Під місцем поставки слід розуміти: 1. Заклад дошкільної освіти села Муроване Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області, який знаходиться за адресою: Україна, 81121, Львівська обл., Львівський р-н, село Муроване, вул.Шевченка, будинок 9а. 2. Заклад дошкільної освіти села Ямпіль Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області який знаходиться за адресою: Україна, 81122, Львівська обл., Львівський р-н, село Ямпіль, вул.Жовтнева, будинок 10. 3. Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів села Ямпіль Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області, який знаходиться за адресою: Україна, 81122, Львівська обл., Львівський р-н, село Ямпіль, вул.Франка І., будинок 71б. 4. Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів села Гамаліївка Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області, який знаходиться за адресою: Україна, 81123, Львівська обл., Львівський р-н, село Гамаліївка, вул.Грушевського М., будинок 88.
Завершена
460 327.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 301.64 UAH
Період оскарження:09.01.2023 13:52 - 19.01.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Номер:168322a610d547958df87d7cf74eb5d7
Пов'язана кваліфікація:ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САВКА НАЗАРІЙ СТЕПАНОВИЧ, UA-EDR 3135106239
Ідентифікатор запиту:UA-2023-01-09-003162-a.a1
Назва:Оскарження рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Фізична особа – підприємець Савка Назарій Степанович
____________________________________________________________
Ідентифікаційний номер – 3135106239, адреса - 80435, Львівська обл., Львівський р-н, с. Новий Став, вул. Грабовського, 98
Вих. № 1 від 03.02.2023р.
Орган оскарження:
Антимонопольний комітет України
(Місцезнаходження - 03035, м. Київ,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45)
Замовник торгів:
Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області
(Місцезнаходження - 81120, Львівська область, с. Сороки-Львівські, Львівський район, вул. Польова, 65)
Суб’єкт оскарження:
Фізична особа – підприємець
Савка Назарій Степанович
(Місце проживання - 80435, Львівська обл., Львівський р-н, с. Новий Став, вул. Грабовського, 98, Ідентифікаційний номер – 3135106239,
Телефон - 097 277 59 36)
Закупівля: UA-2023-01-09-003162-a
Предмет закупівлі – ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти)
СКАРГА
Мною, фізичною особою – підприємцем Савкою Назарієм Степановичем, по закупівлі UA-2023-01-09-003162-a (предмет закупівлі – ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти)) подано тендерну пропозицію, в ході розгляду якої замовником даної закупівлі - Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області (надалі по тексту - Замовник) було висунуто вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції, зокрема в частині, що стосується акту на проведення санітарно-гігієнічної обробки транспортного засобу, так як Замовник вважав, що даний акт не відповідає умовам тендерної документації, оскільки підписаний лише однією стороною – виконавцем ФОП Чугуновою Є.Б..
На виконання зазначеної вимоги Замовника, мною у встановлений строк, а саме 28.01.2023р., в електронній системі закупівель подано відповідну довідку – пояснення (електронний документ під назвою «довідка пояснення1.pdf»), в якій, з - поміж іншого, я в повній мірі обґрунтував відповідність акту на проведення санітарно-гігієнічної обробки транспортного засобу вимогам тендерної документації.
Вважаючи вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції не виконаною, Замовником прийнято рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції, яке оформлене протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 31.01.2023 року.
Ознайомившись із рішенням Замовника про відхилення моєї тендерної пропозиції, оформленим протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 31.01.2023 року, вважаю його безпідставним та таким, що винесене всупереч нормам законодавства (з порушенням процедури закупівлі), а також таким, що порушує мої права та охоронювані законом інтересів, як учасника процедури закупівлі, виходячи з наступного.
В тендерній документації встановлена вимога до учасників надати (цитую дослівно): акт/довідку здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції транспортного засобу. Ні тендерна документація, ні чинне законодавство не містить вимог щодо форми такого акту/довідки, а також вимог щодо того, що вони повинні містити підпис замовника означених послуг.
Не підписання мною акту на проведення санітарно-гігієнічної обробки транспортного засобу жодним чином не впливає на зміст поданої тендерної пропозиції, а в той же час його підписання виконавцем безумовно свідчить про факт виконання зазначених у ньому робіт (послуг), що повністю розкриває суть вимоги тендерної документації, яка в даному випадку полягає в отриманні замовником саме підтвердження факту здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції транспортного засобу.
Твердження Замовника про те, що згаданий акт повинен бути підписаний з моєї сторони, є безпідставним, оскільки норми чинного законодавства, зокрема цитовані Замовником стаття 901 Цивільного кодексу України та частина 2 статті 9 «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», не містять такої вимоги.
В пункті 4.1 укладеного між мною та ФОП Чугуновою Є.Б. договору від 11.07.2022р. № 1107, на який посилається Замовник, не зазначено, що акт повинен бути підписаний замовником послуг по договору (тобто мною). Більше того словосполучення в даному пункті договору «… Виконавець надає Замовнику….» чітко вказує на те, що акт надається, як готовий документ, а не для подальшого підписання замовником та його повернення.
Таким чином, подана мною тендерна пропозиція в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації та законодавства, а, відповідно, безпідставно та незаконно відхилена Замовником. Рішення Замовника про відхилення моєї тендерної пропозиції прийняте без дотримання процедури закупівлі, визначеної тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі», що порушує мої права та охоронювані законом інтереси, як учасника процедури закупівлі, оскільки перешкоджає визнанню мене переможцем торгів, подальшому укладанню із Замовником договору про закупівлю та отриманню прибутку внаслідок виконання такого договору, на що я правомірно розраховував.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та задовольнити її.
2. Зобов’язати Замовника (Мурованську сільську раду територіальної громади Львівського району Львівської області) скасувати своє рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції, оформлене протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 31.01.2023 року, по закупівлі по закупівлі UA-2023-01-09-003162-a (предмет закупівлі – ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти)).
Фізична особа – підприємець Савка Н.С. 03.02.2023р
Фізична особа – підприємець Савка Назарій Степанович
____________________________________________________________
Ідентифікаційний номер – 3135106239, адреса - 80435, Львівська обл., Львівський р-н, с. Новий Став, вул. Грабовського, 98
Вих. № 1 від 24.02.2023р.
Орган оскарження:
Антимонопольний комітет України
(Місцезнаходження - 03035, м. Київ,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45)
Замовник торгів:
Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області
(Місцезнаходження - 81120, Львівська область, с. Сороки-Львівські, Львівський район, вул. Польова, 65)
Суб’єкт оскарження:
Фізична особа – підприємець
Савка Назарій Степанович
(Місце проживання - 80435, Львівська обл., Львівський р-н, с. Новий Став, вул. Грабовського, 98, Ідентифікаційний номер – 3135106239,
Телефон - 097 277 59 36)
Закупівля: UA-2023-01-09-003162-a
Предмет закупівлі – ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти)
СКАРГА
Мною, фізичною особою – підприємцем Савкою Назарієм Степановичем, по закупівлі UA-2023-01-09-003162-a (предмет закупівлі – ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти)) подано тендерну пропозицію, за результатами розгляду якої замовником даної закупівлі - Мурованською сільською радою територіальної громади Львівського району Львівської області (надалі по тексту - Замовник) було прийнято рішення про її відхилення, яке оформлене протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 31.01.2023 року.
Рішенням Антимонопольного комітету України № 1594-р/пк-пз від 13.02.2023р. задоволено мою скаргу та зобов’язано Замовника скасувати рішення від 31.01.2023р. про відхилення моєї тендерної пропозиції.
Зазначене рішення Антимонопольного комітету України Замовником не виконано, а прийнято рішення про відміну закупівлі, яке оформлене протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 16.02.2023 року.
Ознайомившись із рішенням Замовника про відміну закупівлі, оформленим протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 16.02.2023 року, вважаю його безпідставним та таким, що винесене всупереч нормам законодавства (з порушенням процедури закупівлі), а також таким, що порушує мої права та охоронювані законом інтересів, як учасника процедури закупівлі, виходячи з наступного.
Мотивуючи своє рішення про відміну закупівлі Замовник посилається на встановлені Антимонопольним комітетом України згаданим рішенням № 1594-р/пк-пз від 13.02.2023р. порушення зі сторони Замовника процедури закупівлі, які призвели до незаконного відхилення моєї тендерної пропозиції, вважаючи встановлені порушення такими, що неможливо усунути, що, на думку Замовника, є підставою для відміни закупівлі у відповідності до підпункту 2 пункту 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 (надалі по тексту - Особливості).
Проте Замовником невірно застосовано підпункт 2 пункту 47 Особливостей, який кореспондується із п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки встановлені Антимонопольним комітетом України порушення процедури закупівлі не є такими, що неможливо усунути.
Більше того, виходячи із характеру встановлених порушень, необхідності в їх усуненні Замовником взагалі не було, так як Антимонопольний комітет України лише вказав на відповідність моєї тендерної пропозиції встановленим вимогам. Тобто, після прийняття органом оскарження свого рішення Замовнику не потрібно було вчиняти якісь дії, спрямовані саме на усунення порушень, а потрібно було лише прийняти рішення про визнання переможця торгів, у чому жодних перешкод не існувало.
Таким чином, підстав для прийняття рішення про відміну закупівлі у Замовника не було, а, відповідно, таке рішення є незаконним. Рішення Замовника про відміну закупівлі прийняте без дотримання процедури закупівлі, визначеної тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі», що порушує мої права та охоронювані законом інтереси, як учасника процедури закупівлі, оскільки перешкоджає визнанню мене переможцем торгів, подальшому укладанню із Замовником договору про закупівлю та отриманню прибутку внаслідок виконання такого договору, на що я правомірно розраховував.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та задовольнити її.
2. Зобов’язати Замовника (Мурованську сільську раду територіальної громади Львівського району Львівської області) скасувати своє рішення про відміну закупівлі, оформлене протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 16.02.2023 року, по закупівлі по закупівлі UA-2023-01-09-003162-a (предмет закупівлі – ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти)).
Фізична особа – підприємець Савка Н.С. 24.02.2023р.