-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з заправки та ремонту картриджів
Завершена
353 436.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 534.36 UAH
мін. крок: 1% або 3 534.36 UAH
Період оскарження:
11.01.2023 10:38 - 16.01.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
82bc61237def4d05accb7af3ffb06885
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-11-001564-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Під час аналізу Тендерної документації нами було виявлено вимогу, що суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та спричиняє дискримінацію учасників процедури закупівлі, а саме: відповідно пункту 4 Тендерної документації Виконавець повинен обов’язково бути розміщеним в місті Житомир ( мати сервісний центр або пункт обслуговування) з усіма потужностями для заправки та ремонту картриджів, що підтверджується листом у довільній формі.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» головними принципами здійснення публічних закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дискримінаційна вимога полягає у територіальній обмеженості місця знаходження сервісного центру (пункту обслуговування), що обмежує конкуренцію та зменшує потенційне коло учасників.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають власного сервісного центру в м. Житомир, проте мають власний сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншій області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог.
Також просимо взяти до уваги той факт, що наявність сервісного центру (пункту обслуговування) в м.Житомир, ніяк не гарантує оперативний ремонт або заміну обладнання
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни то тендерної документації та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Тендерна документація 2.docx.pdf 13.01.2023 16:19
- Перелік внесених змін до Тендерної документації від 13.01.2023.docx.pdf 13.01.2023 16:19
Дата подачі:
12.01.2023 15:19
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику! Опрацювавши Ваше питання , інформуємо Вас про наступне: Ваша вимога прийнята до уваги. Відповідні зміни внесені до Тендерної документації - 2.
Статус вимоги:
Задоволено