• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Завершена

540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2023 15:25 - 15.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірні дії уповноваженої особи

Номер: 9fe6e0d77de24e54a3475875daa8ad70
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-10-005398-a.b1
Назва: Неправомірні дії уповноваженої особи
Вимога:
Звертаємо увагу уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "5-А МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" про порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості, Постанова) та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель та умов тендерної документації. Відповідно до Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Причинами відхилення нашої пропозиції, що були оприлюднені в Протоколі №4 від 19 січня 2022 року, було зазначено відсутність гарантійного листа, що передбачений пунктом 8 Додатку 3 та та відсутність документів, що підтверджують якість дизельного палива в літній період, надання яких взагалі не передбачено умовами тендерної документації. Дані невідповідності нашої пропозиції підлягають виправленню протягом 24 годин відповідно до Законодавства та умов документації, адже не відносяться до забезпечення пропозиції та їх надання жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на вище зазначене вимагаємо від уповноваженої особи скасувати Протокол №4 від 19 січня 2022 року, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості, Постанова) та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель та умов тендерної документації. Повернути пропозицію на розгляд та надати 24 години на виправлення невідповідності у документах пропозиції ТОВ «ВЕСТ КАРД» із зазначенням пунктів документації, де дані документи вимагалися (включаючи документи на паливо дизельне в літній період). В інакшому разі будемо змушені шукати захисту своїх інтересів в органах оскарження. Нагадуємо, що за протиправні дії під час розгляду пропозицій передбачені і значні штрафні санкції для уповноважених осіб.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджене Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (-надалі- Особливості) передбачено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. В межах компетенції додатково повідомляємо наступне: відповідно до п. 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Так, відповідно до п. 3 Додатку 3 до тендерної документації Товар повинен відповідати вимогам законодавства та підтверджуватися чинними сертифікатами відповідності на товар, що пропонується чи іншим документом відповідності, який підтверджує якість та відповідність товару (ДСТУ та/або Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927 та підтверджується завіреними копіями паспорту якості заводу виробника або лабораторії з якою є договір та сертифікату відповідності, декларації відповідності на кожен вид палива, що є предметом закупівлі. Якість бензину та дизельного палива повинна відповідати діючим стандартам, зокрема ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», «Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», затвердженому постановою КМУ від 01.08.2013 року № 927. Відповідно до Національного стандарту України «Паливо дизельне Євро Технічні умови ДСТУ 7688:2015» (надалі Стандарт) окрім іншого, згідно пункту 3 Стандарту «Класифікація» пункт 3.1 За кліматичними умовами використання встановлено такі марки дизельного палива: Л – літнє, що використовують за температури повітря не нижче ніж 5 °С; З – зимове, що використовують за температури повітря від 5 °С до мінус 20 °С. Враховуючи, що Замовником здійснюється закупівлі на весь 2023 рік у відповідності до вимог ДСТУ 7688:2015 учасники повинні надати документи на дизельне пальне у тому числі відповідно до класифікації за кліматичними умовами використання, тобто літнє не нижче 5 °С та зимове від 5 °С до мінус 20 °С. Відповідно до п. 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, в тому числі, але не виключно тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено