-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій)
90919200-4 Послуги з прибирання офісних приміщень (Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій) - 1 послуга. Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
Торги відмінено
5 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
Період оскарження:
09.01.2023 16:20 - 03.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження АМКУ
Номер:
b7d3a13059964140911ba694b706e375
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-09-004933-a.b1
Назва:
Оскарження АМКУ
Скарга:
Оскарження
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження АМКУ.pdf 14.01.2023 15:33
- Дог. Золотоноша.pdf 14.01.2023 15:48
- Дог. Бар.pdf 14.01.2023 16:20
- Дог. Кременчук.pdf 14.01.2023 18:31
- Рішення від 17.01.2023 №544.pdf 17.01.2023 14:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.01.2023 № 757.pdf 24.01.2023 11:57
- Рішення від 23.01.2023 №757.pdf 25.01.2023 12:43
- ЛИСТ антимоноп приб прим.docx 19.01.2023 13:44
- ЛИСТ АМКУ.pdf 19.01.2023 13:44
- Протокол УО № 14 АМКУ Внесення змін до ТД Прибирання приміщень.doc 01.02.2023 12:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.01.2023 19:42
Дата розгляду скарги:
23.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.01.2023 14:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2023 12:43
Дата виконання рішення Замовником:
01.02.2023 12:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
14 січня 2023 року Товариством з обмеженою відповідальністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» було подано Скаргу до Антимонопольного комітету України з вимогою зобов'язати Державне підприємство «Український державний центр радіочастот» виключити вимогу тендерної документації зазначену в пункті 1 обґрунтування скарги, Додатку № 2 до Тендерної документації, шляхом унесення відповідних змін.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель своїм Рішенням 23.01.2023 № 757-р/пк-пз за скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» зобов’язала Державне підприємство «Український державний центр радіочастот» внести зміни до тендерної документації на закупівлю за процедурою «Відкриті торги» предмету «90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій)».
Відповідно до абз. 1 ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIІІ рішення органу оскарження (Антимонопольного комітету України) набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Таким чином, до ТД на закупівлю за процедурою «Відкриті торги» предмету «90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій)» необхідно внести зміни, а саме:
1. Абзац 1 пункту 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу «IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації викласти у наступній редакції:
«Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 15 год. 30 хв. 06.02.2023 р.»
2. Абзац 2 п. 1 додатку №2 до тендерної документації, викласти у наступній редакції:
«Виконаний(і) договір(ори) про надання аналогічних послуг (послуги з прибирання приміщень), площа прибирання по яких повинна становити не менше 10-ти тисяч кв. м., та одночасним (протягом одного періоду) наданням послуг з прибирання приміщень не менше ніж в 3-ох областях України, акти (з урахуванням областей) наданих послуг (підписаних обома сторонами договору), копії податкових накладних (в разі реєстрації платником ПДВ) та лист-відгук до такого(их) договору(ів). Договір(и) надається з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємною його частиною. Лист-відгук повинен містити номер та дату договору, до якого він надається і містити інформацію про його повне і якісне виконання, та підпис відповідальної особи підприємства».
3. п. 4.4 «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» Розділу «Загальні положення» Тендерної документації викласти в наступній редакції:
4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) З 20.02.2023 по 19.02.2024.
4. Абзаци 5-7 додатку №1 до тендерної документації викласти в наступній редакції:
«Основні вимоги:
Розрахунковий період надання послуг: 12 місяців.
З 20.02.2023 по 19.02.2024»
5. п. 2.1 розділу «2. СТРОК ТА ОБСЯГ НАДАННЯ ПОСЛУГ» додатку №3 до тендерної документації, викласти в наступній редакції:
«2.1. Строк надання послуг з 20.02.2023 по 19.02.2024 включно (робочі дні), при цьому послуги надаються на щомісячній основі».
6. п. 4.1, 4.2, 4.3, розділу «4. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА УМОВИ РОЗРАХУНКІВ» додатку №3 до тендерної документації, викласти в наступній редакції:
«4.1. Вартість послуг за період з 20.02.2023 по 19.02.2024 складає _____________________, в тому числі ПДВ – _________________
4.2. Вартість Послуг на прибирання в Головного офісу (далі ГО), визначених Договором за період з 20.02.2023 по 19.02.2024 складає _________, в тому числі ПВД - ________. При цьому, вартість Послуг на прибирання в ГО за один робочий день, визначених Договором становить __________, в тому числі ПДВ__________.
4.3. Вартість Послуг на прибирання Філій, визначених Договором за період з 20.02.2023 по 19.02.2024 складає _________, в тому числі ПДВ - __________. При цьому, вартість прибирання 1 квадратного метру за один робочий день в Філіях, визначених Договором становить __________, в тому числі ПДВ__________».
7. п. п. 10.3.1 п.10.3 розділу «10. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ» додатку №3 до тендерної документації, викласти в наступній редакції:
«10.3.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє по 19.02.2024 включно, але в будь-якому разі до моменту повного виконання Сторонами своїх договірних зобов’язань за цим Договором».
8. Абзаци 5-6 додатку № 1 до Договору додатку № 3 до тендерної документації, викласти в наступній редакції:
«Розрахунковий період надання послуг: 12 місяців.
З 20.02.2023 по 19.02.2024».
Вирішено:
Внести зміни до ТД на закупівлю за процедурою «Відкриті торги» предмету «90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій)».