• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Генератори

Завершена

145 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 725.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2023 17:45 - 15.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: dbfb165e0d70400c891a4980953fa9b5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-10-006909-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
прошу внести зміни до тендерної документації, в частині застосування дискримінаційних вимог А саме технічні характеристики до предмета закупівлі передбачають подання лише одного виду Товару, чив ви обмежуєте потенційне коло учасників прошу коригувати технічні характеристики Товару шляхом додавання виразу: не більше/не менше також просимо виключити вимогу щодо наявністі власного сервісного центру на території міста Дніпра або наявність підписаного договору з сервісним центром на сервісне обслуговування у місті Дніпрі. дана вимога дискримінує потенційне коло учасників
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Щодо першої частини вимоги. Згідно з п.4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» в технічній специфікації до предмета закупівлі, де міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». У Додатку 1 до тендерної документації містяться усі необхідні характеристики та технічні вимоги до предмета закупівлі. Замовником вимоги Закону враховані. Щодо другої частини вимоги. Згідно з п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не дає чіткого визначення того, що конкретно можна вважати дискримінаційними вимогами. Враховуючи необхідність безперервного енергозабезпечення, нам необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування закупленого обладнання. Тому тендерна документація та вимоги до предмета закупівлі сформовані з огляду на характер предмета закупівлі. Повідомляємо, що Товар, який планується придбати, буде використовуватися у періоди планових (з урахуванням графіку) або екстрених відключень електроенергії. У випадку виходу із строю однієї з одиниць товару, це негативно вплине освітній процес здобувачів освіти. Тому нам необхідно зменшити можливі ризики виникнення ситуації з довгим терміном усунення дефектів та недоліків або заміни товару в межах гарантійного строку. Заклад освіти є неприбутковою організацією, тому в планах установи не передбачені кошти на транспортування чи пересилку техніки до сервісних центрів до інших міст України, що входить в послуги сервісних центрів, а при наявності необхідної швидкої кваліфікованої консультації або ремонтних робіт фахівців на території Замовника, що також передбачено умовами роботи сервісних центрів. Щодо Вашої Вимоги повідомляємо наступне: вимога пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації про надання гарантійного листа в довільній формі, «у якому зазначає наявність власного сервісного центру на території міста Дніпра або наявність підписаного договору з сервісним центром на сервісне обслуговування у місті Дніпрі (копія договору додається)» гарантує Замовнику забезпечення безкоштовної гарантійної підтримки товару протягом визначеного гарантійного терміну, не є дискримінаційною та жодним чином не обмежуєте коло потенційних Учасників, в тому числі за територіальною ознакою. Наша мета отримати вчасне гарантійне обслуговування придбаного нами товару. Така вимога була зазначена Замовником виходячи з максимального скорочення часу на обслуговування предмета закупівлі, його доставку від Замовника до сервісного центру та зменшення ризику пошкодження при пересиланні, а також безперервної роботи співробітників університету та здобувачів освіти. Замовником не вимагається виключно власного сервісного центру. Натомість допускається, що потенційний постачальник може обслуговувати техніку у своїх партнерів. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або обмежене коло Учасників. Враховуючи значну кількість сервісних центрів в м. Дніпро (що можна перевірити у відкритих джерелах), це дає змогу потенційним Учасникам з усієї України забезпечити обслуговування товару сервісним центром у місті Дніпрі на умовах, які прописані в ТД. Враховуючи вищевикладане, встановлена вимога не є дискримінаційною, зокрема за територіальною ознакою. Будь-який Учасник за бажанням та без обмежень, враховуючи значну конкуренцію та широкий вибір сервісних центрів на ринку генераторних установок, може укласти договір на сервісне обслуговування та технічну підтримку даного предмету закупівлі з будь-яким сервісним центром, який розташований у місті Дніпро. Якщо Ви Учасник з іншого регіону, ви можете залучати до такого обслуговування партнера – сервісний центр на території міста Дніпро. Для того, щоб переконатися, що таке обслуговування буде відбуватися у сервісному центрі, тендерною документацією й було зазначено надання копії договору з партнерським сервісним центром, що свідчитиме про Вашу з ним співпрацю на період гарантійного терміну обслуговування. Всі взаємовідносини з сервісним центром та реагування на гарантійні випадки покладаються на постачальника. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо виконання гарантійного обслуговування товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (сервісних центрів – контрагентів учасника-переможця) без зазначення її як сторони договору. У випадку, якщо сервісний центр, який не є власним для Учасника, відмовиться надавати гарантійне обслуговування чи надаватиме його неякісно, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого сервісного центру з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (контрагентів учасника-переможця). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги до сервісного центру, який не належить учаснику-переможцю. До того ж, на момент звернення договір між таким сервісним центром та Учасником вже може бути розірваним. Наявність власного сервісного центру не означає, що гарантійний ремонт може бути виконано лише власними силами такого центру. Таке не випливає й з інших вимог предмета закупівлі. Нормальною практикою вважається залучення сервісними центрами субпідрядних організацій. Одночасно з тим, сторона-покупець звертається саме до сервісного центру продавця, який і несе відповідальність у випадку неналежного виконання послуг з гарантійного обслуговування та ремонту відповідно до положень договору. Таким чином, документацією не створено перешкод для залучення учасником-переможцем субпідрядних організацій для фактичного здійснення гарантійного ремонту, щодо якого замовник звернувся до сервісного центру учасника-переможця. Проте, відповідальність за виконання умов договору повинна бути чітко суб’єктно окреслена саме сторонами такого договору. Отже, вказана у ТД вимога не є дискримінаційною, а вкрай необхідною для функціонування діяльності Замовника та забезпечення якісного освітнього процесу для здобувачів освіти. З огляду на вищенаведене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено