враження, що Замовник навіть не відкривав документи, які були завантажені 24.01.2023 р., на вимогу усунення невідповідностей. Відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» на підставі цього пункту свідчить про узгоджені дії Замовника із одним із учасником.
3. Учасником було надано у складі пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 21.07.2017 р за № 602-123-20-2/23487, в ході проведення якого біло встановлено, що технологічний регламент утилізації (знешкодження) небезпечних відходів відповідає вимогам діючого санітарного законодавства. (Протокол державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 1238 від 10.07.2017 р.). Та інші перелічені висновки, які повністю відповідали вимогам тендерної документації, на підставі чого Замовник приймає упереджене рішення про відхилення тендерної пропозиції?
4. У складі пропозиції було надано оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації. ЗУ «Про публічні закупівлі» не заборонено вносити зміні до кваліфікаційних документів у випадку, якщо Замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей в цих документах. Що не влаштовує Замовника в цій частині? Яким чином даний пункт відхилення взагалі стосується вимог тендерної документації? Черговий факт упередженого ставлення уповноваженої особи замовника.
На підставі вищевикладеного вимагаємо відмінити рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» яка повністю відповідала вимогам тендерної документації.
У випадку незадоволення нашої вимоги – будемо вимушені оскаржувати дії уповноваженої особи до правоохоронних органів за фактом наявності корупційних узгоджених дій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2023 14:23
Вирішення:
Шановний Учасник!
1.
НВК ТОВ УКРЕКОПРОМ надав лист-роз’яснення, де ви посилалися на постанову №1107 та постанову №956 Кабінету міністрів України та вказали про небезпечні речовини 1 і 2 класу небезпеки. Ваше посилання на постанови Кабінету міністрів України не скасовують закон України Про об’єкти підвищеної небезпеки, ст. 1 якого визначає джерело небезпеки - установки, сховища (резервуари, посудини), трубопроводи, машини, агрегати, технологічне устаткування (обладнання), споруди або комплекс споруд, розташовані в межах об’єкта підвищеної небезпеки на поверхні землі або під нею, в яких тимчасово або постійно використовується, переробляється, виготовляється, транспортується, зберігається одна або декілька небезпечних речовин чи категорій речовин або їх суміш (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2245-14#Text). П. 4 розділу 1 Регламенту Кабінету міністрів України: Кабінет Міністрів видає на основі і на виконання Конституції та законів України у межах своєї компетенції постанови і розпорядження, обов’язкові для виконання.
Якщо ви посилаєтесь на класовість небезпечних речовин - клас 6.2. Інфекційні речовини охоплює інфекційні речовини. Для цілей ДОПНВ інфекційними речовинами є речовини, про які відомо або є підстави вважати, що вони містять патогенні організми, що визначаються як мікроорганізми (включаючи бактерії, віруси, рикетсії, паразити, грибки) і інші інфекційні агенти, такі як пріони, які можуть викликати захворювання людей або тварин. Загалом речовини класу 6.2 підрозділяються в такий спосіб: I1 - інфекційні речовини, небезпечні для людей; I2 - інфекційні речовини, небезпечні тільки для тварин; I3 - клінічні відходи; I4 - біологічні препарати. Ви вказали про 1 клас речовин - це вибухові речовини і вироби (вибухові та піротехнічні речовини) та 2 клас небезпеки - це гази (чисті гази, суміші газів, суміші одного або декількох газів з одним) (https://dsp.gov.ua/faq/za-iakymy-katehoriiamy-ta-hrupamy-nebezpechnykh-rechovyn-provodytsia-identyfikatsiia-ob-iektiv-pidvyshchenoi-nebezpeky/), які не відносяться по суті до даної закупівлі.
Важливим також є і той факт, що учасник надав Дозвіл №266.15.51, та, одночасно, лист-пояснення 01/03-712/14 від 24.01.2023, в якому аргументував - Таким чином дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання не передбачений законодавством, - чим заперечує протермінований дозвіл Дозвіл №266.15.51, що діяв з 10.08.2015 до 09.08.2015.
Отже, відповідний дозвіл мав учасник, але з невідомих причин, шляхом посилань на інші нормативно-правові акти Кабінету міністрів України та пояснень, вирішив, шляхом обману, не надати Дозвіл, що зобов"язаний мати. Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України Про публічні закупівлі.
2.
У Декларації про відповідність, яку ви надали, відсутній текст "та підлягають підтвердженню відповідності згідно з модулем A чи F розділу 7 зазначеного Технічного регламенту" та в Декларації вказаний срок дії документа (форма Декларації є чітко визначеною - не має терміну дії).
3.
Учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» справді було надано певні висновки державних санітарно-епідеміологічних експертиз, зокрема і від 21.07.2017 р за № 602-123-20-2/23487 з протоколом № 1238 від 10.07.2017 р. та інші. Однак замовник не вимагав увесь перелік висновків, що може мати учасник. Замовник вимагав: Інформацію щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи). Інформацію щодо відповідності матеріалів обґрунтування розміру санітарно-захисної зони об’єкту поводження з небезпечними відходами вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи).
У вказаному учасником Висновку об"єкт експертизи: матеріали оцінки впливу на навколишнє середовище щодо провадження господарської діяльності, а згідно тексту Висновка - немає вказаної відповідності ні технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України, ні відповідності матеріалів обґрунтування розміру санітарно-захисної зони об’єкту поводження з небезпечними відходами вимогам діючого санітарного законодавства України.
Замовник взагалі не вимагав жодного протоколу до жодного з висновків.
4.
Замовник у вимозі про усунення порушеня, в тому числі з іншими вимогами, вказав: Згідно Додатку №2 Замовник вимагає надати: - Довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання. - Накази про прийняття на роботу працівників відповідної кваліфікації. - Контактні дані Учасника із зазначенням реквізитів: назва, код ЄДРПОУ, юридична, фактична адреса, телефони, електронна пошта, відомості про уповноважену на підписання пропозиції та договору особу, відомості про контактну особу – ПІБ, телефон. Учасник виконав вказані вимоги Замовника, але у Довідці щодо відомостей про підприємство вказав Катишева Дмитра Миколайовича комерційним директором та контактною особою, про яку немає жодної інформації-наказу про прийняття на роботу, дана особа відсутня в списку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання.
Учасник завантажив не нову, а змінену інформацію - довідку під час подання пропозиції з номером Вих.01/03-712/6 від 18.01.2023 та довідку для виправлення відповідностей, але з таким же номером Вих.01/03-712/6 від 18.01.2023 (з вказаним працівником Катишев). Дана довідка не може містити один і той же реєстраційний номер - цим учасник надає недостовірну інформацію: вперше без вказаного працівника, вдруге (такою ж довідкою) - з вказаним працівником.
Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України Про публічні закупівлі. Також учасник надав у наказі про переведення працівника Катишева Дмитра Миколайовича з однієї посади на іншу, але не надав наказ про прийняття на роботу.
Замовник керується дійсними нормативно-правовими актами, насамперед, законодавством, та не має упередженого ставлення до жодного з учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимоги до Закупівлі
Номер:
cbe5567863544eeb9951da5b51506d60
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-11-001634-a.a3
Назва:
Вимоги до Закупівлі
Вимога:
Замовник вимагає " Інформацію щодо відповідності матеріалів обґрунтування розміру санітарно-захисної зони об’єкту поводження з небезпечними відходами вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи).". Такі документи згідно Ліцензійних вимог входять до складу документів на отримання ліцензії. Чи не перепутав Замовник себе з Міністерством екології та захисту природних ресурсів???? Звідки такі безглузді вимоги які не стосуються процессу збору, транспортування та знищення або знешкодження відходів? Єдиним документом для поводження у сфері поводження з відходами є ЛІЦЕНЗІЯ видана уповноваженим органом.Видалить цю вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2023 11:32
Вирішення:
Нормативний розмір санітарно-захисної зони (територія навколо потенційно небезпечного підприємства, в межах якої заборонено проживання населення та ведення господарської діяльності, розміри якої встановлюються проектною документацією відповідно до державних санітарних правил) встановлений для промислових об’єктів, виробництв і споруд відповідно Наказу Міністерства Охорони Здоров’я України “Про затвердження Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів” № 173 від 19 червня 1996 року (ДСП-173-96). Основою для встановлення санітарно-захисних зон є санітарна класифікація підприємств, виробництв та об’єктів, що наведена у додатку № 4 до ДСП-173-96. Відповідність прописана у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Вимога не нова, а діє з 1996 року та визначена Наказом Міністерства Охорони Здоров’я України, якому є підзвітні медичн ізаклади - тому питання: Чи не перепутав Замовник себе з Міністерством екології та захисту природних ресурсів??? - Ні, це питання до відповідного державного медичного органу - МОЗ України.
Тому, якщо у учасника немає порушень і він дотримується чинного законодваства - документ має бути наявним з огляду на те,що учасник згідно нього отримував ліцензію, про що сам і заявляє.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимоги до Закупівлі
Номер:
eb622a5cf1e44efab37b9b9e0f95be34
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-11-001634-a.b2
Назва:
Вимоги до Закупівлі
Вимога:
Замовник у Додатку 2 до тендерної документації вказує наступну вимогу : " Ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація або знешкодження, або видалення), видану Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії та наказу про видачу ліцензії).". Операції по поводженню з медичними та клінічними відходами не включають таку операцію як УТИЛІЗАЦІЯ , а лише інсенірацію або кремацію. Видалить дану вимогу у частині операцій з відходами, а саме видалить УТИЛІЗАЦІЯ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2023 11:27
Вирішення:
Згідно ч. 2 п. 3 Загальних положень Постанови Кабінету міністрів України від 13.07.2016 №466 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами: поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення. Слів інсенірація або кремацію як види поводження з небезпечними відходами ліцензійні умови не містять.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимоги до Закупівлі
Номер:
c3c04946b5b64f7086cba7efb5d04f5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-11-001634-a.a1
Назва:
Вимоги до Закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник. Згідно Наказу 1602 від 06.09.2022 року МСОЗ України р.V п 11 " 11. Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання)."
Згідно п8 розділу III "8. Відходи категорій В, С, D мають бути відповідно упаковані з метою нівелювання небезпеки відходів. Заборонено накопичувати, тимчасово зберігати, транспортувати, захоронювати небезпечні відходи (категорій В, С, D) разом з відходами категорії А."
Згідно Додатку 3 до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами "Операції з поводження з відходами категорії В - суб'єкт госоподарювання ,що отримав ліцензію забезпечую лише : ІНСЕНІРАЦІЮ АБО КРЕМАЦІЮ ВІДХОДІВ, а лыкувальний заклад забезпечуэ ПАКОВАННЯ ТА МАРКУВАННЯ..
На підставі чого і яких НПА лікувальний заклад перекладає свої обов'язки по сбору, пакуванню медичних відходів саме в закладі на майбутнього Виконавця послуг???? Негайно внесить зміни до Тендерної документації та дотримуйтесь чинного законодавства
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2023 11:22
Вирішення:
Заклад не перекладає свої обов'язки по збору небезпечних медичних відходів. Збір мається на увазі сам факт передачі від уповноваженої особи щодо утилізації медичних відходів до представників організації, яка здійснює транспортування / перевезення, для подальшого знешкодження відходів.Лікувальний заклад не перекладає свої обов'язки по пакуванню медичних відходів. Лікувальний заклад збирає та пакує небезпечні медичні відходи в паковання згідно діючого наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022 року. Питання щодо ІНСЕНІРАЦІЇ АБО КРЕМАЦІЇ ВІДХОДІВ - згідно ч. 2 п. 3 Загальних положень Постанови Кабінету міністрів України від 13.07.2016 № 466 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами"- поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення.Жодних слів про інсенірацію або кремацію як види поводження з небезпечними відходами ліцензійні умови не містять.
Статус вимоги:
Відхилено